Eli siis... Tähän alkuun vielä että olen nyt 13 vuotias eli kampaaja ei vissiinkään voi hiuksiini millään värillä koskea. Mutta värjäsi tuossa marraskuussa hiukseni blondiksi coloristan värillä, ja nyt näin heinäkuussa se ei ole vieläkään lähtenyt, se on lähtenyt noin yhden sormen verran tyvestä mutta muuten edelleen blondi, ja nyt olisi niin että kun koulut taas alkaa ja menen 7lk niin haluaisin värin pois ilman että oma tummanruskea värini lähtisi, eli ei millään värin poistolla, eikä niin että hiukset vahingoittuisivat paljoa sillä jos olen oikein ymmärtänyt niin se poistaa myös oman värin.. NIIN NYT AUTTAKAA JA NOPEAA!!!
miten saan kestovärin pois hiuksista!!?
3
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet blondannut hiuksesi, niin ei se ilman värin poistoa onnistu. Eli niitä on vaalennettu. Ratkaisu on värjätä päälle jollakin oman värin kaltaisella värillä. Värinpoisto tai blondaus lähtee pois vain kasvamalla pois.
Kestoväriä ei saa pois ilman värinpoistoa ja silloin tulee blondi tai kananmunaoranssi. Minä käytän crazy colorin vegaanisia ja eläinkokeettomia suoravärejä omaan väriin. Ei tarvitse edes blondata jos oma väri on tummanvaalean ja vaaleanruskean väliltä vähintään. Mutta silloin väriä on pidettävä päässä ainakin tunti että se tarttuu eikä se lähde niin helposti poiskaan kuin blondatuista. Suosittelen. Jos teet värinpoiston, suoravärien käyttö on sen jälkeen helppoa. Blondattuihon ja bleachattuihin hiuksiin suosittelen Hermans Amazingin suoravärejä.
- Anonyymi
Odota, että oma värisi kasvaa kokonaan takaisin. Voit värjätä kesto-/suoravärillä tai sävyttää colormaskilla vaalennettua hiusta oman hiusvärisi suuntaan, jolloin tyvikasvu ei ole niin näkyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379