Seattlen poliisi löi hanskat tiskiin..

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trumpin pitäis nyt kutsua armeija pistämään jännämiehet kuriin ja vaikka sitten uhreja tulis mutta kuri on saatava kaduille jotta ihmisillä on turvallista olla.

• Anonyymi

Meinaatko että tarttis armeijaa laittamaan kytät kuriin?

• Anonyymi

Enemmän tuolla amerikoissa kuolleita tulisi juuri poliisin käsittelyssä, että ehkä hyvä vaan.

• Anonyymi

Mikset sä suoraan kerro, ettet mikään sinkku ole. Mene naimaan sitä vanhaa rupsahtanutta akkaas. Sille kelpaat.

• Lääkkeet ottamatta? ota äkkiä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Lääkkeet ottamatta? ota äkkiä.

Jos sulle on suhde wuppiksen kanssa niin mikset suoraan tähän myönnä? Häpeätkö sä sitä?

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Lääkkeet ottamatta? ota äkkiä.

Sotkus oot ite järjestänyt ja sen myös selvität. Tosin kyllä se voidaan tässä palstallakin kaikkien nähden selvitellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sulle on suhde wuppiksen kanssa niin mikset suoraan tähän myönnä? Häpeätkö sä sitä?

Kai ymmärrät etten voi myöntää sellaista mitä ei ole? otahan nyt ne lääkkeen ja rauhoitu, ei tuollainen reuhuaminen ole kenellekään hyväksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kai ymmärrät etten voi myöntää sellaista mitä ei ole? otahan nyt ne lääkkeen ja rauhoitu, ei tuollainen reuhuaminen ole kenellekään hyväksi.

Sinähän melkoinen lääkkeiden jakelija olet.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eli olet sinkku, et tapaile Wuppista? Asiat on niin kuin ennenkin? Sehän muuttaa sitten taas tilanteita.

Ymmärtäne kai,, että vain kertomalla totuuden pääset itse siihen mitä haluat. Älä pidä sellaisia ihmisiä löysässä hirressä jos sydän on sulla jo muualla.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli olet sinkku, et tapaile Wuppista? Asiat on niin kuin ennenkin? Sehän muuttaa sitten taas tilanteita.

Ymmärtäne kai,, että vain kertomalla totuuden pääset itse siihen mitä haluat. Älä pidä sellaisia ihmisiä löysässä hirressä jos sydän on sulla jo muualla.

Miksi ihmeessä tapailisin tai edes olisin missään tekemisissä irl, sorry mutta huvittava jo ajatuksenakin :D Jaa miten niin muuttaa? minun tilanne ei ole muuttunut miksikään.

Jaa, eipä minua tunnut uskovan ikinä kun kerron totuuden, niin sekin on vähän hankalaa. Ketäs minä nyt hirressä pitelisin? ihan oma asiansa miten ihmiset toimii ja tekee, en minä niihin voi vaikuttaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Miksi ihmeessä tapailisin tai edes olisin missään tekemisissä irl, sorry mutta huvittava jo ajatuksenakin :D Jaa miten niin muuttaa? minun tilanne ei ole muuttunut miksikään.

Jaa, eipä minua tunnut uskovan ikinä kun kerron totuuden, niin sekin on vähän hankalaa. Ketäs minä nyt hirressä pitelisin? ihan oma asiansa miten ihmiset toimii ja tekee, en minä niihin voi vaikuttaa.

Mikä sun tilanne? Tarkoittaa mitä? Jos olet sinkku, sanojesi, mukaan sunnuntaina voi olla asiaa jos satut olemaan kuulolla.

Tuo loppu taas oli kyllä ...skaa. Totta kai vaikutat siten kerrotko asiat niin kuin ne on vai itsellesi edullisesti. Ihmiset toimii just sen mukaan kun oikean tiedon toiselta saavat.

• Anonyymi

Lähinnä mietityttää taustataho, mikä sallii tuon jatkumisen. Mikä sen motiivi on anarkiaan vaikuttamiselle? Onhan tuolla jo pitempään puhuttu toisesta sisällissodasta, aikoinaan sille hymyiltiin, ehkei enää. Jos joku/jokin taho pystyy vaikuttamaan mellakoinnin jatkumiseen, niin mihin muuhun se kykenee. Mellakointi alkoi vielä sikäläisittäin koronakriisin aikana. - cu-

• Anonyymi

Tuskinpa trumpanssi osaa miettiä mitään motiiveja millekään.

• Anonyymi

Jenkkikytät ovat todennäköisesti maailman paskimpia ja läskeimpiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      104
      1243
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43