Miksi mies lähestyit

Anonyymi

Jos nyt haluat vaan unohtaa ja hävitä elämästäni kokonaan? Eikö se kaveruus kelpaa?

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla, että meistä joskus tulee kaverit. Ensin on kuitenkin neutraalisoitava suhde monen vuoden ajan. Luultavasti ei olla tekemisissä. Sitten palataan joskus ja aletaan puhtaalta pöydältä.

      • Anonyymi

        Neutraalisoitava? Miksi ihmeessä ja mitä tarkoitat tuolla?


    • Anonyymi

      Pääsemme normaaleihin, tavallisiin väleihin. Siihen pyrimme. Sitten voimme katsoa siitä eteenpäin. Emmekö ole sopineet näin...?

      • Anonyymi

        Pystytkö sinä muka normaaleihin väleihin? Haluat enemmän...


    • Anonyymi

      Kyllä minä pystyn halutessani. Tauko tekisi hyvää. Toivon, että ajamme takaa samoja asioita.

      • Anonyymi

        Miksi lähestyit ja sitten haluat vaan olla ilmaa?


    • Anonyymi

      En tiedä. Tein väärin. Oli ehkä etäisyyttä ja ongelmia miehen kanssa. Nytkin on ongelmia mutta uskon, että ne selviävät. Miten sinä? Haluatko päästä elämässä eteenpäin?

      • Anonyymi

        Aloitus oli naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli naiselta miehelle.

        Minulla on ongelmana, että parhaaksi kaveriksi joskus luulemani ihminen havittelee miestäni. Mitä voin tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ongelmana, että parhaaksi kaveriksi joskus luulemani ihminen havittelee miestäni. Mitä voin tehdä?

        Muut ongelmat mieheni kanssa pystyn selvittämään. Kun minä selvitän ongelmat, sinä pääset eteenpäin elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ongelmana, että parhaaksi kaveriksi joskus luulemani ihminen havittelee miestäni. Mitä voin tehdä?

        En ole hän jos sitä mietit.


    • Anonyymi

      Lopetas jätkä jo hemputus

      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaan ämmä?


    • Anonyymi

      Jos se vaikka alkoi tuntemaan jotain ja koki ne tunteet liian kipeiksi?

      • Anonyymi

        Minä olen päässyt yli suurimmasta ihastuksesta. Siinä mielessä voisin olla sulle kaveri, jos sitä ajat takaa. En enää vaani sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen päässyt yli suurimmasta ihastuksesta. Siinä mielessä voisin olla sulle kaveri, jos sitä ajat takaa. En enää vaani sinua.

        Tämä olisi kiva kuulla häneltä.


    • Anonyymi

      Ei kun koen että olisi sinun vuoro. Toivo ei ole tietty kadonnut vaikkei helppo tilanne olekaan. Jos mietit minua ja näet sisimpään ymmärrät tarkoitusperäni. Hänelle mieheltä.

      • Anonyymi

        Minun vuoro lähestyä ilman vastakaikua? Kuin huutelisi ilmaan tai seinälle. En ymmärrä, tuli vain mieleen, että haluat iskeä minut.


      • Anonyymi

        Uskon, että haluat kanssani kaveruutta mutta mietit, riittääkö se minulle. Mennään eteenpäin pienin askelin, ensin palstakaveruus ja sitten ehkä Facebook-kaveruus. Sinä määrittelet, milloin minä olen valmis. Kaveruus on maali, ei mikään muu. Vakuuttelen sitä lähinnä itselleni. Kaipaan välillä vakuutteluja. Kaveruutta minäkin haluan, vaikka välillä olen eksyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että haluat kanssani kaveruutta mutta mietit, riittääkö se minulle. Mennään eteenpäin pienin askelin, ensin palstakaveruus ja sitten ehkä Facebook-kaveruus. Sinä määrittelet, milloin minä olen valmis. Kaveruus on maali, ei mikään muu. Vakuuttelen sitä lähinnä itselleni. Kaipaan välillä vakuutteluja. Kaveruutta minäkin haluan, vaikka välillä olen eksyksissä.

        Miestä, jolle viesti on olemme ihan irl yhteyksissä. Hänelle tuskin riittää pelkkä kaveruus. Ihmettelen vain miksi toimi noin, että alkaa keskustelut hiipumaan ja olemaan ilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä, jolle viesti on olemme ihan irl yhteyksissä. Hänelle tuskin riittää pelkkä kaveruus. Ihmettelen vain miksi toimi noin, että alkaa keskustelut hiipumaan ja olemaan ilmaa.

        Jos teki niin ison vaivan lähestyäkseen ihan turhan takia. Sitten yrittää vielä olla jotain muuta kuin kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vuoro lähestyä ilman vastakaikua? Kuin huutelisi ilmaan tai seinälle. En ymmärrä, tuli vain mieleen, että haluat iskeä minut.

        Ei ole minulle. En jättäisi vastaamatta. Ei ole kyse mistään rakkauden liekin herättämisestä. Jos herää niin herää, mutta pointti ei ole siinä. Tuntuu vain taas että hän aliarvioi turhaan sitä mitä kykenen kestämään. En tainnut tuntea häntä lainkaan. Turhaa täällä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulle. En jättäisi vastaamatta. Ei ole kyse mistään rakkauden liekin herättämisestä. Jos herää niin herää, mutta pointti ei ole siinä. Tuntuu vain taas että hän aliarvioi turhaan sitä mitä kykenen kestämään. En tainnut tuntea häntä lainkaan. Turhaa täällä mitään.

        Hän on jättänyt monesti. Mitä sitten kykenet kestämään?


    • Anonyymi

      Nainen H, en ikinä halua hävitä elämästäsi, jos et itse halua hävitä minun K miehen elämästä. Sinun on valinta enkä suutu, vaikka valitset jonkun toisen, kenet haluat. Sinua rakastan.

      • Anonyymi

        Ohi meni.


    • Anonyymi

      Mikä kaveruus paskanjauhantaa

      • Anonyymi

        Itselläsi taitaa olla.


    • Anonyymi

      Minä haluan hävitä elämästäsi ihastumismielessä mutta palata siihen kaverimielessä. Minulla ei ole helppoa tämän asian kanssa. Ajattelen niin, että sinun kaveruutesi olisi minulle palkkio kun ihastus jäisi taakse. Olisin tosi tyytyväinen kaveruudestasi.

      • Anonyymi

        Ymmärrän, että et välttämättä käy keskustelua pelkästään minun kanssani.


      • Anonyymi

        Eli tahallaan olet yrittänyt hävitä siitä? Miten ajattelit sitten palata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tahallaan olet yrittänyt hävitä siitä? Miten ajattelit sitten palata?

        Palstalla voidaan ensin olla kavereita ja pikkuhiljaa sitten eteenpäin. Ei kuitenkaan hiljaisuutta. Mitä sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla voidaan ensin olla kavereita ja pikkuhiljaa sitten eteenpäin. Ei kuitenkaan hiljaisuutta. Mitä sanot?

        Mutta me ollaan irl jo yhteydessä niin mihin tätä palstaa tarvitsee?


    • Anonyymi

      Sahaavaa liikettä, syitä hyvä etsiä peilistä molempien, miksi niin? Itsellä tuntuu välillä siltä, et onko minusta edes seurustelemaan, kun alku jo tuntuu näinkin hankalalta?

      • Anonyymi

        Onko sinusta kaveruuteen? En ole seurustelua miettinyt kertaakaan sinun kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta kaveruuteen? En ole seurustelua miettinyt kertaakaan sinun kanssasi.

        On minusta kaveruuteen. Jos jossakin olen hyvä, niin lojaaliudessa. En petä luottamusta kavereiden suhteen. Sinä saat päättää, minä voin hyvinkin alkaa sinulle kaveriksi. Arvostaisin sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minusta kaveruuteen. Jos jossakin olen hyvä, niin lojaaliudessa. En petä luottamusta kavereiden suhteen. Sinä saat päättää, minä voin hyvinkin alkaa sinulle kaveriksi. Arvostaisin sitä.

        Mutta taka-ajatuksena on se, että haluat minusta enemmänkin. Et pystyisi olemaan vain kaveri? En yhtään epäile sitä ettetkö olisi hyvä kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta taka-ajatuksena on se, että haluat minusta enemmänkin. Et pystyisi olemaan vain kaveri? En yhtään epäile sitä ettetkö olisi hyvä kaverina.

        Jos niin päätän, niin pystyn olemaan kaveri. Se on tahdosta kiinni. Tahdon, että olisimme kavereita. Huolitko sinä minua kaveriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin päätän, niin pystyn olemaan kaveri. Se on tahdosta kiinni. Tahdon, että olisimme kavereita. Huolitko sinä minua kaveriksi?

        Oletko varma? Epäilen sitten kun näemme, että pystytkö siihen. Huolin tietenkin kaveriksi miksi en huolisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma? Epäilen sitten kun näemme, että pystytkö siihen. Huolin tietenkin kaveriksi miksi en huolisi?

        Uskon, että pystyn. Se on tosiaan tahdosta kiinni. Minä haluan panostaa suhteeseen mieheni kanssa. Se on fakta. Ymmärrän, että epäilet ja varmaan minäkin epäilisin, jos olisin sinä. Kun on tässä kaikkea nähty. En ole mielipuoli kuitenkaan ja osaan käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että pystyn. Se on tosiaan tahdosta kiinni. Minä haluan panostaa suhteeseen mieheni kanssa. Se on fakta. Ymmärrän, että epäilet ja varmaan minäkin epäilisin, jos olisin sinä. Kun on tässä kaikkea nähty. En ole mielipuoli kuitenkaan ja osaan käyttäytyä.

