Vain elämää sarjaan tulee Arja Koriseva. Miten sitä naurunkotkotusta kestää, joutuuko jättää katsomatta. Kun varmaan jo kaikki jaksot on pantu purkkiin, ei voi enää toivoa esiintymiskoulutuskurssia. Eka jakson katson varmasti.
Selviytyjissä on hullunhauska Niko. Joku sanoisi turhaksi julkkikseksi. MInä en. Jos ei olisi rohkea esiintyjä, panisi peliin kaikki mitä osaa ja saisi palkkiotaan heittäytymisestä niin olisi työttömyyskortistossa. Vai minkä oikeaan työhön hänet palkkaisitte? Hyvä Niko!
Syksyn tv-ohjelmatarjonnasta
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sitä keskinäisen kehumisen itseriittoista kerhoa kyennyt paljon katsomaan.
Toinen laulaa toisen kappaleen ja sitten liikututaan yhdessä kyyneliin.
Ei tajua ideaa. Suomen pikku tähtöset luulevat maailmannapoja olevansa. - Anonyymi
alotukseen:
Koriseva pilaa heti jo mainostuksen aikana mielenkiinon koko hojelmaan,
Koriseva on niiiiiinnnn teeeenäinen
kylmä äänien, ääni kolisee kuin tyhjässä tynnyrissä,
laulaaki niiiiiiiin kylmällä kolkolla äänellä kaikki kappleet
että karvat nousee pystyyn
ja kanava pitää kääntää äkkiä muualle,,
sori
mutta Arja Korisevasta ei kertakaikkiaan voi pitää esiintyvänä taiteilijana, Eipä ole tarvinnut mokomaa hömppäpömppää katsoa, yhden jakson joskus alussa katsoin ja se riitti minulle. Onneksi televisiosta tulee ihan oikeaa järkevää ohjelmaakin!
- Anonyymi
...aika vähän valitettavasti.....
- Anonyymi
Mikä se järkevä ohjelma?
- Anonyymi
arja korisevaa ei pidä vetää tv ohjelmiin pilamaan sen viimesenki mielenkiinnon,
esiintyköön niissä omissa ooperalavoilla
ja karjukoon niitä laulujaan kolkolla kylmällä äänellään siellä,
tv ohjelmia ei tarvi tulla pilaamaan,- Anonyymi
Hän laulaa muutaman tangon todella kauniisti: ....Rannalla ja jotain muuta.
Mielestäni hänellä on hyväntahtoinen julkisuuskuva.
Muistaakseni Tamara Lund opasti häntä laulamisessa.
Viimeksi olen katsonut tuota ohjelmaa, kun Pepe oli mukana. Sitten oli monta kautta, kun eivät laulajat oikein innostaneet.
Makuasioita.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän laulaa muutaman tangon todella kauniisti: ....Rannalla ja jotain muuta.
Mielestäni hänellä on hyväntahtoinen julkisuuskuva.
Muistaakseni Tamara Lund opasti häntä laulamisessa.
Viimeksi olen katsonut tuota ohjelmaa, kun Pepe oli mukana. Sitten oli monta kautta, kun eivät laulajat oikein innostaneet.
Makuasioita.
BengJoo viisas ihminen on, mutta miksi se naurunkotkotus lähes jokaisen lauseen jälkeen. Onkohan se esiintymisen jännittämistä. Aidolta ilolta ei vaikuta eikä lauseessa minkä hän ennen nauruan sanoo, ole mitään vitsikästä. Aloittaja
- Anonyymi
Että näyttäisi "niin iloiselta ihmiseltä" ei jatkuva hekotus vakuuta.
Ei kukaan ole aidosti sellainen.
Kutri-Heluna taas on tekopyhä "niin hyvä ihminen".
Ja niin surkea ääni.- Anonyymi
Ihana Arja.
- Anonyymi
BB
6.9.- Anonyymi
Tykkään tosi paljon myös!!!!! 😊
- Anonyymi
Korisevan ääni on kammottava,
kylmät väreet menee pitkin selkäpiitä
kun se huutaa kovalla kylmällä äänellään laulun kuin laulun,
lämpimistä tunteista ei hiventäkään
miksi Koriseva alkoi laulaa kylmällä kolisevalla äänellä sen jälkeen kun tuli tango kuningattareksi, outoa,
tyyli meni täysin pielee,
ja se kummallinen naurun hörähdykset on tosi outoa esittämistä, vastenmielistä nähtävää,
omituinen
erittäin teennäistä pirteää näyttelee ,
vaikka näyttelijän taito menee täysin pielee,
toivottavasti katoaa tv ohjelmista, Tuskin maltan odottaa Vain Elämäätä. Kotkottakoon vaan, kaikki käy.
Selviytyjissä tosin olisin Nikon tilalla nähnyt jonkun muun. Vähän jäi muistiin suhtautumisensa Mietoon Farmi Suomessa. Ihan omanlaisensa persoona, niinkuin itekkin, ei sen kummempaa.- Anonyymi
Lähes jokaisen Vain elämää kauden olen katsonut. Jos hengissä olen, niin tulevan kauden jaksotkin tulen katsomaan.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes jokaisen Vain elämää kauden olen katsonut. Jos hengissä olen, niin tulevan kauden jaksotkin tulen katsomaan.
kylmätotuusEi ole minun makuun, huhhuh, teeskentekyä!
- Anonyymi
Enpä ole ainuttakaan jaksoa katsonut koko ohjelmasta on sitten mukana ollut ketä tahansa. Pelkän mainoksen näkeminen on riittänyt.
vn - Anonyymi
Jos ei yhtään sanaa pysty hohottamatta monttu auki sanomaan
ei ole ihan normaalia vaan teennäisyyttä, joka tympiiiiii ! - Anonyymi
Mitenköhän Danyylä pyyhkii nyt kun Eerika antoi ymmärtää
että on ehkä alkanut lesboilemaan. Seiska on myynninedistämiseksi ehkä keksinyt
sen jutun, mutta Eerika antoi haastattelussa mystisen vastauksen, haluaa kai olla joku Suomen Cicciolina.- Anonyymi
Onko ne mukana ohjelmassa ? D tai lapsivaimokkeensa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne mukana ohjelmassa ? D tai lapsivaimokkeensa ?
Eivät ole.
Danny oli ohjelmassa mukana kaudella 8 ja osoitti olevansa edelleen yksi maamme parhaista ja monipuolisimmista laulajista, vaikka ikää hänelle onkin kertynyt.
Ikä tuo mukanaan taidon tulkita kappaleita uskottavasti elämänkokemusten myötä.
Tuota tosiasiaa en voinut olla huomaamatta, kun hänen esityksiään kuuntelin.
kylmätotuus
- Anonyymi
Koriseva pilaa kaikki ohjelmat joihin se osallistuu,
ikävä kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854