Naisten parhaat hajuvedet Top 10

Anonyymi

Hei. Oletteko samaa mieltä kanssamme naisten top 10 hajuvesistä? Jos ette, niin voitte kertoa oman suosituksensa. Lista on kaikkien nähtävissä seloistuksineen sivulla https://www.dealexpert.fi/parhaat-hajuvedet-top-10

1. Chanel Chance
2. Euphoria, Calvin Klein
3. Lancôme La Vie Est Belle
4. Bvlgari Omnia Golden Citrine 2020
5. Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
6. Dolce & Gabbana Light Blue Sun
7. Christian Dior J’Adore Eau Lumiere
8. Angel Eau Croisière
9. Dolce & Gabbana Dolce Shine 2020
10. Givenchy L’Interdit Édition Couture 2020

6

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle sopii todella harvat hajuvedet. Se mikä sopii, on riippuvaista omasta ominaistuoksusta, ihon ph:sta ja bakteerikannassa. Nyt löysin hajuveden joka sopii minulle täydellisesti. Heti kun sitä laittaa ja tuoksu vain paranee, kun se alkaa muhia oman tuoksun kanssa. Ei ole tuossa listalla, se on Dolce@Gabbana tho only one. Toinen melko hyvin sopiva on Giorgio Armani Si. Pelkkä Si. Ostin eilen nettikommenttien perusteella Si Fioren ja sen tuoksu muuttuu ihollani ihan kaameaksi. Se on saanut paljon kehuja, mutta ei vaan sovi minulle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt löytyi paras minulle. Parempaa tuskin enää löydänkään. Jean Paul Gaultier Classique de Essence. Tämä saanut myös Fragranticassa arvosteluissa 4.3/5.

        Tuolta Fragranticasta näkyy parhaiten sanallisesti kerrottuna miltä tuoksuu.

        https://www.fragrantica.com/perfume/Jean-Paul-Gaultier/Classique-Essence-de-Parfum-39582.html

        Vielä nopea kooste tuosta Gaultierin tuoksusta: valkoiset kukat, makea, vanilja, sitrus, lämmin mauste, balsami.


      • Anonyymi

        Totta, hajuvesi on valittava huolellisesti ja neuvoteltava asiantuntijoiden kanssa. Internetissä olevat hajusteiden kokoelmat ovat informatiivisia, sinun ei pitäisi sokeasti luottaa enemmistön mielipiteisiin, tapauksesi on hyvä esimerkki.
        Luettelo naisten parhaista hajuvedet Top 10 -sivustosta www.dealexpert.fi:stä koottiin Internetissä tehtyjen hakujen pohjalta, se koottiin tuotemerkkihaun tekijöiltä Google-hakukoneessa sekä tuoksun iän mukaan. Jotkut tuotemerkin tuoksut ovat olleet myynnissä jo pitkiäkin aikoja ja ovat olleet kysyttyjä monien vuosien ajan.
        Kiitos kommentistasi, olemme tehneet pieniä muutoksia tähän artikkeliin lisäämällä varoituksia tuoksun valitsemisesta.

        Uusi versio https://www.dealexpert.fi/parhaat-hajuvedet-top-10/


    • Anonyymi

      Clean on paras.

    • Anonyymi

      Giorgio Armani Si sarja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe