Laitoin paljon paremman ja taustoja kartoittavan postauksen Libanoin tapauksesta. tunti sitten
Ei julkaistu.
Eki-täti
PS. cyber war is just joke
Ihana kesä
1
78
Vastaukset 1
Saisinko minä enään koskaan nussia hänen kanssaan oikein kiihkeästi ja rajusti!!! niin tekisi mieli työntää kunnon työntöjä hänen pilluun!!!!!! jotenkin kaipaan sinua enemmän kuin mitään muuta¡!!!anna mulle mahdollisuus edes yrittää näyttää että en koskaan pelleile sun kanssa! kyllä mä tiedän että ei ollut reilua pitää sinua laastarin roolissa! kyllä minä haluan viettää muutenkin aikaa sinun kanssasi kuin seksuaalisesti!!!! seuraavan kerran kun nähdään niin voidaan mennä vaikka syömään jonnekin ja sitten mun luokse kahville ja sitten kun sinä olet minun kotona niin otan sut jo tossa eteisessä riisun sinut ja siitä sitten keittiön pöydän ääreen juttelee ja siitä sitten tietenkin päädymme sänkyyn!! minkä sille voi jos himoitsee toista!!!!!!!!!!kolmas kerta toden sanoo??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121797
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491