Minkälainen on vahemman ulkopaikkakuntalaisen sinkun miehen mielenmaisema?

Anonyymi

Tarina on hiukan sekava, mutta yritän pitää asian helposti ymmärrettävän.

Tapasin alkuvodesta baarissa miehen ja hänen kaverin, en edes muista mistä keskusteltiin, ja ilta ei heiden kanssa sen pidemmälle sillä kerralla jatkunut. Puolevoden jälkeen, viime viikolla sama parivaljakko tuli vastaa baarissa, ja lieneen merkityksellistä se, että mies ei ole kyseiseltä paikkakunnalta, toisin kun hänen seurassa oleva yksi ystävä. Seurassa oli myös 4 muuta, jotka eivät ole paikkakuntalaisia. 4 1 porukka olivat viettämässä poikain mökkiviikonloppua lähellä ja sitä kautta ajautunut tänne baariin ja olivat kutsuneet paikkakuntalais kaverin sitten mukaan.

Viime viikko erosi edellisestä kerrasta siten, että hengailin kyseisen porukan kanssa koko baari illan, ja itseasiassa myös seuraavan. Ensimmäisenä iltana, hengailin koko illan 4 muun seurueessa olevan miehe kanssa ja meillä oli oikeen mukavaa. Kyseisest 4 herraa ovat kaikki naimissia olevia, ja tämä yksi herra porukan ainoa sinkku. Pilkun tultaessa olemme baarin ulkopuolella ja tässä vaiheessa myös tämä sinkku mies on liittynyt meidän seuraan jälleen. Yksi varatuista miehistä sitten ojentaa minulle oman puhelimensa niin, että tajuan että hän pyytää numeroani. En koe, että numeron antaminen varatullu miehelle olisi väärin ja otan kännykän käteeni ja tallennan numeron. Sinkku miehen ilme oli näkemisen arvoin ja selkeästi hän otti tämän tilanteen oudolla tavalla ja hämmästeli miksi en pyydä hänen numeroa, johon totesin että miks hän ei pyydä minun numeroa. Hän lähti kävelemään siitä ja huikkari perään, että tule mukaan ja lähdimme yhdessä kävelemään grillille hakemaan hänelle ruokaa.

Hän sai ruokaa ja juttelimme niitä näitä ensimmäisen kerran sitten kuunolla kyseisenä iltana, ja ei emme vaihtaneet puhelinnumeroita. Seurueen muu porukka tulee jossain vaiheessa seuraamme ja heillä on kaksi taksia, toinen lähtee hetkeä aikaisemmin ja istun toiseen taksiin, koska miehet haluavat tarjota kyydin kotiin, joka oli alle 800m. :D Kotikadulla taksista nuosee minun lisäkseni tämä sikku mies ja päädymme molemmat minun luokseni, kuitenkin niin että sanon miehelle että hänen ei kannata odottaa mitään, ja se on hänelle ok.

Loppu ilta hänen kanssa kiva, ei seksiä ainakaan sen vireallisessa muodossa, mutta jotain kuitenkin. Hän lähti 12 aikaa etsimään kyytiä mökille ja sen myös löysi. Ennen tätä kuitenkin hän kysyi olenko tiderissä, ja etsin hänet sieltä ja sanoin, että annoin hänelle superliken jonka avulla hän löytää mut halutettaas paremmin. Jossain vaiheessa päivää huomasin, että meistä oli tullu pari tinderissä. Ennen kun huomasin tämän niin olin kysynyt hänen ystävältään jonka numeron olin saanut, että on herra x päässyyt jo perille.

Ystäväni tuli lauantaina mun luokse yöksi ja lähdin hänen kanssa yöelämään ja päädyttiin sitten illalla samaan baariin jossa olin eilen näiden miesten kanssa ja samat miehet tulivat sinne myös tänään. Tällä kertaa sinkku mies selvästi ehkä vältteli mua, ja toisinaan täysin ymmärrettävää. Mutta hengilin taas koko illan hänen kavereiden kanssa ja meillä oli jällen oikeen mukavaa ja olimme pilkkuun asti baarissa. Pikun jälkeen yksi miehistä nukahti ulos ja minä sitten vahdin häntä kun kaveri hommas taksia, loputa tilanne oli se että yksi taksi saatiin mutta nimen omaan nukkuva ei olisi mahtunut siihen autoon, joten uuden auton metsästykseen ja sen saatua nukkuva ja yksi miehistä siihen ja hekin pääsivät lähtemään kohti mökkiä. Ja ilta oli ohi ja perstä päin yksi miehistä kiitteli kun olin auttanut (kysessä ei ollut sinkku eikä se jolle annoin numeron perjantaina, vaan kolmas henkilö tästä mies porukasta jonka kanssa kommonikoimme puheluiden avulla kun metsästimme taksia).

Nyt haluaisin tietää, kuinka todennköistä on, että jos kysyn tältä sinkulta mieheltä tinderin kautta mitä hän tekee ensi viikon viikonloppuna kun olen menossa sille paikkakunnalle jossa hän asuu, niin voisin saada hänestä seuraa treffien merkeissä? Lähinnä mietin ihan vain kaverilliasta treffiseuraa. Ikäero on jonkun verran, hän on 80-luvulla syntynyt ja itse 90-luvulla syntynyt. Ja miehen käytös lauanaina vähän sellanen, että häntä ei välttämättä kiinnosta, mutta miksi ei olisi sitten postanut tinderistä? Tiedostan kyllä täysin, että saatoin olla hänelle vai baarista kaadettu nuorempi nainen ja häntä ei kiinnosta yhtään. :D

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        1709
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        20
        1614
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        70
        1468
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        59
        1462
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        53
        1365
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1318
      7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        83
        1275
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        11
        1168
      9. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1130
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        8
        1121
      Aihe