Miehellä ex-vaimon kuvia

Anonyymi

Meillä oli kova riita koska miehellä on ex-vaimon kuvia kirjahyllyssä. Vaimo kuoli 2008. Välillä itkee kun katsoo perhekuvia missä ex-vaimo mukana.
Sanoin että nuo lähtee koska olen nyt vaimo ja hän sanoo että olen kauhea ihminen.

Kumpi on oikeassa?

8

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on ihan elossa ja pysyy elossa!!!enkö saa edes kuvia säilyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sinä olet minun rakas vaimoni aina!!!!!!!!!!!!!!! koko loppu elämäni!!!!!mun menneisyys kuuluu myös nuoruus vuosia ja ne kuvat ovat osa minua ja menneisyyttä!!!!!!!!!!huomio sana menneisyys!!!! ainoastaan sinä olet minun tulevaisuus!!!!!!!! sinua minä rakastan aina elämäni loppuun asti!!!!!! rakkaudella sinun ikioma rakas puoliso!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Olenko minä itkenyt hänen perään???????en oo koskaan itkenyt kenenkään muun perään kuin sinun!!!!!!!! olet minun rakas vaimoni aina!!!!!!! älä yritä kehittää mitään syytä että voisit hakee eroa minusta!! kun on sanomattakin selvää että me emme eroa koskaan!!!!!mä voin luopua kaikesta muusta mutta en sinusta!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Oikeastaan ne ovat hänen tunteitaan eivätkä kuulu sinulle..
      On aika kova kohtalo menettää kumppaninsa kuolemalle ja hänellä on oikeus surra.
      Se on asia jota et voi ottaa häneltä pois.
      Se ihminen on ollut rakas hänelle. Yritä itse asettua hänen asemaan ja miettiä miltä tuo tuntuisi omalle kohdalle.
      Toivottavasti et ainakaan ole mustasukkainen koska toinen on kuollut.

• Anonyymi

Olen kanssasi samaa mieltä. Miksi pitäisi olla mustasukkainen.

• Anonyymi

miehesi on 100% oikeassa!
      Edesmennyt vaimo oli valtavan suuri osa hänen elämäänsä. Sitä hän kunnioittaa ja ikävyydellä muistaa.
      Sinä olet nyt osa hänen elämää. mutta et kaovin kauaa, ellet kykene arvostamaan miten hyväksi edellinen vaimo on muovannut miehen.

Käyttädyt äärettomän huonosti kiusatessasi miestäsi hänen kunnioittaessaan jo poisnukkunutta edellistä vaimoaan. Sinun negatiivinen ja itsekeskeinen asenteesi vauhdittaa miestä jättämään sinut ja etsimään uuden vaimon joka on miljoona kertaa hienotunteisempi kuin sinä !

• Anonyymi

Miehesi rakasti vaimoaan joka kuoli. Ehkä nyt aloittajalla on itsetutkiskelun paikka. Kannattais enemminkin ohjata mies jonkinlaiseen sururyhmän, jossa voisi puhua surustaan. Valokuvat ovat juuri niitä jotka nostattaa tunteet pintaan vielä monen vuoden jälkeenkin.

• Anonyymi

Tuskinpa enää mikään sururyhmä on ajankohtainen.

Toisaalta aloittajaa kohtaan epäkunnioittavaa pitää niitä esillä kun ne selvästi on ongelma hänelle. Kyse on edesmenneestä joten sinulla ei ole todellista huolenaihetta. Kyllä hän tajuaa asian jossain vaiheessa.

Kuva-albumiin...

• Anonyymi

Sama kun vaatisit miestä ottamaan hyllystä edesmenneen isovanhemman tai vanhemman tai vaikka kuolleen lapsen kuvan.

Miehellä on oikeus tunteisiinsa. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi jos mies käskisi sun heittää menemään vaikka kuolleen sisaruksesi kuvan, kun ei tykkää että herkistyt kuvia nähdessäsi.

Järki käteen nyt. Olet kuin satujen ilkeä äitipuoli, joka käskee miestä hylkäämään lapsensa metsään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe