Miehellä ex-vaimon kuvia

Anonyymi

Meillä oli kova riita koska miehellä on ex-vaimon kuvia kirjahyllyssä. Vaimo kuoli 2008. Välillä itkee kun katsoo perhekuvia missä ex-vaimo mukana.
Sanoin että nuo lähtee koska olen nyt vaimo ja hän sanoo että olen kauhea ihminen.

Kumpi on oikeassa?

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on ihan elossa ja pysyy elossa!!!enkö saa edes kuvia säilyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sinä olet minun rakas vaimoni aina!!!!!!!!!!!!!!! koko loppu elämäni!!!!!mun menneisyys kuuluu myös nuoruus vuosia ja ne kuvat ovat osa minua ja menneisyyttä!!!!!!!!!!huomio sana menneisyys!!!! ainoastaan sinä olet minun tulevaisuus!!!!!!!! sinua minä rakastan aina elämäni loppuun asti!!!!!! rakkaudella sinun ikioma rakas puoliso!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Olenko minä itkenyt hänen perään???????en oo koskaan itkenyt kenenkään muun perään kuin sinun!!!!!!!! olet minun rakas vaimoni aina!!!!!!! älä yritä kehittää mitään syytä että voisit hakee eroa minusta!! kun on sanomattakin selvää että me emme eroa koskaan!!!!!mä voin luopua kaikesta muusta mutta en sinusta!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Oikeastaan ne ovat hänen tunteitaan eivätkä kuulu sinulle..
      On aika kova kohtalo menettää kumppaninsa kuolemalle ja hänellä on oikeus surra.
      Se on asia jota et voi ottaa häneltä pois.
      Se ihminen on ollut rakas hänelle. Yritä itse asettua hänen asemaan ja miettiä miltä tuo tuntuisi omalle kohdalle.
      Toivottavasti et ainakaan ole mustasukkainen koska toinen on kuollut.

• Anonyymi

Olen kanssasi samaa mieltä. Miksi pitäisi olla mustasukkainen.

• Anonyymi

miehesi on 100% oikeassa!
      Edesmennyt vaimo oli valtavan suuri osa hänen elämäänsä. Sitä hän kunnioittaa ja ikävyydellä muistaa.
      Sinä olet nyt osa hänen elämää. mutta et kaovin kauaa, ellet kykene arvostamaan miten hyväksi edellinen vaimo on muovannut miehen.

Käyttädyt äärettomän huonosti kiusatessasi miestäsi hänen kunnioittaessaan jo poisnukkunutta edellistä vaimoaan. Sinun negatiivinen ja itsekeskeinen asenteesi vauhdittaa miestä jättämään sinut ja etsimään uuden vaimon joka on miljoona kertaa hienotunteisempi kuin sinä !

• Anonyymi

Miehesi rakasti vaimoaan joka kuoli. Ehkä nyt aloittajalla on itsetutkiskelun paikka. Kannattais enemminkin ohjata mies jonkinlaiseen sururyhmän, jossa voisi puhua surustaan. Valokuvat ovat juuri niitä jotka nostattaa tunteet pintaan vielä monen vuoden jälkeenkin.

• Anonyymi

Tuskinpa enää mikään sururyhmä on ajankohtainen.

Toisaalta aloittajaa kohtaan epäkunnioittavaa pitää niitä esillä kun ne selvästi on ongelma hänelle. Kyse on edesmenneestä joten sinulla ei ole todellista huolenaihetta. Kyllä hän tajuaa asian jossain vaiheessa.

Kuva-albumiin...

• Anonyymi

Sama kun vaatisit miestä ottamaan hyllystä edesmenneen isovanhemman tai vanhemman tai vaikka kuolleen lapsen kuvan.

Miehellä on oikeus tunteisiinsa. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi jos mies käskisi sun heittää menemään vaikka kuolleen sisaruksesi kuvan, kun ei tykkää että herkistyt kuvia nähdessäsi.

Järki käteen nyt. Olet kuin satujen ilkeä äitipuoli, joka käskee miestä hylkäämään lapsensa metsään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3829
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1989
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1672
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1493
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1493
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1432
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1344
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe