Kertokaapa suvusta
Itse en ole missään tekemisissä suvun kanssa
Nuorena tyttönä ylioppilas juhliin en pyytänyt kaikkia läheisiä sukulaisia.koska en halunnut huudetaan ja haukutaan arvostellaan kun ollaan niin fiksuja itse.serkkuja löytyy paljon joita en ole koskaan nähnyt enkä tuputa itseäni.joka suvusta löytyy kaikenlaista
Suku on pahin
7
766
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan minimiin pitää vetää kontaktit luonnevikaisten alkoholismista ja lääkeriippuvuuksista kärsivien lähisukulaisten kanssa. Ikääntyessään niistä tulee kahta kauheampia, jotenkin viimeisetkin tunteiden teeskentelyn rippeet niistä karisee. Oikea luonto tulee esiin. Tietenkin vähän huolestuttavaa, jos itsellä noita samoja piirteitä, Eihän se Pm: kään mennyt edes isänsä hautajaisiin, miksipä olisikaan.
- Anonyymi
Joo kyllä se on niin parempi pysyä erossa niin on helpompi olla. Omassa elämässä on ihan tarpeeksi
miettimistä.erehdyin vuosia sitten menemään. Sukulaisen pippaloinhin udeltiin kaikki mahdollinen rupesi niin ahdistamaan oikein sirkus suku ei kiitos enää
- Anonyymi
Hyvissä väleissä olen omien sisarusten ja muiden sukulaisteni kanssa. Samaten hyvin ollaan pärjätty puolison sukulaisten kanssa. Kaikki ovat tavallisia ihmisiä, työssäkäyviä tai jo eläkkeellä olevia. Pääkaupunkiseudulla olevat sisarusten lapset käyvät välillä moikkaamassa töistä ohimennessään.
Vieraillaan puolin ja toisin niin läheisempien kuin kaukaisempienkin kanssa. Nähdään sukujuhlissa, toisia useammin, toisia harvemmin. Nyt tämä korona-aika on vähentänyt tapaamisia iäkkäämpien kanssa, mutta soiteltu on puolin ja toisin ja kyselty kuulumisia. Ei valittamista. Sovussa elellään ja tullaan toimeen. - Anonyymi
täällä myös välit sukulaisiin on kunnossa. Tottakai sitä tarvitsee ja on joutunut pikkasen luovimaan erilaisten persoonien välissä jne, mutta ei mitään isompaa hässäkkää ole koskaan ollut.
Mun isovanhemmilla on ollu aika kauhee lapsuus koska II maailmansodan jälkeentraumat mitä niiden vanhemmilla oli sodasta jääny vaikuttivat myös mun isovanhempien lapsuuteen, koulunkäyntiin, koko elämään. Samaten toisen mummun sotalapsena Ruotsissa olot sun muut.
Isovanhempien kokemat jutut on taas vastaavasti vaikuttaneet mun omien vanhempien lapsuuteen paljon kans.
On tullu siihen tulokseen, että kun miettii välillä omien sukulaisten asioita laajemminkin, eikä vaan pelkästään pyöri oman navan ympärillä, niin on paljon helpompi antaa anteeks ja ymmärtää niidenki elämää. - Anonyymi
Haluan tehdä joskus tietynlaisen irtioton
- Anonyymi
en ole kuullut serkustani joka asuu lapissa kemijärvi. joskus haluan ottaa lopullisesti tietynlaisen irtioton veljiini isääni ja äitiini
- Anonyymi
Suku on kuin syöpä, mutta siitä voi parantua. Suvuissa kilpaillaan, valehdellaan ja keinotellaan ja tuon kokonaisuuden edustustilaisuuksiin kuuluvat häät, ristiäiset, syntymäpäivät ja juhlapyhät -kruununjalokivenä sukujuhlat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637