En yhtään pidä ns. aamutakeista. Ne aina aukeaa edestä ja paljastaa varustuksen eikä vyötä viitsi pitää hirveän tiukalla. Niinpä olen alkanut käyttää vaimon äidin vanhaa pitkää yöpukua tai vaimon mustaa alushametta kesämökillä hellepäivinä vaikka kokoajan ja muulloin aamuisin ja saunaan mennessä. Mun mielestä (yllättäen) ne ei vähennä mun miehuutta enkä tunne itseäni naiselliseksi. Ne on vaan tosi käytännölliset.
Naisen alusvaatteet miehellä
2
297
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, käyttäähän naisetkin usein kotioloissa (tai vaikka mökillä) miesten vaatteita. Ne vaan ovat usein paljon käytännöllisempiä. Hellepäivinä tuollainen mummon yöpaita on varmasti miehelläkin mukava. Ei kalsarit hiosta tai hankaa ja kuitenkin pystyy säilyttämään häveliäisyyden. Todella kuumissa maissahan miehet pukeutuvat tuon tyylisiin, eikä se kai vähennä heidän miehuuttaan.
- Anonyymi
Naisten alusvaatteet ovat miellyttävän tuntuisia päällä käytetyistä materiaaleista johtuen. Mekko/hame on aivan lyömätön kesävaate. Lisäksi naisten valikoimista löytyy paljon kattavammat valikoimat kenkiä kesäksi, avokkaat/ballerinat todella mukavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604