Todella hyvä profetia

Anonyymi

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsoin ja oli mielenkiintoinen Kiitos.

• Anonyymi
      • Tuohon alkuvideoon on ihan luonnollinen selitys. Se oli vain entisen narkomaanin aivojen tuotos. Ääni unen jälkeen vain skitsofreenikon oireilua. Harhaluulo että tulee minkäänlaista herätystä.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Tuohon alkuvideoon on ihan luonnollinen selitys. Se oli vain entisen narkomaanin aivojen tuotos. Ääni unen jälkeen vain skitsofreenikon oireilua. Harhaluulo että tulee minkäänlaista herätystä.

Niinpä, sama näkemys.

Ja näinkö Herra siis puhuu ?

" "Se on nyt sillä tavalla, että tämä jätkä lähtee nyt omiensa joukkoon" "

Ei ikinä !

• Anonyymi

Room.9:13-15 niinkuin kirjoitettu on: Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin. Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se! Sillä Moosekselle hän sanoo: Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan ketä armahdan. 2Moos.33:19. Room.9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan.

• Anonyymi

Mal.1:1-4 Jos Edon sanoo: Me olemme ruhjotut, mutta me rakennamme rauniot jälleen, niin Herra Sebaot sanoo näin: He rakentakoon, mutta minä revin maahan; ja heidän nimensä olkoon: jumalattomuuden maa, johon Herra on vihastunut iankaikkisesti.

• Anonyymi

Ihmettelen tätä uushellareiden profetiavillitystä. Eihän tämä, pääasiana, ole kristillistä uskonelämää ollenkaan. Uskonelämän keskeisimpiä asioita ei ole profetiat. Jos ne muuttuvat millään tavoin keskeisiksi, ei kyseessä ole raamatullinen kristillisyys, vaan okkultismi, noituus, teosofia = new age. Eksytys.

Luullakseni tämä muutos helluntailaisuudessa sai alkunsa am. noita Kathryn Kuhlmanista, joka saarnatessaan saattoi leijua lavalla, jalat irti parketista. Hän oli kuin aave, läpikuultavassa valkoisessa mekossaan.

Mikä on kristinuskon keskeisin sanoma? Evankeliumi Jeesuksen sovitustyöstä. Pyhän Hengen eri armolahjat tukevat tätä evankeliumia, eli toimivat evankeliumin ja sen levityksen hyväksi. Antavat erilaisia keinoja ja voimia tähän hengelliseen työhön. Myös profetian armolahjan tulee tukea evankeliumia, ei esim. ilmoitella venäläisten mahd. sotasuunnitelmista. Niillä tiedoilla emme tee mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2790
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2455
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1658
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1538
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1482
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1163
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1138
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1119
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      970
    Aihe