Mikä on lopputulos?

Anonyymi

Hei.
Onko kellään kokemusta siitä tilanteesta, että yhtäkkiä yllättäen toinen ilmoittaa että hän kokee tarvitsevansa avointa suhdetta ja hän nyt on sellainen. Niin samalla kun hän ilmoittaa että jos ei käy niin ei haittaa ja jatketaan niinkuin normaalisti yksiavioisena. Niin kysymys kuuluu että jos se on polttava tarve tälläiseen toimintaan, päättyykö suhde joka tapauksessa jossain vaiheessa kun ei tämä kukasta toiseen hyppiä pääse toteuttamaan itseään? Toivottavasti löytyy positiivisia kokemuksia että tälläinen keskustelu voi unohtua eikä pomppaa enää silmille. Kiitos etukäteen.

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdotin itse miehelleni avointa suhdetta. Syy tähän on se että halut ei kohtaa.
      Mieheni on tyytyväinen viiteen kertaan vuodessa kun minulle tuo määrä ei riittäisi edes kuukaudessa.
      Mies kieltäytyi heti ja sanoi ettei aio jakaa minua.
      En ole tämän jälkeen enään ehdottanut mutta en myöskään ole onnellinen. Tuhannet torjunnat satuttaa.

En tiedä teidän tilannetta, joten voi olla hyvinkin poikkeava omastani.
      Jos voitte avoimesti keskustella niin asia saattaa olla hyvinkin yksinkertaisesti pois puhuttu. Sinun tarvitsisi saada pohjimmainen syy selville että kykenisit asiaan vaikuttamaan.

• Anonyymi

Meillä minä naisena toivoisin suhteen avaamista ja sitä hiukan kokeiltukin. Miestä mun vieraissa käynti jollain lailla kiihottaa mutta myös satuttaa, joten jatko meillä vielä mietinnässä.

Toista ei tietenkään voi pakottaa tai painostaa, mutta jos kumppanisi sanoo että hänellä on tällainen tarve, olisi hyvä huomioida se edes keskustelemalla aiheesta avoimesti, nyt ja jatkossakin, niin kuin muistakin tarpeista, toiveista ja ristiriidoista. Viestistäsi saa sen kuvan että toivot asian olevan loppuunkäsitelty kun kerran sanot ei. Yksiavioisuuteen voisinkin ehkä tyytyä parisuhteessa, mutta tällaiseen kommunikoinnin puutteeseen en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      182
      7720
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      92
      3816
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2589
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1630
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      386
      1564
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1447
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1436
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1111
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1050
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe