Kannattaisiko Jeesus tilata keihäsmieheksi Suomen joukkueeseen?
Pitäisikö hänelle tehdä ihan omanlainen keihäs? Mahdollisesti ristimäinen.
Pärjäisikö Jeesus Paavo Nurmi -gamesissa?
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
Jeesukselle olisi naurettu ja buuattu.
Jeesuksella ei lennä keppi, mutta kepillisen hän voisi heittää (jos siis olisi olemassa).
Muuttuisiko hänen virtsansa viiniksi, jos hän pitäisi pippelistään kiinni toimituksen aikana?- Anonyymi
todennäköisesti aikuiset jopa keski-ikäiset ateistit pohtivat näin syviä
Anonyymi kirjoitti:
todennäköisesti aikuiset jopa keski-ikäiset ateistit pohtivat näin syviä
Kyseessä olit tietenkin parodia, jonka ymmärtäminen vaatisi älykkyyttä, tollo.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
todennäköisesti aikuiset jopa keski-ikäiset teistit pohtivat näin syviä - jos niillä olisi omat aivot. Mutta lainataan Raamattua kun itse ei keksitä mitään sanottavaa ahha
siino kirjoitti:
Miten älykkäältä oletat omien viestiesi näyttävän muiden silmissä?
Tipale kirjoitti:
Miten älykkäältä oletat omien viestiesi näyttävän muiden silmissä?
Ne näyttävät niin älykkäiltä kuin niiden lukija kykenee ne vähäisillä aivokapasiteeteillaan näkemään. Kristillisen lähimmäisrakkaan hyväntahtoisesti toki :D
Anonyymi kirjoitti:
todennäköisesti aikuiset jopa keski-ikäiset teistit pohtivat näin syviä - jos niillä olisi omat aivot. Mutta lainataan Raamattua kun itse ei keksitä mitään sanottavaa ahha
Juuri aivottomuus on teisteilla paha ongelma, siksi Jumalan olemattomuus harmittaa heitä syvästi.
- Anonyymi
Ei ainakaan pärjäisi missikisoissa, koska kirkkoisien mukaan oli "rumin kaikista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412219Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
- 115868
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39858Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581