        Hän mies kenelle aloituksen kirjoitin ei tietääkseni ole suhteessa toisen miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän mies kenelle aloituksen kirjoitin ei tietääkseni ole suhteessa toisen miehen kanssa.

        Eikä kyllä naisenkaan, joten mene nyt pois sotkemasta. Ihan sinkku mies on kyseessä.


    • Anonyymi

      Minua turhauttaa, kun minua syytetään siitä, että minä syytän muita ongelmistani. Tavallaan se on tottakin kyllä. Lapsuuteni oli niin outo enkä ole päässyt sinuiksi siellä olevien asioiden kanssa. Tunnen, että en saanut olla lapsi ja jäin yksin. Minua ei opastettu missään. Olen kyllä antanut anteeksi mutta ehkä en vieläkään ihan kokonaan. En vain ymmärrä. Olen niin yrittänyt olla omien lapsieni kanssa parempi mutta olenko sittenkään ollut? Pyrin antamaan anteeksi ja ymmärtämään. Ajat olivat erilaiset, köyhät, vanhemmillani ei ollut helppoa. He yrittivät parhaansa varmasti.

      • Anonyymi

        Ei kyllä liittynyt aloitukseen, mutta hyvä varmasti purkaa mietteitään edes jonnekin. Kaikilla meillä omat haasteemme ollut edessä.


    • Anonyymi

      Luoja, että tämä on vääntöä välillämme. Onko tämä edes tarpeellista?

      • Anonyymi

        Mitähän vääntöä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän vääntöä tarkoitat?

        Tätä, kun määrittelemme suhdettamme. Onko se tarpeellista edes? Ei meidän tarvitsisi olla tekemisissä ja se olisi sillä selvä.
        Ehkä meillä molemmilla on halu saada tähän jokin lopputulema. Kaiken tämän seurauksena edes kaveruus. Kyllä minä haluaisin sitä mutta olenko tosiaan valmis siihen? Minustahan tämä on kiinni. Olen valmis kaveruuteen, joka tarkoittaisi palstaystävyyttä ja ehkä vähän syvempääkin jotain mutta ei sen enempää. En halua toista miesystävää mutta pystyn kyllä kuvittelemaan kaveruutemme. Se voisi rikastuttaa molempien elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä, kun määrittelemme suhdettamme. Onko se tarpeellista edes? Ei meidän tarvitsisi olla tekemisissä ja se olisi sillä selvä.
        Ehkä meillä molemmilla on halu saada tähän jokin lopputulema. Kaiken tämän seurauksena edes kaveruus. Kyllä minä haluaisin sitä mutta olenko tosiaan valmis siihen? Minustahan tämä on kiinni. Olen valmis kaveruuteen, joka tarkoittaisi palstaystävyyttä ja ehkä vähän syvempääkin jotain mutta ei sen enempää. En halua toista miesystävää mutta pystyn kyllä kuvittelemaan kaveruutemme. Se voisi rikastuttaa molempien elämää.

        Olen edelleenkin nainen. Miehelle aloitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleenkin nainen. Miehelle aloitus?

        Minulle käy kaveruus mutta on varmasti vaikeaa toteuttaa sitä käytännössä. Kävisimmekö esim. Elokuvissa yhdessä entä kahvilla. Miten esitän asian miehelle?
        Entä jos lopputulema on että mitään ei tästä synny. Se on kuitenkin prosessin tulos ja prosessi on ollut opettavainen ainakin minulle. Olen oppinut itsestäni paljon. Tiedän, että sinä olet hyväntahtoisena minua kohtaan jossakin taustalla niin kuin minäkin sinua kohtaan. Sekin on tulos.
        Pian lähden nukkumaan. Tuntuu kuin tässä elettäisiin lopun alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle käy kaveruus mutta on varmasti vaikeaa toteuttaa sitä käytännössä. Kävisimmekö esim. Elokuvissa yhdessä entä kahvilla. Miten esitän asian miehelle?
        Entä jos lopputulema on että mitään ei tästä synny. Se on kuitenkin prosessin tulos ja prosessi on ollut opettavainen ainakin minulle. Olen oppinut itsestäni paljon. Tiedän, että sinä olet hyväntahtoisena minua kohtaan jossakin taustalla niin kuin minäkin sinua kohtaan. Sekin on tulos.
        Pian lähden nukkumaan. Tuntuu kuin tässä elettäisiin lopun alkua.

        Minulle naiselle hän sinkku mies voi esittää mitä haluaa. Eri asia toteutuuko se ja että voiko meistä (naisesta ja miehestä) tulla kavereita. Hän haluaa minusta enemmän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe