Tämä on salaliittoteoria palsta. Luulisi että täällä saisi avoimesti kirjoittaa uskomuksistaan ja epäilemistänsä salaliitoista. Miksi silti litteäämaata sensuroidaan, ja litteämaa aiheisia keskusteluja poistetaan palstalta, sekä ketjujen lukumäärä kertoja pudotetaan lähemmäs tuhannesta lukukerrasta vain muutamiin kymmeniin lukukertoihin?
Onko tarkoitus vitsailla ja saada meidät littarit näyttämään naurettavilta?
Poistettuja Litteämaa aiheisia keskusteluja
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Te olette naurettavia.
- Anonyymi
Paholaisen valtakunta on tulossa päätökseen, tottakai se viimeiseen asti koittaa sensuroida totuutta epätoivoisesti. Jos halajaa taivaaseen kuoleman jälkeen niin on tehtävä parannus. Googlaa pelastusrukous. Usko Jeesukseen. Siunausta vaan.
Aloittaja on totuuksien lähteillä eikä sensurointi koske suinkaan ainoastan tätä palstaa jonka poistot eivät kuitenkaan ole mielestäni merkittäviä.
Litteää Maata koskevia videoita on poistettu esim. JuuTuupista tuhansin. Näillä on ollut miljoonia katsojia.
Herää aiheellinen kysymys että miksi tämä on niin arka aihe?- Anonyymi
En tiedä mutta täältä lähtevät myös koronarokotteen sisältämää sirua käsittelevät aloitukset.
- Anonyymi
SpaceX Dragon on palaamassa juurikin maahan.
Selittäkää littumaallikot, minkä vuoksi suora rata esitetään kaksiuloitteisella kartalla sellaisena käyränä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078893
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656550Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345441Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664863- 553541
- 503375
- 513132
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916