CXXX, elämä 130 on nyt auki

Anonyymi

Avattu oman elämän harjoittajille.

39

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No päivää vaan. Saa nähdä, onko "jäännösyleisöstä" kirjoittamaan anonyymille.

• Anonyymi

Päivää LiisaO!

Minä luovutan aivan sovinnolla "kirjoittamisoikeuteni" Elämä-ketjussa. Edellisessä en saanut ketään muita mitenkään huomaamaan mukanaoloani, tai puuttumistani, kuin Edsonin, joka kävi kyllä "irvimässä" ne harvat kommenttini mitkä kirjoitin.

Kaikki muut kirjoittajat näyttivät täysin unohtaneen Edsonin heihin kohdistuneet aiemmat törkeilyt ja olivat innolla mukana ja vastaamassa tuon "Porina Edsonin" jokaiseen kommenttiin. Minäkin olin valmis keskusteluihin kun luulin, että mukana on nyt muuttunut, keskusteleva Edson, mutta joku hänellä täytyy olla aina nälvittävänään ja minä en siihen osaan alistu, joten sanon nyt näin, että katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

En kirjautunut, mutta olen

Rapu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivää LiisaO!

Minä luovutan aivan sovinnolla "kirjoittamisoikeuteni" Elämä-ketjussa. Edellisessä en saanut ketään muita mitenkään huomaamaan mukanaoloani, tai puuttumistani, kuin Edsonin, joka kävi kyllä "irvimässä" ne harvat kommenttini mitkä kirjoitin.

Kaikki muut kirjoittajat näyttivät täysin unohtaneen Edsonin heihin kohdistuneet aiemmat törkeilyt ja olivat innolla mukana ja vastaamassa tuon "Porina Edsonin" jokaiseen kommenttiin. Minäkin olin valmis keskusteluihin kun luulin, että mukana on nyt muuttunut, keskusteleva Edson, mutta joku hänellä täytyy olla aina nälvittävänään ja minä en siihen osaan alistu, joten sanon nyt näin, että katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Rapu

Hei Rapu,

minä en nyt tiedä, onko tämä uusi ketju tehty "vakavalla mielellä" vai kiusanteolla, mutta kirjoitellaan tähän jos hotsittaa. Ei minunkaan perääni kukaan kysellyt, vaikka olin melkein viikon poissa. Tiedän että on eräs joka pitää tarkasti kirjaa, keitä elämässä kirjoittelee, siksi piruilin tuolla "jäännösyleisöllä".

Kaskoista ja koskoista pyyhkeitä sain minäkin. Se olikin aika turha heitto. Tiedän miten tärkeä peli auto on muille ja itsekin saan usein nauttia hyvän kuskin kyydissä istumisesta. Jopa välillä osallistuen ajon kustannuksiin.

Aletaan tänne kirjoittaminen puhtaalta pöydältä entiset törkeydet unohtamalla.

Tämä allekirjoittaa "ämmä" alias LiisaO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Rapu,

minä en nyt tiedä, onko tämä uusi ketju tehty "vakavalla mielellä" vai kiusanteolla, mutta kirjoitellaan tähän jos hotsittaa. Ei minunkaan perääni kukaan kysellyt, vaikka olin melkein viikon poissa. Tiedän että on eräs joka pitää tarkasti kirjaa, keitä elämässä kirjoittelee, siksi piruilin tuolla "jäännösyleisöllä".

Kaskoista ja koskoista pyyhkeitä sain minäkin. Se olikin aika turha heitto. Tiedän miten tärkeä peli auto on muille ja itsekin saan usein nauttia hyvän kuskin kyydissä istumisesta. Jopa välillä osallistuen ajon kustannuksiin.

Tervehdys "ämmä" alias LiisaO!

Minullakin oli tietty epäily tämän ketjun aloittajasta, mutta kun sinä tähän sopivasti vastasit, niin ajattelin, että tähän voin minäkin kertoa nykytunnelmani "Elämä-ketjun" kaappauksesta Porinan alaketjuksi.

Katsotaan nyt miltä tuntuu ja mitä tästä ketjusta kehittyy? Kynnysmatoksi minä en ryhdy, enkä kestä sitä, että minun "suuhuni" joku valitsee sanoja, mitä saan, tai en saa käyttää kommenteissani!

Viikonlopunalkua!

Rapu

• Anonyymi kirjoitti:

Tervehdys "ämmä" alias LiisaO!

Minullakin oli tietty epäily tämän ketjun aloittajasta, mutta kun sinä tähän sopivasti vastasit, niin ajattelin, että tähän voin minäkin kertoa nykytunnelmani "Elämä-ketjun" kaappauksesta Porinan alaketjuksi.

Katsotaan nyt miltä tuntuu ja mitä tästä ketjusta kehittyy? Kynnysmatoksi minä en ryhdy, enkä kestä sitä, että minun "suuhuni" joku valitsee sanoja, mitä saan, tai en saa käyttää kommenteissani!

Viikonlopunalkua!

Rapu

Edelleen pelkkää höpöä sinulta. Mitä minä sille voin, että kommenttisi ovat mitä ovat? Ikäänkuin sinun tapasi "hei amummu, hei LiisaO" Luuletko, että tarvitsen sinulta heihetyksiä tai että olisit niin kiinnostava, että voi juku, heti on vastattava. Vastaan nyt. Olitkas reipas, kun kävit kaupassa ja kiva, että ...

Se olet sinä juuri ollut, joka on valittanut sitäkin, kun ei vastata. Ja tänne tuonut ongelmia, jotka ovat ihmeellisiä, joihin muka pitääisi vastata. Siis jos ei Hesari ollutkaan julkaissut ... voi voi sentään.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Rapu,

"minä en nyt tiedä, onko tämä uusi ketju tehty "vakavalla mielellä" vai kiusanteolla"

Hyvä kysymys. Minulla on kyllä 100 prossanen vastaus. Sokeekin sen näkee

• Anonyymi kirjoitti:

Päivää LiisaO!

Rapu

Voi raukka, siis olet surkeana siitä, jos amummu, cee ja liisa sattuivat vastaamaan. He eivät muistaneet vanhempia juttuja, voi voi sentään. En ole koskaan vaatinut vastauksia, mutta sinä olet vähän väliä ihmetellyt, miksei vastata ... nyt alkaa jo säälittään, vaikka tiedänkin ...

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Rapu,

"Ei minunkaan perääni kukaan kysellyt, vaikka olin melkein viikon poissa. "

On muuten taidettu kyselläkin. Vaikkapa cee muistaakseni joskus ja minäkin, mutta kysyn. Kaipaatkos sitä että kysellään? En oikein jaksa uskoa.

Tuon kaskon ja koskon olen jo kauan sitten unhoittanut ja vastasin tietty sinulle vähän samanlailla, mikä sekin oli turhaa. Mutta kysyn nyt, huomasitkos ravun käyttäneen sitä minun vastaustani keppihevosena, vaikka minua ei kyllä keppihevosetkaan kiinnosta. Ei tartte vastata, sillä itse sen huomasin heti, kun rapu oikein innostui. Unohti vaan sinun "ei kiinnosta" lauseesi ja tarttui minun lauseeseeni että sellasta meininkiä Vikinglinen tanssilavoilla

• En ole minäkän joka hetki kysymässä puuttuvasta kirjoittajasta missä luuraa, koska LiisaO:kin on sanonut, että mökille hän ei ota tietokonetta mukaan ja Rapu kuitenkin kirjoittaa Hesariin, joten huomasin että hän on hengissä vaikka välillä kuumeessa olikin ja huokaisin helpotuksesta, ettet ollut saanut koronaa. Ja huomasin, että loukkaannuit edsonille ja pysyit sen takiakin poissa.

Yhdyn täysin LiisaO:n lauseeseen, että aletaan kirjoittaminen puhtaalta pöydältä ja unohdetaan entiset törkeydet. Tiedän "jäännösyleisönkin" alkulähteen.

• Kerropas, miten vodaan aloittaa joltain puhtaalta pöydältä Lue ensi ravun jutut ja mieti

• Eikö tämän 130. aloittaja ollut kukaan meistä? Oletin, että edson, mutta ei sitten tainnut olla.

• Huvitti, kun oli annettu ohje, miten teet, jos sinulla maski kasvoilla ja aivastat, että mitä teet. Ota maski kasvoilta, kaiva paperinenäliina esiin, aivasta siihen ja niistä nenäsi, sitten heitä maski roskiin, pese kädet ja laita uusi maski kasvoille. Kyseenalaistettiin, miten teet tämän jos olet vaikka bussissa.

• Minä en olisi kirjoittanut tähän, jos olisin ajatellut, että edson on tämänkin avannut, koska juuri hänen hyökkäystensä takia en kirjoitellut enää Elämässä! Aivan eri avaajaksi ajattelin, mutta kun LiisaO uskaltautui tähän vastaamaan, niin ajattelin minäkin kertoa täällä syyn poissaolooni Elämästä - vaikkei sitä kyseltykään, mutta kun olen kuitenkin niin kauan täällä kirjoitellut.

Katsotaan nyt miten tästä eteenpäin jatkuu, olipa sitten aloittaja kuka tahansa?

• Alkuperäinen-Rapu kirjoitti:

Minä en olisi kirjoittanut tähän, jos olisin ajatellut, että edson on tämänkin avannut, koska juuri hänen hyökkäystensä takia en kirjoitellut enää Elämässä! Aivan eri avaajaksi ajattelin, mutta kun LiisaO uskaltautui tähän vastaamaan, niin ajattelin minäkin kertoa täällä syyn poissaolooni Elämästä - vaikkei sitä kyseltykään, mutta kun olen kuitenkin niin kauan täällä kirjoitellut.

Katsotaan nyt miten tästä eteenpäin jatkuu, olipa sitten aloittaja kuka tahansa?

Voi äitee, olet hieman yksinkertainen. Saat olla satavarma, etten sinun pillinsoittojasi noudata. Ihan sama, mitä muut tekevät. Miksi kuitenkin nimesit ktjun Elämä 130 ja avasit en eri paikassa. Viihdetyyppi oot, en muuta kirjoita, siis sinulle.

Tasan tarkkaan on myös niin, että Elämässä sinä juuri aloit ensin näykkimään että mitähän tänne nyt sallitaan kirjoittaa, koska vastasin aika härskiin LiisaO:n viestiin omalla tavallani. Liisahan kirjoitti, että ei kiinnosta kaskot ei koskot.

Nyt kirjoitan siis samalla tavalla. Ei kiinnosta sinun juttusi.

• edson kirjoitti:

Voi äitee, olet hieman yksinkertainen. Saat olla satavarma, etten sinun pillinsoittojasi noudata. Ihan sama, mitä muut tekevät. Miksi kuitenkin nimesit ktjun Elämä 130 ja avasit en eri paikassa. Viihdetyyppi oot, en muuta kirjoita, siis sinulle.

Tasan tarkkaan on myös niin, että Elämässä sinä juuri aloit ensin näykkimään että mitähän tänne nyt sallitaan kirjoittaa, koska vastasin aika härskiin LiisaO:n viestiin omalla tavallani. Liisahan kirjoitti, että ei kiinnosta kaskot ei koskot.

Tämän verran kommentoin sinulle, että kerron, etten ole avannut tätä-, enkä mitään muutakaan ketjua!

"Olet edson heikoin lenkki - hyvästi!"

Noinhan joskus toivoteltiin jossakin tv-ohjelmassa!

• Minä kysäisin jossain, että kuinka monta kasvomaskia saa saumattomista yhden koon sukkahousuista? Kuka hullu ny ostaa ... tai no. Tänään näytti ainakin kolmosen aamu Hesan rautatietorilta kuvaa. Liki kaikilla maskit päässä. Kyl suamalainen hih hih kun saa luvan käyttää. Voi äitee

Minä en olisi kirjoittanut tähän, jos olisin ajatellut, että edson on tämänkin avannut, koska juuri hänen hyökkäystensä takia en kirjoitellut enää Elämässä! Aivan eri avaajaksi ajattelin, mutta kun LiisaO uskaltautui tähän vastaamaan, niin ajattelin minäkin kertoa täällä syyn poissaolooni Elämästä - vaikkei sitä kyseltykään, mutta kun olen kuitenkin niin kauan täällä kirjoitellut.

Olikos sulla jotain asiaakin?

• Anonyymi
        edson kirjoitti:

No, kun on pilalla jo tämäkin ketjun pätkä, vastaan edsonille, joka piti härskinä tuota toteamusta kaskoista ja koskoista. Suuttuisinko minä siitä, jos edson sanoisi, ettei hän ole kiinnostunut meidän sukkapuikoistamme ja kirjoneuleistamme?

En vaan nauraisin.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kun on pilalla jo tämäkin ketjun pätkä, vastaan edsonille, joka piti härskinä tuota toteamusta kaskoista ja koskoista. Suuttuisinko minä siitä, jos edson sanoisi, ettei hän ole kiinnostunut meidän sukkapuikoistamme ja kirjoneuleistamme?

En vaan nauraisin.

m

Tervetuloa myös ketjun aloittaja, iso A, sanomaan painavan merentyrskyisen sanansa, niin saadaan tämäkin kähinä helpolla loppumaan.

m

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan nauraisin.

m

Täsmennetään . Kirjoitit : ei kiinnosta kaskot ja koskot

Vastasin inulle omalla tavallani, josta taas nokkiin otti rapu. Näin se meni.

Jos joka kommenttiisi kirjoittaisin, ei kiinnosta, nauraisitko ja jatkaisit. Sitä paitti ite neuloin perhoshaavini saumat ja jos oikke haluaisin, saattaisin kutoa/neuloa villasukankin.

Mitäs paskan pilalla tää vielä on?

Tämän verran kommentoin sinulle, että kerron, etten ole avannut tätä-, enkä mitään muutakaan ketjua!

"Olet edson heikoin lenkki - hyvästi!"

Noinhan joskus toivoteltiin jossakin tv-ohjelmassa!

Ei muuta kuin katsoman heikointa lenkkiä

• Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa myös ketjun aloittaja, iso A, sanomaan painavan merentyrskyisen sanansa, niin saadaan tämäkin kähinä helpolla loppumaan.

m

Jumanplivite m Hyvä huomio.

Ja A, tuos vähän aiheita mukanas. Kohtuudella meille oppimattomammille tai väärää koulua käyneille siis ja käännökset mukana ja mielellään aito todistus omista opinnoista. Ei vaan, tuli taas sitä hevosen hjuumoria.

• Anonyymi kirjoitti:

m

Jos iso A on aloittaja, hyvinpä on sopan keittänyt, mutta näen riitaa vain edsonin ja Ravun välillä, ainakin tällä hetkellä. Ollaanko täällä oltu jo liian kauan sovussa, edson?

Suututit Ravun jo edellisessä ketjussa, en osannut mieltää että Rapu on ottanut tämän uuden elämän Porinoiden alaketjuksi.

• Anonyymi
        Calvados kirjoitti:

Jos iso A on aloittaja, hyvinpä on sopan keittänyt, mutta näen riitaa vain edsonin ja Ravun välillä, ainakin tällä hetkellä. Ollaanko täällä oltu jo liian kauan sovussa, edson?

Suututit Ravun jo edellisessä ketjussa, en osannut mieltää että Rapu on ottanut tämän uuden elämän Porinoiden alaketjuksi.

Hei Calvados!

Minä en "riitele" edsonin kanssa! Miksi riitelisin? Mutta minulla on oikeus oikoa noita edsonin tuulesta temmattuja väitteitä, mitä hän laittaa minun sanomikseni.

Tuolla toisaalla hän ivaili minun pihalaattojen välien puhdistusta, vaikka meillä ei ollut edes laattoja silloin, kun ne piti repiä jo aikaa sitten pois tuon putkirikon takia. Nyt olen kuulemma tarttunut johonkin "kaskoihin", vaikka en ollut edes lukenut, onko joku niistä kirjoittanut? Nyt sitten tiedän, että LiisaO on jotain niistä kirjoittanut, mutta edson sai syyn parjata taas minua siitäkin puheenaiheesta, kun se nyt harmitti jotenkin häntä.

Luin tänään Hesarista hyvän jutun ja sitä olen minäkin noudattanut jo pitkään. Siinä sanotaan mm. näin: "Kaikkein hyödyllisintä on jättää huomiotta käyttäytyminen, jota ei halua voimistaa, sillä negatiivisenkin huomion saaminen on ihmisen aivoille palkkio."

Siksi minä en käy riitelemään, enkä kinaamaan näissä kirjoituksissa, vaan jätän nuo minuun kohdistuneet ala-arvoiset heitot yleensä huomiotta!

Kirjautuminen on taas loppunut

Rapu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Calvados!

Minä en "riitele" edsonin kanssa! Miksi riitelisin? Mutta minulla on oikeus oikoa noita edsonin tuulesta temmattuja väitteitä, mitä hän laittaa minun sanomikseni.

Tuolla toisaalla hän ivaili minun pihalaattojen välien puhdistusta, vaikka meillä ei ollut edes laattoja silloin, kun ne piti repiä jo aikaa sitten pois tuon putkirikon takia. Nyt olen kuulemma tarttunut johonkin "kaskoihin", vaikka en ollut edes lukenut, onko joku niistä kirjoittanut? Nyt sitten tiedän, että LiisaO on jotain niistä kirjoittanut, mutta edson sai syyn parjata taas minua siitäkin puheenaiheesta, kun se nyt harmitti jotenkin häntä.

Luin tänään Hesarista hyvän jutun ja sitä olen minäkin noudattanut jo pitkään. Siinä sanotaan mm. näin: "Kaikkein hyödyllisintä on jättää huomiotta käyttäytyminen, jota ei halua voimistaa, sillä negatiivisenkin huomion saaminen on ihmisen aivoille palkkio."

Siksi minä en käy riitelemään, enkä kinaamaan näissä kirjoituksissa, vaan jätän nuo minuun kohdistuneet ala-arvoiset heitot yleensä huomiotta!

Rapu

Minäkin ihmettelin edsonin puuttumista Ravun juttuun pihalaattojen saumoista. Eikö täällä saa kertoa mitään asumiseen liittyvää? Onko ainoa oikea ja sopiva aihe haukkua rätkättää poliitikkoja?

Minullekin kirjautuminen on tuottanut tänään vaikeuksia. Siispä kirjoittelen anonyymina, antoihan aloittaja siihen tavallaan luvan esiintymällä itse anonyymina. Vai tahdotaanko tästä Porina kutonen tai seiska?

m

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Calvados!

Rapu

Edellisessä ketjussa minäkin kirjoitin noista kaskoista ja osakaskoista, koska omassa autossamme on täyskasko, vaikka entinen auto oli jo 13 v vanha, mutta vähän ajettu ja hyvin pidetty. Nykyautossammekin on täys kasko, ja melkein yhtä kallis kuin entisessä isommassa autossamme. Sitä vähän ihmettelin. En edes tajunnut, että tuostakin jutusta voi tulla tuollainen sanailun aihe. Minulla ei ole edes ajokorttia. joten aina kuskin tarvitsen, mutta raha-asiat meillä hoidan minä, joten tuokin asia ja sen hinta on tiedossani.

Joten aiheellisesti kerran kysyit, mistä täällä saa yleensä kertoa, ettei joku ota nokkiinsa. Täällä voi mielestäni kertoa ihan mistä tahansa, joka ei jaksa lukea, ohittakoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin ihmettelin edsonin puuttumista Ravun juttuun pihalaattojen saumoista. Eikö täällä saa kertoa mitään asumiseen liittyvää? Onko ainoa oikea ja sopiva aihe haukkua rätkättää poliitikkoja?

Minullekin kirjautuminen on tuottanut tänään vaikeuksia. Siispä kirjoittelen anonyymina, antoihan aloittaja siihen tavallaan luvan esiintymällä itse anonyymina. Vai tahdotaanko tästä Porina kutonen tai seiska?

m

"Minäkin ihmettelin edsonin puuttumista Ravun juttuun pihalaattojen saumoista."

Mitä? Siis toinen ei saa kirjoittaa, että pihalaatoista, niiden väleistä, niiden puhdistuksesta, ettei kiinnosta? Sinulla on siis oikeus kirjoittaa, ettei kaskot ja koskot kiinnosta. Sitä paitsi amuummu muistaa tämän hyvin. Hän osasi suhtautua jopa huumorilla aihetta sivuten.

Joo ja toistan vielä. Rapu kieroilee. Hän ei nähnyt muka sinun kirjoitustasi "ei kiinnosta" mutta oli valmis kyllä näkemään minun ilmoitukseni "ei kiinnosta"

Ja mikä sinä olet määräämään, ettei politiikasta saa kirjoittaa? Ei koronasta, ei laitteista, pelkästäänkö siitä, että kävit mökillä? Näit tyttäresi?

Kyllä kirjautuminen on hyvä asia. Saiko tätä sanoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Hei Calvados!

Rapu

Kuka kirjoitti? "Edellisessä en saanut ketään muita mitenkään huomaamaan mukanaoloani"

Siis nyt vetelet tänne jotain Hesarin psykolokin kirjoittamia. Olisiko syytä ennen kuin napiset niin mennä kysymään onko kirjoitussaitit, missä kirjoitetaan monesta asiasta jokin huomionhakujuttu? Haluatko voimistaa sitä, että nyt varmaan sinutkin huomioidaan? Ehkä huomiotta jäämisen syy on sinun kirjoitustesi sisällössä?

• edson kirjoitti:

"Minäkin ihmettelin edsonin puuttumista Ravun juttuun pihalaattojen saumoista."

Mitä? Siis toinen ei saa kirjoittaa, että pihalaatoista, niiden väleistä, niiden puhdistuksesta, ettei kiinnosta? Sinulla on siis oikeus kirjoittaa, ettei kaskot ja koskot kiinnosta. Sitä paitsi amuummu muistaa tämän hyvin. Hän osasi suhtautua jopa huumorilla aihetta sivuten.

Joo ja toistan vielä. Rapu kieroilee. Hän ei nähnyt muka sinun kirjoitustasi "ei kiinnosta" mutta oli valmis kyllä näkemään minun ilmoitukseni "ei kiinnosta"

Ja mikä sinä olet määräämään, ettei politiikasta saa kirjoittaa? Ei koronasta, ei laitteista, pelkästäänkö siitä, että kävit mökillä? Näit tyttäresi?

Kyllä kirjautuminen on hyvä asia. Saiko tätä sanoa?

Nyt riitti noista paskan kaskoista vinoileminen. Samoin ravulle letkautteli. Tämä myös Wholle, joka ensi töikseen palattuaan yhtyi edsonin Rapu-vainoon.

Pitäkää jätkät tunkkinne. Kyllä me naiset ymmärretään vähemmälläkin, että teitä(kään) ei kiinnosta mikään mistä puhumme. Adieu! Turha toivoa asiallista keskustelua meidänkään taholta, kummassakaan ketjussanne.

• LiisaO kirjoitti:

Nyt riitti noista paskan kaskoista vinoileminen. Samoin ravulle letkautteli. Tämä myös Wholle, joka ensi töikseen palattuaan yhtyi edsonin Rapu-vainoon.

Pitäkää jätkät tunkkinne. Kyllä me naiset ymmärretään vähemmälläkin, että teitä(kään) ei kiinnosta mikään mistä puhumme. Adieu! Turha toivoa asiallista keskustelua meidänkään taholta, kummassakaan ketjussanne.

Kiitos, LiisaO!
        Sinulla on "selkärankaa", kun uskallat sanoa sanasi nyt tosiaankin suoranaiseen "Rapu-vainoon." Minultakin suorastaan "leukaloksahti" aamulla, kun luin tuon Whon hyökkäyksen minua kohtaan? En olisi sentään uskonut hänen alentuvan tuolle tasolle.

Minä en ole edes paljon kirjoitellut nyt, kun kaikkeen tartutaan, mutta olen mielestäni aina yrittänyt olla pahemmin loukkaamatta toisia kirjoittajia, mutta nyt huomaan, että minusta on tehty ketjun/ketjujen pahis?

Tämä kirjoittelu täällä loppui nyt minun osaltani. Kiitos mukavista Elämä-vuosista!

Sinulle erityiskiitos LiisaO tästä tämänpäiväisestä kommentistasi. Se merkitsi minulle paljon.

Kiitokset pitkäaikaisesta ja antoisasta seurasta myös Calvados ja amummu!

Viettäkää mukavaa Elämää!

Rapu

Kiitos, LiisaO!
        Sinulla on "selkärankaa", kun uskallat sanoa sanasi nyt tosiaankin suoranaiseen "Rapu-vainoon." Minultakin suorastaan "leukaloksahti" aamulla, kun luin tuon Whon hyökkäyksen minua kohtaan? En olisi sentään uskonut hänen alentuvan tuolle tasolle.

Minä en ole edes paljon kirjoitellut nyt, kun kaikkeen tartutaan, mutta olen mielestäni aina yrittänyt olla pahemmin loukkaamatta toisia kirjoittajia, mutta nyt huomaan, että minusta on tehty ketjun/ketjujen pahis?

Tämä kirjoittelu täällä loppui nyt minun osaltani. Kiitos mukavista Elämä-vuosista!

Sinulle erityiskiitos LiisaO tästä tämänpäiväisestä kommentistasi. Se merkitsi minulle paljon.

Kiitokset pitkäaikaisesta ja antoisasta seurasta myös Calvados ja amummu!

Viettäkää mukavaa Elämää!

Rapu

Kyllä täällä on vainottu meitä kutakin vuorotellen, erityisen rajusti amummua ja LiisaO:ta, mutta ovat kirjoitelleet edelleen, vaikka kyllä on "lopetettu" kirjoittelu moneen kertaan, mutta onneksi on aina jatkettu.

Nyt tuntuu, että onko tämä nyt tässä? Viimeinen lopetus? Olemmeko selkärangattomia, jos jatkamme? Vahvaa sietokykyä ainakin amummu ja LiisaO ovat näyttäneet ja anteeksikin antavat, jos kiusanteko ei jatku.

Kiitos sinulle Rapu näistä vuosista, seuraan sinua hesarista, minäkin kirjoitan sinne joskus, todella harvoin, mutta en ole kovin politiikasta kiinnostunut ja aiheet ovat vain sieltä.

Hesarin elämä on menneen talven lumia, olleet jo vuosia. Täällä se on edes jollain tavalla ollut voimassa, vaikka kituliaasti ja välillä kähisten.

• LiisaO kirjoitti:

Sinulle siis riitti, mutta kuules, et kyllä ohjaa kenenkään kirjoituksia, et täällä et missään muuallakaan. "Meidänkään taholta" heh joo. Ensinnäkin. Cee on kirjoittanut aivan asiallisesti ja amummu on kadonnut johonkin, ehkä mökilleen.

• Calvados kirjoitti:

Kyllä täällä on vainottu meitä kutakin vuorotellen, erityisen rajusti amummua ja LiisaO:ta, mutta ovat kirjoitelleet edelleen, vaikka kyllä on "lopetettu" kirjoittelu moneen kertaan, mutta onneksi on aina jatkettu.

Nyt tuntuu, että onko tämä nyt tässä? Viimeinen lopetus? Olemmeko selkärangattomia, jos jatkamme? Vahvaa sietokykyä ainakin amummu ja LiisaO ovat näyttäneet ja anteeksikin antavat, jos kiusanteko ei jatku.

Kiitos sinulle Rapu näistä vuosista, seuraan sinua hesarista, minäkin kirjoitan sinne joskus, todella harvoin, mutta en ole kovin politiikasta kiinnostunut ja aiheet ovat vain sieltä.

Hesarin elämä on menneen talven lumia, olleet jo vuosia. Täällä se on edes jollain tavalla ollut voimassa, vaikka kituliaasti ja välillä kähisten.

Nyt cee teen täällä sellaisen huomautuksen sinulle, etten ole pyytänyt keneltäkään anteeksi, vaan osittain muuttanut lauseitani nirppanokkien takia. Se, jos rapu ottaa nokkiinsa, se ei minulle ole mikään ongelma, enemmänkin se näytti olevan ravulle ongelma.

Ei koskaan ole yhtä puolta, joka ainoastaan vainoaa. Luulisi ainakin auroran tuon tietävän. Tästä voisi enemmänkin, mutta enpä viitsi

• Rapu aloituksessa : "Edellisessä en saanut ketään muita mitenkään huomaamaan mukanaoloani"

Mitäs sanotte lauseesta? Rapu, nyt sinun kantsii kyllä katsoa sitä peiliä ja miettiäkin hieman. Vai mitä?

• Minäpä "katselin" kun kaksi ihanaa oravanpoikasta leikki piilosta tuossa keittiön ikkunan takana kasvavan vanhan männyn rungolla. Kiitivät siinä oikein nuoruuden innolla ylös ja alas!

Suosittelen muillekin, että luonnon katselu on mielenkiintoisempaa, kuin etsiä virheitä muiden ihmisten sanomisista ja tuijotelloa tyhjin silmin omaa napaansa!

Ihana päivä - ja ihana sää!

• Toivotaan niin, että olet jo riittävästi tuijottanut napaasi ja heti saitkin kaipamaasi huomiota !!!

Ei muuta kuin herkällä silmällä luontoa katselemaan

• Nyt kun sisareni ja hänen miehensä sisar ovat järjestämässä hautajaisia tälle 94 v tädille, he olivat tänään valitsemassa ruumisarkkua, sellaista eko-versiota, se maksoi kuulemma vain 6-700 e. Katsoin äsken netistä sellaisia arkkuja ja löysinkin, sitten yhdestä arkusta halusin lähikuvan ja paremman selvityksen siitä, niin yhtäkkiä minulla oli ostokorissa yksi arkku á 690 e. Kassalle, olkaa hyvä. Ei helkutti, en minä sitä ostokoriin laittanut, melkoista pakkomyyntiä, melkein kuin sähkösopimuksen tekoa, jos haluaa tarkempaa tietoa, tulee kotiin sopimus allekirjoitusta vailla. Nollasin sen, eli en ole hautajaisia järjestämässä. Tämä mummo ei ole minun tätini.

Tämä vainajan siskontyttö, joka hautajaisia höösää, ei aio noudattaa vainajan tahtoa esim hautapaikasta. Minusta se on väärin. Sisareni mies voisi sanoa painavan sanansa, mutta ei aio sanoa mitään. Tehkööt miten tekee. Olen lukenut sellaisiakin uutisia, että vainaja on maannut kylmiössä vuoden kun omaiset riitelevät, haudataanko Rovaniemelle vaiko Lahteen.

• Poimin ceen kirjoituksen tai pikemminkin ihmettelyn : "Eikö tämän 130. aloittaja ollut kukaan meistä? Oletin, että edson, mutta ei sitten tainnut olla."

Minä taas ihan ensin oletin ravun aloittaneen eli yrityksenä mikä lie olisi ollut. Mutta kyllähän kölin alta vedetty on aloittaja. Ikävä kyllä häntä on pidetty liian kauan hapettomassa tilassa.

Avasin uuden 130. tuonne aloittelijoihin. Jo pelkästään historiaa kunnioittaen, vaikkette siihen uskokaan. Riitu oli se, joka aloitti "aloittelevissa kirjoittajissa" ja numeroiden kanssa. Ravun kanssa nokittelu jää tähän, jos hän ei sitä jatka.

Ja historiasta sen verran, että silloin, kun keskustellaan Elämä numero saitilla, niin yhtenä alkuajan aloittelijana pidän kiinni siitä, että kirjoitan näihin koska huvittaa ja mitä huvittaa

• Anonyymi sai ainakin aikaan sen, mitä ounasteli jo jokin aikaa sitten, eli olemme jäännösyleisöä näköjään jo omassakin ketjussamme.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      35
      5089
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2324
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1808
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1800
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1512
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1412
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1126
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1102
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe