Mistä netistä löytyis valmis auton kauppakirja paperi tulostettavaksi. Mieluiten vielä englannin kielinen versio???
KIITTI!
Mistä löytys kauppakirja netistä?
9
42426
Vastaukset
- Löytyis
- Netti
Oon siellä jo käyny mutta ei osununu kyllä silmään.
Etsin lomakkeet kohdasta mutta mikään ei kuulostanut siltä mitä etsin.
Lisävinkkiä kaivataan!!!!- Netti
Lomakkeet kirjoitti:
http://www.ake.fi/forms/B122s.pdf
Eikös tämä ole?Eli se jää vain myyjälle todistukseksi jos en ota vakuutuksiani omiin nimiini niin se ei joudu vastuuseen yms...
- kelpaako?
BILL OF SALE - USED AUTOMOBILE
BUYER _______________________________________________
SELLER ______________________________________________
DATE OF SALE ________________________________________
PLACE OF SALE _______________________________________
VEHICLE SOLD _______________________________________
VIN _______________________________________
PRICE PAID _________________ PAID IN FULL!
VEHICLE SOLD: AS IS NO WARRANTIES WHATSOEVER/WITH WARRANTY ________________ MONTHS/YEARS/KILOMETERS.
SIGNATURE OF BUYER ____________________________________
SIGNATURE OF SELLER _____________________________________
THIS VEHICLE NOW BELONGS TO THE BUYER!- kelpaako?
VEHICLE SOLD_______________________________________
kohtaan merkitään siis: merkki, malli,vuosimalli, SEKÄ KILOMETRI LUKEMA
VEHICLE SOLD: AS IS NO WARRANTIES WHATSOEVER/WITH WARRANTY ________________ MONTHS/YEARS/KILOMETERS
kohdasta tarpeettomat yliviivataan (takuu kohta) - PCS
Onko toi VIN (vehicle Id nro)? eli siis valmistenro?
- Netti:)
Löytyi kaksikin erilaista kappaletta Keltaisen pörssin sivuilta. Mutta kiitti kuitenkin vinkeistä!
- usa-malli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628