Välini erääseen tuttava mieheen kiristyvät aina kun kerron haluavani naimisiin ja muutaman lapsenkin haluaisin. Olen siis lapseton ja kyseinen mies on varattu perheellinen mies. Mies alkaa aina kiusaamaan ja haukkumaan minua kun tulee keskustelua kyseisestä aiheesta. En usko, että kyseessä olisi mustasukkaisuus miehen puolelta.
Mitä miehellä mielessä?
Anonyymi
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi kiinnostamaan.
Miksi olet puhunut toistuvasti noista asioista ja perheenperustamishaluistasi nimenomaan tuolle kyseiselle tuttavamiehelle?
Haluatko hänet puolisoksesi, lastesi isäksi, vai onko siihen joku muu syy että sinun pitää juuri kyseiselle miehelle "avautua"? - Anonyymi
Ihan selvä tapaus, haluaa sun kans sivusuhteen, ja noin sun suunnitelmat haittaa tän suunitelman toteutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4111012- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651