Muuten ei uskalla enää ulostautua kotoaan.
Prismaan ostokselle kaasunaamari päässä.
17
68
Vastaukset
- Anonyymi
k kauppaan ei uskalla ollenkaan
- Anonyymi
saatikka lidliin, jossa köyhempi kansanosa (kaikkine alaryhmineen mitä se käsittää, vink, vink) tungeksii mistään mitään ymmärtämättä tai välittämättä.
- Anonyymi
eipä ongelmaa ku 0,00 tilillä
miksi turha kauppaa - Anonyymi
Minulla on kaupassa käydessä päälläni mallia "catsuit" oleva vinyylipuku, jonka päällä vielä jääkiekkovarusteista munasuojat. Hengitystä turvaa M71 kaasunaamari.
- Anonyymi
Kokovartalosuojapuku toimii silloin, jos on mahdollista käydä se päällä suihkussa ennen sen riisumista.
- Anonyymi
Olisi varmaan syytä, eilenkin paikallisessa Prismassa sai väistellä villinä juoksevia matupentuja. Häipyisivät jo täältä...
- Anonyymi
Myös sadeviitta on hyvä pukea päälle.
- Anonyymi
mahtaako olla jo liioittelua toistaiseksi. ehkä jos tilanne muuttuu todella pahaksi niin sitten voi kyllä kannattaa pukea tuo ydinlaskeumaltakin suojaava Suomen armeijan sadeviitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mahtaako olla jo liioittelua toistaiseksi. ehkä jos tilanne muuttuu todella pahaksi niin sitten voi kyllä kannattaa pukea tuo ydinlaskeumaltakin suojaava Suomen armeijan sadeviitta.
Mainiosti suojaa ydinlaskeumalta, kunhan muistaa huiskia havunoksilla enimmät ionit veks.
- Anonyymi
Lidlissä käydessäni kaasunaamari on ollut vakiovaruste aina, koska olen juutalaisen näköinen.
- Anonyymi
Laitoin burkahan. Vartijat polvistu ja kauppias hymyili ruskeilla hampaillaan. Joku sukupuoleton juoksi kaikki kamat mulle kärryihin ja makso ne. Kelataksi odotti kaupan ovien edessä.
- Anonyymi
Jonkun kaupparyhmän pitäisi nyt nostaa hintoja ja erottua muista. Olisi mukava käydä ostoksilla sellaisessa parempiosaisten kaupassa missä olisi tilaa.
- Anonyymi
Ai kun mua naurattaa koronaan kuolevat vanhukset.
T: Aloittaja. - Anonyymi
Itse tulen ihmisten ilmoille vasta syksyllä 2023.
- Anonyymi
Minä en tule enää milloinkaan.
- Anonyymi
Menen ulko-ovella kasvomaskin tarjoavaan kauppaan. Vähintä mitä kauppa voi asiakkaansa hyväksi tehdä. K-ketju, S-ketju vai Lidl älyää ensin tarjota maskin?
- Anonyymi
Olen täällä kesämökillä hyvin paljon, nytkin kävin ulostautumassa, nimittäin paskahuusiin, joka on oikein kompostoivaa mallia. Sen jälkeen tietysti käväisin pesaisemassa p.r:n laiturilla. Se on sen tyyppinen, että pesu on helppoa. Joskus on sattunut, että vastarannalla (järvi on kovin kapea tässä kohtaa) 30 m päässä on joku marjasta tms. kyyläämässä mitä vanha äijä tekee laiturilla munasillaan kyljellään.
Pikkukaupunkiin on aika turvallista kyllä mennä ostoksille. Varmaan noin 3 kertaa viikossa tulee käytyä sekä Lidlssä aina, ja joissain muissakin kaupoissa keräämässä tarjousruoat ostoskoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232