Miehellä kytii valtava viha tai raivo minua kohtasn. Sitä on ollut varmaan koko liiton ajan enempi tai vähempi. Vuosia sitten huusi sairassängyn laidalla toivovansa että tosi sairaana kuolen ja että madot syövät minut, en näe äitiäni taivaassa kosks sitä ei ole. Oli ainut konstini kestää valtavia kipuja ja kuolemanpelkoa. Nykyisin kitoilee, huutaa muiden ihmisten kuullenkin. Suuttuu mistä vain. Käyttää joka ilta alkoa, ehkä n 15-20 annosta. Puhuu ja väittää silloin outoja, suuttuu jostain olemattomasta sekopäästä, alkaa tuijottaa. En halua ottaa vuosiin enää edes viinitilkkaa, koska varpaillaan pitää olla. Olen miettinyt että joku kerta minun käy hullusti. Viha leijuu mustana tuntemuksissani. Hän ei ole halunnut koskea kymmeneen vuoteen ja ainakin ennen hänellä oli monia vieraita naisia. Nyt viina vienyt kyvyn luulen. Olen pelännyt niin ja oma arvo viety. Muut ihailevat häntä. Hän nauttii jos joku sanoo minulle ikävästi. Hän tekee kotitöitä, se hyve hänellä on. Mutta käyttää sitä aseena minua kohtaan arvottomuuteeni. Elinikää minulla on ehkä parisen vuotta ja tunnustan pelkään kuolla yksin kivuissa. Isot lapsetnauttii kun olemme yhdessä. Tosin isän käytös minuun joka tuetuttaa tai hämmennyttää. Mies ei ole koskaan pyytänyt mitään ilkeyksiään tai väkivaltaa anteeksi. Hänessä ri ole syytä mihinkään. Huutaa usein kännipäissään, otetaan ero saatana sitten vitun ämmä. Ei ilmeisesti muistamitään pahoja asioita, joits on tehnyt. Tsi ovat minun syytäni. Lasten fyysisen rangaistukset omi hänestä oikein ja itsekin olen iskuja saanut ja koti on ollut päreinä. On uhannut tuhota koko elämäni, työn, ystävät kaikki.
Päivällä odottaa anteeksipyyntöä minulta ?? Jsaon sen jälkeen kuin ei mitään kunnes ilta koittaa.
Väkivallan uhka, päätös tehtävä lopun hetket kahden vai yksin
Anonyymi
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Helvetillinen tilanne. Miten haluat viettää loppuelämäsi? Kumpi huonosta vaihtoehdosta on pahempi? Millaisia haluat loppupäiviesi olevan? Mies ei tuosta muutu etkä tukea häneltä saa. Mitä tarvitset? Mitä toivot? Mistä tai miten sen saisit?
Olen pahoillani tilanteestasi ja toivon sinulle rohkeutta ja mielenrauhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768