Lotossa 7 oikein tai Eurojackpotissa täyspotti olisi ratkaisu tähän ongelmaan. Silloin olisi mahdollista ensinnäkin välttyä työn orjuudesta ja sen aiheuttamalta apatialta, joka ajaa sohvan pohjalle katselemaan telkkaria, joka on ainoa henkireikä siinä tilanteessa. Tai tarttumaan toisinaan pulloon, josta tulee parin päivän hauskuuden jälkeen paha kuilu eteen. Ilman työn orjuutta olisi aikaa ja mahdollista viettää virikkeellistä elämää, levätä kunnolla ja huolehtia kunnosta ja terveydestä.
Olen kuullut että, että rahallisesti köyhissä maissa ihmiset ovat paljon stressittömämpiä. Esimerkiksi Gambiassa. Huolehtivat kunnostaan ja terveysongelmia ei ole. Saattavat vaikka kesken ruokailun vetää pienen treenin ja jatkaa taas syömistä. Nokkaunet niin ikään sopivan paikan tullen, koska heillä ei ole tätä oravanpyörää ja stressiä. Ei ole kelloa!
Onko tällainen länsimainen yhteiskunta arvoineen sitten edes vapautta, vai onko tämä suuri kusetus?
Kun työ masentaa
Anonyymi
1
186
Vastaukset
- Anonyymi
Gambiassa saa hyvää seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916