Olen reilu 60 asiallinen siisti mies. Vaimo lopetti 6-vuotta sitten yksipuolisella päätöksellään seksin ym. Iäheisyyden. Pitkään ajattelin että tilanne menee ohi.
No tilanteita on todella mennyt ohi.
Olisi kiva jutella jonkun kanssa tästä ja monesta muusta asiasta, kotona on moni asia pielessä ja eräänlaista ahdistusta voi olla mielessä.
Ei ole ketään ystävää, kovasti olen miettinyt avioeroa, mutta yhteinen yritys on ollut syynä ettei ole saanut mitään aikaiseksi. Nytkin vaimo lähti lasten (jo isoja) ja ystävättärensä kanssa viettämään lauantai-iltaa jonnekin. Puhuin jälleen kerran että olisi kiva käydä yhdessä perheen kesken jossakin. Mainitsi että käytiinhän me ajelemassa kaikki yhdessä ajelemassa autolla. Vesisateessa tunnin verran yhden kerran 1, 5 vuoteen.
Minä en kelpaa kuin töihin, 11-14 tuntia/7 viikossa.
Näistä voisi kirjoittaa hyvän kirjan, häijyydestä, kovuudesta, alistamisesta ym. Itse en osaa, kertoa voisin.
Yhden päivän juttu?
Anonyymi
1
213
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hyvä mies, sinä itse olet pelastuksesi.....ota ja lähde!!!
Tuollaisia rottia naisissa piisaa, tunteettomia, ahneita ja tyhmiäkin!
Olipa yritys tai ei, niin lähde vielä kun voit!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2231668
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka185836- 53814
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm61803Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36734Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät388719Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54580- 30541
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19536- 18535