miehekäs mies

Anonyymi

Kunnon MIES ajelee päänsä kiiltävän kaljuksi, on paksuniskainen ja isokokoinen. Pitkä tuuhea kokoparta ja paksu hopeinen kaulaketju. Päällä työstä likaantuneet hiviz-keltaiset huomiovermeet ja kypärä. Rööki suussa. Työskentelee raksalla. Löytää useimmiten Suomen huoltiksilta ja äijälounaspaikoista. Komeaa katseltavaa💪

84

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaljupäisyys voi olla myös laiskuuden merkki: ei vaan viitsi pitää huolta hiuksistaan, ajaa suosilla pois ja huitsit heilaa, parrassa sekä jalkovälissä tönkii kirput sekä lutikat, muutkin ötökät :D

• Anonyymi

Raksamiehen jalkovälistä löytyy anakonda ja kunnon karvaiset säkit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksaisi nauraa, mutta pakko. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksaisi nauraa, mutta pakko. 🤣

On tämäkin keskustelua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis voiko niissä säkeissäkin olla karvoja? 😯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä varma neitsyt.
        Et ole munia edes nähnyt :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä varma neitsyt.

*punastuu*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä varma neitsyt.

Haittaako se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

XD lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joooo. Munanvarressa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä? Oon luullu, että se on karvaton 😧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä nyt puhuu totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaako se?

Ei haittaa, jos olet kovinkin nuori.

Mutta kyllä se on mielestäni ihan sama naisissa kun miehissäkin, että jos ei vielä kolmeenkymppiin mennessä ole vastakkaisen puolen värkit yhtään tutut, niin kyllähän se vähän askarruttaa, että mikäs se tuokin on tyyppejään.

Monet miehet on just päinvastaista mieltä, mutta minusta nainenkin paranee vaan kokemuksen myötä. Milläs sitä muuten oppii, jos ei harjoittelemalla?

• Anonyymi

itse oletkin mikropenisyhdistyksen puheenjohtaja:)

• Anonyymi kirjoitti:

itse oletkin mikropenisyhdistyksen puheenjohtaja:)

Bicky Royal-mies voisikin olla sen tatuoitu penis-yhdistyksen puheenjohtaja:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kuten myös muut Penetrators MC:n miehet voisivat olla kyseisen yhdistyksen kunniajäseniä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi v.ttu mitä p.skaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluja käymättömät joutuvat raksalle tai muihin paskahommiin.
        Viikonloput menevät jurrissa töistä palautumiseen. Vuodesta toiseen, sairaseläkkeelle päästyään juo itsensä hengiltä.
        Eukko pääsee lopultakin eroon äijästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi v.ttu mitä p.skaa

Ron on sileä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi v.ttu mitä p.skaa

Gary grant oli panomies, kuoli nimittäin nussiessaan

• Anonyymi

Isä?

• Ja maha roikkuu vyön päällä..

• Anonyymi

Sekin vielä. Mä käännyn ovelta...

• Anonyymi

Mitä suurempi parta, sitä enemmän on luteita, täitä, kirppuja ja muita ötököitä parrassa ja viiksissäkin, satiaisia kaikkialla on silloin.

• Ei kuvailemasi ehkä kuitenkaan ole sellainen, josta naiset tykkäävät. Kiva tietysti, että sinulle kelpaisi.

Jokaiselle jotakin! :D

• Ja miltäs itse Kunto näyttää?

Ehe, ehe..

• "Ja miltäs itse Kunto näyttää? "

Varmaankin pekkahaavistolta ja sebastiantynkkyseltä?

• Anonyymi

Hihi.jostain syystä ollut vähän heikkona noihin🤭nyt ryhtiliike ja parempaa kehiin. Mitäs siitä sanotte?😁💎

• Anonyymi

On kai tuokin yksi näkemys miehestä. Makuja on monenlaisia.

• Ton näköisiä tyyppejä on myös esim. Penetrators MC:n jäsenissä joita olen tavannut kerholla tai just jossain huoltiksella tai lounaspaikassa 😊😊😊 Monella heillä on siinä huomioliivissä tai -takissa vieläpä se tunnettu kalunmuotoinen heijastin. Sellanen Makellakin varmaan on ollut päällään silloin kun hän on kuvannut sen JyystaXi-videon 😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Ai hirveetä kamalaa💎

• Anonyymi

Onko tässä vielä ruvettava arjattelemaan?

• Anonyymi

Kivasti vilahtaa sun työliivi siinä videossa ja Viton ratti, vaikka auton pitäs olla GMC 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tässä vielä ruvettava arjattelemaan?

Sitä peris kerjää kun ei spämmi lopu :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kivasti vilahtaa sun työliivi siinä videossa ja Viton ratti, vaikka auton pitäs olla GMC 😂

Kyllä se on Make joka sitä autoa videolla ajaa, ja hänellä on tuolloin talviaikaan ollut ehkä aamulla pimeässä jotain kyytejä ja sitten vain jäänyt huomioliivi päälle. Mistä tollasia voi muistaa 🙄

Ja mähän olen kertonutkin, että toi GMC on ostettu Kanadan Postin huutokaupasta tosi halvalla, mutta siinä oli oikeanpuoleinen ohjaus ja mailimittari eikä täydellistä normikojelautaa tuntunut löytyvän mistään, niin ostettiin sitten P234;n firman purku-Vitosta koko kojetaulu ja kymmenisen kappaletta eri autojen penkkejä, jotka hitsasin GMC:n lattiaan kiinni, sitten hankimme takaosaan sellaisen nostimen pyörätuolilla liikkuvia asiakkaita varten ja lopuksi auto muutoskatsastettiin 11 hengen pikkubussiksi 😊

• bicky_royal kirjoitti:

Kyllä se on Make joka sitä autoa videolla ajaa, ja hänellä on tuolloin talviaikaan ollut ehkä aamulla pimeässä jotain kyytejä ja sitten vain jäänyt huomioliivi päälle. Mistä tollasia voi muistaa 🙄

Ja mähän olen kertonutkin, että toi GMC on ostettu Kanadan Postin huutokaupasta tosi halvalla, mutta siinä oli oikeanpuoleinen ohjaus ja mailimittari eikä täydellistä normikojelautaa tuntunut löytyvän mistään, niin ostettiin sitten P234;n firman purku-Vitosta koko kojetaulu ja kymmenisen kappaletta eri autojen penkkejä, jotka hitsasin GMC:n lattiaan kiinni, sitten hankimme takaosaan sellaisen nostimen pyörätuolilla liikkuvia asiakkaita varten ja lopuksi auto muutoskatsastettiin 11 hengen pikkubussiksi 😊

Niinpä, mäkin olin silloin sun ja periksen apuna kun purettiin sitä Viton kojetaulua ja lastattiin niitä penkkejä sun Silveradon lavalle.

Kauhea haloo jatkunut jo toista vuotta yhen taksin ratista tai jostain heijastuksista 🤦‍♂️ Lol.

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Kukas näistä hahmoistasi tänään auttaa sut uneen peris? :)

• bicky_royal kirjoitti:

Sitä mäkin ajattelin, että eiköhän se Make siinä Youtuben videolla aja sitä teidän GMC-pakua, eikä suinkaan Peris. Eikös Periksellä ole ne omatkin työt siellä hänen firmassaan, niin tuskin hän niiden ohella ehtisi niitä teidän takseja enää ajamaan. Tai tuskin sentään täyspäiväisesti?

Onhan tollainen huomioliivi hyvä myös taksikuskin hommassakin, jos ajaa ja liikkuu pimeän aikoihin, niin siinä varmasti hyvin se Tatuoitu penis-logo vaan pimeässä loistaa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta joo ihmetellä saa, että jotkut viitsivät vatvoa jotain yhtä liiviä tai auton rattia tällä palstalla jatkuvasti noin paljon. Luulisi että tälläkin palstalla nyt olisi muutakin keskustelua ja yleensäkin ihmisillä sitä tekemistä elämässään.

• bicky_the_kid kirjoitti:

Niinpä, mäkin olin silloin sun ja periksen apuna kun purettiin sitä Viton kojetaulua ja lastattiin niitä penkkejä sun Silveradon lavalle.

Kauhea haloo jatkunut jo toista vuotta yhen taksin ratista tai jostain heijastuksista 🤦‍♂️ Lol.

Niin kyllähän se sentään sun OIKEAN isäsi tunnet ja tiedät sen, että oot hänen apuna ollut siellä faijasi moottoripyöräkerhon tiloilla.

Kummasti tosiaan jotkut täällä jaksavat miettiä jopa vuositolkulla jotain taksin rattia tai huomioliiviä.

• Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

Niin kyllähän se sentään sun OIKEAN isäsi tunnet ja tiedät sen, että oot hänen apuna ollut siellä faijasi moottoripyöräkerhon tiloilla.

Kummasti tosiaan jotkut täällä jaksavat miettiä jopa vuositolkulla jotain taksin rattia tai huomioliiviä.

Periksellä on niin paljon bugeja tarinoissaan 🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä bugeja tässä nyt muka on nähty?

• Anonyymi kirjoitti:

Kukas näistä hahmoistasi tänään auttaa sut uneen peris? :)

Ei mulla ole mitään hahmoja palstalla eikä pääkopassani 🙄 Ja kiitos kysymästä, nukuin ihan hyvin kun otin illalla pari Ataraxia ja olin muutenkin väsynyt kun viikko lähestyy loppua ja on ollut töitä yms. normaalia elämää.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain naiset käyttää liiviä, EI. miehet!!

• Anonyymi

Sinkkufyysikkonaiset ovat kalliita hankkia ja huoltoylläpitää joten nähtäväksi jää milloin minulla on varaa! stalingrad hans...

• Anonyymi

• Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

Tässä onkin miehekäs miehen malli:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw

Ajatelkaas että tämä videolla oleva mies löytyy tosiaan Turun Varissuolta:)

Videolla esiintyvä Omid Djalili asuu Lontoossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Videolla esiintyvä Omid Djalili asuu Lontoossa.

Kyllä varmaan Omid siellä Lontoossa asuukin, mutta Bicky Royal-mies kyllä asuu ihan Suomen Turussa ja tarkemmin sanottuna Varissuolla.

Onhan palstalaisista mun lisäkseni hänet nähnyt siellä myös mm. Peris, Janica Näätä, Timppa, Bicky jr., Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma, Jere ja vaikka ketkä palstalla kirjoittelevat turkulaiset.

• Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

Kyllä varmaan Omid siellä Lontoossa asuukin, mutta Bicky Royal-mies kyllä asuu ihan Suomen Turussa ja tarkemmin sanottuna Varissuolla.

Onhan palstalaisista mun lisäkseni hänet nähnyt siellä myös mm. Peris, Janica Näätä, Timppa, Bicky jr., Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma, Jere ja vaikka ketkä palstalla kirjoittelevat turkulaiset.

Nuo hahmot asuvat Paattisilla eräällä ruokottomalla romupihalla :)

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä ne mitään ihmeen hahmoja ole, vaan ihan todellisia turkulaisia ihmisiä. Vaikka turkulaisia he ovatkin, niin eipä heistä kyllä kukaan siellä Paattisilla asu, vaan kuka missäkin päin muualla omassa kotonaan.

Noista mainitakseni nyt mm. Timppa asuu perheineen siellä Liljanlaaksossa, Näädän Markku Varissuolla, jossa ne Penetrators MC:n kerhotilat myös sijaitsevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä pitävät majaa periksen autonraadoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mt-potilaan romupihalla.

• Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

No eipä ne mitään ihmeen hahmoja ole, vaan ihan todellisia turkulaisia ihmisiä. Vaikka turkulaisia he ovatkin, niin eipä heistä kyllä kukaan siellä Paattisilla asu, vaan kuka missäkin päin muualla omassa kotonaan.

Noista mainitakseni nyt mm. Timppa asuu perheineen siellä Liljanlaaksossa, Näädän Markku Varissuolla, jossa ne Penetrators MC:n kerhotilat myös sijaitsevat.

Et ole itsekään todellinen, jo toinen niceistäsi suljettu. Hajahhajsh.

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nuo henkilöt asu kukin ihan omissa asunnoissaan tai jotkut perheenjäsentensä kanssa 😃

Jotenkin muuten huvittavaa mistä aina keksittekin uusia tölvimisen aiheita. Nyt kun ette voi enää nimitellä mua neitsytsedäksi, mammanpojaksi, pöhöttyneeksi jne, ettekä voi keksiä puujalkavitsejä mun aiemmista Mersuista tai Jaguarista, niin nyt pitää arvostella sitten pihaani. Yöllä kahdelta - puoli neljältä. 😂

Ps. viimeksi just toissa päivänä eräs asiakas kehui kuinka nätti ja siisti pihapiiri mulla on 🤗

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Eiköhän nuo henkilöt asu kukin ihan omissa asunnoissaan tai jotkut perheenjäsentensä kanssa 😃

Jotenkin muuten huvittavaa mistä aina keksittekin uusia tölvimisen aiheita. Nyt kun ette voi enää nimitellä mua neitsytsedäksi, mammanpojaksi, pöhöttyneeksi jne, ettekä voi keksiä puujalkavitsejä mun aiemmista Mersuista tai Jaguarista, niin nyt pitää arvostella sitten pihaani. Yöllä kahdelta - puoli neljältä. 😂

Ps. viimeksi just toissa päivänä eräs asiakas kehui kuinka nätti ja siisti pihapiiri mulla on 🤗

No kun jatkat edelleen palstan spämmäämistä bicky-osastolla, kommentit ovat samaa tasoa :-)

• Anonyymi kirjoitti:

No kun jatkat edelleen palstan spämmäämistä bicky-osastolla, kommentit ovat samaa tasoa :-)

En mä ole mitään spämmännyt 🙄 Jo et tykkää Bicky Royal miehestä tai sulla on jotain huonoja kokemuksia hänen omistamistaan Jyys-firmoista niin ehkä silloin kannattaa se kritiikki ja kommentit suunnata suoraan hänelle, jos uskallat, eikä mulle.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En mä ole mitään spämmännyt 🙄 Jo et tykkää Bicky Royal miehestä tai sulla on jotain huonoja kokemuksia hänen omistamistaan Jyys-firmoista niin ehkä silloin kannattaa se kritiikki ja kommentit suunnata suoraan hänelle, jos uskallat, eikä mulle.

Tässähän sitä palautetta menee "bicky royalille" suoraan Paattiselle.

• peris234 kirjoitti:

No näimpä just, sillä eiköhän nämä mainitut turkulaiset asu kaikki omissa asunnoissa tai perheidensä kanssa, eikä suinkaan missään toisten pihoilla. Bicky Royal-mies asuu Varissuolla, eikös Porarin Make ostanut taannoin sen 60 neliön kaksion Lausteelta?

Timppa taas asuu perheineen omassa Älvsby-talossaan:))))))))))))))))))))))))))))

Että kovin on vainoharhaista porukkaa tällä palstalla, jos he kuvittelevat monien turkulaisten asuvan muka jossain yhdessä pihassa tai talossa ja vielä jonkun toisen henkilön taloudessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässähän sitä palautetta menee "bicky royalille" suoraan Paattiselle.

Miksi oikein mainitset "Bicky Royalin" noin lainausmerkeissä?

Kyllähän se palaute silloin ihan väärään suuntaan menee, jos sä sitä sinne Paattisten suuntaan lähetät. Sun pitäisi laittaa se palaute sen Paattisten sijasta sinne Varissuolle, kun siellä ne Penetrators MC:n kerhotilat ja ravintola Jyysteria sijaitsevat.

• Periksen miesihanne on nyt puitu. Mitä mieltä palstamme naisoletetut ovat? ; )

• Tuo tapaus pitäisi lähettää stylistille muuttumisleikkiin. Ehkä sen kannattaa aloittaa laihdutuskuurista ja kunnonkohotuksesta, jotta saataisiin keholle miehenmallinen muoto. Onhan tuossa työmaata, mutta raudanlujalla ahkeruudella siitä saisi tyylikkään herrasmiehen.
        Mitäs itse tuumaat, noin miesoletetun näkökulmasta? Uhka , vai mahdollisuus? :D

• Anonyymi

Oksettava miesihanne periksellä. Kierrän kaukaa sen tyyppiset.

• Ei hemmetti. Pitkästä aikaa hauska ketju. Kiitos nauruista. En muuten todellakaan asu Turussa, mikäli Timpalla minua tarkoitettiin.

• Anonyymi

Ei ole kysymys sinusta vaan Liljalaaksossa asuvasta aisuri-Timpasta, jolla on Skoda Octavia.

• Anonyymi

Tämä ketjussa mainittu Timppa asustaa periksen pään sisällä. Mistään oikeasta ihmisestä ei ole kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kysymys sinusta vaan Liljalaaksossa asuvasta aisuri-Timpasta, jolla on Skoda Octavia.

Timppa on osa periksen rinnakkaistodellisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ketjussa mainittu Timppa asustaa periksen pään sisällä. Mistään oikeasta ihmisestä ei ole kyse.

Kyllä tässä vaan ihan oikeasta henkilöstä siis on kyse, eikä se Timppa missään Periksen pään sisällä asu, vaan omassa Älvsby-talossa perheensä kanssa.

Onhan Timpalla vaimo Janica ja kolme lasta, joiden OIKEA isä Timppa sen sijaan ei olekaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jos tätä joku vähänkin epäilee, niin kyllä se palstan Timppa voi itse tulla asian vahvistamaan, kun tulee omalla profiilillaan tänne kirjoittamaan.

• Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

Kyllä tässä vaan ihan oikeasta henkilöstä siis on kyse, eikä se Timppa missään Periksen pään sisällä asu, vaan omassa Älvsby-talossa perheensä kanssa.

Onhan Timpalla vaimo Janica ja kolme lasta, joiden OIKEA isä Timppa sen sijaan ei olekaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jos tätä joku vähänkin epäilee, niin kyllä se palstan Timppa voi itse tulla asian vahvistamaan, kun tulee omalla profiilillaan tänne kirjoittamaan.

Sinäkin asustelet periksen pään sisällä. Mistään oikeasta ihmisestä ei sinunkaan kohdallasi ole kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen psykoottista horinaa täällä taas on? 🙄 Periksen rinnakkaistodellisuus ja hahmot päässä ja sitä ja tätä. Huoh.

Liljalaakson Timppa on ihan eri henkilö kuin minä. Viitisentoista vuotta mua vanhempi perheellinen mies joka ei ole edes kaikkien lastensa OIKEA isä ja varsinainen ilmastoahdistunut äärikeskustalainen. Mä puolestani olen dynaaminen nuori sinkkumies joka ei halua leikkiä kotileikkejä vieraiden muksujen kanssa ja mielestäni ymmärrän monia asioita järkevämmin maalaisjärjellä ajateltuna vaikka pelkkä amis olenkin.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mitä ihmeen psykoottista horinaa täällä taas on? 🙄 Periksen rinnakkaistodellisuus ja hahmot päässä ja sitä ja tätä. Huoh.

Liljalaakson Timppa on ihan eri henkilö kuin minä. Viitisentoista vuotta mua vanhempi perheellinen mies joka ei ole edes kaikkien lastensa OIKEA isä ja varsinainen ilmastoahdistunut äärikeskustalainen. Mä puolestani olen dynaaminen nuori sinkkumies joka ei halua leikkiä kotileikkejä vieraiden muksujen kanssa ja mielestäni ymmärrän monia asioita järkevämmin maalaisjärjellä ajateltuna vaikka pelkkä amis olenkin.

Joo joo joo 🥱

• peris234 kirjoitti:

No niimpä just. Eipä se Timppa suhun mitenkään liity, kun hän on joku 15 vuotta sua vanhempi perheellinen mies, joka ei edes ole kaikkien lastensa OIKEA isäkään:)))))))))))))))))))))))))))))))

Timppahan myös asuu Älvsby-talossa perheensä kanssa, kun sä sen sijaan asut sinkkuna eri suunnallakin. Molemmat olette myös töissä ihan eri ammattialoillakin.

Timppa se varmaan ei suostuisi hankkimaan autoksi edes niiden luotettavuudesta riippumatta mitään vanhaa Toyota Carinaa tai Avensista, kun voisi pelottaa ne auton päästöt:)))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Liljalaakson timppa on ainoa miehekäs tyyppi hahmogalleriassasi.

• Miksi sen kaulaketjun pitää olla hopeaa? Eikö voisi olla vaikka valkokultaa ja/ tai platinaa? Ainakin se olisi huomattavasti tylikkäämpi ja muodikkaampi tapaus.

• Anonyymi

Ei tuollainen aloituksessa kuvattu törkymöykky tyylistä ja muodista mitään ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollainen aloituksessa kuvattu törkymöykky tyylistä ja muodista mitään ymmärrä.

Heh! Se pitää kouluttaa. Uskon vahvasti uudelleen ohjelmoinnin mahdollisuuteen. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Heh! Se pitää kouluttaa. Uskon vahvasti uudelleen ohjelmoinnin mahdollisuuteen. :)

Aikoinaaan ostin hopeisen Kalevala ketjun.

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Aikoinaaan ostin hopeisen Kalevala ketjun.

Miksi? Olisit panostanut laatuun. Itse en pidä hopeisista koruista. Ne tummenee nopeasti.

• Anonyymi

Onpas täältä poistettu paljon viestejä. Paattisten romukauppias on taas painellut ilmiantonappia ahkerasti.

• Anonyymi

Hän ei siedä sitä, että hänen rakkaita mielikuvitusystäviään sanotaan mielikuvitusystäviksi :/

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ei siedä sitä, että hänen rakkaita mielikuvitusystäviään sanotaan mielikuvitusystäviksi :/

No ei kai nyt kukaan sellaisesta tykkää, jos omia kavereita, tuttuja tai puolituttuja ihmisiä väitetään joksikin ihmeen mielikuvitusystäviksi.

Eiköhän jokainen tiedä kuitenkin itse parhaiten sen asian, että ketkä itse tuntemat ihmiset ovat todellisia. Ja jos niitä ihmisiä usein näkee, niin kyllähän he silloin ihan todellisia henkilöitä ovat.

• Anonyymi

Varmaan naismakukin on sitten jättikokoinen amatsoni, jolla on paksut reidet ja iso persaus, ja mustaksi värjätty tukka ja tulipunaiset paksut huulet? Vai olisiko vastakohta eli hintelä minikokoinen väritön laiha hyttynen, jota tuskin kukaan huomaa?

• Anonyymi

Tiivistit ekassa lauseessa aika hyvin periksen ex-muijan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiivistit ekassa lauseessa aika hyvin periksen ex-muijan.

Hymähdin.

• Anonyymi

Olisit jo heti kertonuyt uskontokuntasi: Miehekäs mies ei Naista tarvitse.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4470
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3500
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      508
      3242
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2154
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1803
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      23
      1777
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe