Lotossa 7 oikein tai Eurojackpotissa täyspotti olisi ratkaisu tähän ongelmaan. Silloin olisi mahdollista ensinnäkin välttyä työn orjuudesta ja sen aiheuttamalta apatialta, joka ajaa sohvan pohjalle katselemaan telkkaria, joka on ainoa henkireikä siinä tilanteessa. Tai tarttumaan toisinaan pulloon, josta tulee parin päivän hauskuuden jälkeen paha kuilu eteen. Ilman työn orjuutta olisi aikaa ja mahdollista viettää virikkeellistä elämää, levätä kunnolla ja huolehtia kunnosta ja terveydestä.
Olen kuullut että, että rahallisesti köyhissä maissa ihmiset ovat paljon stressittömämpiä. Esimerkiksi Gambiassa. Huolehtivat kunnostaan ja terveysongelmia ei ole. Saattavat vaikka kesken ruokailun vetää pienen treenin ja jatkaa taas syömistä. Nokkaunet niin ikään sopivan paikan tullen, koska heillä ei ole tätä oravanpyörää ja stressiä. Ei ole kelloa!
Onko tällainen länsimainen yhteiskunta arvoineen sitten edes vapautta, vai onko tämä suuri kusetus?
Kun työ masentaa
Anonyymi
1
207
Vastaukset
- Anonyymi
Gambiassa saa hyvää seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621