Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

älkää hyvät ihmiset menkö avioon

Anonyymi

ihmisen kanssa jolla ei oo

a) hyvät suhteet vanhempiinsa, ei tule toimimaan
b) joka muistelee ettei ole saanut tarpeeksi syliä, ei anna läheisyyttä pyytämättään
c) joka ei ole oppinu keskustelemaan ja perustelemaan mielipiteitään, vaipuu hiljaisuuteen tai heittää jotain jonka peruu, eikä tiedä mitä sillä tarkoitti
etsikää kaltaisenne kumppani silloin ajatukset kohtaavat suutimmalta osin ja voitte tehdä yhdessä pääökset,

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohdat A ja B sopivat täysin mieheen jonka kanssa olen ollut aviossa yli puoli vuosisataa.
      C kohta ei kuvaa lainkaan miestäni.
      Oman kertomansa mukaan A:n ja B:n vaikutus on ollut päinvastainen.

    • Anonyymi

      Olkaa ihmisen kanssa, joka arvostaa syvyyttäsi, ei pintaa.

    • Anonyymi

      No, onko sitä avioon pakko mennä ylipäätään? Eroatte kuitenkin enemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Aloituksen pitää olla provo.

      Minä en ole koskaan voinut luottaa vanhempiini. Olen myös aina kaivannut läheisyyttä.

      Avioeron jälkeen löysin, ihmisen joka on luottamukseni arvoinen. Hänellä on myös samanlainen käsitys prisuhteesta. Siihen kuuluu, sitoutuminen, läheisyys ja rakkauden osoittaminen.

      Ei syyttely, vaan kannustaminen ja toistensa tukeminen. Keskustelut ovat mielenkiintoisia, koska haluamme ymmärtää myös toisen näkökannan. Aito halu ymmärtää, onkin mielestäni keskustelun, peruspilareita. Minusta on kiehtovaa, asettua rakkaani asemaan. Nyt siihen on voimavaroja, koska voimat ei kulu puolustautumiseen.

      Itsekin olen hämmästynyt, kuinka helppoa on nykyisin puhua, vaikeistakin asioista.
      Voin myöntää rakkaalleni heikkouteni, koska hän ei syytä niistä. Asia keskustelut on aina asiallisia.

      Vurovaikutustakaan ei voi parisuhteessakaan vähätellä. Saan paljon rakkautta, niin myös haluan antaa paljon rakkautta. Se on se kuuluisa metsä, joka vastaa, niinkuin huudetaan.
      Jos itse tuomitsee, on todennäköistä tulla itsekin tuomituksi. Sellaisen kierteen katkaiseminen, vaatikin jo rohkeutta ja henkistä vahvuutta.

      Rakkaana ja maailman parhaana miehenä jaksaa ja haluaa olla entistä parempi.

      Lienee selvää, rakkaani ei ole Suomalainen.

      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta tuo loppu pilasi kirjoituksesi: Lienee selvää rakkaani ei ole suomalainen.
        Ei voi yleistää! Suomalaisissakin on hyviä ihmisiä ja ulkomaalaisissa myös parisuhteeseen sopimattomia.


      • Anonyymi

        Minun rakkaani ON suomalainen ja tekstisi voisi olla omalta näppikseltäni. Eipä yleistetä.
        Ps. Exäni ei ollut suomalainen ja oli täysin vastakohta!


    • Anonyymi

      voitteko rehellisesti tunnustaa että ette vieroksi kumppanini tarjoamaa läheisyyttä mikäli itse ette ole niinkään sitä saaneet. kyllä tämä valuu ihan sieltä lapsuudesta.

    • Anonyymi

      Minä olin kaikkea tuota (nainen) mutta tapasin vuosikymmeniä sitten ihanan miehen, jonka rakkaus ja hyväksyntä sai minut ulos kuorestani ja ymmärtämään itseäni paremmin ja näkemään, mikä tai kuka olen.

      Välit vanhempiini ovat edelleen etäiset; sillä ei ole mitäään merkitystä parisuhteeseemme. Hellyyttä ja seksiä on ( ikä 62v) vieläkin ja nautin siitä.

      Puhuminen on ammattini eli esiinnyn, ohjaan ja opetan joskus jopa kymmenpäisiä ryhmiä. Osaan puhua myös vaikeista asioista ja työyhteisössäni ole ns. luottamusmiehen sijainen (oikeaa ei ole)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe