Mitä naiset tykkäävät alemman tason miehestä joka on lisäksi persu, ja joka elää elämänsä keskustelupalstalla?
Iskeekö tämmöinen?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hän aina siellä?
- Anonyymi
No onko päivää jolloin et ole harmista nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko päivää jolloin et ole harmista nähnyt?
Ai harmiksestako tässä on kysymys??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai harmiksestako tässä on kysymys??
Tuntomerkit sopivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntomerkit sopivat
Kyllä Harmis on välillä lomalla ❤️
- Anonyymi
No jos kolme kertaa viikkoon alarekisteri toimii niin istukoon lopun ajan netissä 😂
- Anonyymi
Jos mies ei ole politiikka persu
- Anonyymi
No kuules fyi fittu..🤗
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Nö föiföi ko lähti myyminä tuo viesti..
Olet Jaana. Sinkku.
- Anonyymi
Ennenvanhaa kun internet oli käytössä vain kotona, ei viinamies voinut olla palstalla samalla kun oli yökerhossa juomassa viinaa.
Nykyään kun netti löytyy myös puhelimesta, voi viinamies antaa palstalla ohjeita muille samalla kun on yökerhossa juomassa viinaa ja tapaamassa naisia.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760