-SAVUTON (tupakka HYII tupakka yööökk ÄLÄ POLTA!! et saa mua jos poltat)
-mutta ALKOHOLIA PITÄÄ juoda joka viikonloppu kahtena päivänä mutta EI SAA olla alkoholisti!! (aika ihmeellistä koska alakoholisti ryyppää just tuolleen)
-ja AINA ja AINA jokaisella naisella on se RAKKI!!!!!!(jota sitten RAKASTETAAN niin että RAKKI menee kaiken EDELLE.. elät sen naisen RAKIN ehdoilla!!)
-PUNAVIINI ja SINKKUTRENDIOHJELMAT.. niitä PITÄÄ KATSOA!!!!!
-PITÄÄ lausua koko ajan SINKKU_KLISHEITÄ!!!! (prinssi valkealla ratsulla..jne)
Suomi24-Deitissä VAIN tietynlaisia naisia..tässä specsei..
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
S24 deittisivuja en käytä, mutta lisäisin tuohon listaan matkustelun hyvin yleisenä vaatimuksena naisilla. Jos ei kahdesti tai kolmesti vuodessa lähde aurinkomatkalle, niin tuskin on miehestä treffikumppaniksi.
- Anonyymi
En käy myöskään aurinkomatkoilla.
- Anonyymi
Aloittajalle:
- kun ei itse polta, haluaa myös savuttoman kumppanin
- ei tarvitse juoda alkoholia joka viikonloppu
- mulla ei ole koiraa
- en koskaan katso sinkkutrendiohjelmia, mitä ne sitten onkaan
- en viljele sinkkukliseitä
Ei kannata yleistää...- Anonyymi
Kannattaa tosiaan pitää mielessä että vain 99,9 prosenttia on aloittajan kuvaaman kaltaisia.
Onneksi on se 0,1 prosentttia naisista jotka poikkeaa jonkun verran tästä. Ero ei ehkä ole merkittävä mutta ero kuitenkin.
- Anonyymi
Laitoin kuvan kera ilmoituksen Suomi24 deittisivulle. Olen siis nainen, harrastan liikuntaa monipuolisesti, joten sen huomaa myös olemuksestani. En polta, sen laitoin myös toiveeksi, samoin kuin hallitsemattoman alkon käytön. Kerroin pukeutumistyylini olevan klassinen, musiikkimakuni iskelmä ja tanssimusiikki. Kerroin etsiväni huumorintajuista, reipasta ja virkeää miestä vaki seuraksi tansseihin, ym menoihin. Olen omavarainen ja iäkkäämpi.
Sain vastauksia, olet niit hot, täällä on 40v mies, tai täällä on kalastaja, kuuntelen hevirokkia ja pukeudun rennosti (pieruverkkareihin). Tai, nyt tuli palstalle rotunainen. Täällä mies urheilullinen 170 cm 90 kg, tuo sentti ja kilomäärä kertoo ylipainosta. Yksi lähetti kalunsa mitat. Yksi kertoi olevansa satunnais polttaja. Eräs lähetti flirtin, kysyin mitä tämä tarkoittaa, hän sanoi, että sitä, että hän ilmoittaa olemassa olostaan jos kiinnostuit. Kun katson profiilia, tyhjä, ei kuvausta. Miten hän luulee, että kiinnostun? Jne jne
Miesten kuvat sitten, ei vaivauduta edes kampaamaan hiuksia.
Senkin huomion tein, että vuosia sitten olivat samat tyypit.
En yleensä kiroile, mutta nyt sanon, mitä vittua miesten päässä liikkuu? Silmät vain, nekin heikosti.
Ettekö vaivaudu lukemaan profiilia. Kuvattomiin ette vastaa. Kuvan kun laittaa, menette sekaisin. Miksi ja mitä varten olette siellä palstalla, jos ette osaa lukea ettekä kirjoittaa.? Ettekä ymmärrä tekstiä?
Itse olette lihavia, huonosti hoidettuja sohvaperunoita ja teille pitäisi olla nainen viimeisen päälle. Käykäähän puntarissa, katsokaa peiliin, käykää vaatekaupassa, parturissa ja päivittäin edes lenkillä, sen jälkeen vasta naista katsastamaan.
Vajaa kaksi tuntia saattoi tuota rulettia palstalla seurata, sen jälkeen otin profiilini pois. Yksinkin on parempi olla ja mennä vaikka metsään, sielläkin on järkevämpää toimintaa. Tuosta tulee vain huonolle mielelle, kun hoksaa, että vastakkainen sukupuoli on noin huonossa jamassa!!! Ei mulla muuta.- Anonyymi
Ihan hyvää palautetta. Pitää vain muistaa, että nopealla otoksella näkee vain ne pahimmat ja samat "viat" löytyvät molemmilta puolilta aitaa.
Sinänsä olen ehkä naisiakin enemmän turhautunut näihin lajitovereideni harjoittamiin lähestymistapoihin. Vaikka itse keskityn viestin tekemiseen ja käytän siihen oikeasti aikaa ja ajatusta, niin se kaikki hukkuu siihen kohinaan, jota nämä massapommittajat ja mittojansa ilmoittelevat aiheuttavat.
Ja kun ulkonäkö ei ole sitä luokkaa, että ilman tekstiä vastausta saisi, niin siinähän sitä ollaan.
Mukavaa tietysti on, että saan aloitusviesteistäni hyvää palautetta silloin, kun niitä satutaan huomaamaan. Valitettavasti vain naamaa ei kirjoittamalla edelleenkään saa vaihdettua.
- Anonyymi
Kyllähän voisit tuota vielä jatkaakin, ihan tuntuu että jotain jäi vielä sanomatta.
Olen itse kaipaillut niitä naisten syitä siihen miksi ei kiinnosta. Ja että naisesta kuuluu muutakin kuin tuulen huminaa josta ei tiedä kuulukö se omissa korvissa, ikkunan raosta vai ihan kuviteltuna äänenä.
Minusta aivan loistava palaute jossa ilmeisesti tarkoituksena oli saada parannusta asiaan. Ainakin joku lukee sen ehkä parantaa ehkä suuttuu ehkä ei tee mitään.
Ainakin on palaute annettu joku käyttää mahdollisesti hyödyksi jollakin se lentää roskiin.
Miesten ja naisten vaatimukset ei oikein kohtaa ja en usko että ne nettideiteissä koskaan kattavasti tulee kohtaamaankaan.
Nyt kun kerran käyt tansseissa niin käy sieltä bongaamassa se mies itsellesi.
Siinä näkee heti onko potentiaalia pariksi vai ei ja ei tarvitse kysyä että tykkäätkö harrastaa tanssimista kun kerran olette jo siellä. Siinä näkee sen ylipainon jo heti niin voi heti antaa palautteen kasvotusten. Olet aivan liian lihava, ei käy.
Voi ohimennen kysyä ettei vaan kuuntelisi heviä ja ettei viihtyisi niissä verkkareissa missä mainitsit.
Hajun voi päätellä kysymättäkin jos haisee kalalle on aika varmaan kalastaja. Ei kun seuraava ehdokas.
Sinun onneksi olet aina miehen yläpuolella oli mies sitten mikä hyvänsä.
Jos minä saan antaa neuvon niin miehelle on hyä antaa selkeä kuva mitä on hakemassa. Onko se tanssiseura vai kumppani. Sellainen katsotaan sitten tyyli on aika heikko.
Kas kun se mitä kertoo hakevansa ohjaa aika pitkälle sitä mitä on saamassa.
Tämä on tietenkin vain minun mielipide, mutta se on minusta tärkeämmässä roolissa kuin ne kriteerit vaikka kalastajasta joka kuuntelee piereskellen läskien lomasta heviä ja laulaa karaokea samalla juoden kolmatta kaktusviinapulloa.- Anonyymi
Tuo "miesten ja naisten vaatimukset ei oikein kohtaa..." pitää ihan täydellisesti paikkansa. Itse en havittele kuuta taivaalta, en etsi paksulla lompakolla varustettua kumppania, en maratoonaria tai muuta himourheilijaa, pieni ylipaino ei haittaa, ne hemmetin kuuluisat kemiat on huomattavasti tärkeämmät. Mutta kyllä minuakin hieman turhauttaa huomata, että profiiliani ei ole vilkaistukaan, vaan viestejä tulee kaksikymmentä vuotta nuoremmilta tai pelkkää seksiseuraa etsiviltä tai varatuilta miehiltä, vaikka olen ihan selvällä suomen kielellä ilmoittanut,että he eivät minua kiinnosta.
Omat harrastukseni ovat sellaisia, joissa ei juurikaan miehiä näy. Kaupan kassajonossakaan ei ole tärpännyt. Iltariennoissa alkoholi on liikaa kuviossa mukana. Onneksi toivoa on niin kauan kuin on elämää ja pienellä onnella se "kultajyvänen" löytyy jostakin ja jos aika loppuu kesken, ei sen jälkeen tarvitse enää harmitella :-) - Anonyymi
Siinä taas lukutaidoton. Kerroinhan, että haen vakikumppania, piti tulla selväksi. Kun käyn tansseissa, juu ohjeistukseksi pätee normaaliin aikaan, ei tähän korona aikaan, jolloin olisi suotavaa olla vakipari. Tanssiparia en kuitenkaan pelkästään hakenut, vaan vakikumppania.
Kun nainen laittaa perusteellisen profiilin ja mies kuulee sen vain tuulen huminana, niin eipä ole ihme kun mikään tai kukaan ei koskaan kohtaa.
Kun olet noin näppärä, niin selittäisitkö vielä kuvallisen ja kuvattoman profiilin tarkoituksen. Siis kokemuksesta nyt voin kertoa, että kun laitat kuvan, mies huomaa vain sen, ei lue profiilia. Jos laitat kuvattoman, mies ei lue sittenkään. Pitäisikö siihen laittaa joku sinko mikä pärähtää silmille, että mies hoksaisi molempien tärkeyden, siis myös kirjoitetun tekstin.
Mielipiteesi olikin vain tuulen huminaa, mitään uutta ja asiaa siinä ei ole.
Joten loppupäätelmäksi tulee : jatkakaa vain valitsemallanne tiellä ja kuunnelkaa tuulen huminaa, siitä ei tarvitse miettiä mitä tarkoittaa, humisee vaan ja siihen voi vastata vaikka kalunsa kuvalla kun järki ei pysty.
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas lukutaidoton. Kerroinhan, että haen vakikumppania, piti tulla selväksi. Kun käyn tansseissa, juu ohjeistukseksi pätee normaaliin aikaan, ei tähän korona aikaan, jolloin olisi suotavaa olla vakipari. Tanssiparia en kuitenkaan pelkästään hakenut, vaan vakikumppania.
Kun nainen laittaa perusteellisen profiilin ja mies kuulee sen vain tuulen huminana, niin eipä ole ihme kun mikään tai kukaan ei koskaan kohtaa.
Kun olet noin näppärä, niin selittäisitkö vielä kuvallisen ja kuvattoman profiilin tarkoituksen. Siis kokemuksesta nyt voin kertoa, että kun laitat kuvan, mies huomaa vain sen, ei lue profiilia. Jos laitat kuvattoman, mies ei lue sittenkään. Pitäisikö siihen laittaa joku sinko mikä pärähtää silmille, että mies hoksaisi molempien tärkeyden, siis myös kirjoitetun tekstin.
Mielipiteesi olikin vain tuulen huminaa, mitään uutta ja asiaa siinä ei ole.
Joten loppupäätelmäksi tulee : jatkakaa vain valitsemallanne tiellä ja kuunnelkaa tuulen huminaa, siitä ei tarvitse miettiä mitä tarkoittaa, humisee vaan ja siihen voi vastata vaikka kalunsa kuvalla kun järki ei pysty.
Ei mulla muuta.Kyllä ymmärsin ihan oikein sinun hakusi ja korona on totta sekin. Kysymys on selkeydestä.
Jos annat ymmärtää ettet ole tosissasi hakemassa kumppania, se johtaa harhaan miestä.
Jos painoarvo on tanssimisessa, mies voi ajatella että ei kannata panostaa naiseen sillä mielellä. Miehet ei ole ihan niin idiootteja kuin saatat ehkä kokemuksestasi ammentaa.
Mutta ihan kuinka vaan. Ei mies ole niin kiinnostunut paperilla olevasta kirjoituksesta vaan mies haluaa tutustua naiseen henkilökohtaisemmin, jos on ylipäätään kiinnostunut naisesta.
Ei kannata panostaa liian yksityiskohtiin meneviin profiileihin ei mies niitä kumminkaan jaksa lukea. Laitat vain pääkohtat mitä haet painoarvolla parisuhde.
Se että mies ottaa herkemmin yhteyttä kuvalliseen, kuvallisen kanssa mies tietää heti keneen hän on mahdollisesti yhteydessä. Ei siinä sen ihmeellisempää ole.
Profiilin lukeminen on turhauttavaa, suurin osa luetuista profiileista ei pidä paikkaansa todellisuuden kanssa. Paras tapa selvittää onko kemiaa tai muuta vastaavaa, on vain tavata.
Tiedän että nainen haluaa selvittää kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat miehestä ennenkuin edes tapaa, mutta kun sekin menee metsään tehdä päätelmiä ennenaikaisesti.
Et voi koskaan ajatella että tekemäsi profiili jotenkin sataprosenttisesti suodattaisi kaikki oikein toivomustesi mukaan ja sihtiin jäisi toivottu materiaali mihin helposti voi olla jatkoa.
Vaan siellä on aina se joukko joka ei kiinnosta sinua ollenkaan.
Se on turhauttavaa mutta itse en tiedä mitään hyvää keinoa sen estämiseksi.
Naiselle olisi tietenkin hyvin helppoa jos vain heitä miellyttävät kaverit ottavat yhteyttä, mies joutuu vastaavasti toivomaan että edes joku heistä suostuisi vastamaan heille.
Kalunsa kuvan lähettäneet ovat kai enemmän provosoivia kuin toivetta saada kontaktia.
Jos itse jatkat valitsemallasi tiellä tulet varmasti kohtaamaan samoja vaikeuksia jatkossakin. Jos olet enemmän tyyppiä vikojen etsijä kuin oikean ihmisen etsijä, niin ajatustesi muutos voisi olla ratkaisu ongelmaasi.
Jos etsit jotain taikatemppua joka ratkaisisi kaikki niin uskon että joudut etsimään sitä temppua pitempään kuin korona aika kestää.
Edelleen suosittelen sinulle hakemaan sen puolison sieltä sinulle edullisimmalta paikalta eli tanssipaikalta vaikka sitten koronaa hivenen uhmaten jos odotus ei onnistu.
Tuulen humina on muuten rauhoittavaa, tiedä vaikka innostuisit siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ymmärsin ihan oikein sinun hakusi ja korona on totta sekin. Kysymys on selkeydestä.
Jos annat ymmärtää ettet ole tosissasi hakemassa kumppania, se johtaa harhaan miestä.
Jos painoarvo on tanssimisessa, mies voi ajatella että ei kannata panostaa naiseen sillä mielellä. Miehet ei ole ihan niin idiootteja kuin saatat ehkä kokemuksestasi ammentaa.
Mutta ihan kuinka vaan. Ei mies ole niin kiinnostunut paperilla olevasta kirjoituksesta vaan mies haluaa tutustua naiseen henkilökohtaisemmin, jos on ylipäätään kiinnostunut naisesta.
Ei kannata panostaa liian yksityiskohtiin meneviin profiileihin ei mies niitä kumminkaan jaksa lukea. Laitat vain pääkohtat mitä haet painoarvolla parisuhde.
Se että mies ottaa herkemmin yhteyttä kuvalliseen, kuvallisen kanssa mies tietää heti keneen hän on mahdollisesti yhteydessä. Ei siinä sen ihmeellisempää ole.
Profiilin lukeminen on turhauttavaa, suurin osa luetuista profiileista ei pidä paikkaansa todellisuuden kanssa. Paras tapa selvittää onko kemiaa tai muuta vastaavaa, on vain tavata.
Tiedän että nainen haluaa selvittää kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat miehestä ennenkuin edes tapaa, mutta kun sekin menee metsään tehdä päätelmiä ennenaikaisesti.
Et voi koskaan ajatella että tekemäsi profiili jotenkin sataprosenttisesti suodattaisi kaikki oikein toivomustesi mukaan ja sihtiin jäisi toivottu materiaali mihin helposti voi olla jatkoa.
Vaan siellä on aina se joukko joka ei kiinnosta sinua ollenkaan.
Se on turhauttavaa mutta itse en tiedä mitään hyvää keinoa sen estämiseksi.
Naiselle olisi tietenkin hyvin helppoa jos vain heitä miellyttävät kaverit ottavat yhteyttä, mies joutuu vastaavasti toivomaan että edes joku heistä suostuisi vastamaan heille.
Kalunsa kuvan lähettäneet ovat kai enemmän provosoivia kuin toivetta saada kontaktia.
Jos itse jatkat valitsemallasi tiellä tulet varmasti kohtaamaan samoja vaikeuksia jatkossakin. Jos olet enemmän tyyppiä vikojen etsijä kuin oikean ihmisen etsijä, niin ajatustesi muutos voisi olla ratkaisu ongelmaasi.
Jos etsit jotain taikatemppua joka ratkaisisi kaikki niin uskon että joudut etsimään sitä temppua pitempään kuin korona aika kestää.
Edelleen suosittelen sinulle hakemaan sen puolison sieltä sinulle edullisimmalta paikalta eli tanssipaikalta vaikka sitten koronaa hivenen uhmaten jos odotus ei onnistu.
Tuulen humina on muuten rauhoittavaa, tiedä vaikka innostuisit siitä.Sinne sinun humisevaan tietopankkiisi sellainen lisäys, että tansseista ei nykyään haeta kumppania, sinne mennään suorittamaan edellisellä tanssitunnilla opitut muuvit.
Ja jos sattuu olemaan parittomia miehiä, he sesovat tumput suorina vaikka koko illan kunnes tulee naistenhaku ja epätoivoiset naiset sitten hakevat.
Huomautan, en ole epätoivoinen enkä osallistu naistenhakuun muutenkaan.
Sitä paitsi pää huomio profiilissani ei ollut tanssi, vaan muutkin tapahtumat, kai miehetkin tykkää jossain käydä.. ehkä.
Niin, mieshän ei ole kiinnostunut lukemaan profiilia kun harvemmin sen itselleenkään tekee. Helpompaa on lähettää kalunsa mitat.
Kyseisellä palstalla on kylläkin myös melkein rasti ruutuun menetelmä, jonka voi tehdä mikäli Profiilitekstin laatiminen on ylivaikea. Mutta harvoin edes sitä on tehty.
Profiilitekstini ei ollut pitkä, se oli juuri ydin kohdilla tehty, tuulen huminako sinulle kertoi, että kyseessä oli romaani.
Jos kuitenkin viestittely etenee useammaksi viestiksi, mies pelaa vain aikaa, vaikka kyseessä ei ole kirjeenvaihto palsta.
Tapaamiseen ei ole rahkeita.
Ei kai profiilia tehdessä kukaan oleta, että se suodattaa epäkelpoiset ehdokkaat.
Nainen ei oleta, että täydellistä miestä onkaan, sehän on absurdi ajatus, mutta EDES toiveet huomioiden ja mahdollisuus on aina kompromisseihin puolin ja toisin.
Se on ihan selvää, että jatkan valitsemallani tiellä, en suostu elämäni laadusta tinkimään.
Sitä paitsi valoa on ikkunassa :tänään radiosta kuulin, että kohta Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia. Kiitos maahanmuuton. Miehiä muuttaa maahan ja maasta pois muuttavat on valtaosin naisia. Joten kunhan nämä virkeät tulokkaat ottavat homman haltuun, niin Suomi-mies saa päivystää palstalla lopun ikää ja siitähän palstan pitäjälle tulee vain tuloja.
Kovasti yrität itseäsi kokeneempaa opettaa, mutta sanojesi pyöritykset ovat vain tuulen huminaa omissa korvissasi, edes se ei kantaudu kohteeseen.
Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Tuohon tupakan polttamiseen totean, että oikeasti se tupakan haju ainakin itseäni kuvottaa. Ei voi mitään. Mutta löytyyhän niitä tupakoivia naisiakin.
Alkoholia en käytä edes kuukausittain. Lasin viiniä voin aterialla juoda, jos esim ystävä on kokannut päivällisen ja tarjoaa samalla sitä viiniä. Mutta itse en alkoholia osta enkä yksin juo, olutta, siideriä, tms en juo vaikka joku tarjoaisi, pahaa.
Sinkkuohjelmia en katso. Luen mielummin kirjoja tai käyn teatterissa kuin katson tvtä. Telkkarista tykkään katsoa esim Hercule Poirotia ( hän taitaa olla sinkku, onko se siis sinkkuohjelma?) ja dokumentteja.
Koiraa ei ole. Ei muitakaan lemmikkejä.
En lauo sinkkukliseitä. En odota prinssiä valkoisen ratsun selässä. En jalat alta vievää James Bondia. En edes sitä paljon puhuttua kemiaa.
Haluaisin kohdata ihmisen, jonka seurassa on mukava ja kodikas olla. En kaipaa suuria tunteita vaan hyvää kumppanuutta. Arjessa toisen huomioimista ja elämän jakamista.
T. N45 Naiset just aina haluaa niitä jotka juo viina usein ja vetävät ketjussa röökiä. Savuton ei kelpaa ja sellainen joka juo harvoin.
- Anonyymi
Harry Potter ja liekehtivä sikari, Harri potalla kakkija ja tupakka suussa, lasten ohjelma.
- Anonyymi
Tupakoimaton ihminen EI halua seurustelukumppanikseen tupakalta haisevaa ihmistä. Tupakkamuehen ja -naisen suu haisee, hiukset haisee, iho haisee, vaatteet haisee. Tupakoimattomat miehet eivät halua tupakoivaa naista. Aika monen miehen profiilissa esitetään toive tupakoimattomuudesta. Ei kelpaa tupakoiva eikä juopotteleva ukko, eikä vihainen ja katkerakaan.
- Anonyymi
Lisäys edelliseen. Koiranomistajia on myös miehissä, itse asiassa aika paljon. Jos inhoat koiria ja nimittelee toisen lemmikkiä rakiksi, olet ilkeä ihminen etkä ansaitse kumppania. Parempi kun pysyt yksiksesi, sinusta ei ole seurustelusuhteeseen. Muiden koirat ovat takkeja ja lapset rääkyvä kakaroita, eikö vain? Mikäs sinä itse olet? Äkäinen äijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206