Olen tutustunut jokin aika sitten yhteen mieheen instagramissa. Sinänsä en häntä tunne mutta seuraamme toisiamme. Tykkäilemme toistemme kuvista ja joskus saatamme muutaman sanan vaihtaa. Jokin miehessä kiinnostaa mua, en tiedä mikä siinä on. Tiedän että hän on sinkku.. Tuntuu että hän on alkanut postailemaan kuvia samoista paikoista kuin minäkin. Toki voi olla sattumaa, mutta olen käynyt hänen kaikki kuvansa läpi, eikä hänen fiidissään ole ollut yhtään kuvaa kyseisistä paikoista. Jotenkin tuntuu et tämä tyyppi on sellainen, että se odottaa naisilta lähestymistä ennenkuin itse sitä tekisi? En tiedä, tämä on minun omaa ajatusta asiaan. Olen muutaman viestin hänelle laittanut ja hän on aina vastannut. Kuitenkaan juttu ei lähde rullaamaan, toki voi olla ettei häntä kiinnosta. Miehet, teettekö aloitteen aina kiinnostavan naisen tultua eteen vai vihjailetteko aluksi jollain tavalla, jotta voitte varmistua toisen kiinnostuksesta? Kyse on etelä suomalaisesta miehestä (jos tällä on jotain merkitystä)
Mikä mies?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47613
- 39608
- 30601
- 40595
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36493