Miehellä ex-vaimon kuvia

Anonyymi

Meillä oli kova riita koska miehellä on ex-vaimon kuvia kirjahyllyssä. Vaimo kuoli 2008. Välillä itkee kun katsoo perhekuvia missä ex-vaimo mukana.
Sanoin että nuo lähtee koska olen nyt vaimo ja hän sanoo että olen kauhea ihminen.

Kumpi on oikeassa?

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on ihan elossa ja pysyy elossa!!!enkö saa edes kuvia säilyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sinä olet minun rakas vaimoni aina!!!!!!!!!!!!!!! koko loppu elämäni!!!!!mun menneisyys kuuluu myös nuoruus vuosia ja ne kuvat ovat osa minua ja menneisyyttä!!!!!!!!!!huomio sana menneisyys!!!! ainoastaan sinä olet minun tulevaisuus!!!!!!!! sinua minä rakastan aina elämäni loppuun asti!!!!!! rakkaudella sinun ikioma rakas puoliso!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Olenko minä itkenyt hänen perään???????en oo koskaan itkenyt kenenkään muun perään kuin sinun!!!!!!!! olet minun rakas vaimoni aina!!!!!!! älä yritä kehittää mitään syytä että voisit hakee eroa minusta!! kun on sanomattakin selvää että me emme eroa koskaan!!!!!mä voin luopua kaikesta muusta mutta en sinusta!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Oikeastaan ne ovat hänen tunteitaan eivätkä kuulu sinulle..
      On aika kova kohtalo menettää kumppaninsa kuolemalle ja hänellä on oikeus surra.
      Se on asia jota et voi ottaa häneltä pois.
      Se ihminen on ollut rakas hänelle. Yritä itse asettua hänen asemaan ja miettiä miltä tuo tuntuisi omalle kohdalle.
      Toivottavasti et ainakaan ole mustasukkainen koska toinen on kuollut.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä. Miksi pitäisi olla mustasukkainen.


    • Anonyymi

      miehesi on 100% oikeassa!
      Edesmennyt vaimo oli valtavan suuri osa hänen elämäänsä. Sitä hän kunnioittaa ja ikävyydellä muistaa.
      Sinä olet nyt osa hänen elämää. mutta et kaovin kauaa, ellet kykene arvostamaan miten hyväksi edellinen vaimo on muovannut miehen.

      Käyttädyt äärettomän huonosti kiusatessasi miestäsi hänen kunnioittaessaan jo poisnukkunutta edellistä vaimoaan. Sinun negatiivinen ja itsekeskeinen asenteesi vauhdittaa miestä jättämään sinut ja etsimään uuden vaimon joka on miljoona kertaa hienotunteisempi kuin sinä !

    • Anonyymi

      Miehesi rakasti vaimoaan joka kuoli. Ehkä nyt aloittajalla on itsetutkiskelun paikka. Kannattais enemminkin ohjata mies jonkinlaiseen sururyhmän, jossa voisi puhua surustaan. Valokuvat ovat juuri niitä jotka nostattaa tunteet pintaan vielä monen vuoden jälkeenkin.

      • Anonyymi

        Tuskinpa enää mikään sururyhmä on ajankohtainen.

        Toisaalta aloittajaa kohtaan epäkunnioittavaa pitää niitä esillä kun ne selvästi on ongelma hänelle. Kyse on edesmenneestä joten sinulla ei ole todellista huolenaihetta. Kyllä hän tajuaa asian jossain vaiheessa.

        Kuva-albumiin...


    • Anonyymi

      Sama kun vaatisit miestä ottamaan hyllystä edesmenneen isovanhemman tai vanhemman tai vaikka kuolleen lapsen kuvan.

      Miehellä on oikeus tunteisiinsa. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi jos mies käskisi sun heittää menemään vaikka kuolleen sisaruksesi kuvan, kun ei tykkää että herkistyt kuvia nähdessäsi.

      Järki käteen nyt. Olet kuin satujen ilkeä äitipuoli, joka käskee miestä hylkäämään lapsensa metsään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe