Miksi kävin siellä

Anonyymi

Mietiskelin tässä, et mikä enää kannattaa. Olen ollut 1.5 vuotta ns. toinen nainen. Mies elelee avoliitossa ja huitelee kanssani silloin tällöin, ei kuitenkaan usein. Nyt kuitenkin tullut esille että hän jotenkin käyttää tilanteita hyödyksi, kun on sosiaalinen. Ollut jo menossa kohti sairaseläkettä sekä alkoholismia, mutta nyt kuitenkin hän haki esim työelämään takaisin oikein pomon pallille ;) En usko että pääsee... minua hän käyttää likasankonaan, jolle voi purkaa kaikenmaailman uskomattomat puheet ja valheet. Eilen petyin sitten todella pahasti, olin maksanut matkan meille, niin hän uhkasi jättää ja kuitenkin tänään soitti perään ja aneli takaisin. En ymmärrä, koukeroita alkaa olla jo liiaksi asti. Missä menee hyvän maun raja?? osaako kukaan auttaa tilanteessa? Olen yksin asuva nainen ja seksi on kyllä silti paikallaan silloin tällöin. Mutta mun elämästä en haluaisi puhua yhtään mitään. sitä kun aletaan käyttää hyödyksi. Peruin matkan, sillä miksi tuhlata rahojaan moiseen. Lisäksi mies on aikamoinen stalkkeri ja se on huono piirre ihmisessä. Olen kuullut heistä kaikenlaista. Pitäisikö minun vaan lähteä suhteesta?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten kehtaat valittaa, kun olet rikkomassa toisen suhdetta? MInä olen vapaa nainen, mutta ukkomiehiin en koskisi mistään hinnasta. Jos seksiä haluaa, niin sitä löytyy vapaitten miestenkin kanssa.

      • Anonyymi

        Tää on avoin suhde palsta. Menkää inisemään uskottomuus puolelle.
        Ap:lle. Et kuullosta tyytyväiseltä. Jätä hänet ja etsi joku jonka kanssa on hyvä olla!


    • Anonyymi

      En ymmärrä tällaisia naisia? Miksi pelaatte näin?

    • Anonyymi

      Kysyt et osaako kukaan auttaa tilanteessa, hyvän maun raja?
      Rajahan menee siinä että suhteessa ei ole kolmea henkilöä, parisuhteessa on vain kaksi ihmistä.
      Kunnioita itseäsi äläkä anna kierouden hallita elämääsi.

    • Anonyymi

      Kuulostaa että et ole toinen nainen vaan toinen vaimo, aika järkky asenne miehellä. Jätä se ääliö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe