Menin juttelee 2 naiselle penkillä stadissa.naiset sanoi mee pois. No katselin tilannetta. Naiset eivät ole saaneet seuraaa.... tollasia naiset on ei niitä kiinnosta ite haluan naista....
Naisia ei kiinnosta.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sitä saa penkillä istua. Ei penkillä yleensä istuta odottamassa seuraa.
Tänä kesänähän on ollut juttua jostain vantaalaisesta "penkkiahdistelijasta". Sehän on siis Allu, joka on siirtynyt Vantaalta Helsinkiin ahdistelemaan penkillä istuvia naisia 🤔 - Anonyymi
Niin minäkin olisin sanonut.
En todellakaan istu jossain penkillä kuin kaupan hyllyllä valmiina jos sattuis kulkemaan joku random hyypiö ohi joka sattuu nyt haluamaan naista!
Ja jos seuraa sattuisin haluamaan valitsisin kyllä mekoisen paljon tarkemmin. - Anonyymi
Ei sulle muuten tullut mieleen, että hehän olivat ehkä keskenään pari? Tai vaikka ystäviä, jotka näkevät pitkästä aikaa ja sitten joku random urpo tunkee väkisin seuraan.
- Anonyymi
Naisille ei voi mennä juttelee puistossa ne antaa aina pakit. Naisia voi tavata kun juo viinaa ja menee baariin. Vain baarissa voi naisiin tutustua. Se on harhakuvitelmaa että naiset haluaisi tutustua jossain muualla kuin baarissa.
T viinamies- Anonyymi
En edelleenkään ole päättänyt kumpi on ärsyttävämpi: Allu vai Viinamies aka Rauman kalamies (jonka nimikirjaimet ovat ML)
No miksi pitäisi kiinnostaa?
Siksi kun suakin?
Voi lassukkaa...
Oivoivoivoi,..😭- Anonyymi
Miten työt on alkanu?
- Anonyymi
Tyhmä ja ruma ei kiinnosta.
- Anonyymi
Älä häiritse naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074