Pienen työkaveripiirin get2gether, kahvittelu, ilta-ajelu, muutaman minuutin kuulumisten vaihto kun ajan pitkästäaikaa hänen huudien ohi, ja tietenkin selkeä treffikutsu. Noi kaikki ehdotukset miehetä naiselle/naisille. Tarkemmin laskematta arvioisin että sellanen 10 naista viimisen 30 vuoden ajalta.
Kaikki naiset tuttuja, treffikutsunaisetkin sellaisia että ennenkin ollaan tavattu. 30 vuoden takainen eksä jonka kanssa yhteys on vielä säilynyt ja suolasta ei ole kyse. Eli ei ollenkaan vieraita. Kaikki sellaisia joiden kanssa ollaan tultu ihan hyvin juttuun aina, ehkä ollaan somessa useinkin jutuilla. Muutamat sellaisia että otettuaan vähän kaljaa, ehdottavat itse tapaamista. Olen noita ehdotuksia kyllä hylännytkin koska en minä nyt mikään tarvittaessa viihdyttämään kutsuttava ole jos homma ei toimi toisinpäin.
Niin mikä hitto siinä on että ehdota mitä vaan jollein noista, vastaus on aina ei koska [tähän nyt mikä vaan perustelu ettei käy]
** MUTTA ikinä ei tule ehdotusta paremmasta ajankohdasta. Ei ikinä. **
Niin hyvät naiset - ja miksei miehetkin jos miehet tekevät tätä - voisitteko korjata käytöstänne niin että jos ei vaan kiinnosta niin sanokaa että ei kiinnosta, tai jos kiinnostaa niin ehdottakaa itse parempaa ajankohtaa. Älkää nyt ainakaan missään tapauksessa sanoko että katotaan joku toinen kerta kun sen sisältö on kuitenkin pyöreä nolla.
Ja vaikka tuolla jo selostinkin henkilöt ja kutsut niin tähdennettäköön tässä nyt vielä että kyseessä ei ole nyt Siwan kireän kesätytön vonkaaminen treffeille.
Miksi EIn jälkeen ei tarjota vaihtoehtoa.
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155