Sytytät mut

Anonyymi

Se on ihan kauheaa, miten sä sytytät mut kuin lyhdyn, kun olet lähelläni. Mä loistan niinä hetkinä kilometrien päähän tai siltä se ainakin tuntuu. Enkä mä osaa piilottaa sitä valoa. Yritän keksiä jotain, koska tämä on nyt vähän ongelma.

29

814

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      J-naiselta?

    • Anonyymi

      Tulitikkutyttökö?

    • Anonyymi

      Toi on normisettiä. Yks mies saa mut noin eloon❤

      • Anonyymi

        Eloon, iloon, elämään🔥


    • Anonyymi

      Näin siinä tapahtuu kummallekin ja luulenpa, että jotkut muutkin ovat sen huomanneet.

      • Anonyymi

        Ehkä se on mahdollisuus aloittamalla rakastaen ja kunnioittaen ensin itseään. Tämän jälkeen voi suunnata rakkautta myös ympärilleen ilman, että hakee jatkuvasti hyväksyntää teoilleen ja antaa muiden vaikuttaa liikaa omiin juttuihinsa. Rakkautta ja välittämistä on hyvä olla näin kylmässä maailmassa. Sehän on vain kaunis asia, kun muut huomaavat säteilysi, hyvyytesi ja sen ihanuuden mitä voit toisille ja ympärillesi ammentaa. Puhdasta ja pyyteetöntä välittämistä ja tunnetta, ilman että pinnalla, liian suuressa sinun elämäsi roolissa muiden reaktiot, sanat, ehkä puheetkin kerrotut vaikuttavat elämääsi ja näyttävät sen suuntaa liikaa. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on mahdollisuus aloittamalla rakastaen ja kunnioittaen ensin itseään. Tämän jälkeen voi suunnata rakkautta myös ympärilleen ilman, että hakee jatkuvasti hyväksyntää teoilleen ja antaa muiden vaikuttaa liikaa omiin juttuihinsa. Rakkautta ja välittämistä on hyvä olla näin kylmässä maailmassa. Sehän on vain kaunis asia, kun muut huomaavat säteilysi, hyvyytesi ja sen ihanuuden mitä voit toisille ja ympärillesi ammentaa. Puhdasta ja pyyteetöntä välittämistä ja tunnetta, ilman että pinnalla, liian suuressa sinun elämäsi roolissa muiden reaktiot, sanat, ehkä puheetkin kerrotut vaikuttavat elämääsi ja näyttävät sen suuntaa liikaa. ❤️

        Ja ihan vaikka just siellä duunissa, harrastuksissa tai vaikka vapaalla. Yksi elämä, joka kantsii elää mahdollisimman hyvin💗❤️


      • Anonyymi

        Mustakin näyttää, että jotkut on huomannut jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustakin näyttää, että jotkut on huomannut jotain.

        Jos sen muutkin huomaa, se tarkoittaa että se on totta ❣️


    • Anonyymi

      Joku osaa sut sytyttää ja saa sut loistamaan, niin loista hyvä ihminen. Miksi ihmeessä yrität piilottaa valosi? Harva saa toisen loistamaan, ota se vastaan.

      • Anonyymi

        Just näin 💗


      • Anonyymi

        Ja mitä sitten jos muut huomaavat. Ovat korkeintaan kateellisia. Ei niitä muiden ihmisten mielipiteitä kannata miettiä, tuskin hekään tekevät ratkaisuja elämässään sen perusteella mitä sinä olisit asiasta mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten jos muut huomaavat. Ovat korkeintaan kateellisia. Ei niitä muiden ihmisten mielipiteitä kannata miettiä, tuskin hekään tekevät ratkaisuja elämässään sen perusteella mitä sinä olisit asiasta mieltä.

        Jos olisi sinkku, niin eihän siinä sitten olisikaan mitään ongelmaa. (en ole ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi sinkku, niin eihän siinä sitten olisikaan mitään ongelmaa. (en ole ap)

        Tästä edelleen sinne ensimmäiseen ajatuksen alkumetreille edeten; rakasta ensin itseäsi, niin voit kohdata jossain kohden kaltaisesi. Myös kun välittää itsestään, niin ei siihen välttämättä tarvitse edes toista rinnalleen, kun on muutenkin hyvä olla juuri niin kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä edelleen sinne ensimmäiseen ajatuksen alkumetreille edeten; rakasta ensin itseäsi, niin voit kohdata jossain kohden kaltaisesi. Myös kun välittää itsestään, niin ei siihen välttämättä tarvitse edes toista rinnalleen, kun on muutenkin hyvä olla juuri niin kuin on.

        Olen kohdannut. Mutta pitää muitakin ajatella, kuin vain itseään. Esim. nykyisiä kumppaneita. Ei ole oikein satuttaa heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kohdannut. Mutta pitää muitakin ajatella, kuin vain itseään. Esim. nykyisiä kumppaneita. Ei ole oikein satuttaa heitä.

        En ole ikinä ymmärtänyt tuota ajatustapaa, olla loukkaamatta kumppania.. Tahtoisitko että sinun kumppanisi olisi kanssasi ns säälistä, vain koska ei halua loukata sinua, vaikka sydän on ihan muualla? Tuskin.

        Yleensä mielestäni kannattaa ajatella aina ensisijaisesti itseään, sillä ei kukaan muu tee sitä puolestasi.


    • Anonyymi

      Eikö tuo ole positiivinen ongelma?

    • Anonyymi

      Mä sytytän sut
      Sä sytytät mut
      Se on jotain

    • Anonyymi

      Miksi se on ongelma 😊❤ etkö haluaisi?

      • Anonyymi

        Mä haluaisin pitää tän jutun omanani tai oikeastaan vaan meidän kahden välisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluaisin pitää tän jutun omanani tai oikeastaan vaan meidän kahden välisenä.

        Sun täytyy elää, vaikka mun takia, jos ei muuten.
        Ja mun täytyy pysytellä hengissä sun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluaisin pitää tän jutun omanani tai oikeastaan vaan meidän kahden välisenä.

        Ei kenellekään ole mitään todistusaineistoa vaikka et saa loistoasi himmentymään, ole huoletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenellekään ole mitään todistusaineistoa vaikka et saa loistoasi himmentymään, ole huoletta.

        Ehkä näin. Vaihtoehdot ovat vähissä, koska en osaa yhtään näytellä tai valehdella. Toivotaan, ettei kukaan kysy asiasta suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä näin. Vaihtoehdot ovat vähissä, koska en osaa yhtään näytellä tai valehdella. Toivotaan, ettei kukaan kysy asiasta suoraan.

        No voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä näin. Vaihtoehdot ovat vähissä, koska en osaa yhtään näytellä tai valehdella. Toivotaan, ettei kukaan kysy asiasta suoraan.

        Hei tehtaantyttö, jos se mitään lohduttaa niin oon minäki aivan korviani myöten ihastunu suhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tehtaantyttö, jos se mitään lohduttaa niin oon minäki aivan korviani myöten ihastunu suhun.

        Miksi tehtaan tyttö? Onko se jokin vihje?


    • Anonyymi

      Taidan palaa silloinkin, kun et ole lähellä. Ainakin huomaan hymyileväni niin paljon, että poskiini sattuu.

      Tänään oli helpompi päivä. Minulla on jotenkin kumman varma olo. Tapahtuu, mitä tapahtuu, sen on tarkoituskin tapahtua.

      • Anonyymi

        Samoin ❤️


    • Anonyymi

      Olenhan valonkantaja.
      https://youtu.be/icCIkh-FL8A
      Olen kohta 50 vuotta enkä ole koskaan aloittanut riitaa kenenkään kanssa ja jos riitaa on tullut niin olen poistunut paikalta sekä antanut anteeksi riidankylväjälle.
      Sydämmeni on puhdas.
      Mutta olen myöskin neitsyt, eikä tässä iässä oikein uusia juttuja aloitella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe