Olen 36vuotias ja olemme miehen kanssa olleet yhdessä 18vuotta ja meillä on 13 ja 12 vuotiaat lapset. Nuorimman syntymän jälkeen olisin halunnut vielä kolmannen lapsen, mutta mies ei, joten pikku hiljaa myös oma vauvakuume hävisi. Nyt kuitenkin olen jo monta vuotta halunnut iltatähteä perheeseen, mutta mies ei halua 😪. Tilanne surettaa minua kovasti. Olemme puhuneet asiasta, pääsemättä yhteisymmärrykseen. En halua lasta niin et minulle jää tunne että olen toisen pakottanut hankkimaan lapsen, mutta en myöskään tiedä pystynkö hyväksymään sitä etten enää lasta saa. Tunne tällä hetkellä sama, kuin mies ei olisi halunnut lapsia ollenkaan, niin vahva on halu vielä kerran saada pitää omaa pientä sylissä ja nähdä hänen kasvavan ja kehittyvän ❤️
Miten muut olette toimineet vastaavassa tilanteessa?
Haluan vielä 1 lapsen, mies ei
Anonyymi
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Entä mies. Minkä ikäinen?
Etkö vois alkaa venaajo mummotettavia . Pian ne lapset on siinä iässä. - Anonyymi
Teillä on jo 2 teini-iässä olevaa lasta.
Olisit onnellisia niistä ja keskittyisit saamaan ne aikuisiksi ja turvaamaan heille hyvän tulevaisuuden ja pyri olemaan onnellinen siitä mitä teillä nyt jo on. - Anonyymi
Avaa miehelle sanainen arkkusi. Riitä siitä tulee mutta tärkeä asia vaatii sen.
- Anonyymi
Naisen kannattaa mennä terapiaan, koska on noin paha pakkomielle. Siellä auttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi335108Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2684952Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä554446Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos682422Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461848Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu261798Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141532- 1061470