Kertokaapa suvusta
Itse en ole missään tekemisissä suvun kanssa
Nuorena tyttönä ylioppilas juhliin en pyytänyt kaikkia läheisiä sukulaisia.koska en halunnut huudetaan ja haukutaan arvostellaan kun ollaan niin fiksuja itse.serkkuja löytyy paljon joita en ole koskaan nähnyt enkä tuputa itseäni.joka suvusta löytyy kaikenlaista
Suku on pahin
7
640
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan minimiin pitää vetää kontaktit luonnevikaisten alkoholismista ja lääkeriippuvuuksista kärsivien lähisukulaisten kanssa. Ikääntyessään niistä tulee kahta kauheampia, jotenkin viimeisetkin tunteiden teeskentelyn rippeet niistä karisee. Oikea luonto tulee esiin. Tietenkin vähän huolestuttavaa, jos itsellä noita samoja piirteitä, Eihän se Pm: kään mennyt edes isänsä hautajaisiin, miksipä olisikaan.
- Anonyymi
Joo kyllä se on niin parempi pysyä erossa niin on helpompi olla. Omassa elämässä on ihan tarpeeksi
miettimistä.erehdyin vuosia sitten menemään. Sukulaisen pippaloinhin udeltiin kaikki mahdollinen rupesi niin ahdistamaan oikein sirkus suku ei kiitos enää
- Anonyymi
Hyvissä väleissä olen omien sisarusten ja muiden sukulaisteni kanssa. Samaten hyvin ollaan pärjätty puolison sukulaisten kanssa. Kaikki ovat tavallisia ihmisiä, työssäkäyviä tai jo eläkkeellä olevia. Pääkaupunkiseudulla olevat sisarusten lapset käyvät välillä moikkaamassa töistä ohimennessään.
Vieraillaan puolin ja toisin niin läheisempien kuin kaukaisempienkin kanssa. Nähdään sukujuhlissa, toisia useammin, toisia harvemmin. Nyt tämä korona-aika on vähentänyt tapaamisia iäkkäämpien kanssa, mutta soiteltu on puolin ja toisin ja kyselty kuulumisia. Ei valittamista. Sovussa elellään ja tullaan toimeen. - Anonyymi
täällä myös välit sukulaisiin on kunnossa. Tottakai sitä tarvitsee ja on joutunut pikkasen luovimaan erilaisten persoonien välissä jne, mutta ei mitään isompaa hässäkkää ole koskaan ollut.
Mun isovanhemmilla on ollu aika kauhee lapsuus koska II maailmansodan jälkeentraumat mitä niiden vanhemmilla oli sodasta jääny vaikuttivat myös mun isovanhempien lapsuuteen, koulunkäyntiin, koko elämään. Samaten toisen mummun sotalapsena Ruotsissa olot sun muut.
Isovanhempien kokemat jutut on taas vastaavasti vaikuttaneet mun omien vanhempien lapsuuteen paljon kans.
On tullu siihen tulokseen, että kun miettii välillä omien sukulaisten asioita laajemminkin, eikä vaan pelkästään pyöri oman navan ympärillä, niin on paljon helpompi antaa anteeks ja ymmärtää niidenki elämää. - Anonyymi
Haluan tehdä joskus tietynlaisen irtioton
- Anonyymi
en ole kuullut serkustani joka asuu lapissa kemijärvi. joskus haluan ottaa lopullisesti tietynlaisen irtioton veljiini isääni ja äitiini
- Anonyymi
Suku on kuin syöpä, mutta siitä voi parantua. Suvuissa kilpaillaan, valehdellaan ja keinotellaan ja tuon kokonaisuuden edustustilaisuuksiin kuuluvat häät, ristiäiset, syntymäpäivät ja juhlapyhät -kruununjalokivenä sukujuhlat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227