Käsi kädessä

Anonyymi

Alkujaan syy itseni kun tuli säädettyä mutta avopuolisoni tapasi talvella netin kautta miehen olivat vain käyneet kahvilla. Kevään aikana tämä mies oli käynyt naiseni työpaikalla ja siellä oli tauon aikana halattu ja pusu vaihdettu tämä siis toinen tapaaminen.

Mutta nyt siis tapahtunut kolmas tapaaminen. Ensin tarina oli että olivat vain olleet kahvilla ja sitten tehneet jonkun kävelylenkin. Valhe vain paljastui kun kyseinen kahvipaikka ollut kiinni jo pari vuotta.
Naiseni siis paljasti lopulta että oli mennyt tämän miehen luo. Kahvit oli juotu sohvalla eikä esim keittiössä.. Sen jälkeen oli lähdetty kävelylle käsikädessä. TÄTÄ EI OLE IKINÄ TAPAHTUNUT KOTONA lenkillekään ei seuraa saisi. No tuon lenkin jälkeen oli palattu takaisin sohvalle juttelemaan eikä kuulemma mitään muuta kuin juteltu.
VOIKO tuohon siis luottaa jos ulkona kävellään käsikädessä niin neljän seinän sisällä ei siis koskettu kuulemma millää lailla??? Eli työpaikan pihalla halittu ja pussattu.. Lenkillä käsi kädessä.. Sohvalla ei muka mitään.. Mitä mieltä uskoako vai kusetetaanko minua..

8

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menetit naisesi jo omalla säätämiselläsi. Tanssitte viimeisiä tahteja.

• Anonyymi

Lopeta!!!

• Mitähän tuo sinun säätämisesi on ollut? Säätääkin voi eri tavoilla, alkaen vaikka ilmastoinnin säätämisestä. Et voi alkaa tilittämään säätämisestä ja puolison pettämisestä, ellet ole rehellinen itsestäsikin. Muussa tapauksessa sinä säädit, puolisosi sääti, enempää ei tarvitse avata. Eli miten se asia on?

Anyway, et voi luottaa mihinkään, mitä et ole itse todistanut. Se on kylmä fakta. Joten joko päätät uskoa puolisoasi ja yrität saada selville mikä teidän suhteessane mättää tai sitten päätät muuta ja päätät suhteen. Se ei ole yhtään sen ihmeempää.

Kahvit sovalla. Ei kovin ihmeellistä, ihan uskottavaa, toisilla on tapana juoda kahvit olohuoneessa.
      Lähdetty kävelylle käsi kädessä. Kuuluui alkuperäiseen selitykseen, luultavasti varma fakta. Se, ettet saa kulkea puolisosi kanssa käsi kädessä tai lähteä mukaan lenkille, ei liity tähän mitenkään, mutta liittyy sitäkin enemmän teidän suhteeseenne ja siihen, miten sinä toimit puolisoasi kohtaan yleisesti ottaen. Mietipä sitä.
      Palattu sohvalle juttelemaan. Vain juttelemaan. Aivan mahdollista, milläs todistat muutakaan? Puolet tarinasta oli keksittyä, toinen puoli totta, vaikeus on vain valita mitkä puolet.

Joko uskot tai sitten et, ei ole muuta.

• Anonyymi

Kyllähän tuossa mieleen tulee että muutakin on tehty kuin istuttu pyhäkoulussa.

• Anonyymi

Ihan sama mitä tapahtunut, eiköhän suhteenne ole finaalissa. Kostokin tuo voi tietenkin olla omista säädöistäsi. Miksi kuitenkin noinkin yksityiskohtainen selonteko tapahtuneesta, jos olette jo eromoodissa, silloinhan välinpitämättömyys yleensä jo päällimmäisenä tunteena on.

• Anonyymi

Sänkyyn siellä on menty ja vaimos nyt katuu sitä niin on lievittänyt tarinaa

• Anonyymi

Miten sä säädit itse, et avaa sitä mitenkään? Kai sekin vaikuttaa siihen mitä toinen on tehnyt?

• Anonyymi

Lopeta rakkaus!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe