Perjantain päivän mietteitä ja tunteita tällä hetkellä

Anonyymi

Mitä pohditte silloin kun tunnette valtavaa vihan tunnetta jostain ihmisestä?

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thanks of my lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️😘😍☑️✅

      • Anonyymi

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Muista kuitenkin että sääntöjen vastaisesti ei saa kirjoittaa palstalla!!!!!!!Ⓜ️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Muista kuitenkin että sääntöjen vastaisesti ei saa kirjoittaa palstalla!!!!!!!Ⓜ️

        Joo yritän olla asiallinen vaikka on todella petetty olo tällä hetkellä!!!!! ärsyttää kun joku kommentoi niihin mun viesteihin ja sitten vielä oli erittäin epäasiallista tekstiä minulle ja suoraan sanottuna antoi ymmärtää että minä olen jotenkin vienyt hänen puolisonsa!!!!! ja kun asiallisesti yritin kysyä kuka mahtoi olla tuo epäasiallinen kirjoittaja niin ei tullut mitään vastausta!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo yritän olla asiallinen vaikka on todella petetty olo tällä hetkellä!!!!! ärsyttää kun joku kommentoi niihin mun viesteihin ja sitten vielä oli erittäin epäasiallista tekstiä minulle ja suoraan sanottuna antoi ymmärtää että minä olen jotenkin vienyt hänen puolisonsa!!!!! ja kun asiallisesti yritin kysyä kuka mahtoi olla tuo epäasiallinen kirjoittaja niin ei tullut mitään vastausta!

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ hienoa että osaat noin hyvin ilmaista tunteita täällä palstalla!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ hienoa että osaat noin hyvin ilmaista tunteita täällä palstalla!!!!!!!!

        Joo pakko Se on väkisinkin jättää puolet pois omista kirjoituksesta kun joudun pyytää kaisaa suodattaa mun alkuperäisen kirjoituksen!!!! kyllä IRL on erittäin vaikeaa pukea tunteita edes suodattimen kanssa niin tekisi mieli ryhtyä viittomakielen kurssille!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo pakko Se on väkisinkin jättää puolet pois omista kirjoituksesta kun joudun pyytää kaisaa suodattaa mun alkuperäisen kirjoituksen!!!! kyllä IRL on erittäin vaikeaa pukea tunteita edes suodattimen kanssa niin tekisi mieli ryhtyä viittomakielen kurssille!

        Mä en ainakaan halua ärsyttää tahallaa sinua!!!! Sen tiedät että en koskaan ole mikään pahantahtoinen ihminen!!!!!!!!!!!!!! ja en todellakaan ole kiinnostunut kenestäkään tällä hetkellä siinä mielessä!!!!!!en varsinkaan hänestä!!!!!!!!!! jos olisin niin miksi sitten en ole yhtään mitään kirjoittanut hänelle!!!!!!!!!!!!?????????????!!!!!! päinvastoin minua suorastaan kuvottaa kyseinen 🐖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ainakaan halua ärsyttää tahallaa sinua!!!! Sen tiedät että en koskaan ole mikään pahantahtoinen ihminen!!!!!!!!!!!!!! ja en todellakaan ole kiinnostunut kenestäkään tällä hetkellä siinä mielessä!!!!!!en varsinkaan hänestä!!!!!!!!!! jos olisin niin miksi sitten en ole yhtään mitään kirjoittanut hänelle!!!!!!!!!!!!?????????????!!!!!! päinvastoin minua suorastaan kuvottaa kyseinen 🐖

        No onpa paljon uhrattu jos nyt et ole yhteen päivään kirjoittanut tekstiä hänelle!!!!!!!!! ja en todellakaan ole mitenkään mustasukainen sinusta! ainoastaan ärsyttää kun pitää valehdella tollein!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No onpa paljon uhrattu jos nyt et ole yhteen päivään kirjoittanut tekstiä hänelle!!!!!!!!! ja en todellakaan ole mitenkään mustasukainen sinusta! ainoastaan ärsyttää kun pitää valehdella tollein!!!!

        Mä oon Rehellinen!!!! minua ei todellakaan kiinnosta se narttu!en edes halua häntä missään muodossa edes!!!!!!!!! haluan sinua todella paljon!!!!!!!!😍😘😍😘😍😘😘😘💝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon Rehellinen!!!! minua ei todellakaan kiinnosta se narttu!en edes halua häntä missään muodossa edes!!!!!!!!! haluan sinua todella paljon!!!!!!!!😍😘😍😘😍😘😘😘💝

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌eipäs valehdella meidän kikelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🤥🤥🤥🤥🤥🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐"en ole koskaan aikaisemmin halunnut ketään muuta kuin häntä" ja siihen vastattiin:"saisitkin mutta olenko minä liian lihava sinulle?" Nämä ovat niitä palsta aikojen alussa kirjoitettuja tekstejä jotka ovat kyllä tarkasti muistissa ☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌✅


      • Anonyymi

        Näin on käynyt oikeesti!!!mä en oo koskaan koskenut siihen spitaaliseen nautaan edes pitkällä tikulla enkä edes halua koskea!hyi kauheeta sentään mikä ällötys 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐄🐗🐗🐗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on käynyt oikeesti!!!mä en oo koskaan koskenut siihen spitaaliseen nautaan edes pitkällä tikulla enkä edes halua koskea!hyi kauheeta sentään mikä ällötys 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐄🐗🐗🐗

        Älä pidä minua noin tyhmänä 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠mulla on erittäin kiitettävä arvosana luetun ymmärtämisen kannalta joten älä selitä mitään skeidaa!!!!! sinähän rakastat häntä!! ja vielä erittäin paljon ja pysyvästi!!!!!!se ei ole mitenkään jäänyt kenellekään epäselväksi!!!!!!!!!!!!ainut asia mitä ihmettelen että miksi hän ei sitten sinulle ole antanut jos kerta on sinusta mustasukainen jopa teidän eron jälkeen??????????????? tehän olette vain palstalla avioliitossa! todellisuudessa hän on Tinder huorana ja sinä sitten vonkaat minulta seksiä mutta ei onnistu!!!!!!!! vedä käteen mun puolesta!!!!!!evvk!!!!!!!!never ever i dont want you!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Älä pidä minua noin tyhmänä 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠mulla on erittäin kiitettävä arvosana luetun ymmärtämisen kannalta joten älä selitä mitään skeidaa!!!!! sinähän rakastat häntä!! ja vielä erittäin paljon ja pysyvästi!!!!!!se ei ole mitenkään jäänyt kenellekään epäselväksi!!!!!!!!!!!!ainut asia mitä ihmettelen että miksi hän ei sitten sinulle ole antanut jos kerta on sinusta mustasukainen jopa teidän eron jälkeen??????????????? tehän olette vain palstalla avioliitossa! todellisuudessa hän on Tinder huorana ja sinä sitten vonkaat minulta seksiä mutta ei onnistu!!!!!!!! vedä käteen mun puolesta!!!!!!evvk!!!!!!!!never ever i dont want you!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä taidan mies ilmiantaa ajankuluksi tän sun eriskummallisen räyhäprofiilin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taidan mies ilmiantaa ajankuluksi tän sun eriskummallisen räyhäprofiilin

        Mä olen ihan vaan nainen jos et näe profiili kuvasta!!!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mä olen ihan vaan nainen jos et näe profiili kuvasta!!!!!!!!

        Niin niin....


    • Anonyymi

      Mietin että toivottavasti vihaamalleni ihmiselle tapahtuu jotain kamalaa. Ärsyttää mm. naapurin pikkuvarkaat sekä niiden vähän isommat vanhemmat jotka todennäköisesti myös hankkivat elantonsa arveluttavin konstein.

      • Nii onko sinusta mihinkään muuhun kuin palstalla pelleilyyn???????? tuskin kuitenkaan sinua kukaan vihaa tai edes ajatellut mitään pahaa sinulle! nimeäsi minä olen kysellyt koska en ymmärrä miksi kirjoitat minulle erittäin epäasiallista tekstiä!!!! vaikuttaa jotenkin mustasukkaiselta toi sun tekstit!!!!?????? ja sitten tiedoksi että hän joka minua niin kovasti kaipailee ei todellakaan ole mikään rikollinen tai esimerkiksi huonosti käyttäytyvä naapuri!!!!!!!!!!! hän on erittäin kiltti ihminen ja rehellinen!!! mutta tällä hetkellä erittäin ärsyttävä henkilö!!!!!!!! juurikin tämän asian takia mitä olet kirjoittanut tekstiä toiseen ketjuun!!!!! voi toki olla että olet erehtynyt henkilöstä!!ehkä emme edes tarkoita samaa henkilöä! voihan toki palstalla erehtyy mikä viesti on keneltäki!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Nii onko sinusta mihinkään muuhun kuin palstalla pelleilyyn???????? tuskin kuitenkaan sinua kukaan vihaa tai edes ajatellut mitään pahaa sinulle! nimeäsi minä olen kysellyt koska en ymmärrä miksi kirjoitat minulle erittäin epäasiallista tekstiä!!!! vaikuttaa jotenkin mustasukkaiselta toi sun tekstit!!!!?????? ja sitten tiedoksi että hän joka minua niin kovasti kaipailee ei todellakaan ole mikään rikollinen tai esimerkiksi huonosti käyttäytyvä naapuri!!!!!!!!!!! hän on erittäin kiltti ihminen ja rehellinen!!! mutta tällä hetkellä erittäin ärsyttävä henkilö!!!!!!!! juurikin tämän asian takia mitä olet kirjoittanut tekstiä toiseen ketjuun!!!!! voi toki olla että olet erehtynyt henkilöstä!!ehkä emme edes tarkoita samaa henkilöä! voihan toki palstalla erehtyy mikä viesti on keneltäki!

        Arvaa mitä. Kaikissa kommenteissa ei ole kyse sinusta. Eivätkä ne ole sulle tarkoitettuja. Herää pahvi.


      • Anonyymi

        Kaisa jumalauta!!!!!!!etkö osaa mitään sanoa vakavalla naamalle!no onneksi minä voin sanoa meidän kummankin puolesta että meidän kiken viesteihin ei tarvitse mitään kommentteja kirjoittaa ulkopuolisten!!!!!!!!!!!!! meillä on täällä palstalla omat ryhmät jotka kirjoittavat keskenään!sinä et tietääkseni kuuluu meidän pöytään joten lähde nykimään tästä meidän keskustelusta! terveisin Sanna!!!!!! äläkä missään nimessä herätä meidän kikeä tähän aikaan! sillä on muutenkin hermot kireällä eilisen päivän takia joten tänään annetaan hänen nukkua ihan rauhassa ✅✅


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla vihantunteita? Nehän on epämukavia

      • Samaa mieltä siitä että vihan tunne ei koskaan tunnu kivalta mutta ei Se Sen turhempi tunne ole kuin muutkaan tuntemukset! tällä hetkellä Nyt enemmän korostuu erityisesti se vihan ja turhautumisen tunne ja ennenkaikkea Se petetty olo on ollut koko päivän!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä että vihan tunne ei koskaan tunnu kivalta mutta ei Se Sen turhempi tunne ole kuin muutkaan tuntemukset! tällä hetkellä Nyt enemmän korostuu erityisesti se vihan ja turhautumisen tunne ja ennenkaikkea Se petetty olo on ollut koko päivän!!!!!

        Mutta miten ihmeessä voit kokea noi pettymyksen tunteet jos ne meidän hetket eivät edes kiinnosta sinua mitenkään???????????? myönnä jo että haluat vielä yhden kerran tehdä mun kanssa sen?????? myönnä?????????mä ainakin haluan edes sen yhden kerran vielä olla sinun lähellä ja tuntea sinut siinä hetkessä jolloin antaudut minulle aivan täysin siinä hetkessä!en edes halua Unohtaa niitä hetkiä sinun kanssasi! Ja sen takia haluan vielä yhden kerran kokea ja tuntea sinut ihan iho ihoa vasten ja siinä on niin paljon sanoin kuvaamatonta tunnetta jota en osaa selittää! mutta sen tiedän että olet itsekin miettinyt niitä hetkiä!!!!!!!!!!!!!! siinä oli jotain sellaista mitä ei voi selittää järjellä mutta jos annamme meidän tunteiden johtaa niitä hetkiä niin silloin huomaat viimeistään että emme voi estää sitä tapahtumasta!😘😘😘😘😘😘💝😘😘💝😘💝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten ihmeessä voit kokea noi pettymyksen tunteet jos ne meidän hetket eivät edes kiinnosta sinua mitenkään???????????? myönnä jo että haluat vielä yhden kerran tehdä mun kanssa sen?????? myönnä?????????mä ainakin haluan edes sen yhden kerran vielä olla sinun lähellä ja tuntea sinut siinä hetkessä jolloin antaudut minulle aivan täysin siinä hetkessä!en edes halua Unohtaa niitä hetkiä sinun kanssasi! Ja sen takia haluan vielä yhden kerran kokea ja tuntea sinut ihan iho ihoa vasten ja siinä on niin paljon sanoin kuvaamatonta tunnetta jota en osaa selittää! mutta sen tiedän että olet itsekin miettinyt niitä hetkiä!!!!!!!!!!!!!! siinä oli jotain sellaista mitä ei voi selittää järjellä mutta jos annamme meidän tunteiden johtaa niitä hetkiä niin silloin huomaat viimeistään että emme voi estää sitä tapahtumasta!😘😘😘😘😘😘💝😘😘💝😘💝

        Se oli vain pelkkää seksiä ei yhtään mitään muuta!!!!!!! valitettavasti näin on käynyt tällä kertaa! ainaki minun osaltani!!!!! kyseessä oli siis vain pelkkää seksiä ja himoa ei todellakaan mitään muuta!!!!!! eikä koskaan tule!!!!!!!! hyväksy Jo se tosi asia!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Se oli vain pelkkää seksiä ei yhtään mitään muuta!!!!!!! valitettavasti näin on käynyt tällä kertaa! ainaki minun osaltani!!!!! kyseessä oli siis vain pelkkää seksiä ja himoa ei todellakaan mitään muuta!!!!!! eikä koskaan tule!!!!!!!! hyväksy Jo se tosi asia!!!!!!!!!

        Saanen muistuttaa sinua ja kysyä sitten että jos kyseessä olisi vain pelkkää seksiä ja himon tunnetta niin minkä ihmeen takia köyttäydyit minun omissa häissä näin?????????? toisin sanoen pilasit mun mahdollisuuden mennä naimisiin !!!!!!!!!!!! https://youtu.be/CjrPqG6bBSs tämä video viestittää ihan muuta sinun tunteistasi minua kohtaan!


      • Anonyymi

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ herjaavaa viestiä ei saa tähän ketjuun kirjoittaa edes vitsillä ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌🍒on sivistynyt ja määrätietoinen nainen ja ennenkaikkea asiallisesti käyttäytyy tilanteessa kuin tilanteessa!!!!!☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ herjaavaa viestiä ei saa tähän ketjuun kirjoittaa edes vitsillä ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌🍒on sivistynyt ja määrätietoinen nainen ja ennenkaikkea asiallisesti käyttäytyy tilanteessa kuin tilanteessa!!!!!☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️

        Joo todella asiallista käytöstä pelleillä kenenkään häissä!!!! ja jos en väärin muista niin jopa muistotilaisuuden aikana ei tainnut olla ihan asiallinen käytös!!!!!!!!! pakko kysyä paljonko tienaat tosta valehtelusta????????? taitaa olla jokin harrastus näin sivu bisneksenä kun noin sujuvasti valehtelet!!!????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todella asiallista käytöstä pelleillä kenenkään häissä!!!! ja jos en väärin muista niin jopa muistotilaisuuden aikana ei tainnut olla ihan asiallinen käytös!!!!!!!!! pakko kysyä paljonko tienaat tosta valehtelusta????????? taitaa olla jokin harrastus näin sivu bisneksenä kun noin sujuvasti valehtelet!!!????

        Nyt on pakko kommentoida ja kysyä nimettömänä koska en missään nimessä kehtaa omissa nimissä kysyä tälläistä että mikä siinä kiken värkissä on niin erikoista kun pitkään seuranneena palstaa niin olen huomannut että jokainen on vähintään seonnut lopullisesti oltuaan hänen kanssaan vaikka kyseessä olisi vain yhden illan juttu??????????? pliis älkää tunnistako minua tästä kysymyksestä! yritän parhaani mukaan matkia teidän kirjoituksia ja tyyliä kirjoittaa jotta muut eivät lähde arvuuttelee että kuka tämän viestin mahtoi kirjoittaa?????????????? mutta joo pää pointti on että mikä siinä on niin ihmeellistä että kaikki jäävät hänestä enemmän riippuvaiseksi kuin esimerkiksi kaisa huumeisiin! tämän parempaa esimerkkkiä en osaa sanoa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko kommentoida ja kysyä nimettömänä koska en missään nimessä kehtaa omissa nimissä kysyä tälläistä että mikä siinä kiken värkissä on niin erikoista kun pitkään seuranneena palstaa niin olen huomannut että jokainen on vähintään seonnut lopullisesti oltuaan hänen kanssaan vaikka kyseessä olisi vain yhden illan juttu??????????? pliis älkää tunnistako minua tästä kysymyksestä! yritän parhaani mukaan matkia teidän kirjoituksia ja tyyliä kirjoittaa jotta muut eivät lähde arvuuttelee että kuka tämän viestin mahtoi kirjoittaa?????????????? mutta joo pää pointti on että mikä siinä on niin ihmeellistä että kaikki jäävät hänestä enemmän riippuvaiseksi kuin esimerkiksi kaisa huumeisiin! tämän parempaa esimerkkkiä en osaa sanoa!

        Ⓜ️😘olisit voinut kysyä ihan suoraan ja nimimerkillä ton kysymyksen!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣en osaa sanoa!!!!!! omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen niin kuin muutkin!ei minussa Nyt mitään niin ihmeellistä ole että pitää jäädä jotenkin roikkumaan minussa! Veikkaan että mielenterveys saattaa olla iso osa motiivia! Tai esimerkiksi päihteet!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ⓜ️😘olisit voinut kysyä ihan suoraan ja nimimerkillä ton kysymyksen!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣en osaa sanoa!!!!!! omasta mielestäni olen ihan tavallinen nainen niin kuin muutkin!ei minussa Nyt mitään niin ihmeellistä ole että pitää jäädä jotenkin roikkumaan minussa! Veikkaan että mielenterveys saattaa olla iso osa motiivia! Tai esimerkiksi päihteet!

        No en todellakaan ole mikään mt potilas tai mikään muukaan päihtynyt henkilö!sulla vaan on niin koukuttava vaikutus minuun! ja kyllä!!!¡! sulla on aivan mahtava pillu!!!!!!!😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 saanko minä sinulta?????????????? kuitenkin haluat!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan ole mikään mt potilas tai mikään muukaan päihtynyt henkilö!sulla vaan on niin koukuttava vaikutus minuun! ja kyllä!!!¡! sulla on aivan mahtava pillu!!!!!!!😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 saanko minä sinulta?????????????? kuitenkin haluat!!!!!!!!!!!

        Et todellakaan saa minulta!!!!enkä todellakaan halua sinua!!!!!!!!!!toivotin jo sinulle kaikkea hyvää!!! ja pieni elämän viisaus sinulle että ei pidä tukehtua yhteen pullaan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘😘😘😘😘😘😍no niin ja. Next!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Maadoitun, keijut ja haltiat, menninkäiset auttavat siinä.

      • Kaisa pitäisikö sinunkin mennä käymään hussissa??????? ihan tosissaan Kaisa!!mä olen todella huolissaan sinun terveydestä!!!!


      • Kaisa rakas en minä ole sinun mielenterveydestä huolissaan! vaan korona testiä tarkoitan!!!!nyt on oikeasti todella paljon liikkeellä koronaa!!!!!!! toivottavasti ei ole tarttunut minulle!!!!!! Sanna voisitko mitenkään mennä Kaisan kanssa sinne korona testiin!!!??????? itse en voi mennä!on kaksi asiaa elämässäni josta en koskaan halua luopua on tupakka ja hyvä seksi!!!!!


      • Anonyymi

        Mutta kysymys oli aloituksessa ja minä kiltisti vastasin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kysymys oli aloituksessa ja minä kiltisti vastasin?

        Ⓜ️✅tarkoitti sitä että älä viitsi sekaantua vieraisiin pöytiin!!!!!tämä ketju on minulle tehty minun omia tunteita käsittelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joten noudata tunnollisesti moden ohjeita ja suuntaa siitä muihin maisemiin HUS HUS äkkiä sinne muualle täältä palstalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tämä ketju on henkilökohtaisesti tehty juuri minulle! sillä joku mt potilas loukkaavasti kirjoitti minulle siinä tatska ketjussa!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ⓜ️✅tarkoitti sitä että älä viitsi sekaantua vieraisiin pöytiin!!!!!tämä ketju on minulle tehty minun omia tunteita käsittelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joten noudata tunnollisesti moden ohjeita ja suuntaa siitä muihin maisemiin HUS HUS äkkiä sinne muualle täältä palstalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tämä ketju on henkilökohtaisesti tehty juuri minulle! sillä joku mt potilas loukkaavasti kirjoitti minulle siinä tatska ketjussa!

        Ja sinäkö et ole yhtään mustasukainen minusta???????? luulenpa että taisit kirjoittaa tämänkin viestin siinä uskossa että jos esimerkiksi kyseinen kirjoittaja mahdollisesti olisi se minun ns. Ex palsta narttu 😘😍😘😍 olenko minä oikeassa tässä asiassa????????????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö et ole yhtään mustasukainen minusta???????? luulenpa että taisit kirjoittaa tämänkin viestin siinä uskossa että jos esimerkiksi kyseinen kirjoittaja mahdollisesti olisi se minun ns. Ex palsta narttu 😘😍😘😍 olenko minä oikeassa tässä asiassa????????????

        No mikäs sun järjen ja ymmärryksen on noin sekaisin vienyt????????onko sinulla vaikeeta sisäistää tämä lause että minä en TODELLAKAAN OLE MITENKÄÄN MUSTASUKAINEN SINUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA SITTEN ÄLÄ PIDÄ MINUA NIIN TYHMÄNÄ ETTÄ EN TAJUA ETTÄ KYSEESSÄ EI TODELLAKAAN OLLUT MIKÄÄ PALSTA NARTTU!!!!!!SINÄ OLET NUSSINUT HÄNEN KANSSAAN IRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PERKELE SENTÄÄN KUN MYÖNTÄMINEN ON NOINKIN VAIKEETA AIKUISELTA IHMISELTÄ!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No mikäs sun järjen ja ymmärryksen on noin sekaisin vienyt????????onko sinulla vaikeeta sisäistää tämä lause että minä en TODELLAKAAN OLE MITENKÄÄN MUSTASUKAINEN SINUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA SITTEN ÄLÄ PIDÄ MINUA NIIN TYHMÄNÄ ETTÄ EN TAJUA ETTÄ KYSEESSÄ EI TODELLAKAAN OLLUT MIKÄÄ PALSTA NARTTU!!!!!!SINÄ OLET NUSSINUT HÄNEN KANSSAAN IRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PERKELE SENTÄÄN KUN MYÖNTÄMINEN ON NOINKIN VAIKEETA AIKUISELTA IHMISELTÄ!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kerrankin kike huutaa oikein kunnolla!!!!! ja ihan vaan asiaa eikä asian vierestä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kerrankin kike huutaa oikein kunnolla!!!!! ja ihan vaan asiaa eikä asian vierestä!!!!

        Niinpä hyvä 🍒 anna palaa vaan oikein kunnolla sun käpy 😂😂😂😂😂😂😘😘😘😘😘😘😘✅✅✅✅ terveisin Sanna 😁😁😁😁


      • Vittu saatana perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt on pinna kireällä!!!!!!!!!! helvetti vittu kyrpä saatanan perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Vittu saatana perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt on pinna kireällä!!!!!!!!!! helvetti vittu kyrpä saatanan perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

        Kike ota diapam niin olosi helpottuu huomattavasti!!!!! terveisin Sanna 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kike ota diapam niin olosi helpottuu huomattavasti!!!!! terveisin Sanna 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Nyt en pysty epäilemään että minun ja kiken röökit olisi mitenkään vaihtunut!!!!!!!tuu kike käymään mun ja Sannan kanssa viettää iltaa!!!!!!! tehdään jotain kivaa yhdessä!!!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ⓜ️✅tarkoitti sitä että älä viitsi sekaantua vieraisiin pöytiin!!!!!tämä ketju on minulle tehty minun omia tunteita käsittelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joten noudata tunnollisesti moden ohjeita ja suuntaa siitä muihin maisemiin HUS HUS äkkiä sinne muualle täältä palstalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tämä ketju on henkilökohtaisesti tehty juuri minulle! sillä joku mt potilas loukkaavasti kirjoitti minulle siinä tatska ketjussa!

        Sä taidat olla vähän piip piip piip piipi????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä taidat olla vähän piip piip piip piipi????

        Ja sitten minun alapäästä puhuminen palstalla ei ole kovinkaan asiallista keskustelua, joten keskustelua voi käydä muistakin asioista kuin minun värkistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!minä olen todella tarkka siitä kenelle minä avaudun henkilökohtaisesti! ja en todellakaan ole mikään jakorasia toisin kuin eräät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ja sitten minun alapäästä puhuminen palstalla ei ole kovinkaan asiallista keskustelua, joten keskustelua voi käydä muistakin asioista kuin minun värkistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!minä olen todella tarkka siitä kenelle minä avaudun henkilökohtaisesti! ja en todellakaan ole mikään jakorasia toisin kuin eräät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kulta!!!!!mä oon erittäin tyytyväinen siitä että ajattelet noin!!!!!en todellakaan halua että muut ajattelevat sinusta siinä mielessä! ja jos olet huomannut niin minä en koskaan ole sinua haukkunut huoraksi!!!!johtunee siitä että olet oikeasti kunnollinen nainen! Harmillista että olen vasta jälkikäteen ymmärtänyt mitä olen menettänyt!se ex narttu oli vain pinnallista ihastumista!!!!!!! hän ei todellakaan ole edes verrattavissa sinuun!huorat ovat huoria ja naiset ovat naisia!!!!! siinä on aika iso ero! kulta oletko yhtään miettinyt meitä! voidaanko yrittää jutella kuitenkin jossain vaiheessa kun olet siihen valmis!


    • Mä olen Jo herännyt ja erittäin virkeänä ja tyytyväisenä! mutta mitä vittua meidän Kaisan viestit on poistettu??? tätä asiaa ihmettelin myös eilen!!!!!!!????????? ainahan meidän Kaisa hihihittää joka viestissä mutta ihan asiallisesti joten ylläpito tarkkailuun ja valituksia niin kauan kunnes loppuu asiallisten viestien poistaminen! kummallista että kuitenkin sen MT huoran viestit julkaistaan törkeyksistä ja rikollisista teksteistä huolimatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutta sitten ne viestit jossa minun ksipaama henkilö kirjoittaa että ainut virhe jota hän katuu on se että oli tutustunut IRL tähän henkilöön niin se viesti kyllä oli poistettu!pakko mennä vetää happea että en räjähdä tähän kieroon toimintaa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe