Juutuub-maailma

Anonyymi

Tässä kun on kesällä ollut aikaa ja hieman seuraillut netistä kaiken maailman vlogeja sun muita videoituja mielipidekanavia niin herää yksi suuri kysymys: Ketä kiinnostaa tällainen kun täysin tuntemattomat ihmiset hölisevät omia mielipiteitään kameralle täysin merkityksettömistä asioista? Onko tämä kenestäkään muusta typerää? Niin miehet kun naiset selostavat suu vaahdossa asioitaan kameralle yksinään jossakin v..tun vaatehuoneessa. Tulee mieleen, että säilyttäkää nyt joku järki. Ketä kiinnostaa jonkun nobodyn mielipide mistään? Tai sen myday-solkkaukset sun muut? Mitä varten näitä tehdään? Ei voi muuta sanoa kuin, että netti täyttyy roskasta ja itsensä korostamisesta.

264

12426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vaikka sitä varten, että tykkäävät tehdä niin? 🤷‍♂️

      Ei sinunkaan niitä ole pakko katsoa? Vai?

      Nykyään vaan on tullut uudenlaisia tapoja elättää itsensä. Youtube on osittain myös sitä. Hydraulic press-kanavalla Tamperelaispariskunta prässäilee keilapalloja halki ja puhuu tankeroenglantia, mutta elävät hulppeesti sillä.

      Jos joku papparainen kiroilee kameralle vaihtaessaan kaivinkoneeseen öljyjä, on se hälle mahdollista. Mutta mistä se on sinulta pois? Katsele sä vaan yhdeksän uutiset yleltä ja mene nukkumaan jos se sinulle riittää. Sekin on kaikille ihan fine. 😊

      • Anonyymi

        Selvä 🌸


      • Anonyymi

        Ehkä se onkin, että tekevät vain itseään ja tyhjäpäistä elämäänsä varten? Puuttuuko silloin tekijältä jotain, että kokee saavansa jotain elämää tehdessään tätä? Miten pärjäsimme ennen vlogeja?


      • Anonyymi

        Mua huolestuttaa se, että pärjääkö ihminen ilman tätä vastakaikua? Moniko on täysin kiinni siinä videoinnissa ja palautteen saannissa, tyyliin ”aamulla pakko tarkistaa”? Pysyykö se esim.nuorisolla/miksei vanhemmillakin (jotka ovat tähän syntyneet) terveen rajoissa?


      • Anonyymi

        Mä muuten teenkin niin. Katselen uutiset ja teksti-TV:n, sitten nukkumaan 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua huolestuttaa se, että pärjääkö ihminen ilman tätä vastakaikua? Moniko on täysin kiinni siinä videoinnissa ja palautteen saannissa, tyyliin ”aamulla pakko tarkistaa”? Pysyykö se esim.nuorisolla/miksei vanhemmillakin (jotka ovat tähän syntyneet) terveen rajoissa?

        No osalla pysyy. Voihan jotkut sitä tehdä pelkän vasteen vuoksi, mutta usein eivät jaksa sitä, tai hermostuvat negatiivisesta palautteesta.

        Kyllä mä luulen, että ”siperia opettaa”. Ei huolta. 😊👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No osalla pysyy. Voihan jotkut sitä tehdä pelkän vasteen vuoksi, mutta usein eivät jaksa sitä, tai hermostuvat negatiivisesta palautteesta.

        Kyllä mä luulen, että ”siperia opettaa”. Ei huolta. 😊👌

        Ja jotkut tekee itsareita nettikiusatuksi jouduttuaan. Ei ole nettimaailmakaan ihan vailla vaaroja, oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotkut tekee itsareita nettikiusatuksi jouduttuaan. Ei ole nettimaailmakaan ihan vailla vaaroja, oikeasti.

        Enpä ole niin väittänytkään. Mutta täysin vapaaehtoista hommaa.

        Moni on lähtenyt vapaaehtoistyöhön sotaa käyvään maahan ja ammuttu. Mutta tuskinpa niitäkään jo työn nimen perusteella jo pakotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotkut tekee itsareita nettikiusatuksi jouduttuaan. Ei ole nettimaailmakaan ihan vailla vaaroja, oikeasti.

        Minä sairastuin keuhkokuumeeseen...kun puoli vuotta netissä kiusattiin. Hyvä, että selvisin siitä.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Enpä ole niin väittänytkään. Mutta täysin vapaaehtoista hommaa.

        Moni on lähtenyt vapaaehtoistyöhön sotaa käyvään maahan ja ammuttu. Mutta tuskinpa niitäkään jo työn nimen perusteella jo pakotettu.

        Vapaaehtoista hommaa olla kiusauksen kohteena? Näkemyshän se on tuokin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sairastuin keuhkokuumeeseen...kun puoli vuotta netissä kiusattiin. Hyvä, että selvisin siitä.

        Niin, ja piti mennä katsomaan mitä kiusaajat on tänään kirjoittaneet?

        Kyllä täällä netissä pitää osata hoitaa oma tontti, niinkuin muuallakin. Kiusaajia löytyy kyllä, mutta on itsestä kiinni miten ne jutut ottaa...

        Täälläkin eräs vähän hitaampijärkinen kaveri kirjoittaa yleiselle ilmoitustaululle ihan mitä sattuu. Ei edes tajua loukkaavansa muita ihmisiä. Mitäpä sille voi tehdä? 🤷‍♂️
        Läheinen ehkä voisi selittää selkosuomella, että rajoitappa vähän...🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapaaehtoista hommaa olla kiusauksen kohteena? Näkemyshän se on tuokin.

        Niin. Kuka sinut pakotti nettiin kiusattavaksi?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin, ja piti mennä katsomaan mitä kiusaajat on tänään kirjoittaneet?

        Kyllä täällä netissä pitää osata hoitaa oma tontti, niinkuin muuallakin. Kiusaajia löytyy kyllä, mutta on itsestä kiinni miten ne jutut ottaa...

        Täälläkin eräs vähän hitaampijärkinen kaveri kirjoittaa yleiselle ilmoitustaululle ihan mitä sattuu. Ei edes tajua loukkaavansa muita ihmisiä. Mitäpä sille voi tehdä? 🤷‍♂️
        Läheinen ehkä voisi selittää selkosuomella, että rajoitappa vähän...🤔

        Herkemmät eivät kestä vaikka haluaisivat osallistua 😥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herkemmät eivät kestä vaikka haluaisivat osallistua 😥

        Joo. Mäkin saisin vapaaotteluissa luultavasti turpaan, vaikka toisaalta kiva laji.

        Muistan kun muksut oli into piukeena rupeemassa tekemään youtubevideoita. En tyrmännyt ajatusta, mutta sit pohdittiin yhdessä, että mitä se tarkoittaisi... nenukki näkyy ja videot voi kuka tahaansa kaapata ja käyttää myöhemmin kiusaamiseen. Kysyin kummaltakin, että haluutteko että kaverit näkis vaippa-ajan kuvat nyt? Ei ollut intoa, mä sanoin, että mitä videoita nyt teette, voi joku näyttää sitten kun olette aikuisia. Ja sitten harmittaa ehkä?

        Malttoivat sitten olla laittamatta. Ehkä? 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua huolestuttaa se, että pärjääkö ihminen ilman tätä vastakaikua? Moniko on täysin kiinni siinä videoinnissa ja palautteen saannissa, tyyliin ”aamulla pakko tarkistaa”? Pysyykö se esim.nuorisolla/miksei vanhemmillakin (jotka ovat tähän syntyneet) terveen rajoissa?

        No voi. Huolestumisesi on turhaa. Jokainen saa ja elää oman elämänsä juuri niinkuin haluaa ja kantaa vastuun siitä, pärjääkö. Sinun ei tarvitse muista huolehtia. Huolehdit vain itsestäsi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Huolestumisesi on turhaa. Jokainen saa ja elää oman elämänsä juuri niinkuin haluaa ja kantaa vastuun siitä, pärjääkö. Sinun ei tarvitse muista huolehtia. Huolehdit vain itsestäsi,

        Oliko sulla asiaakin?


      • Anonyymi

        Yleensä se ,että esittää esim .autonkorjaukseen liittyvän kikan,niin 20 sekunnin sijaan lässytetään paskaa monta minuuttia!Tällasta ei jaksa kattoo.Turhat lässytykset pois ja asiaan!


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin. Kuka sinut pakotti nettiin kiusattavaksi?

        No kuka pakottaa mihinkin, kai meistä harva on täydellinen,
        kaikkia pakotetaan johonkin, syömään liikaa, olemaan yksin, kymään rankassa duunissa, jne.


      • Välttelen mieluusti Hydraulic Press -kanavaa koska inhoan täysin mielivaltaista tuhoa ilman mitään hyvää syytä. Mutta voihan nuo videot jättää katsomatta ja klikata oikealla olevaa kolmea pistettä valitakseen "ei kiinnosta" ja YouTube oppii mieltymyksistä jotakin jos on Google-tili.


      • Anonyymi

        Hävyttömän komeita kolleja, oli kirjoitus täällä. Vain yksi oli komea,tuo ruskeasilmäinen, mut hänkin lässy. Muut oli ihan mitättömän näköisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuka pakottaa mihinkin, kai meistä harva on täydellinen,
        kaikkia pakotetaan johonkin, syömään liikaa, olemaan yksin, kymään rankassa duunissa, jne.

        No ei minusta... Ihmisten päähän vaan itse äsähtää, että kyllä näin ja näin on tehtävä.

        Kyllä jokainen loppujen lopuksi itse syö, juo, nukkuu ja tekee kaiken ihan itse ja vapaaehtoisesti...turha siitä on aina muita syyttää.

        Kiusaaminen on hanurista, mutta totta. Mutta aika monesti senkin voi lopettaa itse.. .varsinkin aikuinen ihminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se onkin, että tekevät vain itseään ja tyhjäpäistä elämäänsä varten? Puuttuuko silloin tekijältä jotain, että kokee saavansa jotain elämää tehdessään tätä? Miten pärjäsimme ennen vlogeja?

        Hyvä kommentti, kyllä pärjättiin, nyt ei kukaan osaa mitään ilman appeja,nettiä, tindereitä. Mihin on hävinnyt oma älykkyys ja käsillä tekemisen taito? Auton korjaajistakin on tullut osan vaihtajia, kukaan ei osaa korjata vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä 🌸

        Mikä toktor pill ensimmäinen vastaaja kuvittelet olevasi? Ei sun tartte kaikkia neuvoa niin kuin jotain luulisit tajuavasi koska et tajunnut kysymystä.

        Onko siis oikeasti mahdollista että kaikelle JuuTuuballe löytyy seuraajia? Itse asiasssa.me ihmiset olemme vain kovin erilaisia kupliemme sisällä ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.

        Ajoneuvojen korjausvideot ovat rahan arvoisia käsistään taitaville, vaikka niitäkin kannattaa katsoa useampi ennen työhön ryhtymistä, sillä osa ei tee asioita oikein, mutta oma päättely kannnattaa. Työaikaa videoihin saa pahimmillaan kulumaan aivan liikaa. Jakaminen on tullut jäädäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sairastuin keuhkokuumeeseen...kun puoli vuotta netissä kiusattiin. Hyvä, että selvisin siitä.

        Tosi hyvä.


      • Anonyymi

        On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että laajentumispolitiikkamme kuvailee huomaamattomia haittatekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua huolestuttaa se, että pärjääkö ihminen ilman tätä vastakaikua? Moniko on täysin kiinni siinä videoinnissa ja palautteen saannissa, tyyliin ”aamulla pakko tarkistaa”? Pysyykö se esim.nuorisolla/miksei vanhemmillakin (jotka ovat tähän syntyneet) terveen rajoissa?

        Joku katsoo tv stä saippua saraa.

        You tuesta voit katsoa ive uvaa marssista , leivonta vinkkejä, korjaus niksejä, käydä matkalla misä maassa vaan ilmaiseksi.
        Ei tube ole pelkkää. Tbettajijen seuraamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti, kyllä pärjättiin, nyt ei kukaan osaa mitään ilman appeja,nettiä, tindereitä. Mihin on hävinnyt oma älykkyys ja käsillä tekemisen taito? Auton korjaajistakin on tullut osan vaihtajia, kukaan ei osaa korjata vikaa?

        Totta puhut. Viat pitäis löytyä, ei vain tyrkätä ”jotain ehjää ja uutta” paikalle.


      • Anonyymi

        Ihan samaa eräs ulkomaalainen sanoi, mitä minä olen monesti ajatellut, että Suomi on kauniiden naisten ja rumien miesten maa. Miten nuo suomalaiset miehet voi ollakin niin oksettavia?


      • Anonyymi

        YLE:n uutiset on myös samanlaista soopaa.


      • Anonyymi

        "
        Tamperelaispariskunta prässäilee keilapalloja halki ja puhuu tankeroenglantia, mutta elävät hulppeesti sillä.
        "

        Ja mikä tärkeintä ne myös uskaltaa puhua tankero englantiaan. Väitän että moni korkeemmin koulutettu ei edes kykene samaan suoritukseen englannissa. Vaikka saattaa olla ihan hyvät arvosanat kouluista saatu juuri englannista.

        Mutta jos joku turisti tulisi kysymään suositusta vaikka johonkin hyvään kahvilaan niin moni menee lukkoon eikä kykene sanomaan mitään. Sitten paikalle saattaa sattua vaikka joku noh vaikka niin sanottu "amis" , joka hoitaa tilanteen ja käy vielä kahvilla turistin kanssa ja esittelee kyläänsä siinä samalla tankero englannillaan ja turisti on vallan tyytyväinen tilanteeseen kun joku osaa ja uskaltaa puhua eikä mene lukkoon yksinkertaisesta kysymyksistä :) Ja tietty jotkut saattaa tienatakin sillä tankero englannillaan tuubissa samalla kun tekee keilapallo muhennosta ehkö se on osa brandia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaaehtoista hommaa olla kiusauksen kohteena? Näkemyshän se on tuokin.

        Aivan jännä ilmiö, että jotkut kokee oikeudekseen alkaa aukoon päätään jos joku tykkää tehdä videoita tuubiin tai nettiin. Aivan kuin heidän elämänsä suola olisi se mitä videoita jotkut suoltaa nettiin.

        Useimmat pään aukojista ei välttämättä itse kykene samaan eikä niillä ole pokkaakaan kuin siihen pään auvontaan ja muuhun solvaamiseen. Jos oikein olen havainnut tilanteita. Näin niinku vanhempana tubettajana. Lisättäköön nyt vielä, että päänaukojien elämä helpottuisi kummasti kun hankkisivat elämäänsä muutakin sisältöä kuin videot tuubissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "
        Tamperelaispariskunta prässäilee keilapalloja halki ja puhuu tankeroenglantia, mutta elävät hulppeesti sillä.
        "

        Ja mikä tärkeintä ne myös uskaltaa puhua tankero englantiaan. Väitän että moni korkeemmin koulutettu ei edes kykene samaan suoritukseen englannissa. Vaikka saattaa olla ihan hyvät arvosanat kouluista saatu juuri englannista.

        Mutta jos joku turisti tulisi kysymään suositusta vaikka johonkin hyvään kahvilaan niin moni menee lukkoon eikä kykene sanomaan mitään. Sitten paikalle saattaa sattua vaikka joku noh vaikka niin sanottu "amis" , joka hoitaa tilanteen ja käy vielä kahvilla turistin kanssa ja esittelee kyläänsä siinä samalla tankero englannillaan ja turisti on vallan tyytyväinen tilanteeseen kun joku osaa ja uskaltaa puhua eikä mene lukkoon yksinkertaisesta kysymyksistä :) Ja tietty jotkut saattaa tienatakin sillä tankero englannillaan tuubissa samalla kun tekee keilapallo muhennosta ehkö se on osa brandia :)

        Komppaan! 😃👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan jännä ilmiö, että jotkut kokee oikeudekseen alkaa aukoon päätään jos joku tykkää tehdä videoita tuubiin tai nettiin. Aivan kuin heidän elämänsä suola olisi se mitä videoita jotkut suoltaa nettiin.

        Useimmat pään aukojista ei välttämättä itse kykene samaan eikä niillä ole pokkaakaan kuin siihen pään auvontaan ja muuhun solvaamiseen. Jos oikein olen havainnut tilanteita. Näin niinku vanhempana tubettajana. Lisättäköön nyt vielä, että päänaukojien elämä helpottuisi kummasti kun hankkisivat elämäänsä muutakin sisältöä kuin videot tuubissa.

        Komppaan tätäkin, vaikka en tubeta. 😊👌

        Ei tune syö mitään entistä pois, mutta tuo lisää, olipa se mitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa eräs ulkomaalainen sanoi, mitä minä olen monesti ajatellut, että Suomi on kauniiden naisten ja rumien miesten maa. Miten nuo suomalaiset miehet voi ollakin niin oksettavia?

        Pitäisikö tollasille Ukkeleille antaa - maahatulo kielto ! Asenne niin ylimielinen että - oikeisiin töihin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuten teenkin niin. Katselen uutiset ja teksti-TV:n, sitten nukkumaan 🌸

        Hei katsele välillä t v 7 !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toktor pill ensimmäinen vastaaja kuvittelet olevasi? Ei sun tartte kaikkia neuvoa niin kuin jotain luulisit tajuavasi koska et tajunnut kysymystä.

        Onko siis oikeasti mahdollista että kaikelle JuuTuuballe löytyy seuraajia? Itse asiasssa.me ihmiset olemme vain kovin erilaisia kupliemme sisällä ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.

        Ajoneuvojen korjausvideot ovat rahan arvoisia käsistään taitaville, vaikka niitäkin kannattaa katsoa useampi ennen työhön ryhtymistä, sillä osa ei tee asioita oikein, mutta oma päättely kannnattaa. Työaikaa videoihin saa pahimmillaan kulumaan aivan liikaa. Jakaminen on tullut jäädäkseen.

        Monet seuraajat ovat yhden ihmisen työ jälki ja niitä saa ostaa Intiasta halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku katsoo tv stä saippua saraa.

        You tuesta voit katsoa ive uvaa marssista , leivonta vinkkejä, korjaus niksejä, käydä matkalla misä maassa vaan ilmaiseksi.
        Ei tube ole pelkkää. Tbettajijen seuraamista.

        Valtava määrä kulttuuria mitä ei muuten voisi ikinä nähdä ja urheilu juttuja joista ei ole tiennyt mitään. Oikein sanoit siellä on paljon muutakin.


      • Disse kirjoitti:

        No osalla pysyy. Voihan jotkut sitä tehdä pelkän vasteen vuoksi, mutta usein eivät jaksa sitä, tai hermostuvat negatiivisesta palautteesta.

        Kyllä mä luulen, että ”siperia opettaa”. Ei huolta. 😊👌

        Ei se niin mene , vaan näin, ensin Esko Aho sanoi; nahkurin orsilla tavataan, sitten Juha "Reilu" Sipilä ( saman kylän pooika Ahon kanssa )käytti samaa sanontaa myöhemmin !


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No ei minusta... Ihmisten päähän vaan itse äsähtää, että kyllä näin ja näin on tehtävä.

        Kyllä jokainen loppujen lopuksi itse syö, juo, nukkuu ja tekee kaiken ihan itse ja vapaaehtoisesti...turha siitä on aina muita syyttää.

        Kiusaaminen on hanurista, mutta totta. Mutta aika monesti senkin voi lopettaa itse.. .varsinkin aikuinen ihminen..

        Kiusaajat on yleensä Tre Forssa Pori alueelta,yrmyä porukkaa omissa oloissaan,sen huomasin ulkomaan liikenteessä,esim.porilainen on kateellinen ja kännissä tulevat päälle nyrkit pystyssä,yleensä vassareita.Forssa myös umpiotyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa eräs ulkomaalainen sanoi, mitä minä olen monesti ajatellut, että Suomi on kauniiden naisten ja rumien miesten maa. Miten nuo suomalaiset miehet voi ollakin niin oksettavia?

        Oksettavia joo,suomessa 4 viidestä itsemurhista on miesten tekemiä,ja täällä niitä lisätään haukkumalla heitä,aika kohteliasta ehkä arvostelijat ovat forssa pori tre akselilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa eräs ulkomaalainen sanoi, mitä minä olen monesti ajatellut, että Suomi on kauniiden naisten ja rumien miesten maa. Miten nuo suomalaiset miehet voi ollakin niin oksettavia?

        Oksettavia,jep.oletko sitä mieltä että ne pitäis ampua


      • Anonyymi
        Villekille888 kirjoitti:

        Ei se niin mene , vaan näin, ensin Esko Aho sanoi; nahkurin orsilla tavataan, sitten Juha "Reilu" Sipilä ( saman kylän pooika Ahon kanssa )käytti samaa sanontaa myöhemmin !

        Eipäs, vaan Paavo Lipponen sanoi: "Nahkurin orsilla tavataan."


      • Anonyymi

        Moni papparainen on alkanut tekemään youtube videoita katsottuaan varmaan Metsamanin videoita ja ajattelevat, että tubettamisella voisi menestyä.
        Aika hyvin ovat saaneet tilaajia, kun yli tuhatkin tilaaja on ja katsojamäärät yhdessä päiivässä yli 1000.
        Meikäläinen on vääntänyt pelivideoita jotain 100 videoo, niin vähän yli 10 karselukertaa on alkanut oleen videoilla, kai se siitä lähtee pikkuhiljaa kasvamaan.
        Tosin en tee rahan kiilto silmissä vaan ihan harrastuspohjalta ja mielenkiinnolla paljoko katselukertoja voi erilaisilla videoilla saada.
        Kai ne pelivideot on suosittuja, kun niitä katsellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua huolestuttaa se, että pärjääkö ihminen ilman tätä vastakaikua? Moniko on täysin kiinni siinä videoinnissa ja palautteen saannissa, tyyliin ”aamulla pakko tarkistaa”? Pysyykö se esim.nuorisolla/miksei vanhemmillakin (jotka ovat tähän syntyneet) terveen rajoissa?

        Kyllä se videoiden teko ja editoiti vie vaan aikaa.
        Lisäksi haluaisi useamman videon viikossa, mielellään joka päivä uusi video, koska jos videoita tekee vaan kerran kuussa tai vuodessa yhden, niin ei sellainen kanava kyllä menesty.
        Tai sit pitää olla niin erikoisvideo, et se saa satoja miljoonia katselukertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se videoiden teko ja editoiti vie vaan aikaa.
        Lisäksi haluaisi useamman videon viikossa, mielellään joka päivä uusi video, koska jos videoita tekee vaan kerran kuussa tai vuodessa yhden, niin ei sellainen kanava kyllä menesty.
        Tai sit pitää olla niin erikoisvideo, et se saa satoja miljoonia katselukertoja.

        Juu tehään ERIKOISVIDEO. Siis sellanen mitä ei ihan millä tahansa VHS nauhurilla soita. Eikä ees BETA nauhurilla. Ei näy ees 28 tuumasella stereo Saloralla.


    • No mikä sai sut seurailemaan niitä?

      Mä en osaa vastata, kun en niistä mitään tiedä. Mitä nyt tänne jotain on linkkailtu, niin ei kiinnostakaan tietää.

      • Anonyymi

        Ystävä 🌸


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        aloita tuosta niin voi kiinnostaa https://www.youtube.com/watch?v=rga7nCBhm2E&t=629s

        No kyllähän mä juutupea aina silloin tällöin katselen: musavideoita, eläinvideoita yms, mut mä olen käsittänyt että vlogit on kuin blogit, mutta elävän kuvan kera ja vähemmällä asialla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No kyllähän mä juutupea aina silloin tällöin katselen: musavideoita, eläinvideoita yms, mut mä olen käsittänyt että vlogit on kuin blogit, mutta elävän kuvan kera ja vähemmällä asialla.

        Näin juuri. Ne pitää erottaa.


    • Anonyymi

      Ainoastaan Viheraholta tulee asiallista sanomaa ruokavinkkeineen ja videoitune lapinmatkoineen, muut tubettajathan ovat täyttä skeidaa.

      • Anonyymi

        Joo ne kokkailut on klassikoita, purkkihernari kalapuikot vitamiiniporetabletit


      • Anonyymi

        "Ainoastaan Viheraholta tulee asiallista"

        Sitä vaan olen surrut, varmaan joku/moni kopioi ja pian saa viherahon poijaat katsella isänsä videoita,
        ei tule olemaan helppoa poikien elämän alku,
        ei ole
        ollut pasinkaan elämän alkupää helppoa, nyt menee hienosti.


      • Anonyymi

        Okei, pasi, sovitaan niin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, pasi, sovitaan niin. 😁

        En ole Pasi vaan vankkumaton fani ja kannattaja. Lähetän hänelle kerran viikkoon eurokossun jotta hän jaksaisi tehdä juutupen parhaita videoita.
        Samaa suosittelen muillekin.


    • Anonyymi

      No minkä takia sinulla oli tarve tulla tällaiselle palstalle asiasta kirjoittamaan?

      • Anonyymi

        Anteeksi, mistä täällä saisi kirjoittaa? Kysyin mitä asiasta ajatellaan. En tee vlogeja. Ei pakonomaista tarvetta. Voitte jättää vastaamatta 🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mistä täällä saisi kirjoittaa? Kysyin mitä asiasta ajatellaan. En tee vlogeja. Ei pakonomaista tarvetta. Voitte jättää vastaamatta 🌸

        On aivan sama kirjoitatko vaiko kuvaat videon nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan sama kirjoitatko vaiko kuvaat videon nettiin.

        No eipä lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä lähellekään.

        Kyllä se on aivan sama, ei median muoto muuta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on aivan sama, ei median muoto muuta asiaa.

        Mutta sisällöllä on aina väliä. Lässytätkö komerossa tunteja vai otatko kerran napakasti kasvoitta kantaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sisällöllä on aina väliä. Lässytätkö komerossa tunteja vai otatko kerran napakasti kasvoitta kantaa!

        Ja kuitenkin täälläkin roikut ja postailet lukuisia viestejä. Aivan samaa, mutta eri paketissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin täälläkin roikut ja postailet lukuisia viestejä. Aivan samaa, mutta eri paketissa.

        Ei ole. En läpätä omalla nassulla ja joka asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. En läpätä omalla nassulla ja joka asiaan.

        Niin eli olet jopa huonompi, koska et kehtaa edes itseäsi näyttää vaan huutelet puskista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli olet jopa huonompi, koska et kehtaa edes itseäsi näyttää vaan huutelet puskista.

        Vlogaaminen ja nettipalsta ovat eri asiat kyllä. Missä sun naama sitten? Teetkö päiväkirjaa täällä ? Oma naama tuubissa on itsensä korostamista.menit juuri ohi koko aiheen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mistä täällä saisi kirjoittaa? Kysyin mitä asiasta ajatellaan. En tee vlogeja. Ei pakonomaista tarvetta. Voitte jättää vastaamatta 🌸

        On kivaa kysyä toisilta mielipiteitä suomi24:ssa, muttet halua kuuunella YouTube-ihmisten mielipiteitä. Koska he ovat merkityksettömiä. Onko Suomi24:n palsta tae ihmisten tärkeydestä?

        Sinulta voisin kysyä: Mistä asiasta YouTubeen saa tehdä videoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kivaa kysyä toisilta mielipiteitä suomi24:ssa, muttet halua kuuunella YouTube-ihmisten mielipiteitä. Koska he ovat merkityksettömiä. Onko Suomi24:n palsta tae ihmisten tärkeydestä?

        Sinulta voisin kysyä: Mistä asiasta YouTubeen saa tehdä videoita?

        Musiikista.


      • Anonyymi

        Kukas sinä olet? Tulit minun sanomisiani kommentoimaan??


    • YouTube on hyvä alusta kun oikea tekeminen ja oppiminen kiinnostaa. Siis todellinen tosi-tv, eikä mitään sille ja tälle morsian hömppää.

      En kyllä seuraa mitään vlogeja / höpötystä, vaan tekijätyyppejä. Kanaviahan sieltä löytyy joka makuun.

      • Anonyymi

        Oikeat tekijät eivät ehkä oppivideoita tarvitse jos on vähänkään kädentaitoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat tekijät eivät ehkä oppivideoita tarvitse jos on vähänkään kädentaitoja?

        Monella tapaa voi opetella. Kantapään kauttakin on se yksi keino. Monissa hommissa tarvitaan myös tietoa, jos aikoo helpommin onnistua. Kaikilla ei ole siinä vieressä joka alan ammattilaisia joilta kysyä.

        Perusjuttu koko sähköinternetin ihmeellisessä maailmassa on juuri tuon tiedon helppo saatavuus / tiedon leviäminen joka paikkaan. Ja mikä on parempi informaation lähde kuin liikkuva kuva?


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Monella tapaa voi opetella. Kantapään kauttakin on se yksi keino. Monissa hommissa tarvitaan myös tietoa, jos aikoo helpommin onnistua. Kaikilla ei ole siinä vieressä joka alan ammattilaisia joilta kysyä.

        Perusjuttu koko sähköinternetin ihmeellisessä maailmassa on juuri tuon tiedon helppo saatavuus / tiedon leviäminen joka paikkaan. Ja mikä on parempi informaation lähde kuin liikkuva kuva?

        Omat aivot ja äly?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omat aivot ja äly?

        Jaa jaa,
        Pitäisköhän se pyöräkin alkaa keksimään uudelleen?


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Jaa jaa,
        Pitäisköhän se pyöräkin alkaa keksimään uudelleen?

        No viisas tajuaa senkin, että ei (käyttämättä tuubia).


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Monella tapaa voi opetella. Kantapään kauttakin on se yksi keino. Monissa hommissa tarvitaan myös tietoa, jos aikoo helpommin onnistua. Kaikilla ei ole siinä vieressä joka alan ammattilaisia joilta kysyä.

        Perusjuttu koko sähköinternetin ihmeellisessä maailmassa on juuri tuon tiedon helppo saatavuus / tiedon leviäminen joka paikkaan. Ja mikä on parempi informaation lähde kuin liikkuva kuva?

        Kuinhan ne entisaikojen miehet...ja silti maailma kehittyi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinhan ne entisaikojen miehet...ja silti maailma kehittyi...

        Jos olet havainnut, niin kehitysvauhti kiihtyy. Se johtuu siitä että tietoa tiedon päälle tulee nopeammin.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Jos olet havainnut, niin kehitysvauhti kiihtyy. Se johtuu siitä että tietoa tiedon päälle tulee nopeammin.

        Moni lankeaa disinformaatioon.


      • Thymallus kirjoitti:

        Monella tapaa voi opetella. Kantapään kauttakin on se yksi keino. Monissa hommissa tarvitaan myös tietoa, jos aikoo helpommin onnistua. Kaikilla ei ole siinä vieressä joka alan ammattilaisia joilta kysyä.

        Perusjuttu koko sähköinternetin ihmeellisessä maailmassa on juuri tuon tiedon helppo saatavuus / tiedon leviäminen joka paikkaan. Ja mikä on parempi informaation lähde kuin liikkuva kuva?

        Poitsu on opetellut sieltä kautta korjaamaan kaikkea. Sukulaisen parit ruohonleikkurit korjas, omaa mopoaan on laitellut ja tökkäspä irroittaa Kawan kaasarinkin youtubevideon avulla. ☝️😀

        Nuoret osaa etsiä hyvin tietoa. 😁


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Poitsu on opetellut sieltä kautta korjaamaan kaikkea. Sukulaisen parit ruohonleikkurit korjas, omaa mopoaan on laitellut ja tökkäspä irroittaa Kawan kaasarinkin youtubevideon avulla. ☝️😀

        Nuoret osaa etsiä hyvin tietoa. 😁

        Yksi mies sanoi korjaavansa tuubin avulla muka auton moottorin. Jaksan epäillä.


      • Disse kirjoitti:

        Poitsu on opetellut sieltä kautta korjaamaan kaikkea. Sukulaisen parit ruohonleikkurit korjas, omaa mopoaan on laitellut ja tökkäspä irroittaa Kawan kaasarinkin youtubevideon avulla. ☝️😀

        Nuoret osaa etsiä hyvin tietoa. 😁

        Kyllä vanhemmatkin. Ei pysyisi nuo omatkaan romppeet niin edullisesti kunnossa ilman tubea. Ainakin sitä on aina vilkuiltu ennen ensimmäistä kertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi mies sanoi korjaavansa tuubin avulla muka auton moottorin. Jaksan epäillä.

        Enpä epäilisi. Mutta auton moottoriremppaan tarttee kaikenlaista erikoistyökalua, tosin niitäkin löytyy biltemasta ja motonetistä.

        Nykyautoissa on lisäksi hitosti antureita ja väyliä, joitten kanssa pitää olla tarkka.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Kyllä vanhemmatkin. Ei pysyisi nuo omatkaan romppeet niin edullisesti kunnossa ilman tubea. Ainakin sitä on aina vilkuiltu ennen ensimmäistä kertaa.

        Mun tuntemat miehet ovat tehneet alusta loppuun itse...


      • Thymallus kirjoitti:

        Kyllä vanhemmatkin. Ei pysyisi nuo omatkaan romppeet niin edullisesti kunnossa ilman tubea. Ainakin sitä on aina vilkuiltu ennen ensimmäistä kertaa.

        Joo. Kyllä sieltä löytyy kaikenlaista, mutta silti pitää olla tiettyä maalaisjärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tuntemat miehet ovat tehneet alusta loppuun itse...

        ...ainakin siis vanhemmat? Nuoremmat vielä ymmärtää, tutkailemassa oppeja.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Kyllä sieltä löytyy kaikenlaista, mutta silti pitää olla tiettyä maalaisjärkeä.

        Kyllä kaupunkilaisjärkikin käy :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Kyllä kaupunkilaisjärkikin käy :)

        Heh... no varmaan kunhan on järki. 😀

        Jotkut kertoo kyllä siellä välillä vähän ylimalkaisesti asioita. Ehkä eivät hoksaa, että jotkut on siks maallikoitakin mitkä katsoo juttuja.

        Mutta olisko sitten sen medialukutaidon paikka vähän huomata, että kyseessä ei ole tarkka kuvaus viimeisenpäälle? 😬


      • Disse kirjoitti:

        Heh... no varmaan kunhan on järki. 😀

        Jotkut kertoo kyllä siellä välillä vähän ylimalkaisesti asioita. Ehkä eivät hoksaa, että jotkut on siks maallikoitakin mitkä katsoo juttuja.

        Mutta olisko sitten sen medialukutaidon paikka vähän huomata, että kyseessä ei ole tarkka kuvaus viimeisenpäälle? 😬

        Sankareista löytyy aina monenlaista. Kannattaa katsoa useamman versio ja töppäilyt samasta aiheesta, niin itelle hahmottuu se lähinnä helpoin tie maaliin.

        Taisin joskus sulle sanoa, että metsamania kattelen. Se oli kyllä pelkkää viihdettä, ja sen olen jo lopettanut. Ei jaksanut enää sitä sen kiroilua. Eikä siltä opi mitään, korkeintaan munimaan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Sankareista löytyy aina monenlaista. Kannattaa katsoa useamman versio ja töppäilyt samasta aiheesta, niin itelle hahmottuu se lähinnä helpoin tie maaliin.

        Taisin joskus sulle sanoa, että metsamania kattelen. Se oli kyllä pelkkää viihdettä, ja sen olen jo lopettanut. Ei jaksanut enää sitä sen kiroilua. Eikä siltä opi mitään, korkeintaan munimaan.

        Joo. Repertuaaria riittää. 😬

        Metsämania taitaa vaivata traumat. Muksva ukko, mutta kieltämättä alkaa se itsensäpiiskaaminen ja mesominen ottamaan aivoon.

        Jotenkin se tiehoitokunnan alituinen mollaaminenkin vaikuttaa hiukan töllöilyltä jo. Laukoo nimiä ja haukkuu. Kohta voi napsahtaa syyte sille kaverille, jos ei hillitse itseäön. 🤔


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Repertuaaria riittää. 😬

        Metsämania taitaa vaivata traumat. Muksva ukko, mutta kieltämättä alkaa se itsensäpiiskaaminen ja mesominen ottamaan aivoon.

        Jotenkin se tiehoitokunnan alituinen mollaaminenkin vaikuttaa hiukan töllöilyltä jo. Laukoo nimiä ja haukkuu. Kohta voi napsahtaa syyte sille kaverille, jos ei hillitse itseäön. 🤔

        En ole viimeaikaisia mesoamisia enää kattellut. Ei taida olla enää ketään suomalaista suosikeissa. Jotain Markoa tulee satunnaisesti vilkuiltua. Se on joku työkaluholisti.


      • Thymallus kirjoitti:

        En ole viimeaikaisia mesoamisia enää kattellut. Ei taida olla enää ketään suomalaista suosikeissa. Jotain Markoa tulee satunnaisesti vilkuiltua. Se on joku työkaluholisti.

        No mä tykkään nordicbetin nhlwam-kanavasta, Nuffmanista, Finnyop-5 ja sit Setämiehistä. 😃👌


      • Disse kirjoitti:

        No mä tykkään nordicbetin nhlwam-kanavasta, Nuffmanista, Finnyop-5 ja sit Setämiehistä. 😃👌

        Meillä on varmasti vähän erilainen maku, mutta täytyy vilkaista joskus noita.


      • Thymallus kirjoitti:

        Meillä on varmasti vähän erilainen maku, mutta täytyy vilkaista joskus noita.

        No varmasti. Nhlwap ja Finntop-5 on kyllä laadukkaita kanavia. Änärijuttuja tekevä kaksikko taitaa tehdä sitä työkseen.

        Niin ja sit hydraulicpress ja beoynd the presurekanavat on hyviä. Tamperelaispariskunta kokeilee kaikkea jännää. 😃👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo. Kyllä sieltä löytyy kaikenlaista, mutta silti pitää olla tiettyä maalaisjärkeä.

        No osalla miehistä on käytännön järkeä ja logiikkaa suoriltaan niin remontit onnistuu ilman nettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No osalla miehistä on käytännön järkeä ja logiikkaa suoriltaan niin remontit onnistuu ilman nettiä.

        No fiksu tarkistaa sieltä, varsinkaan jos ei ole ennen moista laitosta laittanut.

        Jotkut auton jarrutkin on nykyään ihsn toisenlaiset kuin ennen. Ei ole ihan sama kaava laittaa vm -85 Kadetin jarruja kuin vm-11 Citroenin jarruja. On mäkilähtöavustinta ja abs-kehää, niin ja kiertyvää mäntää...

        Ei se huonoa tee, jos vähän vilkaisee miten muut tekee homman... mutta eipä ole pakko. Voihan kaiken opetella ”kantapään kauttakin”. 😁


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No fiksu tarkistaa sieltä, varsinkaan jos ei ole ennen moista laitosta laittanut.

        Jotkut auton jarrutkin on nykyään ihsn toisenlaiset kuin ennen. Ei ole ihan sama kaava laittaa vm -85 Kadetin jarruja kuin vm-11 Citroenin jarruja. On mäkilähtöavustinta ja abs-kehää, niin ja kiertyvää mäntää...

        Ei se huonoa tee, jos vähän vilkaisee miten muut tekee homman... mutta eipä ole pakko. Voihan kaiken opetella ”kantapään kauttakin”. 😁

        No kyllä ne sitten tietojaan korjaushalleilla vaihtaa ja käyvät fyysisesti mallin kattomassa. En vaan ymmärrä tätä YouTube-uskovaisten kerhoa. Pitää olla omaakin päättelykykyä ja järkeä hommiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ne sitten tietojaan korjaushalleilla vaihtaa ja käyvät fyysisesti mallin kattomassa. En vaan ymmärrä tätä YouTube-uskovaisten kerhoa. Pitää olla omaakin päättelykykyä ja järkeä hommiin.

        No kukin tavallaan.

        Eikä puhuta mistään uskonnosta, vaan enemmänkin idea on sama, kuin niksipirkassa...

        Oletko koskaan lisännyt pienhiukkassuodattimen lisäainetta ranskalaiseen?

        https://youtu.be/IyEpmE5MfWs

        Muistappa valkoinen haalari hommata. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ne sitten tietojaan korjaushalleilla vaihtaa ja käyvät fyysisesti mallin kattomassa. En vaan ymmärrä tätä YouTube-uskovaisten kerhoa. Pitää olla omaakin päättelykykyä ja järkeä hommiin.

        Se on aivan sama mistä sitä ohjeensa katsoo, on se sitten jostain videosta tai oppikirjasta. Ja aivan turha lässyttää että jostain "päättelykyvystä", se kun ei joka asiassa riitä. Koitas päätellä vaikka jotain oikeita momentteja, välyksiä tms..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan sama mistä sitä ohjeensa katsoo, on se sitten jostain videosta tai oppikirjasta. Ja aivan turha lässyttää että jostain "päättelykyvystä", se kun ei joka asiassa riitä. Koitas päätellä vaikka jotain oikeita momentteja, välyksiä tms..

        No ei kukaan aikuinen mies mene minnekään tubeen niitä selailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan aikuinen mies mene minnekään tubeen niitä selailemaan.

        Juurikin se aikuinen mies nykyään menee katsomaan jos tarvitsee, pelle taas yrittää "tietää" ilman ja ryssii asiat.


      • Oppii miten finnejä puristellaan.. ( 🤮)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin se aikuinen mies nykyään menee katsomaan jos tarvitsee, pelle taas yrittää "tietää" ilman ja ryssii asiat.

        Höpö höpö. Aikuinen mies joko tietää nämä jutut tai jos ei tiedä niin sitten pellenä sössii. En ilkeäus miehenä sanoa katsovani tuubista ohjeita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin se aikuinen mies nykyään menee katsomaan jos tarvitsee, pelle taas yrittää "tietää" ilman ja ryssii asiat.

        Toisaalta jos koet tarvitsevas sitä niin se on sitten se sun juttus. Oot määrittänyt itselles tason.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oppii miten finnejä puristellaan.. ( 🤮)

        Hehee. Sinäkö se olit vai Jan? Taisi se olla Jan.

        Ikävä kyllä olen jo sitä ikäpolvea, että tuo laji piti aikoinaan opetella ihan ilman tuupia.
        Muita lajeja on kyllä opeteltu tuubista.

        Se oli kyllä hieno värkki se harjoittelulaite.

        Sulle uskallankin tunnustaa, että nykyään tulee vähän seurailtua yhtä nikamanniksauttajaa / poppatohtorinaista. Hyvin tulee iltasella uni, kun sen hierontajumppaa kattelee. Mondragon Chiropractic sillä on ainakin yksi kanava.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oppii miten finnejä puristellaan.. ( 🤮)

        Eikäkö, Ai niin.
        Olihan mulla seurannassa se yksi puristelijatohtori. Oon jo unohtanut sen. Sekin oli nainen. Täytyykin lähteä kaivelemaan.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Eikäkö, Ai niin.
        Olihan mulla seurannassa se yksi puristelijatohtori. Oon jo unohtanut sen. Sekin oli nainen. Täytyykin lähteä kaivelemaan.

        Samalla kun tänä iltana katotaan vaihteeks näitä nikamanniksauttajia ja hartialukkojen avaajia (joo ihan ok videoita) niin https://m.youtube.com/watch?v=I9NZLOyFw20 voit katsoa reikiä ja nukahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan aikuinen mies mene minnekään tubeen niitä selailemaan.

        Oletko noin idiootti todellakin! Tietysti ohjeita voi ja kannattaa katsoa youtubesta.


      • Disse kirjoitti:

        No mä tykkään nordicbetin nhlwam-kanavasta, Nuffmanista, Finnyop-5 ja sit Setämiehistä. 😃👌

        Ai niin. Tämä Rassooja -tyyppi unohtui. Siinä on äijä paikallaan. On osaamista moneen hommaan ja osaa niitä jopa selittää. Taitaa kyllä olla joku sutki savolainen, siltä vähän kuulostaa.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ai niin. Tämä Rassooja -tyyppi unohtui. Siinä on äijä paikallaan. On osaamista moneen hommaan ja osaa niitä jopa selittää. Taitaa kyllä olla joku sutki savolainen, siltä vähän kuulostaa.

        No mä tilasin just ”itärajan idiootin”. Maalaismies jostain susirajalta. Iso maatila taitaa olla, sekä on koneita. Korjailee niitä ja sjelee tosi ahkerasti. Lisäksi kaverilla on omintakeinen ääni. Niin ja tietty se murre.

        Suosittelen. 😃👌


      • Disse kirjoitti:

        No mä tilasin just ”itärajan idiootin”. Maalaismies jostain susirajalta. Iso maatila taitaa olla, sekä on koneita. Korjailee niitä ja sjelee tosi ahkerasti. Lisäksi kaverilla on omintakeinen ääni. Niin ja tietty se murre.

        Suosittelen. 😃👌

        Täytyypä vilkaista illalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko noin idiootti todellakin! Tietysti ohjeita voi ja kannattaa katsoa youtubesta.

        No jos on peukalo keskellä kämmentä niin toki.


      • Thymallus kirjoitti:

        Monella tapaa voi opetella. Kantapään kauttakin on se yksi keino. Monissa hommissa tarvitaan myös tietoa, jos aikoo helpommin onnistua. Kaikilla ei ole siinä vieressä joka alan ammattilaisia joilta kysyä.

        Perusjuttu koko sähköinternetin ihmeellisessä maailmassa on juuri tuon tiedon helppo saatavuus / tiedon leviäminen joka paikkaan. Ja mikä on parempi informaation lähde kuin liikkuva kuva?

        Se kantapää...


    • Anonyymi

      Tunnettu tubettaja Niilo22 on kuulemma lopettanut tubettamisen.
      Niilon videoiden kommentoijat ovat heittäneet pelkästään lokaa ja haukkumisia tubettajan niskaan.
      Mites nyt suu pannaan kiusaajat, kaduttaako, kun ei enää tulekaan videoita.
      Kyllä sitten kehutaan, annetaan yläpeukkua ja itketään, kun tubettaja uhkaa poistua videoita tekemästä.
      Kiusaajat voi syyttää ihan itseään, kun ovat pelkästään haukkuneet ja vähätelleet videoita.
      Kumman kauan on niilo22 kestänyt ilkeitä kommentteja, mitenkähän kommentoijat reagoivat, kun ei videoita tule, alkavatko katumaan ja pyytelemään anteeksi sanomisiaan.
      Niilo22 on tehnyt omanlaisiaan videoita ja miksi pitää haukkua, voi jättää katsomatta ja haukkumatta toisen tekemiä videoita.

      Tsemppiä Niilolle ja hyvää jatkoa elämääsi, olet ainutlaatuinen ja hieno persoona.

    • Anonyymi

      kiitos

    • Anonyymi

      No ihan kunnioitettavaa.Näitähän riittää.BB-kyttääjiä ja muita ääliöitä. Mainostajat tuon lopulta maksaa ja ihmiset tuoteissaan. Kun oma elämä on niin tylsää. 🤣

      • Anonyymi

        Jos se tosiaan on vielä tylsempää kuin kytättyjen ja kiusattujen elämä, niin ei hyvin kyllä mene.


    • Anonyymi

      Juu tuubi on yksi merkittävimmistä tiedon levittäjistä ja lähteistä tällä hetkellä. Köyhä oli maailma ennen juu tuubia. Ei sieltä ole pakko etsiä status tai sosiaalista elämää kun siellä on oikein suodatettuna koko elämän kirjo kaikkine vivahteineen.
      Niin hyvine esityksineen, että korkean tason ammattilaisillekin on juu tuubin esityksistä korkeakoulujakin parempaa ja helpommin sulatettavaa ymmärrystä.
      Katselijan järkevää kritiikkiä tietysti joutuu käyttämään, kun joukossa on paljon moskaakin, mutta jos sitä kritiikkiä tai lukemisen sisäistämisen taitoa vähänkin hallitsee niin juu tuubia parempaa yleis elämän lähdettä ei ole.

      • Anonyymi

        Jotenkin säälittävää perimätiedon ja oman järkiajattelun (maalaisjärjen rinnalla) rinnalla. Kukin tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin säälittävää perimätiedon ja oman järkiajattelun (maalaisjärjen rinnalla) rinnalla. Kukin tavallaan.

        Kyllä ennenkin asiat opeteltiin muiden oppien mukaan, mutta sitä mahdollisuutta ei todellakaan ollut kaikilla, päinvastoin kuin nykyään.


    • Anonyymi

      Voihan sitä tehdä videoita niinkin, ettei oma naama näy. Esim. tekee videoita jostain harrastuksesta, kokoelmista, tms. jossa ei tarvitse omaa naamaansa näyttää.

      • Anonyymi

        Voisi, mutta katsopa tarjontaa.


    • "Ketä kiinnostaa tällainen kun täysin tuntemattomat ihmiset hölisevät omia mielipiteitään kameralle täysin merkityksettömistä asioista? Onko tämä kenestäkään muusta typerää?"

      vastaan aloittajalle,
      On muuta typerämpää,
      katsella telkkarista vuosia samoja naamoja jotka jaksaa pelleillä ja vuosiansiot jopa satoja tonneja.

    • Anonyymi

      On se nyt jonkin verran tositeeveetä mielenkiintoisempaa. Etenkin kun onnistuu löytämään sieltä ne muutamat tyypit, joilla on oikeasti jotain kiinnostavaa sanottavaa jostakin aiheesta. Ja ainakin se on mielenkiintoisempaa kuin seurata kuinka random pariskunnat testaavat uskollisuuttaan jossain temppareissa, tai laulajat nuoleskelee toisiaan ja vetistelee jossain vainelämäässä, jne.

    • Anonyymi

      Youtubessa on hyvin paljon opettavaisia asioita ,
      siellä oppii jopa 70v vielä niin yksinkertaisesta kuin auton renkaanvaihdosta ja polkupyörän renkaan ilmojen pysymisestä.

      Tietysti on kiva oppia monenlaista teknillistä asiaa.
      Meillä on monta juttua jotka helpottaa nykyistä ja varsinkin mahdollisesti tulevaa huonompaa elämän aikaa.

      Katselen youtubesta myös venäjän huonojen kuskien ajoa ja ehkä se on yklsi syy miksi en ole yli viiteenkymmeneen vuoteen autoani naarmuttanut. Ja onpa pari super pahaa paikaa vältetty. OLTIIN TOISESSA neljän ja toisessa monen auton letkassa, vain minä ja yksi selvisi jatkamaan matkaa, muut jatkoivat taxilla tai odottivat hinuria

      Opin vasta noin 60 v vuotiaana kuinka polkupyörässä pysyy ilmat renkaissa.
      Nyt ei tarvi pumputa kuin kerran keväällä ja toisen kerran ehkä elokuussa niin sillä mennään lokakuuhin.

      Keväälläkin on sellaiset paineet renkaissa, että moni sellaisilla aina ajelee.

    • Anonyymi

      katselen YouTube enemmä kuin telkkaria, siellä aina oppii jotain.
      Jos katson telkkarista jotain, laitan aina ohjelman kuvakaappauksella tallennukseen jotta ei tarvi katsella mainoksia.

      maksullisia juttujakin on ollut, mutta ne kaikki on tehty niin hurjassa show mielessä ja ovat pelkkää huutoa, ei kiinnosta.
      ei ne oo tehty fiksulle ihmiselle.

      • Anonyymi

        Sama täällä Youtube on ohittanut TV katselun ja lisäksi lun olet kirjautunut, rupat saamaan kohdennettuja mainoksia , jotka eivät ole niin tylsiä ja lisäksi melkein aina on kohta , ohita mainos. Moni on panostanut sohvalta katsomiseen , hankkimalla Crome Castin joka peilaa youtuben telkkariin kännykän tai tabletin kautta ja jotkut hankkineet elisaviihteen ,tai dna tai telia . Niistäkin bokseista löytyy YouTube ei tosin voi liittää hiirtä tai näppistä joka toimi IP-TV bokseissa, mutta sehän onkin Androit alusta niin voi nettiä selata samalla. Päivitykset on kyllä vanhempaa lajia. Miekenkiintoisia on kanssa Live -Striimit.


      • Anonyymi

        Youtubessa on sellaista mitä missään muualla ei näe.


    • Anonyymi

      No ketä kiinnostaa ketä ei oletko aloittaja jotenkin omaa napaa tuijottava hölmö

      • Anonyymi

        Ottaako noin koville kun aloittaja sanoo faktoja?


    • Meidän "nobodyjen" mielipiteitä luet kyllä täälläkin ja jopa kysyt niitä.

      Kun itse menen YouTubeen niin en sen kummemmin ajattele että olen valtava YouTube-fani. Se vain saattuu olemaan internetin suosituin ja monipuolisin palvelu ellei sitten hae mm. aikuisviihdettä ja se on syy miksi menen juuri sinne.

      Ota huomioon että YouTube ei ole pelkkää hölisemistä. Sieltä on helppo löytää yhtä ja toista. Löytyy myös hyviä analyysejä ja tutoriaaleja jos haluaa vaikkapa taiteilla, askarrella tai kokata jotakin. Jotkut menevät niin syvälle yksityiskohtiin että varmasti ymmärtää miksi jokin toimii niin kuin se toimii.

      Lisäksi se on mm. monen artistin tapa jakaa musiikkia ja musiikkivideiota laillisesti ilmaisesti (Vevo ja https://music.youtube.com jne). Siellä voi myös ostaa ja vuokrata kokopitkiä elokuvia. Siellä on runsaasti faniyhteisöjä reagoimassa ja kommentoimassa noita juttuja.

      Lisäksi on katsonut siellä myös uutiskanavia, tiedettä ja historiaa (jotkut noista kokeilevat kyseisiä juttuja itse käytännössä).

      Kyllä Suomi24:ssäkin on aivan valtavasti hölinää mutta ei se sitä tarkoita ettei välissä olisi hyvin muotoiltuakin sisältöä. Pitää vain etsiä sitä itse sen sijaan että katsoo vain sitä mitä Suomi24 tai YouTube itse ehdottaa. Algoritmit eivät ole täydellisiä kummassakaan.

      Ja lopuksi vielä sanon että kannattaisi olla vähän ystävällisempi niitä kohtaan jotka eivät trollaa. Koskaan ei tiedä mitä toinen on käymässä läpi sinä hetkenä.

      • Anonyymi

        Harhauduitko aiheesta? Vlogaaminen. Ota huomioon miten aihe on rajattu ja mistä aloituksessa puhutaan. On taitolaji pysyä rajauksessa. (Toki keskustelut tuppaavat usein rönsyämään jossain vaiheessa, mutta alkutilanteen voi aina tarkistaa.).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhauduitko aiheesta? Vlogaaminen. Ota huomioon miten aihe on rajattu ja mistä aloituksessa puhutaan. On taitolaji pysyä rajauksessa. (Toki keskustelut tuppaavat usein rönsyämään jossain vaiheessa, mutta alkutilanteen voi aina tarkistaa.).

        Aiheessa puhutaan vain vlogaamisesta mutta otsikko on silti kokonaisvaltaisesti "Juutuub-maailma" ja rivien välissä haluan kritisoida juuri sitä. Otsikosta ja sisällöstä yhdessä sain vaikutelman jossa aloittaja miettii että juuri tuollainen vlogaaminen on YouTuben idea tai suurin osa sisällöstä eikä ole tehnyt siellä tutkimusmatkaa sen pidemmälle.

        Tämä aihe on muutenkin vähän väärällä palstalla, osiossa lukee "Suhteet/Sinkut."


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Aiheessa puhutaan vain vlogaamisesta mutta otsikko on silti kokonaisvaltaisesti "Juutuub-maailma" ja rivien välissä haluan kritisoida juuri sitä. Otsikosta ja sisällöstä yhdessä sain vaikutelman jossa aloittaja miettii että juuri tuollainen vlogaaminen on YouTuben idea tai suurin osa sisällöstä eikä ole tehnyt siellä tutkimusmatkaa sen pidemmälle.

        Tämä aihe on muutenkin vähän väärällä palstalla, osiossa lukee "Suhteet/Sinkut."

        No mikäpä aihe täällä olisi ollut oikealla palstalla. Täällä etsitään autoja ja puhutaan joka päivä politiikasta. Suuremmalla syyllä tämä on täällä kuin nuo; tässähän se näkee miten sinkut netissä roikkuvat. Neljään tonniin kummiskin lukukerratkin menneet, Otsikot vois edes yrittää ymmärtää. No olet jo kantasi sanonut.


    • Anonyymi

      Ihan samaa olen ajatellut. Myös sitä, että eikö ihmisillä ole omaa elämää, kun tosiaan täytyy katsella niitä hölinöitä vaatehuoneessa🙄

      • Anonyymi

        Jep.


    • Anonyymi

      Me täällä maalla eli Jämsässä emme paljon netissä pyöri,katsomme vain puoli yhdeksän uutiset ja tuttu jutun,lopun illan runkkaamme ja pelaamme pasiansia.sit pillerit kalloon ja nukkumaan,hyvin menee.

      • Anonyymi

        No tuossapa hyvä aihe Tuuppihin.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa lukea evrekassa kysymyksiä youtuben sisällöstä? Suuri kysymys.

    • Anonyymi

      Tutustuin tänään tiktokkiin ja on viihdyttävää katseltavaa!!

      • Anonyymi

        Se on onkin lapsille.


      • Anonyymi

        Töks töks...


      • En tajua Tiktokin suosiota.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo, mut millekään naiselle ei kannata lähteä kertomaan, että tziigailee tekniset ohjeet tuubista. Se ei vaan...


    • Anonyymi

      Se on hauska miten on vieläkin käppyröitä jotka lässyttävät että ei miehen tartte katella mitään videoita tai muutenkaan ohjeita. Sitten, jos nyt ylipäätään mitään tekevät, ihmettelevät kun on momentit, hammastukset yms. päin persettä ja paukkuu koko laitos.

      • Anonyymi

        Äly. Se äly. Looginen päättely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äly. Se äly. Looginen päättely.

        Joo no harvassa on nykyisin ne miehet, jotka ovat luontaisia tekijämiehiä. On niitä tosin, mutta ei sakeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äly. Se äly. Looginen päättely.

        Äly tai looginen päättely ei kerro teknisiä yksityiskohtia, mitkä ovat nykypäivänä merkittävässä osassa monessakin asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äly tai looginen päättely ei kerro teknisiä yksityiskohtia, mitkä ovat nykypäivänä merkittävässä osassa monessakin asiassa.

        Kertoo juurikin jos on tarpeeksi älykäs päättelemään. Näitäkin henkilöitä on.


    • Anonyymi

      Enpä itse tuollaisia videoita Youtubesta katso koskaan.
      Eihän ne kiinnostavia olekaan.

      • Anonyymi

        Minua taas kiinnosta hyvinkin paljon se miten teknisesti laite on valmistettu jo ennen ostosuoritteen tekemistä. Voi arvoida kannattaako jokin ostaa vai ei.
        Tuohonkin ostokseen pitää virittää vielä itse takapyörään käsijarru eri osto-osilla koska onhan se mukavaa jo voi jarruttaa kahdella eri tavalla riippuen tilanteesta. Aina ei saa kaikkea valmiina.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      No kiinnostaa. Mikä sananvapauden vastustaja sinä olet. Verta, sisäelimiä ja luita ollaa kaikki tyynni. Toinen tykkää isästä ja toinen tyttärestä.

    • Anonyymi

      ne on niitä jotka eivät osaa ajatella omilla aivoilla

      • Anonyymi

        Käyttävät Einsteinin . Haluavat ajaa valmiiksi tehdyillä autoilla, luuserit. Autot pitää tehdä itse. Kyntää maa ihan itse ja kylvää siihen itse ulostettua jätettä. Porkkanat maistuvat ihanalle kun tekee kaiken itse.


    • Anonyymi

      Miksi kysyt meiltä tuntemattomilta nobody-ihmisiltä mielipiteitä, jos sua ei kerran kiinnosta?

      On kiinnostavaa katsoa mielipiteitä musiikista sillä se usein avartaa näköalaa ja voi oppia jotain uutta biisin tai yhtyeen historiasta.

      YouTube-videot eivät sinällään ole typeriä, jotkin ovat, toiset eivät niinkään. Onghan siellä sellaisia kuin Blair White joka tekee videoita saadaksensa naamansa näkyviin. Pewdiepie on kanssa ihan turha ja jopa haitallinen tyyppi - ruotsalainen urpo joka pelaa videopelejä ja antaa typeriä kommentteja siitä mitä on ollut mediassa - siitä tyypistä tehtiin vielä symboli ylevälle roskasisällölle, jonka intialainen yhtiö voi tukahduttaa.

    • Anonyymi

      1. Katso englanninkielisten kanavilta tai enkunkielisiä youtubevideoita. Paljon parempia. Tai joku maa /alue /kieli joka sinua kiinnostaa.
      2. Katso vain niistä aiheista videoita, jotka kiinnostavat sinua todella. Etsi hakusanoilla vaihtoehtoja.
      3. Valitse videon tekijä tai tekijät hyvin.
      4. Karsi säännöllisesti huonoja kanavia tilauksistasi. Älä katso jos hölisee niitä näitä, kuten sanoit.
      5. Jos karsit liikaa, tilaa uudestaan.
      6. Katso videoita muualta tai kirjaa, jos et vaan tykkää.
      7. Tee itse videoita ja niin kiinnostavia, että voisit itsekin katsoa sitä.
      8. Ota huomioon että moni aiempi tekijä ja video joutui poistetuksi uusien lakipykälien /sensuurin vuoksi ja siellä on väliaikaisesti vähemmän kanavia & videoita. Elleivät ole palanneet. Ehkä osa siirtyi muualle.
      9. Jos haluat parempia suomenkielisiä videoita, ehdota jollekin joka voi tehdä.
      10. Ei ole väärin, jos et halua käyttää sitä.

      • Anonyymi

        Monikaan ei osaa hakea Youtuben hakutoiminnoilla itselleen sopivaa sisältöä, vaan tyytyy siihen, mitä algoritmi ehdottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikaan ei osaa hakea Youtuben hakutoiminnoilla itselleen sopivaa sisältöä, vaan tyytyy siihen, mitä algoritmi ehdottaa...

        Nytkin voi esimerkiksi katsoa mitä Sergey Baklykov tekee tyttärensä kanssa huvipuistossa Ufassa .Englannin kieli.


    • Anonyymi

      Lähes kaikkia🙄

      • Anonyymi

        Vai laumasieluja kiinnostaa tuubit ja sitten uusavuttomat, he ovat toinen ryhmä.


    • Anonyymi

      You-tubessa on kaikkea mahdollista (porno puuttuu). Jos tarvii jotain ohjetta, käyttöopasta niksiä tai ihan mitä vaan, sieltä löytyy. Sellaisia musiikkiesityksiä, joita ei ole missään muualla jne loputtomasti. Kannattaa tehdä sinne oma käyttäjätunnus oikeilla henkilötiedoilla. Yksi netin tärkeimmistä kanavista, ehdottomasti.

      • Anonyymi

        Komppaan. Nyt kun ei voi matkustaa Italiaan, ovat Mark Wolters, Rick Steves, father Reed (Viaggio a Roma) yms. mukavia katsottavia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi vain aavistaa kuin windows on levähtänyt.

    • Minulla ei ole oikein elämää, niin haluan imeytyä youtuben maailmaan

      • Anonyymi

        Joku rehellinen. Sitähän se on.


      • Anonyymi

        Se kyllä tarjoaa unohduksen.


    • Anonyymi

      Googlen omistama juutuub on sitä itteään.
      Kaikki katsomisen arvoinen bannataan.
      Kuten Kalifornian lääkäreiden video covid-19, ei ruuhkaa teholla.
      Onneksi sen voi katsoa muualta, mutta en voi kirjoittaa sitä tähän.

      Juutuub on myös täynnä pakkomainoksia, ainakin jos ei heille maksa "premiumista".
      Miksi maksaisin "premiumista" sensuurikanavalle?

      • Anonyymi

        Mutta varmaankin hyväksyt mainokset jossain pseudototuussivustoilla.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni ihminen itse voi valita mitä missäkin sivustolla katsoo. Jos katselee jotain vlogeja mistä ei pidä, niin ketä muuta siitä voi syyttää kuin itseään. Kun vaihtoehtoisesti voisi katsella tuhansia tutoriaaleja kaikenlaisista eri asioista.

    • Anonyymi

      Minä olen vanha äijänkäppänä ja ihmettelen kanssa tätä nuorten kanavien antia, eihän tuossa ole mitään järkeä, harvoin edes älyllisesti kehittävää tai edes sivistävää. No joo, anteeksi, ehkä yleistin.

      Jäin itsekin tube-koukkuun mutta vähän erilaisiin kanaviin kuin valtavirta, katsokaas näitä neljää:

      - Nätti, suorastaan seksikäs tyttö esittelee maatilan elämää Maalaisjärki-kanavalla:
      https://www.youtube.com/channel/UCQC0IBVSfpm-b9FnwI0zCsQ

      - Luonto, eräily ja kalastus kiinnostavat, Ali on käsite tietyissä piireissä, kannattaa tutustua: https://www.youtube.com/user/aleinio

      - Sijoittaminen ja vaurastuminen on päivän sana, tässä hyvä kanava siihen, valitettavasti OP ei osaa tehdä etusivua sijoittajakoululleen, ensimmäinen video alkaa heti: https://www.youtube.com/watch?v=FJt53rHnIX0

      - Kesän ilmiö on tyttö joka tuli koronan alkaessa maailmalta suomeen kiusaamaan isoisäänsä. Nyt ovat laulut tauolla, onneksi, Isoisän olemus on muuttunut väsähtäneeksi viimeisen kuukauden aikana. Jollain karaoke-laitteistolla he tuossa laulavat ja vähän tekopirteä fiilinki, mutta hyvää tarkoittaen. Katsokaa itse Loatan ja Papan lauluja: https://www.youtube.com/channel/UCpdxOjR82xMDhR1RWJD0JKQ

      • Anonyymi

        Hitsi, noi maatila- ja Vaelluskanavat ovat hyviä. Thäks.


    • Anonyymi

      Ihmetellyt olen minäkin...en ole edes naamakirjassa kun ei kiinnosta mitä joku syö tai juo tai koira eestä koira takaa koira istuu koira makaa-kuvia.

    • Anonyymi

      Suomenkielinen tuuba onkin läpeensä täynnä tylsiä ja keinotekoisia pölpöttäjiä. Onhan niistäkin seuraa, mut englanninkielisen youtuben tv-produktion tasoisten puheohjelmien tai videoesseiden tapaista ei suomeksi ole oikein olemassa.

      Eikä pienen kielen takia edes suosituilla suomivideoilla tienaa pelkillä mainostulojen osingoilla mitään, kun ei katsojat yllä miljooniin. Joten kukaan koulutettu ja kiinnostava ihminen ei juuri tuubakanaviin paukkuja laita.

      Ei tarvi tuomita vlogien töllöttäjiä, mut ei sitä jaksa enää aikuisena oikein itse katsoa, kun joku hölöttää yksin mitä sylki suuhun tuo ja käskee lopuksi tykätä ja subata.

      Ainoa suomituuba mistä tykkään on urban exploring -kanavat, ja nekin on usein parempia äänet poissa. Suomalaiset autiotalot on jänniä ilman setien mikrofonin rapistelua ja monologeja että "en nyt tiedä mikä tää on"...

      • Itselläkin on YouTube-kanava mutten jaksa käskeä tykätä ja subata. Ihmiset tajuavat kyllä tehdä niin oma-aloitteisesti jos tykkäävät oikeasti.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Itselläkin on YouTube-kanava mutten jaksa käskeä tykätä ja subata. Ihmiset tajuavat kyllä tehdä niin oma-aloitteisesti jos tykkäävät oikeasti.

        Mitä on ”subata”?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on ”subata”?

        Kanavan tilausta.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Kanavan tilausta.

        Mistä sanasta se tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sanasta se tulee?

        Ja miksei sitä voi sanoa suomeksi (lainasanat)?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksei sitä voi sanoa suomeksi (lainasanat)?

        Suomalaiset YouTube-käyttäjät sanovat "subata". Se tulee englannin sanasta "subscribe". Noin lukee englanninkielisen YouTuben tilausnapissa.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Suomalaiset YouTube-käyttäjät sanovat "subata". Se tulee englannin sanasta "subscribe". Noin lukee englanninkielisen YouTuben tilausnapissa.

        Sehän tarkoittaa ”kuvailla”?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tarkoittaa ”kuvailla”?

        Ei, "kuvailla" on englanniksi "describe".


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Ei, "kuvailla" on englanniksi "describe".

        Lahjoittaa, tilata, allekirjoittaa ja merkitä. Suomeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lahjoittaa, tilata, allekirjoittaa ja merkitä. Suomeksi.

        Kun taas "subscription" on tilaus. Aivan kuten suomessa joidenkin verbit ja substantiivit ovat englannissa hyvin samannäköisiä.

        Mutta tämäkin on oikeastaan aihe kielipalstalle.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Kun taas "subscription" on tilaus. Aivan kuten suomessa joidenkin verbit ja substantiivit ovat englannissa hyvin samannäköisiä.

        Mutta tämäkin on oikeastaan aihe kielipalstalle.

        No voitko mennä kokonaan eri palstalle. Ei ole pakko olla tässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voitko mennä kokonaan eri palstalle. Ei ole pakko olla tässä.

        Ei tarvitse märmättää. 😊✌🏻 Meinasin tehdä niin joka tapauksessa.

        Juttu vain on niin että ne osiot josta juttujen odottaisi löytyvän ovat usein Suomi24:ssa hitaita, mutta vain muutamalla pastalla ovat jostain syystä niitä joka päivä melkoinen kirjo. Osittain siksi rekisteröidyinkin, jotta voin pitää niistä kirjaa.

        Joka tapauksessa, nähdään siellä.


    • Anonyymi

      Otetaan esimerkki: Ostin hyvin monimutkaisen elektronisen soittimen, jossa oli mukana paksu kirja kaikesta siitä, miten mikäkin säädetään tai tehdään. YouTubessa opetetaan kaikki yksityiskohtaisesti: tee näin ja näin ja seuraavassa videossa sama ukko selittää toisen asian samasta laitteesta: näin ja näin. Saman laitteen ohjelmistopäivitys selitetään nappula nappulalta jne. Ja kun olen kiinnostunut ostamaan jonkun laitteen, käyn ensin juutuupista katsomassa, miten se laite toimii käytännössä. Oman tunnuksen laittaminen on erittäin tärkeä asia, jos meinaa ottaa kaiken hyödyn kanavasta. Päivittän katsotaan maailmassa yli 14 miljardia videota youtubesta, joten jotain jää ahkerallakin harrastajalla katsomatta.

    • Anonyymi

      Suomikanavista ei juuri muita tule katseltua kuin:
      - Metsaman
      - Koneman
      - Rassooja
      - Tuulilasi -lehden kanava

      Mutta ulkomaisia kanavia tulee katsottua paljonkin, enimmäkseen kaikenlaiseen korjaamiseen liittyvät kanavat kiinnostavat, esim.:
      - South Main Auto Repair
      - Pine Hollow Auto Diagnostics
      - ChrisFix
      - Scotty Kilmeriäkin tulee joskus katseltua
      - HVACR Videos, vaikka en mitään rakennusten ilmastointi- ja kylmälaitteista ymmärräkään, mutta kaveri on erittäin asiallinen tyyppi ja tykkään hänen huolellisesta asenteestaan, "Big picture diagnosis".
      - 12voltvids
      - MyMateVince
      - Jan Beta
      - The 8-Bit Guy

      ja onhan niitä vielä monta muutakin, mutta tointaako nuita kaikkia luetella...

      • Anonyymi

        No fail -videot (veilivideot) on kyllä hauskuuttavaa katsottavaa :D
        Esim. tässä ukko kantaa varmaankin poislaskettua moottoriöljyä avonaisessa astiassa, kompastuu ja jäteöljy roiskuu pitkin korjaamon seiniä ja naamakin taisi öljyyntyä :D
        Ei tietysti varmasti naurattaisi jos itselle sattuisi tuo, ainakaan ihan heti...
        https://youtu.be/kJKcAaxe77M?t=219


    • Anonyymi

      Kyllä tuubivideoilla on vaikutusta ihmisten käyttäytymiseen. Vanhat mummotkin ottaa nykyään tatskoja ja laittavat resuiset farkut jalkaan. Se on sitä joukkopsykoosia. Ihminen ei halua olla erilainen, vaikka 70-luvulla vain tosi köyhällä oli risaiset farkut ja sellaisten käyttäjiä kiusattiin. Nyt 2010 eteenpäin varmaankin kiusataan, jos on ehjät farkut jalassa. Kohta kaikilla on kuonokoppa, kun isoveli määrää. Päivästä toiseen toistetaan montako on kuollut koronaan. Eikö tuota höpinää voisi vaihtaa, sanoa vaihtelun vuoksi, kuinka moni kuoli viinaan tai huumeisiin sinä päivänä.

      • Anonyymi

        Voivoi parkaa kun muotien muuttuminen näköjään ahdistaa. Tatuointeja on tehty tuhansia vuosia ja on niitä vanhoja ihmisiä jotka ovat ottaneet kuvia jo nuorina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi parkaa kun muotien muuttuminen näköjään ahdistaa. Tatuointeja on tehty tuhansia vuosia ja on niitä vanhoja ihmisiä jotka ovat ottaneet kuvia jo nuorina.

        Tatuointeja ei kyllä poisteta muodin muuttuessa ihan noin vain ellei ole hennaa.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Tatuointeja ei kyllä poisteta muodin muuttuessa ihan noin vain ellei ole hennaa.

        Kuka on jostain poistamisesta puhunutkaan, vaikka kyllä sekin on mahdollista jos haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on jostain poistamisesta puhunutkaan, vaikka kyllä sekin on mahdollista jos haluaa.

        On kyllä, mutta halusin vain muistuttaa että kannataa harkita tarkemmin ennen kuin tuollaisia pysyviä päätöksiä tekee.


      • Anonyymi

        Jos valtavia ihmismassoja liikutellaan kanavien kautta, se on joukkoosykoosia: ”mun idoli sanoi näin”.


    • Anonyymi

      Kun nämä aikuiset ei ymmärrä että tubettajat ja muut tienaa elantonsa ja tubettajien tarkoitus onkin olla vähän kaheli tubettajien sija 1 tarkoitus on viihdyttää jos et nyt ymmärrä en ota enää kantaa tähän asiaan

      • "Tarkoituskin olla vähän kaheleita?" Ei tuo ole ole mikään sääntö ja tubettajien joukkoon kuuluu myös ihan oikeasti opettavia videoita.


      • Anonyymi

        Onko viihde näin vähissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko viihde näin vähissä?

        On, kun nuorien mielestä suu avoimena mölöttävät ovat hyvääkin viihdettä. Ja niitä "suosikkeja" on satoja.


    • Anonyymi

      youtubessa on runsaasti myös tiedollista ja opetuksellista tarjontaa. Omia valintoja mitä katsoo.

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa. Ajanvietettä ja olen tavannut tubridoleitani😍

    • Anonyymi

      Maajusseilla näyttää olevan eniten aikaa katsoa ja kommentoida youtubessa. Kaikkeen lantavarvas elämään liittyvä kerää pirusti katselu kertoja

      • Anonyymi

        Harmittaako, että talosi alla on alle hehtaarin (maan perusyksikkö meillä lantavarpailla) kokoinen kokoinen läntti isänmaata. Et kai sitten kovin isänmaallinenkaan ole siellä kaupungissa.


    • Anonyymi

      Ihmisellä on luontainen tarve "seurata johtajaa". Milloin se on diktaattori, milloin presidentti tai ideologinen johtaja ja nyt sitten uusimpana tulokkaana on youtube blogaaja..
      Vaikka ajat muuttuvat, ihmisen perustarpeet pysyvät.

      • Anonyymi

        Toisia aina kismittää, kun tulee muutoksia ja maailma muuttuu. Negatiivisuus syö eniten negatiivista itseään eikä se auta ketään. Positiivinen elämänasenne on kaiken suola!!
        Ei se ole netissä muiden haukkumista ja kaikesta rutinaa. Todennäköisesti aloittaja ei kestä kommenttiani, koska on negatiivinen.


      • Anonyymi

        Näin on. Seurataan kuin lampaat. Oma elämä alkaa puuttua. Ei luoteta omaan tekemiseen vaan tarvitaan jalustalle nostettu tubettaja, joka tuo ja luo elämän sisältöä, Tuubi on vähän kuin harhauskonto näille.


    • Anonyymi

      Ne tekee sitä usein ihan leipätyönään tai vähintään lisätyönä 😂 Hölömö. Kuka sua pakottaa niitä katsomaan ellet itse?

    • Anonyymi

      kiinnostaa ihan helkkarin paljon. Netti on pullollaan mielenkiintoisia videoita esim. moottoripyörien tai vanhojen koneiden entisöinnistä tai vaan kunnostuksesta rottakuntoon.
      Moni autoremontti miljoonahelpompaa koska netistä näkee mallin kuinka pääsee käsiksi johonkin komponenttiin.
      Tosin osavalmistajien sivuilla on leikattu vaikeat kohdat ja kaikki sujuu kuin tanssi.
      Myös mielenkiintoisten ihmisten videoita on kiva katsella sekä luentoja!

      • Anonyymi

        Se on yksi Youtuben vahvuuksia, ettei videoissa ole aikarajoituksia ja ne voi katsoa silloin, kun itsellä sattuu aikaa olemaan. Näin ollen remonttivideotkin voivat näyttää koko prosessin alusta loppuun saakka ja epäonnistumisetkin voi näyttää, jolloin katsoja voi välttää saman sudenkuopan. Erittäin hyödyllistä!

        Televisiossa painaa aikarajoitus päälle, esim. koko juttu on mahdutettava vaikka puoleen tuntiin, josta sitten tehdään mainoskatkojen avulla 45 minuutin ohjelmapaikan täyte. Näin ollen, ei voida näyttää läheskään kaikkea, koska aika loppuu kesken.
        Näin esim. Wheeler Dealer -jaksoista ei paljoa opi, kun mukaan on mahdutettava höpinät, auton hankinta, kunnostus ja myyntiosiot. Paljon leikeltävä varsinkin kunnostuksesta pois, että aikaa jää muuhunkin.

        Jotkut tuola väittävät että tubettajan täytyisi olla jotenkin kaheli, että katsojia riittäisi? Ei ei ei, olette ymmärtäneet aivan väärin!
        Eihän televisiossakaan ole kaheleita, dokumenttiohjelmat voivat olla hyvinkin kuivakkaita, mutta asiapitoisia. Yotubessakin voi olla dokumenttimaisia videoita, esim. juurikin nuo remonttivideot, joissa dokumentoidaan eri työvaiheet. Se ei saata olla kovin "viihdyttävää" pinnallisille trendipelleille, mutta erittäin hyödyllistä sellaiselle, jolla on sama remontti edessä itse tehtävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi Youtuben vahvuuksia, ettei videoissa ole aikarajoituksia ja ne voi katsoa silloin, kun itsellä sattuu aikaa olemaan. Näin ollen remonttivideotkin voivat näyttää koko prosessin alusta loppuun saakka ja epäonnistumisetkin voi näyttää, jolloin katsoja voi välttää saman sudenkuopan. Erittäin hyödyllistä!

        Televisiossa painaa aikarajoitus päälle, esim. koko juttu on mahdutettava vaikka puoleen tuntiin, josta sitten tehdään mainoskatkojen avulla 45 minuutin ohjelmapaikan täyte. Näin ollen, ei voida näyttää läheskään kaikkea, koska aika loppuu kesken.
        Näin esim. Wheeler Dealer -jaksoista ei paljoa opi, kun mukaan on mahdutettava höpinät, auton hankinta, kunnostus ja myyntiosiot. Paljon leikeltävä varsinkin kunnostuksesta pois, että aikaa jää muuhunkin.

        Jotkut tuola väittävät että tubettajan täytyisi olla jotenkin kaheli, että katsojia riittäisi? Ei ei ei, olette ymmärtäneet aivan väärin!
        Eihän televisiossakaan ole kaheleita, dokumenttiohjelmat voivat olla hyvinkin kuivakkaita, mutta asiapitoisia. Yotubessakin voi olla dokumenttimaisia videoita, esim. juurikin nuo remonttivideot, joissa dokumentoidaan eri työvaiheet. Se ei saata olla kovin "viihdyttävää" pinnallisille trendipelleille, mutta erittäin hyödyllistä sellaiselle, jolla on sama remontti edessä itse tehtävänä.

        On Wheeler Dealerissa joskus ihan hyviäkin juttuja, koska yrittävät kuitenkin säästää rahaa korjaamalla osia, eivätkä vain vaihda uuteen.


    • Anonyymi

      Kanavalta katsotaan miljardeittain eri videoita; ei tarvi katsoa mitää sellaista, mikä ei kiinnosta. Kiinnostavia löytyy ihan varmasti. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on videoiden laatu kokenut huikean parannuksen käänykkävideoiden laadun seurauksena ja hyvä juttu on myös videoiden "amatöörimäisyys" ei turhaa editointia. Yksi otto, kesto muutaman minuutin--asia tuli selväksi.

    • Anonyymi

      Tubettajiin mahtuu varmasti paljon niitäkin, jotka vetävät katsojia kanavalle sekoilullaan. Satunnaisesti jotain tällaista kanavaa tulee katsottua, käy sellaisesta kertaviihteestä. Kanavat, joita Tubessa seuraan ovat mm. Craft Computing, RetroManCave, Adrian´s Digital Basebent, Retro Hardware, My PlayHouse jne. Kaikki nämä kanavat ovat täysin asiasisältöä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niilo22 on paras kanava

    • Anonyymi

      Kiinnostaako sua Telkun uutistenvalheet ja tyhjyys enemmän?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla aina muiden luomaa? Eikö oma tekeminen riitä? Fyysinen kommunikaatio. Tuijotatko sinä aina ruutua?


      • Anonyymi

        Kiinnostaako sua lukea kirjallisuutta tai mitään fyysisesti paperiin painettua?


    • Anonyymi

      Näinhän se on etteivät ihmiset erota enää todellista maailmaa vaan pitää olla henkilöitä, joiden kautta elämää eletään. Tyhjä elämä? Tuubi täyte siihen? Lisäksi se vähentää oma-aloitteisuutta kuten somemaailma yleensäkin; entistä vähemmän niitä omia aivoja käytetään. Tehtävän ratkaisukyky heikkenee, keskittymiskyky heikkenee. Pitkäjännitteisyys kaikkoaa kun on totuttu sekunnin klikkauksiin ja mielipiteen vaihtajia tästä sekalaisesta kaurasta saa tuhansittain silmänräpäyksessä. Tehdään aivosumu tuijottamalla tunnista toiseen mitäänsanomattomia hapatuksia. Aika kaikkoaa siihen kun täysin sulle vieras ihminen täyttää ruudut täysin ei tarvittavalla toiminnalla tai puheella. Mieti hetki, onko netti ja sen ei välttämätön sisältö vienyt sinut loppuiäksi?

    • Anonyymi

      Tuubissa on sekin paha, että siellä voi esiintyä kuka vaan. Millä aiheella vaan. 100%:sesti pitävä suodatin puuttuu. Siksi siitä tulee törkyä. Mutta vaikutus on silti painava, koska ihminen uskoo videoituun eli ns.entisaikaan ”televisiossa nähtyyn.”. Yhtäkkiä jokaisesta kasvonsa näyttävästä takanurkan taavista tai tertusta tulee merkkihenkilö. Ennen aikaan televisiosta näkyivät vain valtion päämiehet ja koko maailmalle merkittävät tapahtumat kuten kuurakketien laukaisut ja valtamerien onnistuneet ylitykset. Kehitys on ollut...mitä se on ollut...nyt sinulle kerrotaan kuinka avaat säilykepurkin oikein tai kuorit perunan. Nykyaikamme ”merkkihenkilöt” kertovat sen ruudussa.

    • Anonyymi

      Tulee vielä päivä kun tubettajat havahtuvat omaan älyttömyyteensä ”mulla on pinkkiä
      geelilakkaa p...rseessä”.

    • Anonyymi

      Trendikäs ihminen ei seuraa eikä tunnusta seuraavansa vlogeja eli videopäiväkirjoja.

    • Anonyymi

      Tuubi kanavien pito ja seuranta on sama asia kuin ottaisi ankkahuuliselfien ziljoona kertaa päivässä.

      • Anonyymi

        Aika kapea katsantokanta. Aika iso osa kanavista on kyllä täysin asiasisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kapea katsantokanta. Aika iso osa kanavista on kyllä täysin asiasisältöä.

        Mutta hyvin ulkopuolisesta palautteesta riippuvaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvin ulkopuolisesta palautteesta riippuvaisia.

        Ainakaan pikaisella vilkaisulla asia ei ole noin tekniikkaan painottuvien kanavien kohdalla. Kommenteissa ihmiset antavat vinkkejä, ja kyselevät vinkkejä omiin ongelmiinsa videon tekijältä. Enemmänkin kommenttiosio on keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan pikaisella vilkaisulla asia ei ole noin tekniikkaan painottuvien kanavien kohdalla. Kommenteissa ihmiset antavat vinkkejä, ja kyselevät vinkkejä omiin ongelmiinsa videon tekijältä. Enemmänkin kommenttiosio on keskustelua.

        Kyllä nekin ovat julkisuuden himon perässä. Sen varjolla. Aiheet vain vaihtuvat kun halutaan kerätä perään vanaa.


      • Anonyymi

        Ehkä kannattaisi miettiä miksi katselet tuollaista, etkä mitään hyödyllisempää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nekin ovat julkisuuden himon perässä. Sen varjolla. Aiheet vain vaihtuvat kun halutaan kerätä perään vanaa.

        En usko että tekniset henkilöt, mekaanikot, asentajat, jne. ovat julkisuuden perään. Enemmän heitä kiinnostanee Youtuben mainostulot, muuttavat vaan osaamistaan rahaksi.
        Naama näkyy sen vuoksi, että ilman kasvoja, tuskin juuri kukaan katsoisi.

        No ChrisFix ei taida juuri koskaan, jos milloinkaan, näyttää kasvojaan videoillaan, mutta suosio on silti huikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi miettiä miksi katselet tuollaista, etkä mitään hyödyllisempää?

        Kaikkia leimaa sama. Ts. samaa p...skaa eri paketissa. Oletko kuullut sanottavan. Hyödyllistä on se kun käydään kirurgiaa läpi leikkaussalissa fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi miettiä miksi katselet tuollaista, etkä mitään hyödyllisempää?

        Määrittele hyödyllinen? Itseäni kiinnostaa tietotekniikka, retrokoneet ja sun muut. Katson siis kanavia, missä näitä aiheita käsitellään. Esim. My PlayHouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että tekniset henkilöt, mekaanikot, asentajat, jne. ovat julkisuuden perään. Enemmän heitä kiinnostanee Youtuben mainostulot, muuttavat vaan osaamistaan rahaksi.
        Naama näkyy sen vuoksi, että ilman kasvoja, tuskin juuri kukaan katsoisi.

        No ChrisFix ei taida juuri koskaan, jos milloinkaan, näyttää kasvojaan videoillaan, mutta suosio on silti huikea.

        Youtuben mainostulot eivät nykyisellään ole kovinkaan isot. Suuremmat tulot tulevat yhteistyövideoista jonkun yrityksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Youtuben mainostulot eivät nykyisellään ole kovinkaan isot. Suuremmat tulot tulevat yhteistyövideoista jonkun yrityksen kanssa.

        Eli joo, ei tipu täppiäkään. -> kuuluisuus, nimi, maine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia leimaa sama. Ts. samaa p...skaa eri paketissa. Oletko kuullut sanottavan. Hyödyllistä on se kun käydään kirurgiaa läpi leikkaussalissa fyysisesti.

        Mutta kaikki opetellaan ihan ensin teoriassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joo, ei tipu täppiäkään. -> kuuluisuus, nimi, maine.

        Kuinka hankalaa on tajuta, että osalle tubettajista, se videoiden teko on ammatti? He ovat sisällöntuottajia, ja ainakin moni suomalainen tubettaja toimii toiminimen alla. Ansiotaso tuossa ammatissa vaihtelee, jossain kuussa tienaat helvetin hyvin, mutta jossain kuussa, et välttämättä mainostuloja enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka hankalaa on tajuta, että osalle tubettajista, se videoiden teko on ammatti? He ovat sisällöntuottajia, ja ainakin moni suomalainen tubettaja toimii toiminimen alla. Ansiotaso tuossa ammatissa vaihtelee, jossain kuussa tienaat helvetin hyvin, mutta jossain kuussa, et välttämättä mainostuloja enempää.

        Hah hah vai ammatti. Pelleilyä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah vai ammatti. Pelleilyä se on.

        Kenen mielestä on, ja kenen mielstä ei. Miten ihmeessä jotkut sitten elättävät itsensä pelkästään videoiden teolla, jos se kerta on pelleilyä? Suomessakin osa tubettajista tienaa ihan samoja summia, kuin me jotka tehdään ns. perinteisiä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen mielestä on, ja kenen mielstä ei. Miten ihmeessä jotkut sitten elättävät itsensä pelkästään videoiden teolla, jos se kerta on pelleilyä? Suomessakin osa tubettajista tienaa ihan samoja summia, kuin me jotka tehdään ns. perinteisiä töitä.

        Niinhän ne sanoo. Mutta olen kuullut totuudenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne sanoo. Mutta olen kuullut totuudenkin.

        Omasta mielestäni kirjoitin aiemmin jo, että tulot eivät ole tasaisia, ne voivat vaihdella hyvinkin paljon kuukaudesta riippuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni kirjoitin aiemmin jo, että tulot eivät ole tasaisia, ne voivat vaihdella hyvinkin paljon kuukaudesta riippuen.

        Kyllähän ne ulkomailla ainakin on ottaneet lopputilejä entisistä töistä ja ruenneet täysipäiväisesti tekemään Youtube videoita, esim. The 8-bit Guy ja Humble Mechanic.

        Eric the Car Guylla vissiin entiset autonasentajan hommat loppui muuten, niin alkoi aikoinaan, kaiketi 2009 tekemään sitten Youtube videoita ja on siitä lähtien tehnyt pelkästään Yotubetusta.
        Eric the Car Guy ja Humble Mechanic ovat muuten käyneet myös Suomessa, Ivalossa rengastestikeskuksessa ajamassa talviolosuhteissa kaiketi rengastestiajoja ja ovat tehneet niistä myös videoitakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne ulkomailla ainakin on ottaneet lopputilejä entisistä töistä ja ruenneet täysipäiväisesti tekemään Youtube videoita, esim. The 8-bit Guy ja Humble Mechanic.

        Eric the Car Guylla vissiin entiset autonasentajan hommat loppui muuten, niin alkoi aikoinaan, kaiketi 2009 tekemään sitten Youtube videoita ja on siitä lähtien tehnyt pelkästään Yotubetusta.
        Eric the Car Guy ja Humble Mechanic ovat muuten käyneet myös Suomessa, Ivalossa rengastestikeskuksessa ajamassa talviolosuhteissa kaiketi rengastestiajoja ja ovat tehneet niistä myös videoitakin :)

        BossMaanaattia vlogaajaa voi tukea suoraan liittymällä kuukausilahjoittajaksi, jolloin saa eräitä etuja youtuben sääntöjen mukaan. Sekin kaveri lähtee sähköpyörällä reissuun jossa sen kaikki matkalla tarvittavat tavarat on tullu yhteistyökumppaneilta. Oma lukunsa on esimSergey Baklykov jonka live lähetyksiä voi tukea suoraan, Lahjoittipa joku 50 dollariakin. Taisi olla että Tuomas Kelakin pyysi Thaimaassa livelähetyksessään apua rahavaikeuksissaan toukokuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne ulkomailla ainakin on ottaneet lopputilejä entisistä töistä ja ruenneet täysipäiväisesti tekemään Youtube videoita, esim. The 8-bit Guy ja Humble Mechanic.

        Eric the Car Guylla vissiin entiset autonasentajan hommat loppui muuten, niin alkoi aikoinaan, kaiketi 2009 tekemään sitten Youtube videoita ja on siitä lähtien tehnyt pelkästään Yotubetusta.
        Eric the Car Guy ja Humble Mechanic ovat muuten käyneet myös Suomessa, Ivalossa rengastestikeskuksessa ajamassa talviolosuhteissa kaiketi rengastestiajoja ja ovat tehneet niistä myös videoitakin :)

        Jossain vaiheessa, kun kanava alkaa kerätä suosiota, niin sitä sisältöäkin on tuotettava aika tiheään tahtiin. Pakostakin tulee jossain vaiheessa eteen tilanne, missä on pakko valita päivätyön tai sisällön tuottamisen väliltä. Aika ei riitä kahden työn tekemiseen. Pelkkä videon kuvaaminen ei ole se aikaavievin osuus, vaan se, mitä on pitänyt tehdä ennen ja jälkeen. Eli ennen videota on pakko olla jonkinlainen käsikirjoitus, vapaasti lonkalta heitettynä homma ei toimi. Kuvaamisen jälkeen onkin vuorossa editointi, ja tämä on se hidas vaihe, mikäli materiaalia on kertynyt paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka hankalaa on tajuta, että osalle tubettajista, se videoiden teko on ammatti? He ovat sisällöntuottajia, ja ainakin moni suomalainen tubettaja toimii toiminimen alla. Ansiotaso tuossa ammatissa vaihtelee, jossain kuussa tienaat helvetin hyvin, mutta jossain kuussa, et välttämättä mainostuloja enempää.

        No noinhan se on monilla yrittäjillä yleensäkin ja freelankuilla. Voi tulla kuivia kausia.


    • Anonyymi

      Sama koskee näitä keskustelupalstoja, pelkkää ajan haaskausta, nyt ei ole töissä oikein mitään tähdellistä tekemistä mutta pitää istua ja odottaa että joku vastaisi sähköpostiin.

    • Anonyymi

      Ei niitä vloggaushölötyskanavia edes katsella vaan kuunnellaan muuta tehdessä. Itselleni uppoaa nuo erilaiset poliittiset ja filosofiset kanavat sekä mediakritiikki jossain määrin. Salainen paheeni on animereaktiovideot.

      'Tuben viehättävyys verrattuna television puhuviin päihin on se sosiaalisen median ulottuvuus. Sinne voi kommentoida helposti ja kenties saada tekijältä vastauksen.

    • Anonyymi

      YouTube?Mikä se on ???

      • Se sellainen jänskä vielä 2000-luvun puolella missä sai katsoa kaikkia musiikkivideoita ilman mainoksia;) huumoria heeee..


    • Anonyymi

      FACEBOOK SE PAHIN MYÖS ON!

      SIINÄ INFORMOIDAAN, JOKA ASIA, ETTÄ,:

      Nyt oon kaupas, ostin Tämmöistä vessan paperia, Jossa on Euron kuva!.

      Ja nyt mä , meen saunaan, ja nyt mä tulin saunasta, siellä ..... ... Oli, Saunatonttu!.

      🧙 Siellä se istu lauteilla ennen minua!

      Ja, Kato, mua Kato mua! Nyt mä sain tälläsen kalan 🐋 🦈.

      ELI! FACEBOOKIS RAPORTOIDAAN,MILTEI , JOKA ASIASTA.

      ITSE EN OO FACEBOOKIS

      Oon jostakin lukenut, että Nimeä Mainitsemattomal Ääririkollis järhestölläkin on Facebook sivut!.( , Että Hui, ja hyi olkoot!)

    • Mä en ole seuraillut ketään nobodya netissä 20 vuotta sitten enkä aio tehdä sitä nytkään: p Mutta kyllä munkin listoilta pari löytyy, juuri törmäsin sellaiseen asialliseen rauhalliseen jamppaan kun Paulin pelivideot, tulee rauhallinen olo kun katsoo hänen videoitaan, ehkä se on se ääni :)

    • Anonyymi

      Urpot kattoo toisten urpojen kanavilta typeriä tyhjänpäiväisiä videoita.
      Missä on se pihvi koko hommassa?

      Onko ihmiset nykyään niin saatanan tyhmiä ettei siksi pysty ymmärtämään?

    • Anonyymi

      Jess! Tuota minäkin olen ihmetellyt. Ja tuon oudon kiinnostuksen takia myös sitä, että kenellä on edes aikaa seurailla noita kanavia. Sama ihmettely koskee telkkariohjelmien tarjontaa. Reality sitä ja reality tätä. Sitten jotkut nobodyt yhtäkkiä seikkailevat lööppilehtien otsikossa ja pitäisi tietää missä ohjelmassa se nylkytti jotakin toista nobodyä. Vapaa-aikana pitäisi olla kunnon harrastuksia, eikä passiivisena istua kököttää ruudun ääressä niin että aivotkin kuivettuu ennen aikojaan ja maha pullistuu.

      • Anonyymi

        "Oudon kiinnostuksen takia" piti olla oudon " kiinnostuksen lisäksi"


      • Anonyymi

        Sinäkö olet se kuka määrittelee sen kunnon harrastuksen? Et ole. Jokainen saa tuhlata omaa vapaa-aikaansa juuri niinkuin itse haluaa. Itse harrastan pyöräilyä, eilen melkein 53 km:n lenkki, tänään onkin ollut hyvä tehdä jotain aivan muuta.


    • Se on osa hevosalan yrittäjän (Ratsastuskoulu ja yksityistalli, sekä välillä myyntivälitykseen tulevien hevosten ja ponien myynti-ilmoituksien "liitteitä" videon kera. On myös hyvä videokuvata nuorten hevosten ja ponien koulutusta, sitten jälkeen päin näkee se eron, mistä lähdettiin ja mihin päädyttiin.)

      • Anonyymi

        Ammattiyrittäjät ovat verkostoituneet omiin kanaviinsa.


    • Anonyymi

      Aloittaja siis katsoo näitä ihmisten videoita eikä pysty lopettamaan eli hänhän tarvitsee silloin ammattiapua. Normaali terve ihminen edes hiukan pystyy itse päättelemään katsooko vai ei jotain asiaa. Itsekkään en siedä humalaisia ihmisiä ja empä heidän seurassa olekkaanenkä käy semmoisissa paikoissa missä nitä on kosk aen pidä niistä. Aloittajan mukaan menisi jatkuvaan kontaktiin ja paikoihin missä niitä humalaisa on ja valittaisin niistä se olis mielipuolista. Youtubesta on monta hyvää juttua saanut katsoa. Huonoja en katso ,yksinkertaista.
      Miksi ihmiset tupakoi,miksi ihmiset juoruilee,miksi ihminen varastaa heikommaltaan jne jne kyllä narinaa riittää jne
      .

    • Anonyymi

      Jokainen voi valita mitä seuraa! Kyllä sieltä voi bongata asialinjaakin eli harrastepuolen asioita ja laite testejä jne.
      Itse kyllä seuraan tiettyä velogia jossa pro asiantuntia kyseessä, tehden testejä sekä asian ympärillä olevaa asiaa esiin tuoden erittäin hyvällä tavalla!

      Jos sinulla pyörii vaan joku "tuksukanava" niin vika on sinussa ei kaikissa muissa jotka tekevät omia valintoja.

      Aatteleppa ite!

    • Anonyymi

      En mä noita tyhjäntoimittajia katselekaan youtubessa, vaan esim. kaikkea tieteeseen ja tekniikkaan liittyen.

      saisi olla oma youtube vlogaajille, löytäisi nykyisestä youtubesta laadukkaampaa sisältöä ilman, että noita samoja tyhjänjauhajia naamoja joutuu selata ja täyttämässä tilaa..

    • Anonyymi

      Jokaisen Kiinaan haluavan pitäisi ensin katsoa serpentza-kanavaa. Loppuu ne romantisoidut lähtöhalut, kun toinen kertoo 14 vuoden kokemuksella miksi meni sinne, miksi tykkäsi, lakkasi tykkäämästä ja miksi lähti.

      ADVchina-kanavalla löytyy niille jotka haluavat nähdä aasian maisemia prätkän selästä. Jutut myös liittyvät paikallisiin oloihin.

      Tieteistä populaaritasolla suosittelen What Da Math- kanavaa. Anton Petrov tekee tiheästi ohjelmaa uusimmista kosmologisista löydöksistä.

      Event Horizon- kanavalla scifi-kirjailija John Michael Godier pohtii oikean tiedemaailman vieraiden kera kaikenlaista avaruuteen liittyvää hienoisella kierteellä ja turhia rypistelemättä. Tiedemiehetkin osaavat nauraa.

      Kielitaidottomille jotka haluavat hetkeksi irti arjesta ja jotain mystiikkaa siihen, suosittelen Myytinkertojat-kanavaa.

      Edelliseen liittyen samantapaista aineistoa muinaisesta Egyptistä löytyy lisää Bright Insight- kanavalta.

      Intian "missä mun hiusharja" Giorgio Tsoukalos on Praveen Mohan, jolla löytyy paljon katsottavaa niille, jotka ovat halunneet vierailla Intian muinaisilla temppeleillä.

      ...ja sitä rataa.

    • Anonyymi

      Hyvä huomio..tiedätkö jos haluat paeta arkea!! Suosittelen Raamattua lukemaan tai ehkä äänikirjana. Sieltä se usko sitten tulee..
      Ja otat Jeesuksen elämäsi Herraksi ja pyydät syntisi anteeksi. Pääset kunikaaliseksi Jumalan hoviin ja saat rauhan sydämeen..perit Jumalan valtakunnan ja iankaikkisen eämän. Olen nainen joka on käynnyt tämän läpi. Siksi voi rehellisesti suositella tätä käy myös lapsille eli kaikille sallitua. Siunasta toimiisi
      Kiitos Jeesus AAMEN sinun ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta
      T. Rohkaisija

      • Anonyymi

        Kirjamuotoisen Raamatun olen raivostuksissani repinyt. En halua lyödä nyrkkiä tietokoneen näytön läpi. Tulee liian kalliiksi. Saatana on ainut, mitä minä tarvitsen.


    • Kun näin erään siskon Tit Tokissa sievästi tanssimassa, hän ei vielä tehnyt kummaakaan vaikutusta, mutta kun näin hänet netissä täysin alasti ja frontaaliasennossa, ymmärsin, että hän on netin KAUNEIN tyttö. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe