19v nainen ei ole koskaan seurustellut ja miettii miksi ei kelpaa?

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4de9929e-20eb-449f-9d9c-07dfe2bd9cf3

"Ennen Australiaan lähtöä Ninja ei ollut koskaan seurustellut tai treffaillut. Kokemattomuus on paikoin ollut nuorelle kova paikka.

– On se paljon vaikuttanut omaan itsetuntoon, että mikä mussa on, kun ei kelpaa.

Ninja mieltää tabuksi sen, ettei parikymppinen ole koskaan seurustellut.

– Monia se saattaa hävettää. Minulla ei ollut juurikaan kavereita samassa tilanteessa eikä ketään, kehen olisin samastunut."

Korjataampa vähän. Kyseinen nainen ei ole kelvannut chadille seurusteluun eikä treffailuun yhden yön kassien tyhjennyksen jälkeen ja nainen pohtii mikä hänessä on kun ei kelpaa chadille muuhun kuin siihen kassien tyhjennykseen.

Kyseiselle naiselle olisi varmasti tarjolla kilttejä ja kunnollisia vähemmän komeita miehiä seurusteluun, mutta ne eivät kelpaa koska lutkakaverillakin on chadit.

Minäpäs tiedän neljääkymppiä lähestyviä mieihä, jotka eivät ole koskaan päivääkään seurustelleet.

Ja jos joku miettii miksi nuori nainen vie universaalin valuuttansa eli nuoruuden ja kauneuden juuri Austarilaan niin incelit ovat tienneet kertoa, että siellä on prosentuaalisesti eniten chadeja miespopulaatiosta eli saa parasta vastinetta"rahalleen" Naisen nuoruus ja kauneus on universaalia valuuttaa kuten miljardöörin rahat. Itsekin tiedän useamman nuoren naisen, jotka ovat lähteneet juuri Australiaan chadin kyrvän perään.

11

184

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen voi olla todella nirso ja siksi ei ole koskaan saanut kullia. mutta kyllä tuokin vielä oman jännämiehen löytää.

• Anonyymi

Kaksi sytä miksi nainen ei ole seurustellut. Ei löydä tarpeeksi komeaa tai rikasta miestä.

• Anonyymi

Toivottavasti ei ala seurustella seurustelun takia.

• Anonyymi

Jos on yksinäinen olo, niin alkaa.

• Anonyymi

Aloin seurustelee miehen kanssa koska en ollut seurustellut. Mies oli silloin 37v ja minä 34. 8 vuotta tässä on yhdessä kuljettu

• Siinä palstan nussimaton ätmi, eli naisasialuuseri tämän aloituksen kirjoittanut. Huomaa heti siitä, kun haukkuu tällä viattomia naisia joksikin "lutkiksi" ja jankkaa kyllästymiseen asti jostain "chadeista" ja "incel-miehistä".

Turhaan sä paska-aivo viattomia naisia siitä syytät, jos he eivät ole sulle sitä seksiä koskaan antaneet sun rumuutesi ja niiden huonojen sosiaalisten taitojesi takia.

Parempi vaan kun tollaiset sun kaltaiset rumat incel-ätmit keskittyisitte niiden teidän omien incel-palstojen lukemiseen, niin siellä voisitte sitten keskustella niistä "chadeista", kun eipä teistä luuserimiestä ole ikinä naista löytämään.

• Ei mikään ihme, jos tämä nuori nainen ei ole halunutkaan seurustella jonkun tämän keskustelun aloittaneen kaltaisen ruman incel-ätmin kanssa. Täytyyhän sitä naisella olla oikeus vaatia tasokasta miestä, eikä jotain aloittajan kaltaista rumaa ja autistista incel-ätmiä.

• Anonyymi

Et sinä ole seurustellut koska et ole tasokas

• Anonyymi

Ylilauta laulaa täälläkin näköjään.

Kiltti ja kunnollinen vähemmän komea mies = mt-ongelmainen, persoonallisuushäiriöinen, asperger, pilleristi, syrjäytynyt, laiska, mammanpoika jne.

Nelikymppinen mies, joka ei koskaan ole seurustellut = kts. edellinen kohta

Monet on yksin ihan hyvästä syystä.

• Niin huomaa hyvin sen, että miten tämänkin keskustelun aloittaja on itse just tollainen mainitsemasi kaltainen mies. On näköjään viettänyt vuosikaudet vaan jossain ätmien incel-palstoilla, kun selvästi hallitsee ne kaikki incel-termit niitä sosiaalisia taitoja paremmin.

• Anonyymi

"Ennen Australiaan lähtöä Ninja ei ollut koskaan seurustellut tai treffaillut. Kokemattomuus on paikoin ollut nuorelle kova paikka."

Näin. Ja mitä tällainen nainen ajattelee vastaavasti miehestä joka ei ole koskaan seurustellut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      46
      1092
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      887
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      877
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      824
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      765
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      700
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      653
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      612
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    12. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      118
      563
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      525
    14. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      8
      522
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. 39
      485
    17. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      471
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe