Eli suunnittelen miehelle vuosipäiväksi lahjaa joka sisältäisi 52 itse tehtyä lahjakorttia. 52 koska vuodessa on 52 viikkoa ja tämä vuosi on ollut olosuhteiden vuoksi niin kuraa, että ensi vuodesta on tehtävä parempi. Ollaan vajaa 30v, toinen töissä ja toinen opiskelee joten suurimman osan lahjakorteista on oltava pienen budjetin tai ilmaisia. Olen keksinyt jo seuraavat: lähdetään pilkille, telttailemaan, kalaan, leffailta herkut, auton pesu ja siivous, teen toiveruuan x5, parempi aamupala, vapaavalintainen lahjakortti, miniloma jonka järjestän, uudet alusvaatteet jotka hän saa valita, pano autossa ja veneessä. Olisiko antaa ideoita mitä lahjakortteja olette miehellenne antaneet tai puolisoiltanne saaneet? Mitkään suihinotto yms kortit on vähän yhtä tyhjän kanssa, saa ilmankin. Samoin saa mennä poikien iltoihin millon huvittaa ja kotityöt jaetaan niin että kuka ehtii ja jaksaa :D
Lahjakortti-ideat miehelle
8
377
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö 52 lahjakorttia ole vähän turhan paljon? Kaikki lahjat yhdellä kerralla...?
Olen 55v, mutta jos olisin saanut 30-vuotiaana tai koskaan mieheltäni lahjaksi 52 lahjakorttia, olisin pitänyt häntä vähän turhan innokkaana miellyttämään minua. Olisi tullut vaikea olotila.
" pano autossa ja veneessä"
Tuosta olen sellaista mieltä, että seksi on seksiä. Se ei ole lahja, ellei esineellistä itseään. Ja itsensä esineellistäminen on paha juttu.
Itse olen saanut mieheltäni lahjoja, joita olen toivonut (ei harrasteta lahjakortteja). Jotain pientä yllätystä voi oma-aloitteisestikin ostaa, mutta niistä on luovuttu iän myötä. Etenkin syntymäpäivänä. Itse olen antanut myös miehelle hänen toivomiaan lahjoja, joita on useimmiten jokin harrastusjuttu, tai tietty vaate. Viime aikoina olen antanut riihikuivaa rahaa, johon säästää ostaakseen isomman hankinnan.- Anonyymi
Yhdessä on oltu 8v niin ihan pelkästä miellyttämisestä ei ole enää kyse, osa noista on kuitenkin hyvinkin arkisia asioita.
Seksijutuista nyt varmaan on yhtä monta mielipidettä kun on ihmistäkin. Olen varma että mieheni nuista pitää eikä kumpikaan pidä sitä esineellistämisenä.
Tavallisesti meilläkään ei lahjoja anneta, sitten ostetaan jos jotain tarvitaan, mutta tämän lahjan tarkoitus on antaa meille yhteistä aikaa ja kiitosta miehelleni siitä kaikesta mitä hän on minulle kuluneen vuoden aikana antanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä on oltu 8v niin ihan pelkästä miellyttämisestä ei ole enää kyse, osa noista on kuitenkin hyvinkin arkisia asioita.
Seksijutuista nyt varmaan on yhtä monta mielipidettä kun on ihmistäkin. Olen varma että mieheni nuista pitää eikä kumpikaan pidä sitä esineellistämisenä.
Tavallisesti meilläkään ei lahjoja anneta, sitten ostetaan jos jotain tarvitaan, mutta tämän lahjan tarkoitus on antaa meille yhteistä aikaa ja kiitosta miehelleni siitä kaikesta mitä hän on minulle kuluneen vuoden aikana antanut.Jostain muusta kuin lahjasta tuossa on kyllä kyse, kun suunnittelee 52:n lahjan antamista. Lahjat voivat olla ihan hyviä, ei siinä mitään, mutta ihan oikeasti se ei kuullosta normaalilta. Ellei se ole miellyttämistä, se on anteeksipyytämistä, riippuvuutta tai jonkin kummallisen osoitus. Kiitoksen osoitustakaan en nyt oikein näe 52:ssa lahjassa, sori.
Itselläni olisi todella vaivautunut olo jos saisin synttäreinäni puolisoltani vaikka "vain" kolme ("oikeaa") lahjaa. Lisäksi tuo listasi vaikuttaa enemmän "to do" -listalta kuin miltään lahjalta, siis pitkä tehtävälista, joka hoitaa lahjan virkaa. Siinä kaikki, ärsyttäisi. Vielä kerran sori.
Piti lukea aloitukseksi kolme kertaa, kunnes tajusin ymmärtäväni oikein, että joo todella 52 lahjaa sitä sun tätä tekemistä. Ei voi olla totta.
- Anonyymi
Hieronta, picnic, jonku uuden liikuntajutun kurssi tms.,kansalaisopistossa joku kurssi..
- Anonyymi
muutamia osuvia olisi parempi kuin52.
Ja nehän on kivoja saada, vaikka saisi muutenkin.
suikkarikortti esiin vaikka riidan aikana, tai omituisessa paikassa, olis loistava.
alaston siivooja, vois olla kiva
nakupäivällinen- Anonyymi
"suikkarikortti esiin vaikka riidan aikana, tai omituisessa paikassa, olis loistava."
Minusta törkeä ja epäkunnioittava.
- Anonyymi
Siunatkoon. 52 lahjaa? Oletko sekaisin? Parisuhteessa kannattaisi säilyttää jonkinmoinen tasapaino ja vastavuoroisuus. Noin monella "lahjalla" ei säilytetä kumpaakaan. Yksi kunnon lahja (tavara tai ostettu palvelu) ja sitten noita muita mainitsemiasi voitte harjoittaa kaksin tuumin kun teille molemmille sopii.
- Anonyymi
Mitä? Jo on aikoihin eletty, kaikenlaista, en osaa muuta sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802