Naiset valittavat, että minulla on liian iso

Anonyymi

Kuulemma melkein sattuu.

Olisko mitään apuja tämmöseen, kun pienennysleikkauksia ei kai tehdä?

Olisko joku asento parempi kuin joku toinen?

26

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leikkuuta pallit pois,loppuu pervoilu siihen.

• Anonyymi

Kateellinen

• Anonyymi

Eikö ne intissä tiedä, mikä asento pitää olla?

• Anonyymi

Lol 😂

• Anonyymi

Katsoin joskus dokumenttin miehestä sillä 35 cm. Eli varmaan samaa kokoluokkaa kuin sulla. Se vaihto miehiin kun naisiin koski liikaa. Eli eikun miehen aukon metsästykseen on sinunkin suunnattava.

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Miten ilikiävät tänne tollasta huhaata kirjoitella, hävetkää saatana.

• Anonyymi

Parempi etsiä toinen. Tuo on niin harmillinen juttu että moni nainenkin jättää miehensä sen takia. 😔

• Anonyymi

Siis kun sen näkee niin voiko miehelle sanoa ettei käy?

• Anonyymi

Voi sanoa.

• Anonyymi

Joo se ei oikeasti naurata sillä hetkellä kun tuollainen paljastuu. Menee noloksi ähräämiseksi jne

• Anonyymi

Mä kattelin tässä aiemmin stand upia, mutta vaihdon sitten tänne kun alkoi näyttää meno vallan vikkelältä ja hauskalta 😄😂

• Anonyymi

Laita joku munkkirinkilä sinne juureen stoppariksi.

• Anonyymi

Laita mitat!

• Anonyymi

Joku lestakurppa, joka on pyöräyttäny kaksikymmentä kakrua, vois olla aika väljä.

• Anonyymi

Tuskin sinulla on ongelmaa, kunhan jätät pikkutytöt väliin.
      Olen nänyt kuvan eräästä miehestä, jolla oli niin pitkä, että se piti sitoa rullalle, että pystyi liikkumaan. Jos mies ei ollut aivan lyhyt niin oli lähemmäs puolimetriä pitkä.

• Anonyymi

Virossa kuulemma on klinikka, jossa sitä voi käydä lyhentämässä. Tuloksista en tiedä.

• Anonyymi

Joitain kuulemma auttaa, kun pistää ihan vain pippelin kärjen sisään, eikä yritä muuta.

• Anonyymi

Kuinka ihmeessä kehtaat, kirjoitella tuolaista?
      Luuletko, että kaikkia naisia kiinnostaa pimpulasi koko tai sinun juttusi?

• Anonyymi

Ei ehkä kaikkia, mutta useimpia naisia se kiinnostaa.

• Anonyymi

Höpö , höpö , naiset synnyttävät alapään kautta yli 50cm yli 3kg vaaveja..
      Että hommaat nyt mies hyvä kunnon liukuvoiteet ja pitkität vähän sitä esileikkiä.
      Eikä sitä tarvitse kerralla survaista pohjaan asti vaan hellästi ja pikkuhiljaa..

• Anonyymi

Näkee, että sinä et tiedä mistään mitään :)

• Anonyymi

MInusta kaikki pienennys- ja suurennusleikkaukset ovat turhia ellei peruste ole lääketieteellinen. Opettele käyttämään vehjettäsi paremmin - en ole koskaan nähnyt niin isoa, etteikö rakastelu jotenkin ja jossain asennossa onnistuisi.

Siispä harjoittelemaan!

• Anonyymi

Minun miehelläni on iso. Välillä seksi oikeasti sattuu, joskus on tullut itkukin, kun hän on työntänyt liian syvälle. Tärkeintä on pitkä esileikki, niin että nainen on oikeasti kiihottunut kunnolla. Käytä sormiasi paikkojen avaamiseen. Käytä liukastetta ja työnny sisään varovasti, keskity aluksi vain naiseen, tulkitse hänen eleistään/ lihaksiston jännityksestä, miltä naisesta tuntuu. Esim minulle on vaikea kertoa, jos asia sattuu, mutta nykyisellään mies tietää jo minun reagoinnista, että en ole vielä valmis syviin työntöihin. Lisäksi asennot, joissa nainen on päällä auttavat naista kontrolloimaan työnnön syvyyttä.

• Anonyymi

Kokeile takaapäin rintojen väliin . Ei pitäis sattuu.

• Anonyymi

Kaikki tapaamani naiset ovat sanoneet, etteivät koskaan ole nähneet niin pientä munaa kuin minulla on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4885
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1673
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      200
      1407
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    Aihe