Mitä vattua? Mikä noita ihmisiä riivaa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006595894.html
Joka kolmas kieltäytyi koronatestistä lentokentällä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmyys.
-palstahessu - Anonyymi
Itsemääräämisoikeus. Antaisitko sinäkään työntää tikkua p.erseeseen?
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Onko sulla nenä perseessä? 😲
Mietin samaa että missähän testissä hän oikein käynyt?
- Anonyymi
Ei setä kuumemittaria sulle sinne työtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei setä kuumemittaria sulle sinne työtänyt.
😂😂🌸
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Onko sulla nenä perseessä? 😲
Se on ihan sama mistä se otetaan!
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama mistä se otetaan!
Ja sä tykkäisit et just sieltä..
Noooo...
Ok.
- Anonyymi
Mihinkään kommarihallituksen testeihin ei pidä mennä. Niissä vaan laitetaan seuranta implantteja ihmisten päihin, jotta ihmisiä voidaan valvoa tarkemmin Deep Staten toimesta.
- Anonyymi
Kiristääkö vanne päätäsi?
Anonyymi kirjoitti:
Kiristääkö vanne päätäsi?
Vähän veikkaan ettei siellä ole enää mitään mitä kiristää.. 😯
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Vähän veikkaan ettei siellä ole enää mitään mitä kiristää.. 😯
Ei pidä langeta valheellisen valtamedia ansaan. Me jotka olemme ottanneet asioista itse selvää tiedämme enemmän. Kuuntele, katsele ja hämmästy:
https://www.youtube.com/channel/UCtRNe7uyA07TCxKTmNmfSzA Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä langeta valheellisen valtamedia ansaan. Me jotka olemme ottanneet asioista itse selvää tiedämme enemmän. Kuuntele, katsele ja hämmästy:
https://www.youtube.com/channel/UCtRNe7uyA07TCxKTmNmfSzAHöpöhöpö.. Vauva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/channel/UCtRNe7uyA07TCxKTmNmfSzAPseudotieto ei ole asioista selvää ottamista.
Sieltähän niitä ihmiskaupan uhreja ja kerjäläisiä kuskataan..
- Anonyymi
Tulee aina teistä useammalla nikillä kirjoittavista palstalaisista mieleen ne henkilöt, joilla on monia persoonallisuuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Tulee aina teistä useammalla nikillä kirjoittavista palstalaisista mieleen ne henkilöt, joilla on monia persoonallisuuksia.
Ja mitäs tulee mieleen niistä, jotka kirjoittaa välillä rekkautuneena ja välillä muumina?
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Ja mitäs tulee mieleen niistä, jotka kirjoittaa välillä rekkautuneena ja välillä muumina?
No niistäkin tulee vaikka mitä mieleen, en jaksa alkaa erittelemään.
Frouva kirjoitti:
Onpas Frouva muuten ihan Marlene Dietritchin näköinen..
Eikös olekin.. 💗💙💚💛🧡💜❤
😍😘😛
- Anonyymi
Itsekkyys.
- Anonyymi
Aketataamoa tekemään tekoyskiä ja aivastuksia.... siin olisi TH:llä selvittämistä että kenellä oikeastin on, niin tiytysti jos ei uski ollenkaan eikä ole nuhaa:
On itse sitä tietämättään saastuttaja.- Anonyymi
Älä kuule yleistä korona alueella matkustaneita niihin, jotka eivät ulkomailla edes käy.
Ulkomaan matkailijalla on korona, mutta niillä jotka eivät matkusta, ei ole koronaa.
Ulkomaan matkailijoille maskipakko, muille ei.
- Anonyymi
Nämä kieltäytyjät haluaa päästä levittämään koronaa, koska heillä on korona 100% varmuudella.
Heitä huvittaa katsoa uutisia, kun uusia korona tartuntoja on löydetty taas 100 kpl ja nämä lomalta palaavat testeistä kieltäytyjät ovat siihen syyllisiä. - Anonyymi
Miksi vitussa ne rajat sitte aukaistiin, jos tuosta tuommonen testausrumba tulee. Verorahoillako tästä eteenpäin huvimatkailijoiden testit ja karenssikorvaukset maksetaan muutaman seuraavan vuoden ajan. Saako ne, jotka eivät matkusta, jotain hyvitystä?
- Anonyymi
Rajat avattiiin kun matkatoimistot ja Finnair itkivät, että tulee konkurssi, jos ei avata.
- Anonyymi
Voinko minä nyt mennä hotelliin?
- Anonyymi
Joo mee pariksi viikoksi karanteeniin hotelliin, nyt on veronmaksajien piikki auki ilman kattoa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mee pariksi viikoksi karanteeniin hotelliin, nyt on veronmaksajien piikki auki ilman kattoa!!
Haluan katollisen hotellin 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan katollisen hotellin 🙁
Mee sinne Kämpin sviittiin potemaan sitä karennssiaa, varmaan huorat ja papitki kuuluu korvauksen piiriin!!
- Anonyymi
Se sama kuin maskitta kulkevia, turvaväleistä piittaamattomia sekä yleisötilaisuuksissa ja baareissa käyviä ihmisiä.
Jos ei oo pakko, niin ei tarvi...
xLiner - Anonyymi
Antaa korona levitä ja antaa ihmisten kuolla. Ihminen lopulta tuhoaa kaiken.
Kyllä niiden pitäisi pakottaa
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2016/20161227- Anonyymi
Pelkoa varmaankin, et jos tauti todetaan niin kulut kasvaa itsellä, kun joutuu karenssiin ja ei pääse kotio? Tyhmää minusta, jos ovat ottaneet riskin lomailla ulkomailla tällaiseen aikaan? Vaasalainenkin Turkin matkaaja kulki VRllä kotiin ja tartutti monia matkallaan kotiin samalla, joutuuko vastuuseen teostaan? Toivottavasti saa sakkoja ainakin, jollei muuta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785632
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384084- 553601
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293287- 452490
- 342042
- 2131785