Jatkaa vaiko erota

Anonyymi

Hei!
Liitän kirjoitukseni tuolta parisuhde osiosta myös tänne, jos saisi vassstauksia.
Olen kipeästi järkevien neuvojen tarpeessa.
Tilanne on sellainen, että erosimme loppuvuodesta puolisoni kanssa ja muutimme erilleen. Eron syinä olivat suhteen kuoleminen kasaan, yhteisten asioitten puuttuminen ja puhumattomuus. Kaikki kasaantui pikkuhiljaa isoksi vyyhdiksi. Itse kävin töissä, mies työttömänä ja hänen alkoholin käyttönsä oli lähes päivittäistä. Mikä taas aiheutti sitä ettei toisen naamaa jaksanut edes katsoa, saati puhua tai riita oli pystyssä. Muutimme siis erilleen. Mies kokee, että heitin hänet pihalle.... Hänelle suhde oli silloin kai ihan ok. Kevään aikana puhuimme paljon suhdettamme läpi, sen epäkohtia ja mahdollisuuksia uuteen yritykseen. Hieman vastahakoisesti omalta osaltani jatkoimme yhdessä yrittäen molemmat tällä kertaa tosissamme. Omalta kohdaltani alkuun vastahakoisesti, koska pelkäsin epäonnistumista jälleen. Meillä menikin hyvin. Mies ei juonut, teimme asioita yhdessä ja suunnittelimme tulevaa. Mies vietti välillä aikoja toisella puolella suomea kotipaikkakunnallaan, koska hänelllä oli siellä hoidettavana asioita ja sitten taas pitempiä aikoja luonani. Kesä oli aivan ihana. Nyt viimeisimmän kerran kotipaikkakunnallaan ollessaan yhteydenpito laimeni viikoksi ja kun keslin perään hän ilmoittikin tavanneen mukavan ihmisen. Olin kuulemma liian "hiljainen" yhteydenpidon suhteen, kun hän oli toisella puolella suomea ja hän sitten siellä yksinäinen. Kysyin kumman valitsee, halusi "katsoa tämän kortin". Loukkaannuin syvästi, koska omat tunteeni olivat heränneet kunnolla ja ikävöin häntä luokseni. Takaravossa jyskyttää, että arvasin että näin käy ja tässä sitä nyt ollaan. Toisiin naisiin haksahtaminen ei sentään ole aiemmin ollut puolisoni tapaista, joten tätä en osannut odottaa. Nyt häntä on alkanut kaduttaa... Pyytelee anteeksi ja katuu väärää valintaansa. On ollut kotipaikkakunnallaan yksinäinen ja tästä syystä "sortunut" tähän uuteen ihastukseen. Olen aivan sekaisin. Järki sanoo toista ja sydän toista. Pelkään, ettei tästä loppujen lopuksi tulisi kuitenkaan mitään, mutta ikävä on kova, Tarvitsen neuvoja ja vinkkejä ja sitä järjen ääntä miten tästä tulisi jatkaa. Pelkään, että sydän särkyy pahemman kerran, mutta olen niin tunteitteni vietävissä. Ollaan taas lähtöpisteessä enkä tiedä mihin suuntaan tulisi jatkaa.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1545
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1194
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1117
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1016
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        975
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        937
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        860
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        694
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        660
      Aihe