Yksi henkilö oli koronaoireisena töissä (ei tiennyt että on koronaa). Lopputulos: lähes kaikki sairastuivat ja heillä lähes kaikilla myös perheet. Tuli aika monta tartuntaa yhden sairaan takia. :D Oli paikallisuutisissakin, että täällä oli paljon tartuntoja. :D
Ainahan täällä töissä on ollut flunssaa yms. tauteja, mutta kyllä tää korona tarttu ihan eri prosentilla. :O Koskaan ei ole ollut samanaikaisesti melkein kaikki kipeinä viikon parin sisällä. Mulla taisi mennä oireettomana, ei ainakaan oireita ollut tai sitten aikaisemmin sairastamani tauti oli koronaa ja siksi olin suojassa firman korona-aallolta. Tai sitten minä olin se levittäjä.
Lievä tautihan tämä on jos vertaa esim. influenssaan. Ei tietenkään kaikilla, mutta terveille työikäisille ei ole mitenkään paha.
Sama show on edessä monilla työpaikoilla lähivuosien aikana.
Kylläpä korona levis työpaikalla :) Oli hauska seurata.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453313
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1312390Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151905Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251832Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3331725Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491354- 551345
- 1111110
- 1001064
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan601046