SDP petti suomalaiset

Anonyymi

SDP valitsi keskustan hallitukseen, vaikka Suomen kansa halusi eroon siitä.

SDP petti luottamukseni täysin. Ei enää ikinä SDP:tä.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä mukamas hetkauttaa sinun luottamuksesi menetys, ei sitten niin yhtikäs ketään.

      • Anonyymi

        SDP menetti niiden luottamuksen, jotka halusi keskustasta eroon.

        Minä kuumun heihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP menetti niiden luottamuksen, jotka halusi keskustasta eroon.

        Minä kuumun heihin.

        Sinä voit rauhassa "kuumua" heihi, mutta minä entistä innommalla haluan kuulua SDP:hen.

        Olen ihan täpinöissäni tästä mahtavasta johtamistavasta. Suomi on nyt jämäkässä otteessa. Minulla on turvallinen oli pitkään, pitkään aikaan. Sipilän hallitus teki Suomelle paljon vahinkoa. "Sipilänkaupat" Persujen kanssa oli katastrofi. Aktiivimalli toi Suomeen paljon köyhiä.

        Jatkuva "juupaseipäs" peukalointi toi Suomeen korruptio tunnelmaa. Ja lopulta Persujen ikävä loukkaus Suomen parlamentin oikeudenmukaisuutta vastaan oli pohjanoteeraus. Persut kuristui sinisiksi Kokoomuksen otteessa.

        Soini pesi itsensä ja myi halvalla entisen "rehdinmiehen" maineensa.

        Jos jotakin, niin Persuja ei Suomi kaipaa enää hallituskokoonpanoon. Se näyttä olevan Suomelle katastrofi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit rauhassa "kuumua" heihi, mutta minä entistä innommalla haluan kuulua SDP:hen.

        Olen ihan täpinöissäni tästä mahtavasta johtamistavasta. Suomi on nyt jämäkässä otteessa. Minulla on turvallinen oli pitkään, pitkään aikaan. Sipilän hallitus teki Suomelle paljon vahinkoa. "Sipilänkaupat" Persujen kanssa oli katastrofi. Aktiivimalli toi Suomeen paljon köyhiä.

        Jatkuva "juupaseipäs" peukalointi toi Suomeen korruptio tunnelmaa. Ja lopulta Persujen ikävä loukkaus Suomen parlamentin oikeudenmukaisuutta vastaan oli pohjanoteeraus. Persut kuristui sinisiksi Kokoomuksen otteessa.

        Soini pesi itsensä ja myi halvalla entisen "rehdinmiehen" maineensa.

        Jos jotakin, niin Persuja ei Suomi kaipaa enää hallituskokoonpanoon. Se näyttä olevan Suomelle katastrofi?

        SDP on vaan Suomen surkein puolue. Keskustakin on parempi vaikka möhli hommansa sekin.
        SDP voidaan lakkauttaa ja vastuulliset laittaa vastaamaan tekosistaan suomalaisuutta vastaan toimiessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit rauhassa "kuumua" heihi, mutta minä entistä innommalla haluan kuulua SDP:hen.

        Olen ihan täpinöissäni tästä mahtavasta johtamistavasta. Suomi on nyt jämäkässä otteessa. Minulla on turvallinen oli pitkään, pitkään aikaan. Sipilän hallitus teki Suomelle paljon vahinkoa. "Sipilänkaupat" Persujen kanssa oli katastrofi. Aktiivimalli toi Suomeen paljon köyhiä.

        Jatkuva "juupaseipäs" peukalointi toi Suomeen korruptio tunnelmaa. Ja lopulta Persujen ikävä loukkaus Suomen parlamentin oikeudenmukaisuutta vastaan oli pohjanoteeraus. Persut kuristui sinisiksi Kokoomuksen otteessa.

        Soini pesi itsensä ja myi halvalla entisen "rehdinmiehen" maineensa.

        Jos jotakin, niin Persuja ei Suomi kaipaa enää hallituskokoonpanoon. Se näyttä olevan Suomelle katastrofi?

        Ei ole mahtavaa johtamista kun Sanna tipu laulaa orreltaan!

        Mahtavaa siitä tulee vasta kun saadaan vaikka vaatimattomat 200'000 uutta tuottavaa työpaikkaa eli työpaikkoja tuottaviin yrityksiin, joilla ainakin suurella osalla on vientiä! Nyt ideoimaan ja palkitsemaan hyviä ideoita!

        Ilman uusia verotuloja, jotka sallivat verotuksen keventämistä ei ole mitään mahtavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit rauhassa "kuumua" heihi, mutta minä entistä innommalla haluan kuulua SDP:hen.

        Olen ihan täpinöissäni tästä mahtavasta johtamistavasta. Suomi on nyt jämäkässä otteessa. Minulla on turvallinen oli pitkään, pitkään aikaan. Sipilän hallitus teki Suomelle paljon vahinkoa. "Sipilänkaupat" Persujen kanssa oli katastrofi. Aktiivimalli toi Suomeen paljon köyhiä.

        Jatkuva "juupaseipäs" peukalointi toi Suomeen korruptio tunnelmaa. Ja lopulta Persujen ikävä loukkaus Suomen parlamentin oikeudenmukaisuutta vastaan oli pohjanoteeraus. Persut kuristui sinisiksi Kokoomuksen otteessa.

        Soini pesi itsensä ja myi halvalla entisen "rehdinmiehen" maineensa.

        Jos jotakin, niin Persuja ei Suomi kaipaa enää hallituskokoonpanoon. Se näyttä olevan Suomelle katastrofi?

        Soini teki ahneuksissaan, pahimmanlaatuisen takinkäännön. Soinille oli audin takapenkki tärkeämpi kuin suomi.

        Tätä en vaan ymmärtä, miksi kaikki pienimmät puolueet on hallituksessa? Kansan mielestä, heillä on huonoa politiikkaa ja tästä huolimatta SDP valitsi ne hallitukseen.
        Suurin petturi tässä on SDP.

        Seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.


    • Anonyymi

      Kuitenkin lopulta kaikki halusi eroon Kokoomuksesta. Samoin pääminsterinä eroon Keskustaa edutavasta kokoomukselaisesta Sipilästä. Hyvin outoa tietysti se ettei Keskusta ole erottanut Sipilää.

      • Anonyymi

        Mitäs sä nyt höriset?
        SDP on löysien luusereiden puolue joista on vain haittaa oikeassa elämässä.


    • Anonyymi

      Ja nyt sitten haikaillaan porvarihallitusta.Kyllä on ailahtamista. Sinne tänne.....

      • Helppoa ymmärtää!

        Olihan sentään Sipilän hallituksella edes jotain ideaa työllisyyden nostoon ja velkaantumiseen vähentämiseen jotka ovat ne parhaat asiat johon nykyisenkin hallituksen pitäisi pyrkiä.

        Sannan tipuparvi toimii kuitenkin juuri päinvastoin ja monet, liian monet hurraavat koska vasta lapset ne velat lopulta maksavat mutta mitä niistä kun huomisen murheet tulevat vasta uimenna. Nythän hallituskuvissa Vanhanen näyttää lastentarhan ohjaajalta eikä paljoa tarvitse mielikuvitustaan käyttää.

        Vappusatanen huijasi monet ja se on ajattelemattomuutta. Kiurun parin tunnin hommakin taitaa siinä hoitajamitoituksessa venähtää varsin pitkäksi lupauksen aikatauluun verrattuna!

        Onko SDP:llä mitään mikä onnistuu jos velan lisääminen unohdetaan?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Helppoa ymmärtää!

        Olihan sentään Sipilän hallituksella edes jotain ideaa työllisyyden nostoon ja velkaantumiseen vähentämiseen jotka ovat ne parhaat asiat johon nykyisenkin hallituksen pitäisi pyrkiä.

        Sannan tipuparvi toimii kuitenkin juuri päinvastoin ja monet, liian monet hurraavat koska vasta lapset ne velat lopulta maksavat mutta mitä niistä kun huomisen murheet tulevat vasta uimenna. Nythän hallituskuvissa Vanhanen näyttää lastentarhan ohjaajalta eikä paljoa tarvitse mielikuvitustaan käyttää.

        Vappusatanen huijasi monet ja se on ajattelemattomuutta. Kiurun parin tunnin hommakin taitaa siinä hoitajamitoituksessa venähtää varsin pitkäksi lupauksen aikatauluun verrattuna!

        Onko SDP:llä mitään mikä onnistuu jos velan lisääminen unohdetaan?

        Vaihtoehto ois että rikkaat rikastuu ja köyhät unohtuu, ja kuka ne työllisyystoimet Sipilän aikana maksoi jos ei työläiset, köyhät lapset......Ihmisen muisti on lyhyt. Kyllä nyt on parempi hallitus kun aikoihin, kateus tipuhallitukseen on vain niin suuri.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Helppoa ymmärtää!

        Olihan sentään Sipilän hallituksella edes jotain ideaa työllisyyden nostoon ja velkaantumiseen vähentämiseen jotka ovat ne parhaat asiat johon nykyisenkin hallituksen pitäisi pyrkiä.

        Sannan tipuparvi toimii kuitenkin juuri päinvastoin ja monet, liian monet hurraavat koska vasta lapset ne velat lopulta maksavat mutta mitä niistä kun huomisen murheet tulevat vasta uimenna. Nythän hallituskuvissa Vanhanen näyttää lastentarhan ohjaajalta eikä paljoa tarvitse mielikuvitustaan käyttää.

        Vappusatanen huijasi monet ja se on ajattelemattomuutta. Kiurun parin tunnin hommakin taitaa siinä hoitajamitoituksessa venähtää varsin pitkäksi lupauksen aikatauluun verrattuna!

        Onko SDP:llä mitään mikä onnistuu jos velan lisääminen unohdetaan?

        Työttömyys pieneni aavistuksen, noususuhdanteiden vaikutuksesta. Ei sipilän ansiosta.

        Sipilä teki köyhien ja työttömien elämästä, yhtä helvettiä.

        Onneksi sipilä poistuu kuvioista. Saisi viedä koko keskustan mennessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoehto ois että rikkaat rikastuu ja köyhät unohtuu, ja kuka ne työllisyystoimet Sipilän aikana maksoi jos ei työläiset, köyhät lapset......Ihmisen muisti on lyhyt. Kyllä nyt on parempi hallitus kun aikoihin, kateus tipuhallitukseen on vain niin suuri.

        Keskusta vain pois hallituksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työttömyys pieneni aavistuksen, noususuhdanteiden vaikutuksesta. Ei sipilän ansiosta.

        Sipilä teki köyhien ja työttömien elämästä, yhtä helvettiä.

        Onneksi sipilä poistuu kuvioista. Saisi viedä koko keskustan mennessään.

        On jopa eduksi saada työttömiä ajattelemaan töihin menoa. Senhän pitää olla se perusajatus ja siksi voimakkaasti porrastettu työllisyyskorvaus olisi paikallaan. Se antaisi pari kuukautta aikaa työn etsimiseen ja sitten laittaisi topin laiskottelulle ja mikä työ hyvänsä kelpaisi kunnes saa työn jota pitää omanaan.

        Me tarvitsemme lisää Sipilöitä joilla on edes ideaa siitä miten pitäisi toimia kun nykyisellä sosialistitipuparvella siitä ei ole hajuakaan vaan se vain orjallisesti seuraa ay mafiosojen kurjuuteen tähtääviä ajatuskia!

        Ilman Keskustaa ei olisi Sannan tipuparvea, et kai ole unohtanut! Jos Keskusta lähtee lähtee koko joukko, jos vihreät lähtevät kuten ovat ilmoittaneet ellei tehdä kuten he halusvat vihreämmän maailman suhteen niin kaikki lähtevät elleivät täydennä hallitusta Kokoomuksen tai PerusS puolueiden ministereillä, joka jo palauttaisi alkuperäisen hallitusohjelman kunniaansa muutamin parempaan johtavin lisäyksin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        On jopa eduksi saada työttömiä ajattelemaan töihin menoa. Senhän pitää olla se perusajatus ja siksi voimakkaasti porrastettu työllisyyskorvaus olisi paikallaan. Se antaisi pari kuukautta aikaa työn etsimiseen ja sitten laittaisi topin laiskottelulle ja mikä työ hyvänsä kelpaisi kunnes saa työn jota pitää omanaan.

        Me tarvitsemme lisää Sipilöitä joilla on edes ideaa siitä miten pitäisi toimia kun nykyisellä sosialistitipuparvella siitä ei ole hajuakaan vaan se vain orjallisesti seuraa ay mafiosojen kurjuuteen tähtääviä ajatuskia!

        Ilman Keskustaa ei olisi Sannan tipuparvea, et kai ole unohtanut! Jos Keskusta lähtee lähtee koko joukko, jos vihreät lähtevät kuten ovat ilmoittaneet ellei tehdä kuten he halusvat vihreämmän maailman suhteen niin kaikki lähtevät elleivät täydennä hallitusta Kokoomuksen tai PerusS puolueiden ministereillä, joka jo palauttaisi alkuperäisen hallitusohjelman kunniaansa muutamin parempaan johtavin lisäyksin.

        Sipilän hallitus oli EK-mafian juoksupoika jolle ohjeet tulivat suoraan etelärannasta! Pörriäiset muistivat myös ohjeistaa hallitusta!
        Oikeistohallituksen suurin ongelman olikin osaamisen puute, lakiesityksiä pukattiin maailmalle ja perustuslakivaliokunta joutui pää märkänä niitä palauttamaan koska hommat olivat täysin levällän.Parhaita esimerkkejä tästä oikeistotunarihallituksen kohelluksesta oli aktiivimalli jonka hyöty osoittautui 0:n arvoiseksi, edes työministeri itse ei uskonut siihen!!
        Kansa viisastuikin ja lähetti oikeistolaiset tunarit oppositioon jotta enemmiltä tuhoilta vältyttäisiin.

        Nykyinen oppositio ei pysty haastamaan Marinia joka pyyhkii lattiaa ropolla ja halal-aholla


      • Anonyymi

        Asia on sinulle perusteltu niin monta kertaa etten viitsi sitä tähän enää kirjoitaa, tuskin viesti menisi muutenkaan perille!!
        Oikeistolainen politiikka pyrkii hyödyttämään omaa äänestäjäkuntaansa erilaisin veroalennuksin jotka sitten lopulta maksatetaan kaikilla lisääntyneenä valtion velanottona!
        Kokoomus onkin velanoton hallitseva Suomen mestari!! Marinin hallituksen ottama, kaikkia hyödyttävä 20mrd. on vielä nappikauppaa, suomen velanottomestarien KOK 100mrd rinnalla!!!
        Oikeiston talous"osaaminen" on jatkuvaa leikkaamista jota paikataan jatkuvalla velanotolla!


      • Anonyymi

        Voi, ......! Kun ei ole työtä ja varsinkaan sellaista työtä josta saa palkan jolla elää! Jos yksinhuoltaja ottaa monta osa-aikatyötä niin silloin törmätään päivähoitoon joa on aina määrätty aika se ei ole tunti silloin toinen tällöin ja lapsistaan pitää huolehtia 24h/7 oli työtä tai ei.

        Kyllä se oikeistohallitus joka "säästi" perus- ja ammattikoulutuksesta teki niitä syrjäytyneitä 10000 ja nyt itketään kun niitä on ja ne pitää elättää ja minun mielestäni ihan vinkumatta! Sitä saa mitä tilaa!

        Nykyään et saa työtä jos ei ole koulutusta ja ajokorttia se on nykypäivän työelämän vaatimus, ei sinne töihinmennä sinne päästään perkale!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi, ......! Kun ei ole työtä ja varsinkaan sellaista työtä josta saa palkan jolla elää! Jos yksinhuoltaja ottaa monta osa-aikatyötä niin silloin törmätään päivähoitoon joa on aina määrätty aika se ei ole tunti silloin toinen tällöin ja lapsistaan pitää huolehtia 24h/7 oli työtä tai ei.

        Kyllä se oikeistohallitus joka "säästi" perus- ja ammattikoulutuksesta teki niitä syrjäytyneitä 10000 ja nyt itketään kun niitä on ja ne pitää elättää ja minun mielestäni ihan vinkumatta! Sitä saa mitä tilaa!

        Nykyään et saa työtä jos ei ole koulutusta ja ajokorttia se on nykypäivän työelämän vaatimus, ei sinne töihinmennä sinne päästään perkale!

        Jos olet yksinhuoltaja niin miksi et hoida isää maksamaan omaa osuuttaan? Kun aioinaan erosin vaimostani ja meillä oli vielä alaikäinen muksu niin maksoin hänestä sopimamme summan ja sen lisäksi luovuin osastani asuntoomme jonka yhdessä omistimme. Pitää valita lapsensa isä hieman ajatellen tulevaisuuttakin eikä vain hetken hurmaa!

        Jos eivät maksa "riittävää palkkaa" niin syy lienee työsi tuottavuudessa. Et liene hankkinut aikoinaan koulutusta josta saisi riittävästi tuloja. Jos on laiminlyönyt mahdollisuutensa niin kenen syy se mahtaa olla? Yhteiskunnanko? Nykyisin kun tuota koulutusta saa vallan helpommin vielä aikuisenakin kuin minun aikanani.

        Hommasin itselleni ensin yhden ammatin jota harjoitin noin vuoden todeten ettei se ole minulle se oikea. Lähdin uudelle linjalle ja kun harjoittelua oli kyllin hain opiskelemaan muutamaksi vuodeksi jonka maksoin noin puoliksi säästöistäni ja toisen puolen lainalla jonka isäni takasi. Se koulu vei minut eläkkeelle asti.

        Asiansa pitää hoitaa kuntoon sillä pelkkä valitus ei auta vaan aktiivisuus.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos olet yksinhuoltaja niin miksi et hoida isää maksamaan omaa osuuttaan? Kun aioinaan erosin vaimostani ja meillä oli vielä alaikäinen muksu niin maksoin hänestä sopimamme summan ja sen lisäksi luovuin osastani asuntoomme jonka yhdessä omistimme. Pitää valita lapsensa isä hieman ajatellen tulevaisuuttakin eikä vain hetken hurmaa!

        Jos eivät maksa "riittävää palkkaa" niin syy lienee työsi tuottavuudessa. Et liene hankkinut aikoinaan koulutusta josta saisi riittävästi tuloja. Jos on laiminlyönyt mahdollisuutensa niin kenen syy se mahtaa olla? Yhteiskunnanko? Nykyisin kun tuota koulutusta saa vallan helpommin vielä aikuisenakin kuin minun aikanani.

        Hommasin itselleni ensin yhden ammatin jota harjoitin noin vuoden todeten ettei se ole minulle se oikea. Lähdin uudelle linjalle ja kun harjoittelua oli kyllin hain opiskelemaan muutamaksi vuodeksi jonka maksoin noin puoliksi säästöistäni ja toisen puolen lainalla jonka isäni takasi. Se koulu vei minut eläkkeelle asti.

        Asiansa pitää hoitaa kuntoon sillä pelkkä valitus ei auta vaan aktiivisuus.

        Pölijä! Kaikilla ei ole hyvätuloista isää joka maksaa osansa ja kaikki isät eivät ole töissä, terveitä tai elossa! S ..! Ajaltle jos siunulla aivot on, että KAIKKI eivät ole yhtä kuin sinä!

        Kuule pyhä yksinkertiasuus joidenkin ON TEHTÄVÄ ne ei "oikeat" työt, että sorvi pyörii eikä hukuta paskaan!
        Kun ammattikouluista vietiin opettajat ja opetus niin kenen SYY SE ON? Ei oppilaiden tai opettajien vaan HALLITUKSEN JA EDUSKUNNAN!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pölijä! Kaikilla ei ole hyvätuloista isää joka maksaa osansa ja kaikki isät eivät ole töissä, terveitä tai elossa! S ..! Ajaltle jos siunulla aivot on, että KAIKKI eivät ole yhtä kuin sinä!

        Kuule pyhä yksinkertiasuus joidenkin ON TEHTÄVÄ ne ei "oikeat" työt, että sorvi pyörii eikä hukuta paskaan!
        Kun ammattikouluista vietiin opettajat ja opetus niin kenen SYY SE ON? Ei oppilaiden tai opettajien vaan HALLITUKSEN JA EDUSKUNNAN!

        Jos isä on kuollut niin lapsi saanee eläkettä! Jos siis olet rekisteröinyt isän!

        Saattaisi olla myös harkinnan paikka siinä kohden kun sitä siimahäntää uitetaan sinne munasoluun. Olisiko pitänyt ajatella enemmän tulevaisuutta vai hetken hurmaa?

        Ei ammattikouluista ole viety opeja sillä ne toimivat edelleen. Ehkä oppimiseen vaan vaaditaan enemmän aktiviteettia. Kyllä oppilaan on itse opintonsa tehtävä jos aikoo joksikin valmistua. Minulla lapsenlapset ovat opiskelemassa, yksi lääkiksessä, yksi ammattikorkeassa ja yksi lukiossa viimeistä vuotta nyt syksyllä jos oikein olen ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos isä on kuollut niin lapsi saanee eläkettä! Jos siis olet rekisteröinyt isän!

        Saattaisi olla myös harkinnan paikka siinä kohden kun sitä siimahäntää uitetaan sinne munasoluun. Olisiko pitänyt ajatella enemmän tulevaisuutta vai hetken hurmaa?

        Ei ammattikouluista ole viety opeja sillä ne toimivat edelleen. Ehkä oppimiseen vaan vaaditaan enemmän aktiviteettia. Kyllä oppilaan on itse opintonsa tehtävä jos aikoo joksikin valmistua. Minulla lapsenlapset ovat opiskelemassa, yksi lääkiksessä, yksi ammattikorkeassa ja yksi lukiossa viimeistä vuotta nyt syksyllä jos oikein olen ymmärtänyt.

        Kuule sinä et tiedä sairaiden vanhenpien tai kuolleiden vanhempien lapsien arjesta yhtään mitään niin, että pää kiinni painajainen!

        Suomessa kun lapsen vanhempi sairastuu ja joutuu laitoshoitoon niin vanehemmat EIVÄT VOI sopia lasten elatuksesta niin kuin erotessa ja sitä elatusoikeudenkäyntiä odotetaan parhaassa tapuksessa 1 vuosi ilman mitään elatusta!

        Gran- Laasonen oli sitä mieltä, että nyt kun opettajista ja opettamisesta oli päästy niin ongelmaksi muodostui kiiteistöt joissa koulut joskus toimi! Vattu sinun jorinoitasi! Kun sinä kävit koulua ja opiskelit niin kyllä kouluissa oli opettajat OPETTAMASSA!

        Hatun nuijat, ingengörit jotka eivät näe edes omaa nenäänsä saati muuta elämää veilä vähemmän ymmärtävät sitä ja silti selitetään miten minulla meni. Pörröä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sinä et tiedä sairaiden vanhenpien tai kuolleiden vanhempien lapsien arjesta yhtään mitään niin, että pää kiinni painajainen!

        Suomessa kun lapsen vanhempi sairastuu ja joutuu laitoshoitoon niin vanehemmat EIVÄT VOI sopia lasten elatuksesta niin kuin erotessa ja sitä elatusoikeudenkäyntiä odotetaan parhaassa tapuksessa 1 vuosi ilman mitään elatusta!

        Gran- Laasonen oli sitä mieltä, että nyt kun opettajista ja opettamisesta oli päästy niin ongelmaksi muodostui kiiteistöt joissa koulut joskus toimi! Vattu sinun jorinoitasi! Kun sinä kävit koulua ja opiskelit niin kyllä kouluissa oli opettajat OPETTAMASSA!

        Hatun nuijat, ingengörit jotka eivät näe edes omaa nenäänsä saati muuta elämää veilä vähemmän ymmärtävät sitä ja silti selitetään miten minulla meni. Pörröä!

        Olen ollut ja olen edelleen hyvä tuttu erään lesken kanssa, jonka mies kuoli ennen lapsen yhden vuoden ikää. Hän ainakin sai kohtuu korvausta leskeydestään lapsen aikuisikään asti.

        Ilman elatusmaksuja tuskin tarvitsee odottaa, kunnan sosiaalitoimisto maksaa ennakkoa kuukausittain. Toisaalta miksi käydä oikeutta kun asian voi sopia lapsen isän kanssa suoraan, ainakin jos on hiemankin valinnut isää lapselleen.

        Arvelen tänään Suomessa olevan enemmän opettajia ja koulujakin kuin joskus -60 luvulla ja aiemmin jolloin itse itseäni koulutin. Nyt sinä köyhäkomu et oikein edes halua saattaa asioita järjestykseen vaan tyypilliseen komutapaan pyrit siirtämään ongelmat aina muiden syiksi.

        Jokainen meistä saa sen kohtalon elämässä johon on valmis satsaamaan, tänään ei edes varalliosuus ole yhtäsuuri ongelma kuin omana nuoruusaikana moska kaiken sortin apurahaa jaetaan opioskelijoille. Minä maksoin omasta pussista, säästöillä ja lainalla jota yhteiskunta ei taannut vaan isäpappa!


      • Anonyymi

        On perusteltu moneen kertaan, luetunymmärtämisessäsi on isoja puutteita ja siinä en voi auttaa!!!
        Oikeiston politiikka pyrkii edistämään oman äänestäjäkuntansa veronalennuksia ottamalla poskettomasti lisää lainaa jonka tietysti maksavat kaikki suomalaiset.
        Nykyhallituksen ottama laina akuutin kriisin hoitoon voidaan pitää järkevänä ja vastuullisena toimintana, 90-luvun laman virheitä ei onneksi toistettu.
        Nämä kaksi asiaa eivät todellakaan ole vertailukelpoisia siitä olemme samaa mieltä, oikeiston velkamestarien 100mrd. pottia voi pitää täysin vastuuttomana!!!


      • Anonyymi

        Kuten kirjoitin, laita luetun ymmärtämisesi kuntoon ja palaa asiaan sitten!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen ollut ja olen edelleen hyvä tuttu erään lesken kanssa, jonka mies kuoli ennen lapsen yhden vuoden ikää. Hän ainakin sai kohtuu korvausta leskeydestään lapsen aikuisikään asti.

        Ilman elatusmaksuja tuskin tarvitsee odottaa, kunnan sosiaalitoimisto maksaa ennakkoa kuukausittain. Toisaalta miksi käydä oikeutta kun asian voi sopia lapsen isän kanssa suoraan, ainakin jos on hiemankin valinnut isää lapselleen.

        Arvelen tänään Suomessa olevan enemmän opettajia ja koulujakin kuin joskus -60 luvulla ja aiemmin jolloin itse itseäni koulutin. Nyt sinä köyhäkomu et oikein edes halua saattaa asioita järjestykseen vaan tyypilliseen komutapaan pyrit siirtämään ongelmat aina muiden syiksi.

        Jokainen meistä saa sen kohtalon elämässä johon on valmis satsaamaan, tänään ei edes varalliosuus ole yhtäsuuri ongelma kuin omana nuoruusaikana moska kaiken sortin apurahaa jaetaan opioskelijoille. Minä maksoin omasta pussista, säästöillä ja lainalla jota yhteiskunta ei taannut vaan isäpappa!

        Kyllä niitä elaatusmaksuja joutuu odottamaan kun isä tai äiti sairastuu ja joutuu pysyvään laitos hoitoon ja ilman mitään sossun luukkua, kuten kirjoitin kunnan suu on lähempänä kuin lapsen suu.

        Jokainen isä tai äiti haluaa lapsilleen parasta, mutta aina ei mene niin kuin strömsjöössä ja lapsi/lapset ovat syyttömiä niin syntymäänsä kuin vanhempiensa sairauksiinkin.
        Oli kyse koulutuksesta ja opettajista, opetuksesta jota sinun opiskeluaikanasi kouluissa oli, enää ei ole.

        Elämää on sinun käsitystesi tai kokemuksiesi ulkopuolellakin ja joa lähtöön.

        Totuus ei muutu poistettiin kirjoitukset ylläpidon toimesta tai ei.


      • Anonyymi

        Et tainnut olla ihan eturivissä kun järkeä jaettiin!! Enkäpä odotin liikoja oikeistotrullilta!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut olla ihan eturivissä kun järkeä jaettiin!! Enkäpä odotin liikoja oikeistotrullilta!!!

        Et liene edes ehtinyt siihen tilaisuuteen jossa olin takarivissä ja sentään jotain sain. Sinä kun jäit ilman sitäkin!

        Tuolla verbaaliulosteellasi et elämässäsi pärjää muualla kuin sossun luukulla koten yritä viihtyä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et liene edes ehtinyt siihen tilaisuuteen jossa olin takarivissä ja sentään jotain sain. Sinä kun jäit ilman sitäkin!

        Tuolla verbaaliulosteellasi et elämässäsi pärjää muualla kuin sossun luukulla koten yritä viihtyä!

        Olivatko vanhempasi kenties sisaruksia keskenään?

        Ei muuten, mutta vaikutat nyt todella selkeästi pahasti ainakin älyllisesti todella paljon jälkeenjääneeltä tuon viestisi perusteella.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et liene edes ehtinyt siihen tilaisuuteen jossa olin takarivissä ja sentään jotain sain. Sinä kun jäit ilman sitäkin!

        Tuolla verbaaliulosteellasi et elämässäsi pärjää muualla kuin sossun luukulla koten yritä viihtyä!

        Vastauksestasi päätellen ei tainnut sittenkään riittää järkeä takariviin saakka ei kai kukaan muuten päätyisi oikeistotrulliksi!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksestasi päätellen ei tainnut sittenkään riittää järkeä takariviin saakka ei kai kukaan muuten päätyisi oikeistotrulliksi!!

        Sen verran sain jotta sinua paremmin lienen pärjännyt elämässäni, ainakin talouden osalta!

        Se riittää minulle!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sen verran sain jotta sinua paremmin lienen pärjännyt elämässäni, ainakin talouden osalta!

        Se riittää minulle!

        Taitaa olla puhetta vaan! Sitä tähän maailmaan riittää!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoehto ois että rikkaat rikastuu ja köyhät unohtuu, ja kuka ne työllisyystoimet Sipilän aikana maksoi jos ei työläiset, köyhät lapset......Ihmisen muisti on lyhyt. Kyllä nyt on parempi hallitus kun aikoihin, kateus tipuhallitukseen on vain niin suuri.

        Mistä veikkaat noiden maksajiksi väittämiesi saaneen varoja maksamiseensa?

        Työllisyyden kasvu antaa meille jokaiselle mahdollisuuksia parempaan elämään jos vain haluamme siihen mahdollisuuteen tarttua!

        Ei pidä jäädä odottamaan, että joku kantaa hyvinvoinnin sohvapöydällesi vaan se pitää lähteä ansaitsemaan itse!


    • Anonyymi

      SDP pettää aina , tehtaan takuu , paskaa sakkia .

      • Anonyymi

        Merenkulun osalta, tosi pettymys. Politiikka on oma lajinsa, ei vaan ymmärrä miksi toimitaan "yhteen" suuntaan.


      • Anonyymi

        Seiskastako te haette taustatiedot politiikkaan ? BUAAHHAHA.


    • Anonyymi

      Olipa rasistinen kirjoitus!

    • Anonyymi

      Eipäs liioitella.
      Demareissa on upeita, rehellisiä ja avarakatseisia ihmisiä - esim. al Taee ja Husu.

    • Anonyymi

      SDP petti kaikki äänestäjät. Luvassa on leikkauksia ja veronkorotuksia. Niitä ei luvattu. Päinvastoin.

      Kun kykypuolueiden johdolla saadaan työllisyys kuntoon ja sitä kautta talous kuntoon, niin sitten on varaa lyhyisiin koulumatkoihin, vanhusten huoltoon, ansiosidonnaiseen kaikille jne. Muuten ei ole varaa. Lainalla ei voi elää.

      SDP on ottanut 20 miljrdia lainaa, rahaa kylvetään sitä osataan ja nostaa veroja. Mutta osataanko nostaa työllisyys 78%:iin. Ei osata. Hallitus vaihtuu.

      • Anonyymi

        Saman olisi joutunut tekemään mikä hallitus tahansa tässä koronatilanteessa.
        Onko ihmiset näin tyhmiä ?


    • Anonyymi

      Pölhöjäkö ootte ? Enemmistöhallitus pitää saada aikaan, muuten päätökset eivät mene läpi.
      Kertokaa mikä muu vaihtoehto olisi ollut ???
      Parempi kuin Kepu kuin Kokoomus, joka olisi alkanut tavallista kansaa kyykyttää.

      • Anonyymi

        Siis Suomen kansa äänesti 80% muuta kun keitä hallitusta nyt esittää.
        Kyllä siitä enemmistö tulee ihan väkisin. Kukaan ei halunnut vihreitä, sdp-punikkeja tai keskustaa tai rkp:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Suomen kansa äänesti 80% muuta kun keitä hallitusta nyt esittää.
        Kyllä siitä enemmistö tulee ihan väkisin. Kukaan ei halunnut vihreitä, sdp-punikkeja tai keskustaa tai rkp:tä.

        Kyllä moni on halunnut Keskustaa, Vihreitä, RKP:tä ja SDP:tä ei tätä hallitusta muuten olisi.
        Sinisiä ei äänestänyt kukaan, ei edes tiennyt olevan olemassa, mutta niin vain hallituksessa istui. Elämä on.


    • Anonyymi

      Jos keskusta pettää aina, niin demarit pettävät kaksin kerroin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe