työtä joka ei kelpaa kenellekään ja niitä syitä yleensä on paljon.
Jos työ itsestään on edes siedättävää jollain tasolla niin noi menee suhteilla. Ne työt eivät koskaan mene vuokrafirmoille.
Voin sanoa 15 vuoden työkokemuksella miten asiat toimii. Kaikki vuokrafirmat on paskoja ja työelämä on yleensä täyttä sontaa oli sitten vuokrafirmoissa tai ei.
Onnex kohta työkyvöttymyyseläkkeellä.
kaikki vuokrafirmat ovat paskoja ja ainoastaan heillä on tarjottavana
Anonyymi
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin tulee totuus julki, jopa suoli24:ssä.
- Anonyymi
Siksipä vuokratöitä ei kannatakkaan tehdä kuin sen verran että saa kassan päivät täyteen. 400-päivää kun virkistäytyy aina paskakeikkojen välissä niin sitähän on kuin uusi ihminen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007