Toyota Corolla

Näkyy olevan luotettavin perheauto. Tossa iltalehden artikkelissa mainittiin just siitä, miten ne Toyotat tuntuvat olevan luotettavimpia autoja myös Britanniassa ja meillä Suomessakin Toyota on tutkimuksen mukaan ylivoimaisesti luotettavin automerkki.

Yllätyin siitä, että tossa Suomen listalla ei suosituimmista autoista ollut ollenkaan mm. Skoda Octaviaa, eikä VW Passattia.

Onko tällä palstalla kuinka moni samaa mieltä Toyotoista tai onko muuten palstalaisilla niistä omakohtaisia kokemuksia?

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/481a4daa-0f96-4e57-81a6-ab45d642119a

33

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VW konsernin autot ovat täynnä vikoja, yksi Audi riitti päättämään etten ikinä osta enää toista volkkaria

    • Anonyymi

      Palstan aihepiiriin kuulumaton trollaus ilmoitettu ylläpidolle.

      • Anonyymi

        Tiukkapipo.


      • Anonyymi

        Tarkemmin sanottuna sasitukkatrollaus.


      • Eikä tämä ole mikään trollaus, vaan ihan asiallinen uutinen suoraan iltalehden otsikoista.

        Jos noin tarkkaan alettaisiin seuloa, ettei täällä muka saisi keskustella asiaan liittymättömistä aiheista, niin eipä tällä palstalla olisi silloin juuri mitään keskusteluja, sillä suurin osahan tämän palstan keskusteluista liittyy ihan muuhun kun sinkkuihin tai parisuhteisiin.

        Ei liity politiikka, koronavirus tai mitkään uutistapahtumatkaan tämän palstan aihepiiriin, mutta silti niistä keskustellaan täällä jatkuvasti.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä tämä ole mikään trollaus, vaan ihan asiallinen uutinen suoraan iltalehden otsikoista.

        Jos noin tarkkaan alettaisiin seuloa, ettei täällä muka saisi keskustella asiaan liittymättömistä aiheista, niin eipä tällä palstalla olisi silloin juuri mitään keskusteluja, sillä suurin osahan tämän palstan keskusteluista liittyy ihan muuhun kun sinkkuihin tai parisuhteisiin.

        Ei liity politiikka, koronavirus tai mitkään uutistapahtumatkaan tämän palstan aihepiiriin, mutta silti niistä keskustellaan täällä jatkuvasti.

        Tämä aloitus haiskahtaa fina-tableteille.


    • Anonyymi

      Ajan Toyota Auriksella vm-2011. Toimii.

      • Ei nyt ole kovin paljoa tullut tähän keskusteluun hyviä vastauksia, joissa olisi kerrottu tarkemmin omia kokemuksia siitä Toyota Corollasta. Niitä olisi kiva tähän kuulla:)


    • Anonyymi

      Ei ole Toyotan voittanutta. Jos on hyvin pidetty, säntillisesti huollettu niin ei ole valittamista. Paras auto merkki.


      🧞

      • Anonyymi

        Kovasti oon kuullut niitä Toyotoita kyllä monien kehuneen ja varsinkin niiden luotettavuuden ja pitkien ajokilometrien takia.

        Noissa Toyotoissahan on lisäksi vielä se hyvä puoli, että ne voi myydä omien ajojen jälkeen isolla rahalla sinne Afrikkaan, jossa ne toimivat vielä vuosienkin päästä jonkun perheen jokapäiväisenä käyttö- tai työautona:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti oon kuullut niitä Toyotoita kyllä monien kehuneen ja varsinkin niiden luotettavuuden ja pitkien ajokilometrien takia.

        Noissa Toyotoissahan on lisäksi vielä se hyvä puoli, että ne voi myydä omien ajojen jälkeen isolla rahalla sinne Afrikkaan, jossa ne toimivat vielä vuosienkin päästä jonkun perheen jokapäiväisenä käyttö- tai työautona:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sopii myös teille suomalais-somalialaisille pariskunnille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii myös teille suomalais-somalialaisille pariskunnille.

        Mä kyllä itse oon ihan sinkkumies ja kyllä mä mieluummin suomalaisen naisen kanssa seurustelisin, kun oon kuitenkin itse ensisijaisesti eurooppalaishenkinen mies.

        Mutta sähän voit itse vitun huorapersehinttari seurustella vaika niiden afrikkalaisten miesten kanssa ja sitä heidän mulkkuaan nuolla saatanna hinttari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii myös teille suomalais-somalialaisille pariskunnille.

        Nuole sinä vitun huora vaan sitä somalimiehesi kullia saatanan persehuora!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        😂😂😂 itkee netin äärellä.. ei sulle voi kuin nauraa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 itkee netin äärellä.. ei sulle voi kuin nauraa 😁

        Ei kai se mitenkään täysin mahdotonta ole. Kyllä sitä joku voi loukkaantua noista törkeimmistä solvauksista vaikka niin pahasti, että hänellä niistä itku pääsisi ja onhan sitä ihmiset nostaneet syytteitä netissä kuulleista kunnianloukkauksistakin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ei kai se mitenkään täysin mahdotonta ole. Kyllä sitä joku voi loukkaantua noista törkeimmistä solvauksista vaikka niin pahasti, että hänellä niistä itku pääsisi ja onhan sitä ihmiset nostaneet syytteitä netissä kuulleista kunnianloukkauksistakin.

        Sinä olet heikkotasoinen trolli, jolle ei voi kuin nauraa.


    • Anonyymi

      Jos joku haluaa lahjoittaa mulle muunmerkkisen auton kuin toyotan, tankki täynnä polttoainetta, niin ajelen tankin loppuun ja ilmoitan romuttamolle, että hakekaa tuo metallijätekasa pois, ihan sama onko Ferrari, mersu tai audi (vikoja saatanasti), mieluummin alelen sitten ladalla 1200L toimintavarma peli.

      • Tossa eräässä toisessa keskustelussa eräs kirjoittaja kertoi siitä, että kuinka hän oli voittanut Amerikassa Nascar-kisan sillä Toyota Camrylla:))))))))))))))))))))))))))))

        Camrykin on hyvä ja luotettava auto noissa pitkissä autokisoissa:))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Töyota on maailman luotettavin auto, siksi ne vanhat Toyotat raahataan Afrikkaan, missä ne mustat ajelee niillä vielä vuosikymmeniä.

      Tosin nyt kun Toyotakin on siirtynyt hybrideihin ja turbomoottoreihin, ei Afrikassakaan varmaan enää näitä nykyisiä haluta.

      Toyota Corolla ihan normaalilla ottomoottorilla lienee maailman luotettavin ja kestävin auto.

      • Onhan sitä Turussakin eräs Pääskyvuoren Jorma tainnut myydä useammankin Toyotan isolla rahalla sinne Afrikkaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Taitaa olla ne Jorman vanhat Hiluxit, Hiacet ja Corollat tänä päivänä siellä Afrikassa edelleen jonkun perheen jokapäiväisinä käyttö- tai työautoina:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Datsun parempi auto.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe