Pieni gallup

Gallupisti

Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että mites muilla on mennyt treffien (kasvokkain nähty) suhteen se seikka, että onko itse sanonut vastapuolelle että ei synkkaa vai päinvastoin. Tuli vaan halu tietää, että kumpi sukupuoli sen toiselle useammin kertoo. Eli:

1) sukupuolesi
2) kuinka monta kertaa olet ITSE sanonut "ei kiitos" treffipalstalla tapaamallesi henkilölle
3) kuinka monta kertaa TOINEN on sanonut sinulle "ei kiitos"

Omat lukuni ovat pieniä, mutta suunta on vahvasti 3:een päin :) Noh, aina ei hyväkään kelpaa. Mukavia naisia olivat jokainen, ja minulle olisi kyllä kelvannut :)

1) mies
2) 0
3) 4

12

2223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

1)Mies
      2)3
      3)0

Sanotaan nyt vielä etten keneenkään koskenutkaan, ei vaan synkannut.

• tässä

1) Mies
        2) 18
        3) 3

• just

1) nainen
      2) 3
      3) 1

• vastaus....

1)nainen
      2)4
      3)0

• Eräs nainen

1: Nainen
      2: 0
      3: 1 (tavallaan sanoi ei kiitos seurustelulle)

Useampia tavannut..kaikki olisi kelvannut minulle mutta vain yhden voi saada..

• 1) Mies
      2) 1
      3) 14
      4) 4 Esiintyivät väärillä henkilötiedoilla, eikä
      tapaamisen jälkeen ole olleet yhteyksissä.
      Niin ja lyhyellä tapaamisella eivät sanoneet
      juur mistään mitään.

• Lämmin aikuinen nainen

1.Olen nainen (aikuinen tiedän mitä haluan, haen aikuista miesseuraa ja kannan vastuun tekemisistäni.

2. Olen tavannut vain yhden miehen, mutta monen kanssa kirjoitellut ja treffiehdotuksia sateelee jatkuvasti. Sytyn kenelle sitten sytyn, mutta pitää olla kaikinpuolin puoleensa vetävä ihminen.
      Liian pitkä välimatka, katsoin ettei siitä tule sen pidempää suhdetta ja piste.

3. Miehet lopettavat yleensä kirjoittelun kun en enää viitsi vastata, vaikka olisin hienotunteisesti lopettamisesta jo varoitellut/ehdotellutkin.

• Single23

1.Nainen
      2.6
      3.1

Ja neljän kanssa olen tapaillut/seurustellut, joten heitä en tähän laittanut. Lisäksi kahdesta miehestä on tullut ystäviäni.

• Single23

Niin ja sitä vielä että noista kuudesta yksi laittoi vanhan kuvan ja kaksi muuten vain antoi väärää tietoa itsestään....

• Yksi poika

1) mies
      2) 3, tosin kaikki tilanteessa, että olin tutustumassa mukavaan tyttöön enkä halunnut edes miettiä muita vaihtoehtoja (oli unohtunut profiili päälle).

3) n. 8

4) kunka moni ei ole vastannut ollenkaan? n. 15

Kolmen kanssa olen päässyt jo hieman tutustumaankin ja treffeille, joten tässä hieman suhdelukuja. Ihan vakavalla pohjalla ja asiallisesti olen jokaiseen yhteyttä ottanut.

• Nainen

1) Nainen
      2) 4
      3) 0

Viidettä deittiä nyt tapailen. Ja olen jäänyt ihmettelemään, että kelpaako miehille kaikki naiset. Jokainen deiteistä olisi halunnut vakavampaa suhdetta. Tapasin jokaista vähintään 2 kertaa, koska kerran perusteella ei voi tuomita ihmistä. 2 profiilit oli kaunistelua totuudesta, 2 ihan ok tyyppejä, mutta jokin puuttuu, ja taitaa käydä tämän 5 kanssa samoin. Liian hissukoita, erilaiset elämänrytmit jne. Ja se rakastuminen on niin vaikeaa. Liian vaikeaa :-(

• satunnainen treffailija

1) mies
      2) 0
      3) 2. Toisen kanssa useampien treffien jälkeen, toisen kanssa yksien. Molemmilta tieto tuli sähköpostitse jälkikäteen.

Ja nyt on kolmas koitos mennossa, kaksi loistavasti mennyttä treffiä takana, kolmannet tulossa piakkoin. Pari lisää ja "profiili pois ja katsotaan mitä tästä tulee" olisi oma suunnitelma. Mutta ei 2 eikä 3 ole tässä vaiheessa poissuljettuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      93
      3541
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1819
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1610
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1381
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      948
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      882
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      787
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe