Meidän vanha työnjohtaja lähti ja olen pitkään puhunut että voin ottaa paikan vastaan. Olen tehnyt asian selväksi .
Hänen tilalleen tuli kuitenkin lyhyt mies, jotain 175 senttinen ehkä enkä aio häntä kyllä totella missään asiassa. Vanha työnjohtaja oli 190 senttinen ja oli auktoriteettia.
Itse olen lähes saman mittainen ja kuvittelisin että minua uskotaan koska olen myös pelottava.
työnjohtajana kääpiö
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
ei ne puuttuvat sentit vaan se mitä pään sisällä pyörii.
- Anonyymi
Kerronkos miten tulee tapahtumaan. Viikon päästä jo syöt uuden pomosi kädestä sokeria. Kiillotat kenkien kärkiä ja poimit mestarisi pajan lattialle pudottamia ruuveja, prikkoja ja muuttereita.
- Anonyymi
verstaan duunareilta pääsi varmasti pitkä ja vapautunut helpotuksen huokaus, kun työnjohtajaksi valittiin kuitenkin se osaava ja yhteistyökykyinen kaveri.
- Anonyymi
Avaaja on on ilmeisesti ollut vähän aikaa työelämässä, koska tollaisia kirjoittelee
- Anonyymi
Uuden johtajan on helpompi lyödä sinua kiveksille koska olet sen verran pitempi.
- Anonyymi
Täys tumpelo suutari lestissään huippuääliö
- Anonyymi
sydämelliset onnittelut
- Anonyymi
Se pelolla johtaminen alkoi olla vanhanaikaista noin 70-luvulla. Sen jälkeen vastaavaa yrittänyt pomo on vain asettanut itsensä naurunalaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984