Naiset valittavat, että minulla on liian iso

Anonyymi

Kuulemma melkein sattuu.

Olisko mitään apuja tämmöseen, kun pienennysleikkauksia ei kai tehdä?

Olisko joku asento parempi kuin joku toinen?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leikkuuta pallit pois,loppuu pervoilu siihen.

      • Anonyymi

        Kateellinen


    • Anonyymi

      Eikö ne intissä tiedä, mikä asento pitää olla?

      • Anonyymi

        Lol 😂


    • Anonyymi

      Katsoin joskus dokumenttin miehestä sillä 35 cm. Eli varmaan samaa kokoluokkaa kuin sulla. Se vaihto miehiin kun naisiin koski liikaa. Eli eikun miehen aukon metsästykseen on sinunkin suunnattava.

      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi

        Miten ilikiävät tänne tollasta huhaata kirjoitella, hävetkää saatana.


    • Anonyymi

      Parempi etsiä toinen. Tuo on niin harmillinen juttu että moni nainenkin jättää miehensä sen takia. 😔

    • Anonyymi

      Siis kun sen näkee niin voiko miehelle sanoa ettei käy?

      • Anonyymi

        Voi sanoa.


      • Anonyymi

        Joo se ei oikeasti naurata sillä hetkellä kun tuollainen paljastuu. Menee noloksi ähräämiseksi jne


    • Anonyymi

      Mä kattelin tässä aiemmin stand upia, mutta vaihdon sitten tänne kun alkoi näyttää meno vallan vikkelältä ja hauskalta 😄😂

    • Anonyymi

      Laita joku munkkirinkilä sinne juureen stoppariksi.

    • Anonyymi

      Laita mitat!

    • Anonyymi

      Joku lestakurppa, joka on pyöräyttäny kaksikymmentä kakrua, vois olla aika väljä.

    • Anonyymi

      Tuskin sinulla on ongelmaa, kunhan jätät pikkutytöt väliin.
      Olen nänyt kuvan eräästä miehestä, jolla oli niin pitkä, että se piti sitoa rullalle, että pystyi liikkumaan. Jos mies ei ollut aivan lyhyt niin oli lähemmäs puolimetriä pitkä.

    • Anonyymi

      Virossa kuulemma on klinikka, jossa sitä voi käydä lyhentämässä. Tuloksista en tiedä.

    • Anonyymi

      Joitain kuulemma auttaa, kun pistää ihan vain pippelin kärjen sisään, eikä yritä muuta.

    • Anonyymi

      Kuinka ihmeessä kehtaat, kirjoitella tuolaista?
      Luuletko, että kaikkia naisia kiinnostaa pimpulasi koko tai sinun juttusi?

      • Anonyymi

        Ei ehkä kaikkia, mutta useimpia naisia se kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Höpö , höpö , naiset synnyttävät alapään kautta yli 50cm yli 3kg vaaveja..
      Että hommaat nyt mies hyvä kunnon liukuvoiteet ja pitkität vähän sitä esileikkiä.
      Eikä sitä tarvitse kerralla survaista pohjaan asti vaan hellästi ja pikkuhiljaa..

      • Anonyymi

        Näkee, että sinä et tiedä mistään mitään :)


    • Anonyymi

      MInusta kaikki pienennys- ja suurennusleikkaukset ovat turhia ellei peruste ole lääketieteellinen. Opettele käyttämään vehjettäsi paremmin - en ole koskaan nähnyt niin isoa, etteikö rakastelu jotenkin ja jossain asennossa onnistuisi.

      Siispä harjoittelemaan!

    • Anonyymi

      Minun miehelläni on iso. Välillä seksi oikeasti sattuu, joskus on tullut itkukin, kun hän on työntänyt liian syvälle. Tärkeintä on pitkä esileikki, niin että nainen on oikeasti kiihottunut kunnolla. Käytä sormiasi paikkojen avaamiseen. Käytä liukastetta ja työnny sisään varovasti, keskity aluksi vain naiseen, tulkitse hänen eleistään/ lihaksiston jännityksestä, miltä naisesta tuntuu. Esim minulle on vaikea kertoa, jos asia sattuu, mutta nykyisellään mies tietää jo minun reagoinnista, että en ole vielä valmis syviin työntöihin. Lisäksi asennot, joissa nainen on päällä auttavat naista kontrolloimaan työnnön syvyyttä.

    • Anonyymi

      Kokeile takaapäin rintojen väliin . Ei pitäis sattuu.

    • Anonyymi

      Kaikki tapaamani naiset ovat sanoneet, etteivät koskaan ole nähneet niin pientä munaa kuin minulla on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe