Sama hempeilyviesti mieheltä kahteen kertaan, mitä tarkoittaa?

Anonyymi

Mies lähetti mulle saman muutaman lauseen (ei siis mikään parin sanan viesti vaan ihan hyvän mittainen ja menee aikaa kirjoittaa) hempeilyviestin kahteen kertaan. Miksi? Kuittasi perään että oho tuli kahdesti ja naurunaama. Jäin miettimään että miten voi tulla kahteen kertaan ja ihan peräkkäin, ei siinä ajassa olisi edes ehtinyt kirjoittaa viestiä uusiksi, eli kopioiko jostain? Pitikö laittaa myös jollekin toiselle sama mutta tuli vahingossa kahdesti minulle?

Vai olenko vaan vainoharhainen? En sanonut tilanteessa mitään mutta jäi vaivaamaan. Ollaan seurusteltu jo hyvän aikaa mutta ei asuta yhdessä. Yhdessä vietetään aikaa useita kertoja viikossa. Mietinkö taas liikaa?

13

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo tota... copy paste tyylillä. Aika tod.näk. kopioi jostain.

• Anonyymi

Ei kannata katella tuommosta enää päivääkään, ihan selvä keissi on tuo.

• Anonyymi

Käyttää jonku toisen miehen isku reploja todennäköisesti kopsaa sulle sitte.

• Anonyymi

Laita viesti tänne ni katotaan tulisiko mätsi oman kanssa minkä myös sain...

• Anonyymi

Kopioi alusta pari riviä ja laita hakukenttään. Mikäli mies on kopsannut netistä, todennäköisesti löytyy

• Anonyymi

Jotkut kirjoittavat valmiin pohjan ja vaihtavat vain vastanottajan nimen siihen. Mitä sitä suotta jokaiselle erikseen alkaa kirjottamaan. Jossain vaiheessa natsaa kuitenkin.
      Se jää arvaukseksi, kuinka aktiivinen kyseinen henkilö olisi parisuhteessa

• Mietit aivan liikaa.

• Anonyymi

Ehkä mietit liikaa.
      Joskus viesti ei näytä lähtevän ja sitten painaa toisen kerran ja se lähteekin kahdesti.

Copy pastesta. Pidemmät viestit kirjoitan aina jollain muulla kuin viestipohjalla. Sitten kopioin ja liitän viestiin ja vain sille yhdelle ainoalle ja kun viestinlähetys jänskättää, ei ole mikään ihme että tulee kahdesti.

• Anonyymi

*Halla-Ahomaista silmien pyörittelyä*

Onhan se varmaan jännittävää kehitellä mielessään vaikka minkälaisia teorioita kaksinkertaiselle viestille, mutta arkisen tylsä totuus lienee vain operaattorin tekninen häiriö...

• Anonyymi

Inside viestejä olet muokannut???? ilmankos mä ihmettelin!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inside viestejä olet muokannut???? ilmankos mä ihmettelin!!!!

nyt kyllä putosin totaalisesti kärryiltä ajatustenjuoksustasi, TÄH??

• Anonyymi

Se toinen varmaan tarkoitti, että kirjoittaisit omaelämäkerran.

• Anonyymi

Mulle vois myös vahingossa käydä noin. Jotkin viestit kirjoitan toisella ohjelmalla jotten vahingossakaan lähetä keskeneräisenä vaan sitten kun valmis. Voi olla että myöskin kirjoittanut aikaisemmin kun oli sellainen olo tai kun ajatteli sua, muttei halunnut vielä lähettää.
      En usko että on kopioinut vaan uskoisin että yllä mainittu tapahtunu
      Jotkut ei myöskään tykkää että toisella näkyy "online" kun kirjoittaa jotain herkkää ja haluaa siitä hyvä tekstin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3213
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2915
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2172
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1625
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1409
    6. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1404
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      16
      1388
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1355
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1331
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1295
    Aihe