lapset alkaa ärsyttää niin ne voi heivata äitinsä luokse, ei tarvi kuunnella ja kestää. Omat kun on isoja niin ei jaksa alkaa kaikkee alusta. Omien kanssa oli kyllä k ivaa mutta nää miehen kersat on niin vaikeita lapsia ja ongelmllisia ettei mun kantti kestä eikä kenenkään.
Sitten on rauha maassa kun ovat poissa. Eihän äitipuolen tarvikkaa jaksaa, hän on vaan keulakuva tässä organisaatiossa. Leikkii vaan kivaa ja äitiä mutta se ex äiti tekee työt. Kyllä mä komennan ja kasvatan mutta en jaksaa paria tuntia kauempaa kuunnella näitä. Kotio vaan ja tulee taas kun jaksan ottaa vastaan.
Miehellä ei ole mitään sanomista, sillä olen kuulemma parasta mitä hänellä voi olla.
Tämmösessa on kiva olla kun
Anonyymi
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651