Syksyn tv-ohjelmatarjonnasta

Anonyymi

Vain elämää sarjaan tulee Arja Koriseva. Miten sitä naurunkotkotusta kestää, joutuuko jättää katsomatta. Kun varmaan jo kaikki jaksot on pantu purkkiin, ei voi enää toivoa esiintymiskoulutuskurssia. Eka jakson katson varmasti.
Selviytyjissä on hullunhauska Niko. Joku sanoisi turhaksi julkkikseksi. MInä en. Jos ei olisi rohkea esiintyjä, panisi peliin kaikki mitä osaa ja saisi palkkiotaan heittäytymisestä niin olisi työttömyyskortistossa. Vai minkä oikeaan työhön hänet palkkaisitte? Hyvä Niko!

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole sitä keskinäisen kehumisen itseriittoista kerhoa kyennyt paljon katsomaan.
      Toinen laulaa toisen kappaleen ja sitten liikututaan yhdessä kyyneliin.
      Ei tajua ideaa. Suomen pikku tähtöset luulevat maailmannapoja olevansa.

• Anonyymi

alotukseen:
      Koriseva pilaa heti jo mainostuksen aikana mielenkiinon koko hojelmaan,

Koriseva on niiiiiinnnn teeeenäinen
      kylmä äänien, ääni kolisee kuin tyhjässä tynnyrissä,
      laulaaki niiiiiiiin kylmällä kolkolla äänellä kaikki kappleet
      että karvat nousee pystyyn
      ja kanava pitää kääntää äkkiä muualle,,

sori
      mutta Arja Korisevasta ei kertakaikkiaan voi pitää esiintyvänä taiteilijana,

• Eipä ole tarvinnut mokomaa hömppäpömppää katsoa, yhden jakson joskus alussa katsoin ja se riitti minulle. Onneksi televisiosta tulee ihan oikeaa järkevää ohjelmaakin!

• Anonyymi

...aika vähän valitettavasti.....

• Anonyymi

Mikä se järkevä ohjelma?

• Anonyymi

arja korisevaa ei pidä vetää tv ohjelmiin pilamaan sen viimesenki mielenkiinnon,
      esiintyköön niissä omissa ooperalavoilla
      ja karjukoon niitä laulujaan kolkolla kylmällä äänellään siellä,
      tv ohjelmia ei tarvi tulla pilaamaan,

• Anonyymi

Hän laulaa muutaman tangon todella kauniisti: ....Rannalla ja jotain muuta.
        Mielestäni hänellä on hyväntahtoinen julkisuuskuva.
        Muistaakseni Tamara Lund opasti häntä laulamisessa.
        Viimeksi olen katsonut tuota ohjelmaa, kun Pepe oli mukana. Sitten oli monta kautta, kun eivät laulajat oikein innostaneet.
        Makuasioita.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän laulaa muutaman tangon todella kauniisti: ....Rannalla ja jotain muuta.
        Mielestäni hänellä on hyväntahtoinen julkisuuskuva.
        Muistaakseni Tamara Lund opasti häntä laulamisessa.
        Viimeksi olen katsonut tuota ohjelmaa, kun Pepe oli mukana. Sitten oli monta kautta, kun eivät laulajat oikein innostaneet.
        Makuasioita.
        Beng

Joo viisas ihminen on, mutta miksi se naurunkotkotus lähes jokaisen lauseen jälkeen. Onkohan se esiintymisen jännittämistä. Aidolta ilolta ei vaikuta eikä lauseessa minkä hän ennen nauruan sanoo, ole mitään vitsikästä. Aloittaja

• Anonyymi

Että näyttäisi "niin iloiselta ihmiseltä" ei jatkuva hekotus vakuuta.
      Ei kukaan ole aidosti sellainen.
      Kutri-Heluna taas on tekopyhä "niin hyvä ihminen".
      Ja niin surkea ääni.

• Anonyymi

Ihana Arja.

• Anonyymi

BB
      6.9.

• Anonyymi

Tykkään tosi paljon myös!!!!! 😊

• Anonyymi

Korisevan ääni on kammottava,
      kylmät väreet menee pitkin selkäpiitä
      kun se huutaa kovalla kylmällä äänellään laulun kuin laulun,
      lämpimistä tunteista ei hiventäkään
      miksi Koriseva alkoi laulaa kylmällä kolisevalla äänellä sen jälkeen kun tuli tango kuningattareksi, outoa,
      tyyli meni täysin pielee,
      ja se kummallinen naurun hörähdykset on tosi outoa esittämistä, vastenmielistä nähtävää,
      omituinen
      erittäin teennäistä pirteää näyttelee ,
      vaikka näyttelijän taito menee täysin pielee,
      toivottavasti katoaa tv ohjelmista,

• entinenmiäs

Tuskin maltan odottaa Vain Elämäätä. Kotkottakoon vaan, kaikki käy.

Selviytyjissä tosin olisin Nikon tilalla nähnyt jonkun muun. Vähän jäi muistiin suhtautumisensa Mietoon Farmi Suomessa. Ihan omanlaisensa persoona, niinkuin itekkin, ei sen kummempaa.

• Anonyymi

Lähes jokaisen Vain elämää kauden olen katsonut. Jos hengissä olen, niin tulevan kauden jaksotkin tulen katsomaan.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes jokaisen Vain elämää kauden olen katsonut. Jos hengissä olen, niin tulevan kauden jaksotkin tulen katsomaan.

kylmätotuus

Ei ole minun makuun, huhhuh, teeskentekyä!

• Anonyymi

Enpä ole ainuttakaan jaksoa katsonut koko ohjelmasta on sitten mukana ollut ketä tahansa. Pelkän mainoksen näkeminen on riittänyt.

vn

• Anonyymi

Jos ei yhtään sanaa pysty hohottamatta monttu auki sanomaan
      ei ole ihan normaalia vaan teennäisyyttä, joka tympiiiiii !

• Anonyymi

Mitenköhän Danyylä pyyhkii nyt kun Eerika antoi ymmärtää
      että on ehkä alkanut lesboilemaan. Seiska on myynninedistämiseksi ehkä keksinyt
      sen jutun, mutta Eerika antoi haastattelussa mystisen vastauksen, haluaa kai olla joku Suomen Cicciolina.

• Anonyymi

Onko ne mukana ohjelmassa ? D tai lapsivaimokkeensa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ne mukana ohjelmassa ? D tai lapsivaimokkeensa ?

Eivät ole.

Danny oli ohjelmassa mukana kaudella 8 ja osoitti olevansa edelleen yksi maamme parhaista ja monipuolisimmista laulajista, vaikka ikää hänelle onkin kertynyt.

Ikä tuo mukanaan taidon tulkita kappaleita uskottavasti elämänkokemusten myötä.
        Tuota tosiasiaa en voinut olla huomaamatta, kun hänen esityksiään kuuntelin.

kylmätotuus

• Anonyymi

Koriseva pilaa kaikki ohjelmat joihin se osallistuu,

ikävä kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3365
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2789
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1867
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      860
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe