...kun poliitikot kaikessa suvaitsevaisuudessaan tehneet mahdottomaksi toimia ja hoitaa työtä kansalaisten turvaamiseksi:
https://mvlehti.net/2020/07/28/mellakoiden-repiman-seattlen-poliisijohtaja-julkaisi-tiedotteen-kansalaisille-olette-omillanne/
https://theduran.com/seattle-police-chief-slams-city-ordinance-telling-citizens-you-are-on-your-own-video/
Seattlen poliisi löi hanskat tiskiin..
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi
Trumpin pitäis nyt kutsua armeija pistämään jännämiehet kuriin ja vaikka sitten uhreja tulis mutta kuri on saatava kaduille jotta ihmisillä on turvallista olla.
- Anonyymi
Meinaatko että tarttis armeijaa laittamaan kytät kuriin?
- Anonyymi
Enemmän tuolla amerikoissa kuolleita tulisi juuri poliisin käsittelyssä, että ehkä hyvä vaan.
- Anonyymi
Mikset sä suoraan kerro, ettet mikään sinkku ole. Mene naimaan sitä vanhaa rupsahtanutta akkaas. Sille kelpaat.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Lääkkeet ottamatta? ota äkkiä.
Jos sulle on suhde wuppiksen kanssa niin mikset suoraan tähän myönnä? Häpeätkö sä sitä?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Lääkkeet ottamatta? ota äkkiä.
Sotkus oot ite järjestänyt ja sen myös selvität. Tosin kyllä se voidaan tässä palstallakin kaikkien nähden selvitellä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle on suhde wuppiksen kanssa niin mikset suoraan tähän myönnä? Häpeätkö sä sitä?
Kai ymmärrät etten voi myöntää sellaista mitä ei ole? otahan nyt ne lääkkeen ja rauhoitu, ei tuollainen reuhuaminen ole kenellekään hyväksi.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kai ymmärrät etten voi myöntää sellaista mitä ei ole? otahan nyt ne lääkkeen ja rauhoitu, ei tuollainen reuhuaminen ole kenellekään hyväksi.
Sinähän melkoinen lääkkeiden jakelija olet.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Eli olet sinkku, et tapaile Wuppista? Asiat on niin kuin ennenkin? Sehän muuttaa sitten taas tilanteita.
Ymmärtäne kai,, että vain kertomalla totuuden pääset itse siihen mitä haluat. Älä pidä sellaisia ihmisiä löysässä hirressä jos sydän on sulla jo muualla. Anonyymi kirjoitti:
Eli olet sinkku, et tapaile Wuppista? Asiat on niin kuin ennenkin? Sehän muuttaa sitten taas tilanteita.
Ymmärtäne kai,, että vain kertomalla totuuden pääset itse siihen mitä haluat. Älä pidä sellaisia ihmisiä löysässä hirressä jos sydän on sulla jo muualla.Miksi ihmeessä tapailisin tai edes olisin missään tekemisissä irl, sorry mutta huvittava jo ajatuksenakin :D Jaa miten niin muuttaa? minun tilanne ei ole muuttunut miksikään.
Jaa, eipä minua tunnut uskovan ikinä kun kerron totuuden, niin sekin on vähän hankalaa. Ketäs minä nyt hirressä pitelisin? ihan oma asiansa miten ihmiset toimii ja tekee, en minä niihin voi vaikuttaa.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miksi ihmeessä tapailisin tai edes olisin missään tekemisissä irl, sorry mutta huvittava jo ajatuksenakin :D Jaa miten niin muuttaa? minun tilanne ei ole muuttunut miksikään.
Jaa, eipä minua tunnut uskovan ikinä kun kerron totuuden, niin sekin on vähän hankalaa. Ketäs minä nyt hirressä pitelisin? ihan oma asiansa miten ihmiset toimii ja tekee, en minä niihin voi vaikuttaa.Mikä sun tilanne? Tarkoittaa mitä? Jos olet sinkku, sanojesi, mukaan sunnuntaina voi olla asiaa jos satut olemaan kuulolla.
Tuo loppu taas oli kyllä ...skaa. Totta kai vaikutat siten kerrotko asiat niin kuin ne on vai itsellesi edullisesti. Ihmiset toimii just sen mukaan kun oikean tiedon toiselta saavat.
- Anonyymi
Lähinnä mietityttää taustataho, mikä sallii tuon jatkumisen. Mikä sen motiivi on anarkiaan vaikuttamiselle? Onhan tuolla jo pitempään puhuttu toisesta sisällissodasta, aikoinaan sille hymyiltiin, ehkei enää. Jos joku/jokin taho pystyy vaikuttamaan mellakoinnin jatkumiseen, niin mihin muuhun se kykenee. Mellakointi alkoi vielä sikäläisittäin koronakriisin aikana. - cu-
- Anonyymi
Tuskinpa trumpanssi osaa miettiä mitään motiiveja millekään.
- Anonyymi
Jenkkikytät ovat todennäköisesti maailman paskimpia ja läskeimpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466