Petin eikä minua edes kaduta. Nukkumaan käydessä vain muistelen miten ihanaa se oli :)
Ei kaduta!
9
147
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs sitää enää tehtyä katumaan, pitäis ajatella ennen kuin tekee.
- Anonyymi
Niin todellisuudessa oli vain puute siitä, ei muusta. Ei ollut sen ihanampaa kuin aiemminkaan, mutta pääsi teki sinulle kepposet, toivottavasti ei tule muita seuraamuksia. Ne eivät yleensä ole ihania.
- Anonyymi
eikös se silloin ole hyväksyttävää jos parisuhteessa joutuu olemaan puutteessa?
- Anonyymi
Joooo.kyllä se ilo siitä suruksi muuttuu. 💎
- Anonyymi
Et taida olla tyytyväinen omassa suhteessasi. Miksi jatkat siinä?
- Anonyymi
Läheisriippuvaiset eivät osaa olla hetkeäkään yksin
- Anonyymi
Eipä omatuntosi ole puhdas, kun tänne vuodatit väärän tekosi ja yrität saada sillä lievennystä tunnontuskiisi. Joka tapauksessa olet tehnyt petoksen puolisoasi kohtaan, etkä oikeastaan olisi oikeutettu enää yhteiselämään ja näin ollen perheeseen ja sen tuomaan onneen. Mene itseesi ja kasva aikuiseksi...siihen ei kuulu epärehellinen toiminta vaikka kuinka jalkovälissä jyllää.
- Anonyymi
IRL yhteyttä!!!en halua edes jutella näistä asioista!! eiköhän se ole ihan selvästi ymmärretty kumpikin että jatketaan Eri suuntaan mutta Se juttelu ei mitenkään liity näihin asioihin!vaan ihan muita asioita!!! kuten hyvin tiedätkin! Mutta en odota tuntia kauempaa nyt kirjoita siihe mihin pyysin tai soita puhelu joka tapauksessa minä otan yhteyttä tässä tapauksessa kaikkiin ihmisiin jotka voivat vaikuttaa siihen että tämä IRL keskustelu on mahdollista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984