Peruna jää,ei ruisleipää/kalorimäärä

Anonyymi

Kyllä se siltä näyttää että ruisleivän syönti täytyy nyt jättää melkein kokonaan pois sen suuren energiasisällön takia(ravintosisältö sama kuin pitsassa kun päälle levittää rasvaa ja siihen vielä kinkkuleikettä tai juustoa)

Perunaa voi kuitenkin syödä vaikka joka päivä,koska siitä pystyy tekemään hyvää maistuvaa ruokaa ja siinä on vain vähän kaloreita.

Laihdutuskalorimäärä ei myöskään saa olla liian pieni,koska sekin johtaa vain jojoiluun.Sopivin määrä on pitkäaikaisessa laihdutuksessa noin 2100-2300
samaan aikaan pitää harrastaa pitkäkestoista liikuntaa kävelyä tai pyöräilyä.

40

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruisleipä on terveellistä, eli kuten tuossa kirjoitat niin "melkein" on hyvä sanavalinta.

      Rasvan sijaan (jossa on myös hyviä ominaisuuksia, jollei ole pelkkää voita) voi laittaa kurkkuviipaleita kostuttamaan leipää.

      • Anonyymi

        Pitää sitten välillä vähän herkutella ruisleivälläkin


    • Anonyymi

      Sanoivat siinäkin TLC kanavavan hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa 300 kilon painoinen sanoi että oli syönyt paljon leipää ja pitsoja

      Siatkin lihotetaan viljalla koska esim vehnäjauhon kalorisisältö on 100g 370 kal ei ne kasviksilla liho,niissähän on vain 10-30 kaloria

      Itsekkin aloin lihoa noin vuosi sitten kun aloin ostamaan vehnäsämpylöitä,hyviä ne olivat,mutta pakko ne oli lopettaa.

      • Anonyymi

        Valkoinen vehnä kannattaa korvata täysjyvävehnällä, -kauralla sekä -rukiilla.


      • Anonyymi

        Sian lihottaminen tarkoittaa sitä siihen yritetään saada kertymään mahdollisimman paljon lihaa. Lihava tarkoittaa samaa kuin lihaisa, yksinkertaistettuna vai iso, koska isossa eläimessä (myös ihmisessä) on enemmän lihaa. Viljan lisäksi sika syö perunaa, turnipsia ym. juurikasveja, tonkija kun on.


      • Anonyymi

        Nyt kokeilen uutta ohjelmaa,ruokana vain hernekeittoa n 5 den tunnein välein 200g 230 kal annos,lisäksi kahvit aamulla ja illalla
        Neljän päivän jälkeen nostan kalorit 2500 ainakin kahdeksi päiväksi perunaruokaa.Jatko pitää sitten suunnitella uudestaan,ehkä teen pakasteessa olevista kasvissoseista jonkun keiton johon lisään perunaa ja maitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kokeilen uutta ohjelmaa,ruokana vain hernekeittoa n 5 den tunnein välein 200g 230 kal annos,lisäksi kahvit aamulla ja illalla
        Neljän päivän jälkeen nostan kalorit 2500 ainakin kahdeksi päiväksi perunaruokaa.Jatko pitää sitten suunnitella uudestaan,ehkä teen pakasteessa olevista kasvissoseista jonkun keiton johon lisään perunaa ja maitoa.

        Hyvin toimi,kalorit vain 1350 ja sai syödä hyvin koko päivän ajan

        Salaisuus on siin että pienikalorisina päivinä suurimmat ateriat pitää syödä illalla ja yöllä
        Olokin on nyt erittäin hyvä,erittäin suuri apu ollut nyt fatsecret ruokapäiväkirjasta aterioiden suunnittelussa.
        https://www.fatsecret.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimi,kalorit vain 1350 ja sai syödä hyvin koko päivän ajan

        Salaisuus on siin että pienikalorisina päivinä suurimmat ateriat pitää syödä illalla ja yöllä
        Olokin on nyt erittäin hyvä,erittäin suuri apu ollut nyt fatsecret ruokapäiväkirjasta aterioiden suunnittelussa.
        https://www.fatsecret.fi/

        "Salaisuus on siin että pienikalorisina päivinä suurimmat ateriat pitää syödä illalla ja yöllä"

        Mikäs tämä tällainen salaisuus on ja mistä sen repäisit?

        Oma kroppani tykkää kun syö tasaisesti päivän mittaan ja nukuu yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimi,kalorit vain 1350 ja sai syödä hyvin koko päivän ajan

        Salaisuus on siin että pienikalorisina päivinä suurimmat ateriat pitää syödä illalla ja yöllä
        Olokin on nyt erittäin hyvä,erittäin suuri apu ollut nyt fatsecret ruokapäiväkirjasta aterioiden suunnittelussa.
        https://www.fatsecret.fi/

        Kesti kuitenkin syödä yhden viipaleen leipääkin tuohon 1530 kalorin,en kuitekaan laittanut yhtään siihe rasvaa.Riitti vain että lämmitti sen pannulla samaan aikaan kun paistoin kananmunan.Siihen sitten sipulirouhetta ja kirsikkatomatteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Salaisuus on siin että pienikalorisina päivinä suurimmat ateriat pitää syödä illalla ja yöllä"

        Mikäs tämä tällainen salaisuus on ja mistä sen repäisit?

        Oma kroppani tykkää kun syö tasaisesti päivän mittaan ja nukuu yöllä.

        Olen todennut tämän parhaimmaksi tavaksi.Pystyyhän sitä niinkin laihduttamaan,ettei syö illalla mitään,mutta se EI TOIMI pitemmän päälle,sitä kuitenkin jossakin välissä sortuu syömään.
        Kun ruokaa jättää illaksi yöksi sitä ongelmaa ei tule.Tämä onnistuu syömällä koko päivän vain pieniä 250 kalorin aterioita n 4-5 tunnin välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todennut tämän parhaimmaksi tavaksi.Pystyyhän sitä niinkin laihduttamaan,ettei syö illalla mitään,mutta se EI TOIMI pitemmän päälle,sitä kuitenkin jossakin välissä sortuu syömään.
        Kun ruokaa jättää illaksi yöksi sitä ongelmaa ei tule.Tämä onnistuu syömällä koko päivän vain pieniä 250 kalorin aterioita n 4-5 tunnin välein.

        Ei nyt mene ihan minun matematiikkaan että miten tuon teet.

        Mitä tapahtuu jos syöt 1500kcal klo 9 klo 13 klo 17 ja klo 22?

        Itse syön suurinpiirtein noin ja paino laskee oikein mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesti kuitenkin syödä yhden viipaleen leipääkin tuohon 1530 kalorin,en kuitekaan laittanut yhtään siihe rasvaa.Riitti vain että lämmitti sen pannulla samaan aikaan kun paistoin kananmunan.Siihen sitten sipulirouhetta ja kirsikkatomatteja

        Aivan rehellisesti sanottuna ne 2 margariinirasiaa jotka söin leivän päällä meni suoraan lyhyessä ajassa ihonalaiseen kerrokseen leivistä tullet kalorit.
        Ruokapäiväkirjasta näkee tarkasti mitä on syönyt jos on lihonut tai laihtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt mene ihan minun matematiikkaan että miten tuon teet.

        Mitä tapahtuu jos syöt 1500kcal klo 9 klo 13 klo 17 ja klo 22?

        Itse syön suurinpiirtein noin ja paino laskee oikein mukavasti.

        Itselläni tulee nyt 1350 kalorista illalla ja klo 24.00 jälkeen yht 520 kaloria .Keittoa ja muuta ruokaa,ja toimii hyvin.
        Iltasyönnin yksi etu on siinä,että saa hyvin nukuttua kun syö hiilihydraattia illalla ja uni on sikeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimi,kalorit vain 1350 ja sai syödä hyvin koko päivän ajan

        Salaisuus on siin että pienikalorisina päivinä suurimmat ateriat pitää syödä illalla ja yöllä
        Olokin on nyt erittäin hyvä,erittäin suuri apu ollut nyt fatsecret ruokapäiväkirjasta aterioiden suunnittelussa.
        https://www.fatsecret.fi/

        Ei toiminut kuin yhden päivän,kalorit pitää AINA olla aina vähintään 2200-2300
        Liian vähäinen ja liian suurikalorinen syönti aiheuttaa pääsärkyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni tulee nyt 1350 kalorista illalla ja klo 24.00 jälkeen yht 520 kaloria .Keittoa ja muuta ruokaa,ja toimii hyvin.
        Iltasyönnin yksi etu on siinä,että saa hyvin nukuttua kun syö hiilihydraattia illalla ja uni on sikeää.

        Mulla on kyllä sama. Kun vetäisee illalla mahan täyteen hiilareita, ja siihen vielä ihanasti lämmintä öljyä ja protskua sopiva määrä määllä.. niin ai että nukuttaa pitkälle seuraavaan päivään asti. Sitten ei tarvitse myöskään syödä aamupalaa, kun on aamulla jo niin kylläinen olo, kun illalla on syönyt kunnon annoksen valmiiksi. Sillä sitä porskuttaa pitkästi seuraavaan iltapäivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kyllä sama. Kun vetäisee illalla mahan täyteen hiilareita, ja siihen vielä ihanasti lämmintä öljyä ja protskua sopiva määrä määllä.. niin ai että nukuttaa pitkälle seuraavaan päivään asti. Sitten ei tarvitse myöskään syödä aamupalaa, kun on aamulla jo niin kylläinen olo, kun illalla on syönyt kunnon annoksen valmiiksi. Sillä sitä porskuttaa pitkästi seuraavaan iltapäivään.

        aamupalan syömättömyys ja iltasyöminen on hiljattain todettu kaikkein haitallisimmaks elimistölle

        ehkä se uni tulee sen vuoksi niin hyvin että illalla elimistö ei pysty kompensoimaan syömistä samalla tavalla kuin aamupäivällä ja verensokeri nousee korkeaksi = vaivut koomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kokeilen uutta ohjelmaa,ruokana vain hernekeittoa n 5 den tunnein välein 200g 230 kal annos,lisäksi kahvit aamulla ja illalla
        Neljän päivän jälkeen nostan kalorit 2500 ainakin kahdeksi päiväksi perunaruokaa.Jatko pitää sitten suunnitella uudestaan,ehkä teen pakasteessa olevista kasvissoseista jonkun keiton johon lisään perunaa ja maitoa.

        Kahvin kanssa syön 365 den gramman verran täytekakkua, jälkiruuaksi maradou levy. Sillä lasken 5deksi päiväksi kalorit kun vedän auto rengasta 23 lme km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvin kanssa syön 365 den gramman verran täytekakkua, jälkiruuaksi maradou levy. Sillä lasken 5deksi päiväksi kalorit kun vedän auto rengasta 23 lme km.

        Oletko tyttö vai autonrengas?


    • Anonyymi

      Minä syön noin 1400kcal päivässä.

      Viimeksi kuluneen viikon aikana siihen on mahtunut:

      -hedelmiä
      -kasviksia
      -pähkinöitä
      -proteiinijauhetta
      -jäätelöä
      -lohta
      -kanaa
      -kananmunia
      -pizzaa
      -teetä sokerilla
      -ruisleipää
      -lihakaalilaatikkoa
      -mehua

      Ei tietenkään kaikkia jokaisena päivänä, mutta hedelmiä, pähkinöitä, proteiinijauhetta, kasviksia ja lohta tai kanaa on mennyt jokaisena päivänä.

      Ruisleipää olen syonyt kolme kertaa viikon aikana. Fazerin puikulaa, 56g aina kerrallaan.

      Eli ei minulla ainakaan mene kovinkaan paljon ruisleipää, eikä edes joka päivä, ihan sen energiapitoisuuden vuoksi.

      Jäätelö ja pizza voi pistää silmään huonoina vaihtoehtoina, mutta... en halua alkaa mitenkään ehdottomaksi, jos syön yltiöterveellisesti, välttäen kaikkia vähänkäään epäterveellisiä asioita, hommaan kyllästyy yllättävän nopeasti.

      Jossakin vaiheessa nostan energiamäärää isommaksi ja aloitan panon ylläpidon. Olen jo normaalipainossa, BMI jotakin 23,7 paikkeilla. Mutta tarkoitus on vetää se johonkin 20 - 22 välille, jos vaan suinkin onnistuu.

      Olin viimeksi vuonna 1999 noissa lukemissa, joten onhan se mahdollista. Noin 10kg matkaa siis vielä alaspäin.

      • Anonyymi

        " aloitan panon ylläpidon"

        Ehkä noinkin jos sitä itsensä hoikaksi saa, mutta tarkoitus oli kyllä kirjoittaa että aloitan painon ylläpidon.


      • Anonyymi

        1400 kaloria toimii muutaman päivän ,välillä kannattaa syödä 2500 ainakin kaksi päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1400 kaloria toimii muutaman päivän ,välillä kannattaa syödä 2500 ainakin kaksi päivää.

        Kuusi päivää viikossa menee tuo 1400 ja seitsemäs päivä sitten on luokkaa 1900 - 2900 kcal, riippuen siitä että mitä tulee syötyä: kebab/pizza/hampurilainen limpparia suklaata, karkkia tai pullaa.

        Ennenkuin joku alkaa huutamaan että eihän tuossa ole mitään järkeä että ensin kiduttaa itseään nälässä ja sitten ahmii yhden päivän niin ei se aivan noin mene.

        En siis kärsi nälässä, syön enemmän jos meinaa nälkä tulla, mutta en syö "huvin vuoksikaan". Tuo seitsemännen pävän ruokavalio edustaa sitä mitä olen joskus syönyt seitsemän päivää viikossa, joten edistystä on tapahtunut. Yritän kyllä pitää järjen mukana tuossa vapaapäivän syömisessä ja koetan pitää energiamäärän sellaisena ettei paino paljon nousisi sinäkään päivänä.

        Hyvin tämä on mennyt, 12. viikko lopuillaan ja 10 kg on poissa. Jouduin vielä kesäkuun alussa onnettomuuteen jonka seurauksena murtui luita ja on liikkuminen jäänyt vähemmäksi kuin oli tarkoitus.


      • Anonyymi

        Mun mielestä nuo on kyllä melko matalat kalorit. Kuinka pitkä olet? Alle 170cm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1400 kaloria toimii muutaman päivän ,välillä kannattaa syödä 2500 ainakin kaksi päivää.

        Miksi kannattaisi? Jos pystyy olemaan 1400 kcal koko ajan, niin tietystihän se kannattaa siinä pysyä. Silloin laihtuu nopeammin. Mutta tietysti, jos tekee tiukkaa ja normaali energiankulutus on reilusti yli 3000 kcal niin kyllähän sitä kannattaa välillä vetaista ne kalorit täyteen niin tulee hyvä mieli ainakin :D

        Mutta niinhän se on, että mitä isompi energiavaje, sitä enemmän laihtuu. Se on vaan väistämätön fakta. Aina kun syö alle kulutuksen laihtuu.


      • Anonyymi

        Minä olen huomannut että kaikkein paras tapa on syödä vain Maradou suklaata 6 desti päivässä.Spaketti vanilia jäätelöllä oli liika lihottavaa koska sain siitä kaloreita enkä enerkiaa. Olen saanut Maradou suklaalla veitsenterävät vatsalihakset.Täytekakkukahveja en lopeta enkä karkkia.Olen niitä syönyt ja tulen syömään.Painan kohta 58 ksan kiloa ja voin riisua housut kadulla ja esitellä alavatsaani kaikille.


    • Anonyymi

      "Perunaa voi kuitenkin syödä vaikka joka päivä,koska siitä pystyy tekemään hyvää maistuvaa ruokaa ja siinä on vain vähän kaloreita."

      Päivästä toiseen jatkuvien samanlaisten höpöviestiesi sijaan voisit laittaa ne perunareseptisi palveluun:

      ""Ruokapäiväkirja - Fineli""

      joka on täysin ilmainen, erinomainen, helppo- ja nopeakäyttöinen työkalu. Se näyttää sinulle suojaravintoainepuutteet joista kärsit pottujen ahmimisen takia. Mutta et tietenkään tee niin koska sinun tarpeenasi on höpöttäminen, ei laihduttaminen terveeellisesti.

      • Anonyymi

        Vastenmielinen kirjoitus. (KNM)


      • Anonyymi

        En ole AP, mutta kyllä mäkin pystyn keksimään helposti aikapaljon perunaruokia, jotka sopivat laihduttajan ruokavalioon:
        - keitetyt perunat
        - jauheliha-perunasoselaatikko
        - perunamuusi
        - röstiperunat (raastettu peruna, sipuli, porkkana, kananmuna ja tehdään aif fryerissa)
        - valkosipulikermaperunat
        - itsetehdyt ranskalaiset air fryerissa (täysin rasvattomat)
        - pyttipannu kalkkunaleikkeellä
        - rasvattomat lohkoperunat yrttimausteilla
        - uuniperuna vähärasvaisella täytteellä
        - vähärasvainen perunasalaatti
        - grilliperunat
        - espanjalainen perunamunakas (rasvattomana)
        - nakki-perunakeitto

        Onhan tuossa jo yli viikoksi todella kevyitä ruokia. Perunassahan on ainoastaan about 55kcal/100g, sitten kun nuo ruoat tekee vielä rasvattomana ja laittaa proteiinia rinnalle saa suorastaan terveyspommiruokia tehtyä ties kuinkapaljon. Lisäksi keittoruoissa tuo kalorimäärähän putoaa entisestään, kunhan muistaa tehdä rasvattomia ja lisää muita kasviksia kylkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielinen kirjoitus. (KNM)

        ''Vastenmielinen kirjoitus. (KNM)''

        Miksi se mielestäsi on vastenmielinen kirjoitus?


      • Anonyymi

        Oletko itse tyttö vai poika?


    • Anonyymi

      Kokeilin 1400 kaloriakin,ei toiminut.Liian vähä syönti aiheuttaa yhtä paljon päänsärkyä kuin liian paljo syönti.
      Jos kehoon on kertynyt liikaa nestettä,(nesteturvotus)sekin aiheuttaa päänsärkyä.
      Paras olo tulee kun syö tasaisesti ja säännöllisesti yhtä paljon

      • Anonyymi

        Se päänsäsrky menee, ainakin itselläni, kolmessa päivässä ohitse. Sen jälkeen voi olla loputtomiin sillä 1400 kcal energialla.

        Elimistösi on tottunut korkeampaan verensokeriin ja kokee muutoksen huonona. Se mukautuu siihen tosiaan muutamassa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se päänsäsrky menee, ainakin itselläni, kolmessa päivässä ohitse. Sen jälkeen voi olla loputtomiin sillä 1400 kcal energialla.

        Elimistösi on tottunut korkeampaan verensokeriin ja kokee muutoksen huonona. Se mukautuu siihen tosiaan muutamassa päivässä.

        Olen itsekkin huomannut tuon saman asian.Yleensä aina tulee alussa päänsärky,Voi olla että silloin olisi hyvä pitää 2 päivää puhdistavaa nestepaastoa.
        Välillä päänsäryn syy voi olla siinäkin että kehoon on kertynyt kuonaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekkin huomannut tuon saman asian.Yleensä aina tulee alussa päänsärky,Voi olla että silloin olisi hyvä pitää 2 päivää puhdistavaa nestepaastoa.
        Välillä päänsäryn syy voi olla siinäkin että kehoon on kertynyt kuonaa

        Tämä päänsärky on jännä juttu. Mulla on ollut aina todella epätasainen ruokailurytmi, ja oonkin muinoin ollut alipainon rajoilla. Nykyisin oon alkanut harrastamaan aika paljon viinin ja muiden alkoholituotteiden juomista ja siirtynyt säännölliseen ruokarytmiin, joten nyt olen sitten reilusti ylipainoinen.

        Noh, ilmeisesti tästä muinaisesta epäsäännöllisestä ruokailurytmistä on jäänyt kuitenkin tämä, että jos välillä jätän välistä päivän syömättä, kun ei viitsi eikä jaksa tehdä ruokaa, se ei ole mikään ongelma (eikä ole edeltävänä päivänä juonut.. koska jos juon alkoholia en voi olla syömättä kahta päivää putkeen.. vaan syön ku hevonen aamusta iltaan parin päivän ajan). Mut mä en huomaa päänsärkyä, jos nyt satun syömään muutaman päivän vain 1500 kcal tai oon vaikka välissä pari päivää kokonaan syömättä. Nälän toki tunnen, mutten se voi aina skipata juomalla kupin kahvia - tai jos on vain niin mielenkiintoista tekemistä, ettei ehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä päänsärky on jännä juttu. Mulla on ollut aina todella epätasainen ruokailurytmi, ja oonkin muinoin ollut alipainon rajoilla. Nykyisin oon alkanut harrastamaan aika paljon viinin ja muiden alkoholituotteiden juomista ja siirtynyt säännölliseen ruokarytmiin, joten nyt olen sitten reilusti ylipainoinen.

        Noh, ilmeisesti tästä muinaisesta epäsäännöllisestä ruokailurytmistä on jäänyt kuitenkin tämä, että jos välillä jätän välistä päivän syömättä, kun ei viitsi eikä jaksa tehdä ruokaa, se ei ole mikään ongelma (eikä ole edeltävänä päivänä juonut.. koska jos juon alkoholia en voi olla syömättä kahta päivää putkeen.. vaan syön ku hevonen aamusta iltaan parin päivän ajan). Mut mä en huomaa päänsärkyä, jos nyt satun syömään muutaman päivän vain 1500 kcal tai oon vaikka välissä pari päivää kokonaan syömättä. Nälän toki tunnen, mutten se voi aina skipata juomalla kupin kahvia - tai jos on vain niin mielenkiintoista tekemistä, ettei ehdi.

        verensokeri heittelee liian paljon, siitä se päänsärky varmaankin tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verensokeri heittelee liian paljon, siitä se päänsärky varmaankin tulee

        Päänsärky johtuukin tosiaan siitä verensokerista.Verensokeri pitää saada pysymään koko päivän mahdollisimman tasaisena.
        Heti kun alkoi syömään kunnolla olo parantui isoja kasvisaterioita.kalorit n 2000 päivässä,ne täytyy vielä tarkistaa laskurista
        Pääaterian koko n 700g kalorit n 600
        Syömällä sitä laihtuu eikä olemalla syömättä.


      • Anonyymi

        Minullakin tuli huono olo ja yöunet meni kun jätin yhdet täytekakkukahvit pois.Nyt juon vain 7mästi päivässä mansikkakakkua suklaakakkua vanilia kakkua karkkikakkua.


    • Anonyymi

      Minä olen syönyt vuosia ruisleipää neljä viipaletta päivässä, päällä avokadoa, juustoa ja paprikaa. Ei ole minua ainakaan lihottanut.

      • Anonyymi

        Minun elimistöni suorastaan huutaa roskaruokaa.

        Nyt olen yrittämässä seuraavanlaista ratkaisua:

        Päivässä kolme banaanismoothieta, joissa yhteensä 420 g hiutaleita (50 g soijarouhetta, 50 g Voimakauraa, 320 g ruishiutaleita), rasvatonta maitoa n. 15 dl / päivä.

        Lisäksi kasviksia (porkkanaa, kesäkurpitsaa, appelsiinia, tomaattia, ruusukaalia, kaalia) yhteensä ainakin puoli kiloa banaanien lisäksi.

        Sitten vielä 15 g saksanpähkinöitä, 15 g auringonkukansiemeniä.

        Viikonloppuna ostan camelinaöljyä ja oliiviöljyä.

        Lisäksi härkäpapurouhetta tarvittaessa ahdistukseen (1–3 kert. päivässä) Rouskuttelen ne kylmäpuristetun oliiviöljyn kera.

        Yhden smoothien jälkeen minulle tulee kauhea ähky, ja pääsen samalla roskaruonhimosta eroon ainakin muutamaksi tunniksi.

        Tyydyttynyttä rasvaa päivässä alle 5 g sekä suolaa alle 2 g/pv. Kuituja useita kymmeniä grammoja/pv.


      • Anonyymi

        Jätä pois paprika avokado Juusto leipä ja syö maradou suklaata ja täytekakkukahvit 6 desti päivässä.Karkkia ei saa jättää pois kun kalorit menee 90356 den alle ja laihtuminen lakkaa heti.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe