Kimmo Sasin salattu poika?

Anonyymi

Vaikuttaako tällä palstalla?

35

140

Äänestä

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä se on valettu maailman peruspilariin.

• Anonyymi

Hänen profiilinsa on juuri suljettu

• Anonyymi

Ainakin täällä on yksi, jolla on Kimben hiusmalli

• Niin onhan tällä palstalla paljon just niitä ahdasmielisiä persupaskajuntteja, jotka antavat tukkansa mieluummin jo nuorena kaljuuntua, kun että söisivät niitä fina-tabletteja ja pitäisivät hyvälaatuisen ja tuuhean tukan päässään vielä vanhempanakin.

Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Mutta mä kun olenkin Andrea Pirlon näköinen nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Kyllä mä ainakin itse oon omaan profiiliini päässyt, että mun tietääkseni mun profiilia ei ole ainakaan täällä mitenkään suljettu. Mutta eipä tosin ne kirjautumattomat lantaperseaivot edes pääse katsomaan täällä muutenkaan kenenkään meidän kirjautuneiden asiallisia profiileita.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin onhan tällä palstalla paljon just niitä ahdasmielisiä persupaskajuntteja, jotka antavat tukkansa mieluummin jo nuorena kaljuuntua, kun että söisivät niitä fina-tabletteja ja pitäisivät hyvälaatuisen ja tuuhean tukan päässään vielä vanhempanakin.

Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Mutta mä kun olenkin Andrea Pirlon näköinen nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Kyllä mä ainakin itse oon omaan profiiliini päässyt, että mun tietääkseni mun profiilia ei ole ainakaan täällä mitenkään suljettu. Mutta eipä tosin ne kirjautumattomat lantaperseaivot edes pääse katsomaan täällä muutenkaan kenenkään meidän kirjautuneiden asiallisia profiileita.

Tapaatko usein isääsi?

• Anonyymi

Mitäs appiukko ajattelee Youssufista?

• Anonyymi

Valitettavasti häntä, DarkFearia, ei ole oikeasti olemassa.

• Anonyymi

Trollihahmona vain olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollihahmona vain olemassa.

Uittamon trollipajalla Jonten ohuen tukan alla pääkopassa:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka Jonte ja mikä ihmeen Uittamon trollipaja?? Ei kyllä ole tällä palstalla yhtäkään ketään trollihahmoa, sillä kyllä täällä ainakin kaikki kirjautuneena kirjoittelevat ovat ihan todellisia henkilöitä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kuka Jonte ja mikä ihmeen Uittamon trollipaja?? Ei kyllä ole tällä palstalla yhtäkään ketään trollihahmoa, sillä kyllä täällä ainakin kaikki kirjautuneena kirjoittelevat ovat ihan todellisia henkilöitä.

mielisairaan romuri-spämmikuninkaan 10 mielikuvitusystävää eivät ole todellisia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies86, DarkFear-hahmon kaljuuntuva luoja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Onko kiva olla lantapersetrolli?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko kiva olla lantapersetrolli?

Ja mä kun en olekaan mikään lantapersetrolli, että tiedä sä se saatana:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi kirjoitti:

mielisairaan romuri-spämmikuninkaan 10 mielikuvitusystävää eivät ole todellisia :)

Eipä täällä ketään trollihahmoja ole näkynyt, ei ainakaan turkulaisia sellaisia. Sen sijaan Turusta tänne kirjoittaa monikin hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittelija. Muutamia mainitakseni nyt vaikka esim. Bicky Royal-mies, Porarin Make, Timppa, Janica Näätä, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma, Jere ja vaikka ketä hyviä tyyppejä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eipä täällä ketään trollihahmoja ole näkynyt, ei ainakaan turkulaisia sellaisia. Sen sijaan Turusta tänne kirjoittaa monikin hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittelija. Muutamia mainitakseni nyt vaikka esim. Bicky Royal-mies, Porarin Make, Timppa, Janica Näätä, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma, Jere ja vaikka ketä hyviä tyyppejä.

Kun peris kirjoittaa noilla spämmihahmoillaan, ne poistetaan aina pian:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun peris kirjoittaa noilla spämmihahmoillaan, ne poistetaan aina pian:)

On vain ajan kysymys kun ylläpito poistaa periksen feikkiprofiilit kuten fb:ssä tehtiin;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies86, DarkFear-hahmon kaljuuntuva luoja.

Vaikea muuten sanoa muistuttaako darkkiksen hiusmalli enemmän Sasia vai Juicea.

• Anonyymi kirjoitti:

On vain ajan kysymys kun ylläpito poistaa periksen feikkiprofiilit kuten fb:ssä tehtiin;)

Sen jos ylläpito tekee, niin mä kyllä teen sinne valituksen asiallisten henkilöiden luvattomasta profiilien poistosta!!

Täysin väärin se oli kyllä Facebookilta, että sieltä asiallisten henkilöiden profiileja lähtivät poistamaan. Olihan siellä heillä kavereitakin listalla vaikka ketä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea muuten sanoa muistuttaako darkkiksen hiusmalli enemmän Sasia vai Juicea.

Onneksi Darkfearin puoliso yusuf on liberaali hiusasioiden suhteen.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Sen jos ylläpito tekee, niin mä kyllä teen sinne valituksen asiallisten henkilöiden luvattomasta profiilien poistosta!!

Täysin väärin se oli kyllä Facebookilta, että sieltä asiallisten henkilöiden profiileja lähtivät poistamaan. Olihan siellä heillä kavereitakin listalla vaikka ketä.

Feikkihahmojen profiilit poistetaan. Simple as that.

• Anonyymi

Ei Pirlolla ole 20 sentin jakausta päälaella niin kuin sinulla.

• Anonyymi

Oletko onnistunut keräämään rahaa uuteen perskarvojen siirtoon päälaelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feikkihahmojen profiilit poistetaan. Simple as that.

Varsinkin mielisairaan romuroopen feikkiprofiilit

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihme sitten oikein mahtoi olla tämän Bicky Royal-miehen profiilin takana, jos ei kerran itse hampurilaismainoksen Bicky??

Vasta pari päivää sitten Bicky kertoi mulle täällä ihan itse siitä, kuinka hän jätti aikoinaan ne fina-tabletit syömättä, kun ne olisivat heikentäneet niitä hänen penislihas-treeniensä tuloksia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne asuvat erään paattislaisen mt-ätmin Hiacen romussa:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko onnistunut keräämään rahaa uuteen perskarvojen siirtoon päälaelle?

Se olisi hyvä kun edellisestä jäi vain haju darkin päälaelle :(

• Anonyymi

Kyllä vaikuttaa, ollut jo 15 vuotta.

• Anonyymi

Nimimerkki TummaPelko:)

• Anonyymi

On täällä muitakin salattuja poikia. Disse on Mauri Pekkarisen ja pujis Seppo Kääriäisen jälkikasvua.

• Anonyymi

No kukas sinä sitten olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kukas sinä sitten olet?

Olen Kerho Ukkonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Kerho Ukkonen.

Tuttu mies. ootko lapväärtistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu mies. ootko lapväärtistä?

Eikun Uukunniemeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun Uukunniemeltä.

Kuka teitä siellä valvoo? Kärpäsenkiitorata setä vai?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      10
      1749
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1088
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      963
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      73
      835
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      788
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      751
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      686
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      661
    9. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      657
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      606
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      120
      580
    14. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      44
      539
    15. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      538
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      519
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      519
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      503
    19. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      493
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      488
    Aihe