Toyota Corolla

Näkyy olevan luotettavin perheauto. Tossa iltalehden artikkelissa mainittiin just siitä, miten ne Toyotat tuntuvat olevan luotettavimpia autoja myös Britanniassa ja meillä Suomessakin Toyota on tutkimuksen mukaan ylivoimaisesti luotettavin automerkki.

Yllätyin siitä, että tossa Suomen listalla ei suosituimmista autoista ollut ollenkaan mm. Skoda Octaviaa, eikä VW Passattia.

Onko tällä palstalla kuinka moni samaa mieltä Toyotoista tai onko muuten palstalaisilla niistä omakohtaisia kokemuksia?

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/481a4daa-0f96-4e57-81a6-ab45d642119a

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

VW konsernin autot ovat täynnä vikoja, yksi Audi riitti päättämään etten ikinä osta enää toista volkkaria

• Anonyymi

Palstan aihepiiriin kuulumaton trollaus ilmoitettu ylläpidolle.

• Anonyymi

Tiukkapipo.

• Anonyymi

Tarkemmin sanottuna sasitukkatrollaus.

• Eikä tämä ole mikään trollaus, vaan ihan asiallinen uutinen suoraan iltalehden otsikoista.

Jos noin tarkkaan alettaisiin seuloa, ettei täällä muka saisi keskustella asiaan liittymättömistä aiheista, niin eipä tällä palstalla olisi silloin juuri mitään keskusteluja, sillä suurin osahan tämän palstan keskusteluista liittyy ihan muuhun kun sinkkuihin tai parisuhteisiin.

Ei liity politiikka, koronavirus tai mitkään uutistapahtumatkaan tämän palstan aihepiiriin, mutta silti niistä keskustellaan täällä jatkuvasti.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eikä tämä ole mikään trollaus, vaan ihan asiallinen uutinen suoraan iltalehden otsikoista.

Jos noin tarkkaan alettaisiin seuloa, ettei täällä muka saisi keskustella asiaan liittymättömistä aiheista, niin eipä tällä palstalla olisi silloin juuri mitään keskusteluja, sillä suurin osahan tämän palstan keskusteluista liittyy ihan muuhun kun sinkkuihin tai parisuhteisiin.

Ei liity politiikka, koronavirus tai mitkään uutistapahtumatkaan tämän palstan aihepiiriin, mutta silti niistä keskustellaan täällä jatkuvasti.

Tämä aloitus haiskahtaa fina-tableteille.

• Anonyymi

Ajan Toyota Auriksella vm-2011. Toimii.

• Ei nyt ole kovin paljoa tullut tähän keskusteluun hyviä vastauksia, joissa olisi kerrottu tarkemmin omia kokemuksia siitä Toyota Corollasta. Niitä olisi kiva tähän kuulla:)

• Anonyymi

Ei ole Toyotan voittanutta. Jos on hyvin pidetty, säntillisesti huollettu niin ei ole valittamista. Paras auto merkki.

🧞

• Anonyymi

Kovasti oon kuullut niitä Toyotoita kyllä monien kehuneen ja varsinkin niiden luotettavuuden ja pitkien ajokilometrien takia.

Noissa Toyotoissahan on lisäksi vielä se hyvä puoli, että ne voi myydä omien ajojen jälkeen isolla rahalla sinne Afrikkaan, jossa ne toimivat vielä vuosienkin päästä jonkun perheen jokapäiväisenä käyttö- tai työautona:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti oon kuullut niitä Toyotoita kyllä monien kehuneen ja varsinkin niiden luotettavuuden ja pitkien ajokilometrien takia.

Noissa Toyotoissahan on lisäksi vielä se hyvä puoli, että ne voi myydä omien ajojen jälkeen isolla rahalla sinne Afrikkaan, jossa ne toimivat vielä vuosienkin päästä jonkun perheen jokapäiväisenä käyttö- tai työautona:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sopii myös teille suomalais-somalialaisille pariskunnille.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä itse oon ihan sinkkumies ja kyllä mä mieluummin suomalaisen naisen kanssa seurustelisin, kun oon kuitenkin itse ensisijaisesti eurooppalaishenkinen mies.

Mutta sähän voit itse vitun huorapersehinttari seurustella vaika niiden afrikkalaisten miesten kanssa ja sitä heidän mulkkuaan nuolla saatanna hinttari.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuole sinä vitun huora vaan sitä somalimiehesi kullia saatanan persehuora!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

😂😂😂 itkee netin äärellä.. ei sulle voi kuin nauraa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂 itkee netin äärellä.. ei sulle voi kuin nauraa 😁

Ei kai se mitenkään täysin mahdotonta ole. Kyllä sitä joku voi loukkaantua noista törkeimmistä solvauksista vaikka niin pahasti, että hänellä niistä itku pääsisi ja onhan sitä ihmiset nostaneet syytteitä netissä kuulleista kunnianloukkauksistakin.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei kai se mitenkään täysin mahdotonta ole. Kyllä sitä joku voi loukkaantua noista törkeimmistä solvauksista vaikka niin pahasti, että hänellä niistä itku pääsisi ja onhan sitä ihmiset nostaneet syytteitä netissä kuulleista kunnianloukkauksistakin.

Sinä olet heikkotasoinen trolli, jolle ei voi kuin nauraa.

• Anonyymi

Jos joku haluaa lahjoittaa mulle muunmerkkisen auton kuin toyotan, tankki täynnä polttoainetta, niin ajelen tankin loppuun ja ilmoitan romuttamolle, että hakekaa tuo metallijätekasa pois, ihan sama onko Ferrari, mersu tai audi (vikoja saatanasti), mieluummin alelen sitten ladalla 1200L toimintavarma peli.

• Tossa eräässä toisessa keskustelussa eräs kirjoittaja kertoi siitä, että kuinka hän oli voittanut Amerikassa Nascar-kisan sillä Toyota Camrylla:))))))))))))))))))))))))))))

Camrykin on hyvä ja luotettava auto noissa pitkissä autokisoissa:))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Töyota on maailman luotettavin auto, siksi ne vanhat Toyotat raahataan Afrikkaan, missä ne mustat ajelee niillä vielä vuosikymmeniä.

Tosin nyt kun Toyotakin on siirtynyt hybrideihin ja turbomoottoreihin, ei Afrikassakaan varmaan enää näitä nykyisiä haluta.

Toyota Corolla ihan normaalilla ottomoottorilla lienee maailman luotettavin ja kestävin auto.

• Onhan sitä Turussakin eräs Pääskyvuoren Jorma tainnut myydä useammankin Toyotan isolla rahalla sinne Afrikkaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Taitaa olla ne Jorman vanhat Hiluxit, Hiacet ja Corollat tänä päivänä siellä Afrikassa edelleen jonkun perheen jokapäiväisinä käyttö- tai työautoina:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Datsun parempi auto.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe